Els animes i els mangas nomes són japonesos?
3 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Els animes i els mangas nomes són japonesos?
Hola, bueno es que m'agradaria saber la opinió d'altre gent sobre aquest tema, per que jo porto tota la vida pensant que els animes i els mangas nomes son japonesos pero una amiga em diu que no, i no se... Siusplau em podeu donar la vostre opinió sobre aquest tema.
Re: Els animes i els mangas nomes són japonesos?
N'hi han que són mangas (Animes ja no ho sé) d'autors espanyols, no sé si n'he llegit cap. Als Salons del Manga sovint hi van autors espanyols...
Però suposo que principalment els mangas i animes són japonesos.
Però suposo que principalment els mangas i animes són japonesos.
ErwynKC- Dimoni guineu
MOOOOLTES GRACIESSS , he anat 2 cops al saló del manga peró mai m'hi havia fixatt!!!
No ho he investigat mai però suposo que deu haver-hi mangues de tot arreu. La qüestió és que els més famosos són els japonesos, òbviament perquè són els millors amb diferència, i deixen a l'ombra als demés.
Jo quan en vaig parlar am la meva amiga, ho vem estar investigant per internet peró hi havia gent de tot, peró bueno... Gracies, moltes gracies, sempre va bé saver la opinió d'altres persones!!!
P.D: M'ha encantat la frase que has posat al final, Nafi, "són els millors amb diferència, i deixen a l'ombra als demés"
P.D: M'ha encantat la frase que has posat al final, Nafi, "són els millors amb diferència, i deixen a l'ombra als demés"