Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Recomanació de mangas

+2
Meina
ErwynKC
6 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dv Abr 04, 2014 6:45 am

Bueno, al final això semblarà el lloc perfecte per anar deixar les meves revisions dels manga que vaig llegint XD El cas és que això m'està agradant bastant Twisted Evil Com que això ja començar a enganxar i ara per ara no ho puc evitar, continuaré fent aportacions  tongue 

Tal com he dit doncs, la meva nova aportació és KARE KANO (Kareshi Kanojo no jijou). No sé si us recordareu de l'anime, la veritat és que jo el recordo molt vagament... tant que és com si no l'hagués vist XD però he de dir que pel volum de capítols l'anime deu ser un hiper-mega-resum del manga...

Recomanació de mangas - Página 2 Photo-14909-81e23705

La protagonista de la nostra història és la Yukino Miyazawa (o com li dic jo, Yuki), que és una estudiant model on les hi hagi  study  study  study . Però res més lluny de la realitat, ja que la seva veritable personalitat és mooooolt més interessant del que pretén fer veure als altres Wink Quan entra a l'institut coneix en Soichiro Arima (jo li dic Sou xD), un altre estudiant model que.... SORPRESA!! tampoc resulta ser el que sembla jeje A partir de la seva trobada comencen a descobrir com són en realitat i la història es desenvolupa de manera que es destapen molt secrets que es volien deixar en l'oblit.

Com ja podeu imaginar pel títol, la sinopsi i tot plegat es tracta d'un shoujo en tota regla, però la veritat és que és una història d'amor i de superació personal molt maca i força realista. Es barregen moments còmics i moments més dramàtics i, sobretot, més foscos; com a història està força bé, tot i que en algun moment l'autora allarga massa algunes "mini històries" i es pot fer una mica pesat. En comparació amb altres manga, el dibuix és senzill (sobretot comparat amb Slam Dunk) però són agradables i sempre et fan pensar en flors (l'autora deu tenir alguna obsessió amb això, perquè hi ha flor per tot arreu XD)

Aquesta imatge podria ser un molt bon resum del que suggereix llegir el manga:
Spoiler:

Tots i cada un dels personatges evolucionen al llarg dels anys d'institut i es va veient què serà de les seves vides. Els que fan el canvi més radical però, són la Yuki i en Sou (com era d'esperar jeje k per alguna cosa són els protagonistes xD). De totes maneres desenvolupa molt bé els personatges i les històries darrere el que es veu. A més, crec que es podria considerar també com una crítica a l'educació a partir de dos estudiants model que trenquen per complet els esquemes predeterminats Nya

Els meus personatges preferits són la Yuki i la Maho, m'encanten les ties amb caràcter i que saben què volen. A més, l'aire retorçat de la Yukino la fa la millor de tots jeje M'encanta que tingui intel·lecte pel mal i pels diners  Cool  Es fa estimar L

Doncs això, és un shoujo i de les primerese obres de la Masami Tsuda que consta de 102 capítols recopilats en 21 volums. Tot i que no m'ha deixat tant impactada com altres manga, la veritat és que és una bona història i un molt bon manga per a llegir." />
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Ds Abr 05, 2014 1:25 am

Kare Kano Enamorat

jo fa uns anys vaig mirar-me l'anime Nya em volia posar amb el manga pero mai hi penso! Bueno, algun moment quan tingu teps ja m'hi podare Dacord
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Nafi Ds Abr 05, 2014 2:02 am

Kare Kano la vaig veure fa poc ja que em va agradar molt quan la vaig veure al 3XL i tenia ganes de rememorar vells temps. Personalment, tot i no ser gran fan dels shojos, em va agradar molt i com dius l'anime és molt curt i es ma saber una mica a res així que m'havia plantejat llegir el manga però no se des de on l'he d'enganxar per seguir amb l'anime. Personalment creus que em puc enganxar després de l'últim capítol de l'anime o és millor que me'l llegeixi des de el principi? Tinc molta curiositat per saber com segueixen la seva vida Ullets
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dt Abr 08, 2014 3:17 am

Doncs si tens interès en saber com continua la seva història i què n'és de la seva vida t'has de llegir el manga perquè ho explica bàsicament tot; sobretot la d'en Soichiro i la Yuki, però també la dels altres.
Desgraciadament no recordo pràcticament gens l'anime (fa massa que el vaig veure i no recordo on ni com acaba), però pel que he mirat crec que es queda entre els capítols 32 i 33 del manga. No ho sé exacte perquè jo el vaig llegir des del principi, però suposo que no passa res si enganxes a partir d'aquests capítols perquè pel que recordo de l'anime, aquest era bastant fidel al manga.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dj Maig 29, 2014 10:00 am

Doncs avui toca recomanar dos mangas, més que res perquè si es llegeixen per separat no s'entén ni la meitat del que passa.  Es tracta de xxxHolic i Tsubasa Reservoir Chronicles (TRC)

Sinopsis TRC:
Ens explica la desesperada història del jove arqueòleg Shaoran, que busca les plomes que contenen la memòria de la princesa Sakura, les quals es troben perdudes per diferents móns degut al desig del mag Fei Wang Reed. Acompanyats de la Mokona, en Fye i en Kurogane viatjaran per les dimensions per a trobar les plomes.
Gènere: Acció, Aventura, Comèdia, Drama, Fantasia, Romàntic, Shonen, Sobrenatural

Recomanació de mangas - Página 2 Artbook04qt1

xxxHolic:
En Watanuki Kimihiro viu turmentat per visions de fantasmes i esperits fins que un dia es troba amb la misteriosa bruixa de les dimensions que assegura que el pot ajudar, la meva estimada Yuuko L . En Kimihiro accepta, però aviat s'adona que ha estat enganyat per a treballar a la botiga de la Yuuko a canvi de concedir-li el desig de deixar de tenir visions.
Gènere: Comèdia, Seinen, Sobrenatural, Misteri, Psicològic, Drama, Fantasia

Recomanació de mangas - Página 2 21-01-2013_xxxholic-rei

Vaig començar amb l'anime de xxHolic i, la veritat és que la temàtica és molt interessant incorporant el folklore japonès amb la màgia i el misteri. El problema és que no hi havia un argument en si, de manera que em vaig decidir pel manga i, per això també vaig haver de llegir TRC. Els primers capítols de TRC són una mica peñazo amb tot això de buscar les plomes, però a partir de la saga de Tokyo hi ha un gir impressionant dels esdeveniments i hi ha tants desitjos, mentides, complots, malediccions i traïcions que és una passada com les de CLAMP van lligant les coses.  Dacord 

No us negaré que és molt confús i s'han de llegir els dos mangas alhora, però a mesura que anava llegint cada vegada m'agradava més. L'única queixa que tinc és el final de xxxHolic, ja que per acabar com acaba es podrien haver estalviat aproximadament els últims 30 capítols, ja que no es tornen a tractar temes de l'argument fins els dos últims. El final a mi em sembla molt trist, ja que el meu desig al final no es compleix i em fa molta llàstima... però no m'estranya d'aquestes autores  Sospir De totes maneres els capítols individuals de xxxHolic en si ja són una passada. ^^

El crossover entre els dos mangas fa que encara sigui més interessant, ja que es veu la història des de dues perspectives. A més, les CLAMP van fent "cameos" de personatges d'altres sèries: la Chi de Chobits, la Sakura de CCS, en Kamui i en Subaru de X etc. En fi, quan et poses a observar cada personatge segur que el trobes en una altra sèrie XD

El disseny dels personatges potser és una mica especialet, no ho negaré, i suposo que per això molta gent potser no s'interessa per aquestes històries, però l'art en general va molt amb la temàtica i em sembla molt adequat ja que transmet el que les autores pretenen.  

De tot això però, jo em quedo amb el personatge de la Yuuko, un dels millors personatges femenins que he trobat en animes i mangas. És d'aquells personatges carismàtics que un no pot simplement obviar. M'encanta, sobretot quan s'ajunta amb la Mokona L
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Skuld Dl Jul 07, 2014 12:02 pm

Les últimes recomanacions han estat de mangas que feia poc que havia llegit i eren relativament recents, però avui m'ha passat pel cap parlar-vos d'un dels primers que em vaig llegir com a "sèrie completa". Es tracta de "Hana Yori Dango" o, tal i com es va traduir en castellà "No me lo digas con flores".

És un manga creat per l'autora Kamio Yoko, que a Espanya s'ha recopilat en 36 volums; sí, pot semblar una mica llarg, però si us agrada la temàtica i la història us el menjareu ràpidament perquè és molt divertit i, per una vegada la protagonista no és de les que es deixen trepitjar sense oposar resistència, sinó que és la que dóna més guerra de tots!! (més o menys, en aquest manga tothom dóna molta guerra ¬¬)

Recomanació de mangas - Página 2 Title

Què us en podria dir...? Bé doncs, per començar crec que és un shoujo entre els shoujos amb un harem ben particular format principalment per quatre nois L De totes maneres, de tant en tant surt algun altre tio molt guapo que s'acaba penjant de la prota xddd Molt recurrent en la temàtica shoujo ^^

Us deixo una petita curiositat sobre el títol i, a continuació passo a la sinopsis. El títol Hana yori Dango ("nois millor que flors") és un joc de paraules amb el proverbi japonès "dango millor que flors", que significa que s'han de prioritzar les necessitats bàsiques com l'alimentació (dango) a les sensorials (flor).

Sinopsis:
La protagonista és la Makino Tsukushi, una estudiant treballadora i lluitadora per naturalesa que es veu obligada a afrontar tot tipus d'obstacles i que prové d'una família amb dificultats econòmiques. Pel bé de l'educació de la seva filla (donarem aquest motiu per vàlid) però, aquesta ingressa a Eitoku, una institució d'elit on estudien els fills i filles de les persones més adinerades del país. Aquesta escola és un món totalment diferent del seu i, a tothom se'l valora per la quantitat de diners que tingui; per tant, el seu desig és passar desapercebuda. Tot i això, les seves aspiracions es frustren quan dóna la cara i s'enfronta al "F4", un grup de quatre nois que dominen l'escola i són els que fan córrer més pasta $_$ A partir d'aquí doncs, es pot deduir que es farà de la seva existència a l'institut un infern.

Gènere: comèdia, drama, romàntic, harem, shoujo, vida escolar

Recomanació de mangas - Página 2 %EA%BD%83%EB%82%A8%EB%A7%8C%ED%99%94

Ufffff.... pedazo de sinopsis ha quedat... de totes maneres em deixo moltes coses xd Com ja he dit, és una de les primeres col·leccions que vaig llegir i la recordo amb molt de carinyo i em va agradar moltíssim (de fet l'he rellegida com a mínim un parell de vegades ^^). És molt divertida i té algun moment de dramatisme, però m'agrada principalment perquè em sembla molt kawaii i molt romàntica. Tot i això, us adverteixo que hi ha algun moment en què no és tant kawaii i s'haurien de deixar les coses clares a la penya Evil or Very Mad

ATENCIÓ PARÀGRAF IMPORTANT!!

Aquí ve la dura crítica... amb això no us puc enganyar perquè m'enganxaríeu a la primera >_< El disseny i l'estil de dibuix en els primers volums són terribles!!! ¡¡No s'ha visto cosa más horrorosa!!  Per ser-vos sincera, no tenia cap intenció de llegir-me'l quan vaig veure els dibuixos, eren uns monigotes estrafalaris que feien por de veure T_T Però com que em van regalar els primers volums amb tota la bona intenció m'ho vaig haver de llegir ^^
Doncs això, quan m'ho vaig començar a llegir patia pels meus pobres ulls, però la veritat és que la història em va enganxar tant que em vaig llegir els quatre primers volums (els que tenia aleshores) en poca estona Nya

A més, per tranquilitzar-vos diré que els dibuixos van millorant gradualment. De fet, ho fan tant gradualment que no me'n vaig adonar fins que ja els començava a veure guapos XDDD Us volia posar un "antes" i un "después", però prefereixo que ho descobriu vosaltres i ja si eso us traumatitzeu al vostre aire muahahaha

Ara potser la històra se m'ha quedat una mica infantil en certs punts, però com ja he dit, és molt romàntica i molt maca ^^ Potser la part de qui seran la parella d'enamorats es veu a primer cop d'ull i no hi ha gaire sorpresa, però tot i seguir una història que us pugui semblar un "cliché", el cert és que és molt original a l'hora de presentar els esdeveniments i els personatges, el quals tot i entrar dins algun estereotip, són únics... ¬¬  El meu personatge preferit.... la TSUBAKI!!! No us diré qui és, si ho voleu descobrir ja sabeu jeje


Si no m'equivoco...  Monito Pensant  n'han fet un anime i uns quants milers de doramas. En el cas de l'anime, sóc incapaç de mirar-lo per l'evident estil de dibuix i animació antiquat i poc atractiu (que em posa dels nervis) i  el fet que sóc incapaç d'acceptar alguns canvis que incorporen a la història. L'original és la millor!! I els doramas... he intentat veure el japonès, ja que em semblava que seria dels millor adaptats i, en certa manera sí, però no és el mateix que la història original perquè fusionen personatges i canvien escenes perquè sinó no s'entendria.  Al joc “otome” (que també n'hi ha) no hi he jugat, però no és per falta de ganes xddd

F4:

M'he allargat lo indecible, de manera que com a conclusió final diré que recomano el MANGA!!!
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Meina Dl Jul 07, 2014 8:00 pm

Hana Yori Dangoooo Enamorat

Jo també la recomano moolt!! A mi em va encantar i em va enganxar moltissim!! Es un manga que tot hi ser llarg es llegeix molt rapid i (com diu la Skuld) tot hi que al principi els dibuixos no son gaire macos va millorant amb el temps Nya I jo el vaig començar per començar, per que la meva cosina m'havia deixat els 6 primers tomos, i despres amb 4 dies, que van coincidir que estava malalta i tenia més temps, me'ls vaig acavar de llegir tots!!

Yeah, la Tsubaki, no m'enrecordava Paret amb lo que molava, jo realment de hana yori dango no he tingut personatge preferit, i ara per molt que pensi amb els personatges no en sabria dir cap per que fa fa força temps que em vaig llegir el manga i més de la  mitat dels personatges no m'enrecordo u.u'

P.D: ara despres de llegir-me tot aixo m'han donat ganes de tornar-me a llegir Hana Yori Dango xDD
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Recomanació de mangas - Página 2 Empty Re: Recomanació de mangas

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum