Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recomanació de mangas

+2
Meina
ErwynKC
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dg Abr 14, 2013 1:12 am

Com que no tots els mangas estàn en anime, una secció per el que ens acaba de definir com a otakus!

La veritat és que jo no n'he llegit gaires, però voldria estrenar aquesta secció, perquè n'hi han de molt bons. Smile

Us n'heu llegit molts? En teniu de preferits? Què recomaneu??

Jo recomano un que es diu Mint na Bokura (Somos Chicos de Menta).

La Maria i en Noel són germans bessons, tot és felicitat fins que a la Maria se li acudeix anar a l'internat Morinomiya perquè està enamorada d'un entrenador de bàsquet que entrena a l'equip del Morinomiya. En Noel està tan aferrat a la seva germana que pensa estar amb ella sempre, per això va també a l'internat, però hi ha un problema: en l'internat només queda una plaça, i és per a noia. En Noel haurà de superar molts impediments allà...

Recomanació de mangas Mbtomo1mg000eb7
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dt Abr 16, 2013 1:24 am

Somos chicos de mentaa!! Una amiga meva el te i me'l ve deixar i em va agradar moltt!!! Jo també el recomanoo!!!

Bueno... jo recomanaré un manga shojo i unn de shonen

el shojo es: Akuma to Love Song

GÈNERE: Drama, Romàntic, Vida Escolar

SINOPSI: A la Maria Kawai la van expulsar del col·legi de monges Saint Katrina, un dels mes “pijos” de la prefectura, desprès d’agredir a un professor. Per culpa d’això la seva arribada a l’escola pública Totsuka no passa amagada per ningú. La seva actitud desafiant i els seus comentaris mordaços fan que es guanyi la antipatia de tota la classe...

Recomanació de mangas Akumatolovesong_01

i el shonen es: Monster Soul

Es del mateix creador de Fairy Tail

GÉNERE: Acció, Aventures, Comèdia, Lluita, Magia, Misteri

SINOPSI: La història de Monster Soul té lloc a la terra d'Elfenland on els éssers humans i monstres habiten. Els personatges principals són un grup de monstres anomenats els Black Airs. Els Black Airs són reconeguts com el grup més fort en les forces dels monstres en la gran guerra entre els éssers humans i els monstres.

Recomanació de mangas Monster+soul1

Els dos mangas m'han agradat molt!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dv Maig 03, 2013 6:24 am

Gràciees Meina! El primer em sona molt interesant... Razz
Quan tingui un temps m'els miraré. Smile
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por shaoran Dj Maig 09, 2013 3:18 am

shojo : strobe edge

GÈNERE: Drama, Romàntic, Vida Escolar, Comedia,


holaaa hos racumanu a quest manga shojo es sobre una noia que sanamora per primera vagade i es declare i el noi li diu que no etc... ami magrade molt es un dels primes mangas que amb vaig llagi Very Happy

Recomanació de mangas Strobeedge10

Meina jajaja quina casualitat jo tambe tic una amiga que els te jejejeje Razz
si ami a quet de somos chicos de menta tambe amb va agrde molt,
i el de akuma to love song tic una amiga que el te fins el 5 jajajaja Wink





shaoran
shaoran
Humà
Humà

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 06/05/2013
Edad : 26
Localización : Minecraft

http://manguesanimes.weebly.com

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dj Maig 09, 2013 4:41 am

Jo també l'he llegit, es mol xulo!!! Jo també el recomanoo!!! Monito Yeah
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dj Maig 09, 2013 5:12 am

Doncs m'el poso a pendents! Merci Shaoran! Wink
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dl Maig 13, 2013 6:42 am

Bueno aqui deixo un altre manga que m'agrada molt, encara no esta acavat, però em te enamorada

Iris Zero

GÈNERE: Drama, Magia,Romàntic, Vida Escolar

SINOPSI: Les noves generacions han començat a néixer amb una habilitat, l'iris, que els permet veure més enllà del que els ulls humans poden veure. Però hi ha un petit número de persones, apart dels adults, que no neixen amb l'iris, i se’ls anomena "iris zero" despectivament. En Toru Mizushima es un d’ells, i ha d'aguantar burles i discriminacions per part dels seus companys. Per això, ell te un lema que es: "nivell d'exposició mínim". Un dia, la Koyuki Sasamori, una noia molt popular, s'apropa a ell per demanar-li un favor, i sense voler canviarà el seu estil de vida. Gracies a aquesta trobada, en Toru coneixerà a gent nova i més problemes que haurà de resoldre per seguir vivint tranquil.

Recomanació de mangas 35739
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dl Maig 13, 2013 6:45 am

Sona molt interesant!! Ja m'el llegiré. Smile Gràcies^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por rakk Dg Jun 09, 2013 5:33 am

o.o
jo també m'he llegit somos chicos de menta...fa uns quants anys en la època que feien anime a saco al 3xl però després anaves a una llibreria i hi havien només 3-4 sèries xD
quins tempss!!

rakk
rakk
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Localización : nousee..porai xD

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dl Jun 17, 2013 2:20 am

Eiii, com que en el tema de "A quin personatge de Naruto t'assembles?" hem estat parlan del Mashima despres de llegir-me l'especial FT x Rave, he estat miran algun més dels seus mangas i n'he trobat un que m'ha agradat moltissim:

Cocona


SINOPSI: La Cocona, la princesa dels dimonis, un dia s'enamora d'un humà i quan es declara l'humà li dona carbsa (per que és un dimoni), i decideix anar a veure una bruixa per que la tranformi en humana, però...


Recomanació de mangas 7vm0

La sinopsi l'he fet jo (per que no l'he trobat per internet), no es gaire llarga però es que si dic més ja quasi que explico tota l'historia perquè és un OneShot (un sol capítol) i dura 50 pàgines. Si algú la vol llegir aqui deixo el link: http://submanga.com/Cocona
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dj Jun 27, 2013 11:29 am

Doncs jo ara estic llegint Pandora Hearts, i la veritat és que m'està agradant bastant. Aquesta sinopsis que he trobat ho descriu força bé Wink

Sinopsis: L'Oz Vessalius, hereu d'un dels quatre grans ducats, ha complert 15 anys. Porta una vida tranquil · la, luxosa i lliure de preocupacions, enfosquida només per l'absència del seu pare, amb qui no sembla tenir una bona relació. Al seu costat es troben el seu oncle Oscar, Ada, la seva germana petita, i Gilbert, el seu fidel servent, en una antiga mansió en la qual la seva cerimònia de majoria d'edat es durà a terme. És en aquesta mansió on l'Oz troba, accidentalment, un petit cementiri d'una única làpida de la qual penja un rellotge de butxaca daurat. En prendre el rellotge a les mans, el noi experimenta una estranya visió en la qual una noia intenta matar-lo. Aquesta mateixa nit, en la cerimònia, la vida de l'Oz donarà un tomb radical: uns encaputxats apareixen i diuen haver vingut a jutjar al futur duc. Sense saber per què, és desterrat a la presó de l'abisme, una fosca dimensió habitada per terribles criatures, pel pecat que aparentment representa la seva mera existència. Allà entaularà relació amb una cadena -una criatura originària de l'abisme- amb forma de conill negre tacat de sang, l'Alice, la qual resultarà ser la noia de la seva visió.

Recomanació de mangas Anime_HQ_Wallpaper10_145
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dj Jun 27, 2013 7:05 pm

Pandora Hearts, fa tamps que el tinc pendent per llegir!! Perfectee, ja me'l llegiré!! Monito Yeah
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dj Jun 27, 2013 9:29 pm

Arigato~ Doncs me'l posaré a pendents! Smile
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dj Jun 27, 2013 10:00 pm

Doncs jo n'hi molts per aquí que també hauré de posar a pendents pk me n'he llegit ben pocs d'aquests Monito WTF però és que en tinc tants a la llista de pendents jaja però suposo que com vosaltres..
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dv Jun 28, 2013 4:16 am

Jajaja sii!!! Almenos jo si que en tinc molt de pendents!! Pero mica en mica me'ls vaig llegint (tot hi que la llista no s'acava mai)!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dv Jul 12, 2013 6:21 am

Jo us recomano un manga que es diu:

AAA

Recomanació de mangas Pvtq

Gènere: Shojo

Sinòpsi:
Es tracta de la Ogata Aoi, la presidenta del consell estudiantil de l'escola més prestigiosa del Japó: AAA (pronunciat Triple A). Durant l'examen d'ingrés a l'escola, un noi anomenat Kuroda Hayato li va donar un llapis, ja que ella mateixa va perdre el seu llapis per a l'examen. Es va convertir en el seu primer amor. Irònicament, al costat de la seva escola hi ha la CCC, la pitjor escola en tot Japó.
Quan va conèixer a un noi lluitant a les portes de la CCC, que li va robar el seu estimat llapis, la seva vida es converteix a més difícil. Sobretot quan descobreix que el noi té el mateix nom que el seu primer amor...


No és dels millors Shojos que he llegit, però em va semblar etretingut i original. Me'l vaig llegir en tardes d'aquelles on no tens res millor per fer, però em va agradar Monito Yeah
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dv Jul 12, 2013 6:23 am

Jo també l'he llegit i també em va agradar força!! Jo també el recomanoo!! Dacord 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dl Jul 15, 2013 9:31 am

Jo tinc un manga que m'estic llegint que m'està agradant moltissim, m'he llegit més manga d'aquesta mangaka i estan tots molt bé (es la mateixa autora que el manga que va recomanar la Shaoran (Strobe Edge))no està acavat!!

Aoharaido

GÉNERE: Drama, Romàntic, Vida Escolar

SINOPSI: La Yoshioka Futaba odia molt als nois, per la seva forma escandalosa de comportar-se, odia tots els nois a excepció del Tanaka, l'únic de la seva escola que es pren les coses amb calma i delicadesa. Tots dos creuen mirades i intercanvies paraules per breus moments i amb només això saben que existeix alguna cosa especial. No obstant això, un malentès els separarà durant 3 anys. La Yoshioka, ja no és la mateixa i en Tanaka...

Recomanació de mangas Qakw
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 1:48 am

Sembla molt xulo! Konata 2 Jo ja el tinc a pendents!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por ErwynKC Ds Ago 17, 2013 10:38 am

Doncs ja que fa temps que no es posteja per aquí, aprofito per anomenar-vos un manga que em van recomanar!

Tonari no Seki-kun

Recomanació de mangas Tonari-no-seki-kun

Gènere: Escolar, Seinen, Comèdia

Sinòpsi: El noi que s'asseu al costat de la Yokoi a classe, el Seki-kun, sempre està fent alguna cosa en el seu escriptori. Ell se les arregla per d'alguna manera jugar jocs molt elaborats sense atreure l'atenció del professor, des de domino, fins shogii, go, jugar amb gats.. Ell sempre té coses noves per fer. Sovint la Yokoi es veu interessada en els seus jocs en contra de la seva voluntat i acaba sent ella la que acaba ficant-se en problemes amb el professor.

No és un manga seriós; és entretingut i potser el trobeu una mica absurd, però per passar l'estona està molt bé, i llegint-lo he rigut una mica. És senzill però m'està agradant ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dj Ago 22, 2013 4:21 am

Jo me'l vull legir, tot hi que ja en tinc uns quants a la llista, quan pugui ja me'l llegiré!! Sembla molt xuloo Konata
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dv Set 06, 2013 4:43 am

Jo vull recomanar Crimson Hero

Recomanació de mangas Crimson-Hero-manga-30116790-800-600

GÉNERE: Comèdia, Esports, Romàntic, Vida Escolar

SINOPSI: A la Nobara Sumiyoshi acostumen a confondre la per un noi a causa de la seva alçada, estil de cabell i roba. Ella mai li han importat els nois per la qual cosa, això no la molesta, però la seva família té un negoci on les dones han de mostrar delicadesa, és per això que la seva mare l'obliga a comportar-se com una dama comparant-la amb la seva germana menor. Però ella ja va decidir el seu camí i és el de jugar voleibol. Per tant, s'inscriu en una escola on tenen un equip femení, però després s'assabenta que aquest ja no existeix. Sota la circumstància de no tenir casa ni equip de voleibol ... què farà la Nobara?

A mi aquest manga m'ha encantat!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dl Oct 07, 2013 6:01 am

BLOOD HOUND

Recomanació de mangas Bloodhound2 Recomanació de mangas Blood-hound-il-club-dei-vampiri

Doncs a mi m'agradaria recomanar Blood Hound, un manga de Kaori Yuki sobre una noia que investiga un club nocturn ple de vampirs; dels quals sospita quan la gent del veïnat comença a desaparèixer, especialment la seva millor amiga.
Mentre investiga (treballant en el club fent la neteja...), es va fent amiga seva i, concretament d'en Suou. Al final, s'adona que els vampirs no tenen res a veure amb les desaparicions, però encara queda molt per descobrir.

És un manga d'un sol volum que es llegeix en un moment, però està força bé per passar l'estona ^^ També s'ha adaptat a una serie live action de 12 capítols que es diu "Vampire Host" i, tot i ser de baix pressupost no està tan malament... tot i que hi ha coses que no s'aguanten xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dl Feb 24, 2014 9:37 am

Això més que una recomanació seria una advertència, ja que per fi he acabat de llegir el manga "Vampire Knight" sencer. He de dir que els últims capítols han estat molt previsibles, lents, avorrits i repetitius. I què dir del final de la sèrie... l'últim capítol del manga, a part de ser un caos a l'hora d'entendre'l per l'estructura i els diàlegs, ha estat un dels finals més horribles i patètics que hi pot haver (segons la meva humil opinió).

Recomanació de mangas Vampire_knight_anime

Havia pensat en deixar-lo unes quantes vegades, però volia seguir per en Zero, ja que és el millor personatge de la sèrie i l'únic que es mereixia viure una vida feliç. En definitiva, que si no hagués sigut per ell, el manga se n'hauria anat a la merda. La història va començar molt bé però el final m'ha decebut moltíssim, ja que després de les primeres sagues sembla que a l'autora no se li acudia res més que fer que odiés als seus personatges principals (a banda d'en Zero, clar Nya).  

En definitiva, l'anime no està malament perquè només recull els primers volums, però si teniu intenció de llegir el manga, us aconsello que realment us ho penseu dues vegades, perquè podria dir ben poc de bo del resultat. Dels tres personatges principals només un val la pena i, dels secundaris no es pot dir gran cosa perquè tot i intervenir en la trama la veritat és que si no hi fossin tampoc es notaria (i és una pena, perquè alguns són molt macos). El final m'ha sabut molt de greu perquè segons el que em sembla l'autora no apreciava en Zero gens ni mica.  

I aquí l'únic motiu per veure la sèrie i que val la pena:
Spoiler:

Em sento estafada... i per mi, l'únic "cavaller" de tot aquesta història ha sigut i sempre serà en Zero, perquè no puc dir gaire res de bo d'en Kaname.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dv Mar 14, 2014 7:36 am

Bé doncs, per canviar una mica la dinàmica del meu últim post, en què deixava el manga en un estat lamentable, vinc a recomanar-vos un manga que tots coneixereu però que no sé si heu llegit. Us he de dir que no us podeu permetre el luxe de deixar-lo passar ^^

Com que si us dic "Slam Dunk" tots sabreu de què parlo, deixo de banda la sinopsi i passo directament a expressar la genialitat de Inoue Takehiko i com m'ha agradat poder llegir aquest manga.

Recomanació de mangas Slam-Dunk-Wide-HD

L'anime s'acaba abans que l'equip vagi al campionat nacional, de manera que es deixen per explicar els 10 últims volums d'aquesta gran sèrie. Si ja eren emocionants els partits intercol·legials (contra el Ryonan, el Kainan i el Shoyo), el gran partit del campionat els deixa a tots en res. Hi ha una barreja de comèdia i drama molt ben compensada i sempre et deixa amb el dubte de si guanyaran o perdran el partit fins a l'últim segon.

Tenia por que el final em decebés, però la veritat és que estic molt contenta de com acaba i m'han entrat moltíssimes ganes de llegir més obres del senyor Inoue, a més que el seu estil de dibuix varia de l'animació i en els capítols finals ens regala unes imatges brutals que m'han deixat Hell yes . Vamos, que visualment és impactant jeje

En definitiva, si encara no l'heu llegit us ho recomano fervorosament perquè m'ha agradat moltíssim (i en algunes parts aquest equip nostre també m'ha fet patir horrors). Tots els personatges han madurat i evolucionat des de la primera vegada que els veiem en un procés creïble que fa que es pugui anar veient el canvi. L'evolució del Shohoku com a equip és una passada!! A més de ser uns personatges molt interessants; tot i que els meus preferits són en Sendoh i en Mitsui ^^ (però això són gustos personals XDD) No tinc més que bones paraules tant per l'anime com pel manga, o sigui que ja esteu tardant ^^ Vinga, vinga, vinga!! XDDD

P.D: si us interessa, us diré que l'anime s'acaba aproximadament entre els capítols 190-198 del manga, no ho recordo exactament. I el manga ve a tenir una extensió de 276 capítols d'unes 20 pags. cada un aproximadament.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum