Partitures de cançons d'animes
4 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Partitures de cançons d'animes
Algú toca algun instrument?? Jo si i com que no és ni guitarra ni piano (flauta travessera) m'és molt dificil trobar cançons d'animes per toca-les, peró un dia vaig trobar una pagina on hi han partitures de forçes animes i moltes no nomes són per piano o guitarra , sinó també per altres instruments... Per aixó us deixo la pagina per si hos ha passat el mateix que jo: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Espero que us serveixi!!!
Espero que us serveixi!!!
Re: Partitures de cançons d'animes
Wiiiiiiiiiiiii! Jo toco la guitarra i també vaig estar buscant partitures d'alguns openings i a part dels de sempre és molt xungo trobar-les!
Moltes gràcies Meina! Tot i que als de Nana no en conec cap, és la mateixa Nana?
Moltes gràcies Meina! Tot i que als de Nana no en conec cap, és la mateixa Nana?
On n'he trobat bastantes és a: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Però la majoria són per piano, crec (no toco cap instrument). Potser us serveix..
Però la majoria són per piano, crec (no toco cap instrument). Potser us serveix..
ErwynKC- Dimoni guineu
Nafi, de les cançons de nana una he vist que era una de les cançons de fons i una altre de liveaction, espero que encara que no sigui de nana alguna d'un altre anime hagis trobat que et va be!!!
Erwin, moltissimes gracies, les que he mirat eren per piano, però tot hi ser per piano algunes es poden adaptar facilment!!
Erwin, moltissimes gracies, les que he mirat eren per piano, però tot hi ser per piano algunes es poden adaptar facilment!!
Moltíssimes gràcies Meina!!!!!!! Ja estava quasi desesperat buscant cançons (d'opening o ending) d'animes adaptades a flauta travessera!!!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Hiei_Light- Humà
Per flauta travessera no n'hi han masses pero si algúna!!
- Hakudo Boshi (Bleach)
- You (Higurashi no Naku Koro ni)
- Mononoke Melody (la princesa mononoke)
- Una canço del Castell en el Cel
- Una de Elfen Lied
i algúnes més, però com que no havia vist els animes ni m'ho vaig mirar!!
- Hakudo Boshi (Bleach)
- You (Higurashi no Naku Koro ni)
- Mononoke Melody (la princesa mononoke)
- Una canço del Castell en el Cel
- Una de Elfen Lied
i algúnes més, però com que no havia vist els animes ni m'ho vaig mirar!!
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum