Cançons Vocaloid
5 participantes
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Cançons Vocaloid
Com que he vist que el Jin ha penjat una canço de Vocaloid a "Tonteries Diverses [Versió 2.0]" he pensat que aqui no parlem mai de vocaloid i he començat aquest tema per poder recomanar les cançons de Vocaloid que més us hagin agradat o que més us agradin!!
Començo jo, tot hi que la meva Vocaloid preferida es la Gumi, ultimament he estat molt viciada a una canço, es de la Miku i la Rin (tot hi que també hi surten la Meiko, el Kaito i la Luka, sense cantar).
Començo jo, tot hi que la meva Vocaloid preferida es la Gumi, ultimament he estat molt viciada a una canço, es de la Miku i la Rin (tot hi que també hi surten la Meiko, el Kaito i la Luka, sense cantar).
- Kunoichi demo Koi ga Shitai :
Re: Cançons Vocaloid
la de KUNOICHI DEMO KOI GA SHITAI està molt bé però una de les meves preferides és akesta
- Trick and treat:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Doncs a mi una de les que m'agrada més és "Romeo and Cinderella", la versió de la Rin i en Len Fa temps que no l'escoltava, però m'encanta ^^
- Romeo and Cinderella:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Aki està revolution original
- revolution:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Les de Trick and Terat i la de Revolution no les havia escoltat!! Però molen molt!! (Es que Vocaloid té tantes cançons!!)
La de Romeo and Cinderella si que l'havia escoltat però m'agrada més la versió Miku i Kaito!!
Una que també m'agrada molt és:
La de Romeo and Cinderella si que l'havia escoltat però m'agrada més la versió Miku i Kaito!!
Una que també m'agrada molt és:
- Childhood Blue:
Jo de "Romeo and Cinderella" prefereixo la de la Rin i en Len pk la història acaba bé i bàsicament són els vocaloid que més m'agraden ^^
Aquesta cançó no és que m'agradi particularment, però la trobo terrorífica
Aquesta cançó no és que m'agradi particularment, però la trobo terrorífica
- Fear Garden:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Amb certs vocaloids és millor no posarsi pk fan molta por
jin_97- Dimoni d'aire
ES veritat, però la Rin encara, hi ha la Mayu que és Yandere!! N'heu escoltat alguna canço??
N'he triat una de light!! Però n'hi ha cada una!! Al principi sembla normaletaa, fins que a cer punt!!
- My Earnest Unrequited Love, the Small Happiness I Want To Bear Fruit:
N'he triat una de light!! Però n'hi ha cada una!! Al principi sembla normaletaa, fins que a cer punt!!
No sé si el "te golpearé hasta morir" de la Mayu m'ha fet gràcia o m'ha fet por Amb aquella cara tan amable... xD No n'havia sentit cap cançó, ja en buscaré alguna altra ^^
Aquesta m'agrada molt
Aquesta m'agrada molt
- Hurting for a very hurtful pain:
Skuld- Dimoni gos
Skuld, aquesta canço que has posat de qui es??
Avui he trobat aquesta canço de la Meiko i m'ha agradat mooltt!!
Avui he trobat aquesta canço de la Meiko i m'ha agradat mooltt!!
- Hojas florecientes:
Vaig trobar la cançó per casualitat, o sigui que no ho sabia massa bé, però sembla que són/seran nous vocaloids i de moment els hi diuen Yuma (el noi) i Mizki (la noia), tot i que no sé si tenen pensat desenvolupar un avatar.
Aquesta cançó la canta la Miku i és l'opening de Black Rock Shooter... De moment, tot i ser un opening, la poso aquí xD
Aquesta cançó la canta la Miku i és l'opening de Black Rock Shooter... De moment, tot i ser un opening, la poso aquí xD
- BLACK ROCK SHOOTER:
Skuld- Dimoni gos
Sembla que en Yuma i la Mizki ja tenen disseny ^^ són bastant monos ^^
Com ja haureu notat la cançó és la mateixa però amb els avatars xD
- Hurting for a very hurtful pain:
Com ja haureu notat la cançó és la mateixa però amb els avatars xD
Skuld- Dimoni gos
Jo vaig trobar aquesta cançó, una versió de una de Vocaloid.
- Aitai:
La original, de la Gumi:
ErwynKC- Dimoni guineu
Electric angel versió Rin i Len
- Electric Angel:
jin_97- Dimoni d'aire
Aqui deixo una canço de la Ia que vaig sentir fa poc i que em va agradar moolt!!
- Otsukimi Recital:
Senbonzakura de la miku
- senbonzakura:
jin_97- Dimoni d'aire
En Len fen el que pot en una cançó una mica chunga
- Len Melissa:
jin_97- Dimoni d'aire
Està força bé!!! Mola, però prefereixo la de FMA, és que l'original m'encanta
Skuld- Dimoni gos
ara li toca a la Rin
- memories:
jin_97- Dimoni d'aire
Ahhhhh!!! Ara m'he viciat a la cançó Senbonzakura per culpa teva!!! xD Aquesta versió de la Rin m'agrada més que la d'en Len, suposo que no és tan complicada de fer sonar bé
Doncs fa poc he descobert aquesta (també dels Kagamine xD) i m'ha encantat!!
Doncs fa poc he descobert aquesta (també dels Kagamine xD) i m'ha encantat!!
- Rin i Len_ Romantic Night:
Skuld- Dimoni gos
Kradness:
- Revenge Syndrome:
- Invisible:
- senbonzaakura versió 1 i 2:
jin_97- Dimoni d'aire
Com heu pogut notar no sóc gens d'escoltar Vocaloid ja que mai li havia trobat el que, però com passa amb tot s'ha de trobar l'estímol apropiat per tirar-t'hi de cop sense paracaigudes ni res. I aquí està, l'acabo de descobrir i m'he enamorat
A més la IA aquesta em recorda molt a la Inori de Guilty Crown que ja m'encantava quan mirava l'anime... (L)Ja només em faltava enganxar-me a les Vocaloid :sospir:tot i que no tinc ni idea de que van i tal, només se que són un joc i que donen concerts en directe tot i ser hologrames. Si a algú li ve de gust fer-me'n un tutorial algun dia li estaré molt agraïda.
- see the lights - ia:
A més la IA aquesta em recorda molt a la Inori de Guilty Crown que ja m'encantava quan mirava l'anime... (L)Ja només em faltava enganxar-me a les Vocaloid :sospir:tot i que no tinc ni idea de que van i tal, només se que són un joc i que donen concerts en directe tot i ser hologrames. Si a algú li ve de gust fer-me'n un tutorial algun dia li estaré molt agraïda.
M'ha encantat aquesta imatge de la Gumi i com se que a la Meina li agrada aquí us la deixo
- gumi:
Fa poc he escoltat aquesta i m'ha encantat i el que m'ha molat més és que també estigui en castellà: Karakuri Burst de la Rin i en Len
- Original:
- castellà:
jin_97- Dimoni d'aire
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum