Quins mangas esteu seguint?
5 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Manga
Pàgina 1 de 1
Quins mangas esteu seguint? (a ritme japones)
Quins mangas esteu seguint?
He pensat a fer una enquesta per veure quins mangas esteu seguint, n'hi ha tants que he posat els mes coneguts, si n'esteu seguint algún que no estigui a la llista i el poseu als comentaris.
P.D: Es poden votar tants mangas com vulguis!!
P.D.2: A aquesta enquesta no l'hi he posat límit per aveure si més gent s'enganxa al foro i a fer enquestes!!
P.D: Es poden votar tants mangas com vulguis!!
P.D.2: A aquesta enquesta no l'hi he posat límit per aveure si més gent s'enganxa al foro i a fer enquestes!!
Re: Quins mangas esteu seguint?
Soul Eater encara no vaig a ritme japonés però ho estic intentant! I aquest estiu m'agradaria posar-me amb Fairy Tail *-*
Jo de manga només FT. Però em vull posar am Kaichou wa Maid-sama, que vaig acabar l'anime..^^
ErwynKC- Dimoni guineu
He posat els que m'han semblat els més coneguts, apart d'aquests jo estic seguint Iris Zero, que m'esta agradant moltissim!!!
De Soul Eater m'he llegit els 3/4 primers tomos, per que els te una amiga, i m'ha agradat força, peró tinc una llista tant llarga d'animes per veure i mangues per llegir, que a mida que la meva amiga s'els vagi comprant jo m'els llegire!
I de Kaichou wo Maid-sama, estic com tu Erwyn, he vist l'anime i em vull llegir el manga per aveure com continua!!!
De Soul Eater m'he llegit els 3/4 primers tomos, per que els te una amiga, i m'ha agradat força, peró tinc una llista tant llarga d'animes per veure i mangues per llegir, que a mida que la meva amiga s'els vagi comprant jo m'els llegire!
I de Kaichou wo Maid-sama, estic com tu Erwyn, he vist l'anime i em vull llegir el manga per aveure com continua!!!
jo ara one piece nomes, avans veia alttes manguies pero actualemnt nomes one piece
Portgas D. Rouge- Petit dimoni
A ritme japonès no, però això intento amb NARUTO.
8)
8)
Hiei_Light- Humà
Jo Naruto no el segueixo el manga, i l'anime el tinc pausat.. Però és que tinc masses mangues començats...
Per cert!
Hiei, benvingut!!! M'alegro que estiguis per aquí ^^
Què et sembla si et presentes? Mira, pots fer-ho a benvinguda, posant a "post new"! https://nou3xl.forocatalan.com/f1-benvinguda
Per cert!
Hiei, benvingut!!! M'alegro que estiguis per aquí ^^
Què et sembla si et presentes? Mira, pots fer-ho a benvinguda, posant a "post new"! https://nou3xl.forocatalan.com/f1-benvinguda
ErwynKC- Dimoni guineu
Siiiii, jo el vaig devorar Naruto per posar-me a ritme japonés *O* tot i que ara me sienta a poco només un capítol a la setmana...Hiei_Light escrigué:A ritme japonès no, però això intento amb NARUTO.
8)
Per cert, benvingut! I crec que la Erwyn ja t'ho ha dit tot n.n (passa't per Benvinguda)
Jo he anulat el meu vot perafegir Fairy Tail als mangas que segueixo a ritme japonééés!
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Manga
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum