Cançons encadenades
5 participantes
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Cançons encadenades
Fa escassos minuts que he tingut aquesta idea, i crec que podria estar bé, aviam què en penseu:
Un usuari penja un vídeo amb una cançó i el que ha de fer el següent membre que vulgui participar és penjar una altra cançó que comenci per l'última lletra de l'anterior (pot ser la cançó en si o l'artista, és indiferent).
L'objectiu d'aquest joc és simplement conèixer una mica millor els gustos musicals dels diferents participants. La gràcia resideix en triar cançons que us agradin, és clar.
Un usuari penja un vídeo amb una cançó i el que ha de fer el següent membre que vulgui participar és penjar una altra cançó que comenci per l'última lletra de l'anterior (pot ser la cançó en si o l'artista, és indiferent).
L'objectiu d'aquest joc és simplement conèixer una mica millor els gustos musicals dels diferents participants. La gràcia resideix en triar cançons que us agradin, és clar.
- 1er vídeo:
La següent lletra és la "E" (recordo que pot ser de l'artista o bé de la cançó).
Aquesta cançó també fou interpretada per grans artistes com Doris Day o Ella Fitzgerald, però he acabat triant aquesta versió, que he descobert recentment.
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Re: Cançons encadenades
Wow!! M'agrada la idea!! Així tindré més recomanacions jejejeje No coneixia aquesta cançó i la veritat és que m'ha agradat moltíssim Necessito alguna d'aquest estil perquè el meu reproductor està bàsicament ple de rock i la varietat no està de més
Últimament només he estat escoltant rock japonès, o sigui que potser la resta la tinc una mica descuidada, espero que no importi És una fase que he de passar XDDDD
Amb la E..... doncs..... us deixo EtCetera!! La següent amb la "A"!!!!
Últimament només he estat escoltant rock japonès, o sigui que potser la resta la tinc una mica descuidada, espero que no importi És una fase que he de passar XDDDD
Amb la E..... doncs..... us deixo EtCetera!! La següent amb la "A"!!!!
- One Ok Rock - EtCetera:
Quina sorpresa que sigui aquest grup, oi? XD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Celebro que aquest nou joc arrenqui amb força! Com que no domino gaire el rock japonès, desconeixia el grup i la cançó.
Anireu veient que en gèneres musicals vaig unes quantes passes per darrere (cronològicament parlant), però m'agrada poder descobrir-ne de nous per mitjà d'aquests vídeos.
Per cert Skuld, com veig que t'ha agradat la darrera cançó, et deixo un parell de versions més, per si vols comparar-les:
Anireu veient que en gèneres musicals vaig unes quantes passes per darrere (cronològicament parlant), però m'agrada poder descobrir-ne de nous per mitjà d'aquests vídeos.
- 2n vídeo:
Una de les poques cançons que m'atreviria a cantar en un karaoke!
La següent lletra és la "D".
Per cert Skuld, com veig que t'ha agradat la darrera cançó, et deixo un parell de versions més, per si vols comparar-les:
- Skuld:
Jajaja, Dalek! M'ho serveixes amb safata! Aquí us deixo una de les meves cançons preferides EVER! "Don't stop me now" de la banda de Rock llegendària Queen. Al pròxim li toca una cançó que comenci amb W
- Queen - Don't stop me now:
Fantàstic Cris, un clàssic! Doncs a mi també m'ho deixes força fàcil. Fans de "Castle", va per vosaltres: us sona?
- 3er vídeo:
La cançó és de l'any 1939, i el millor és que Vera Lynn encara viu a dia d'avui, a l'edat de 98 anys.
"N" serà la següent lletra.
LOOOOOOOOOOOL!!!!! La doctora creeepy Kelly Neiman !!!JAjaj quan va posar el pen a l'ordinador i va sonar aquesta cançó em vaig cagar una mica, ho he de reconèixer! Gràcies per haver-la posat!
PD: capítol 6x09 "Disciple" per si algú li interessa
Doncs que comenci amb N us deixo una balada clàssica de Metallica, que més tard va ser versionada per Lucy Silvas: "Nothing else Matters". Us deixo amb la versió de Silvas perquè, encara que no sigui la original, m'agrada una mica més. La següent haurà de començar amb S
PD: capítol 6x09 "Disciple" per si algú li interessa
Doncs que comenci amb N us deixo una balada clàssica de Metallica, que més tard va ser versionada per Lucy Silvas: "Nothing else Matters". Us deixo amb la versió de Silvas perquè, encara que no sigui la original, m'agrada una mica més. La següent haurà de començar amb S
- Nothing else matters:
Una peça molt maca, m'ha entristit una mica i tot! Doncs m'ho deixes prou bé per escollir la següent cançó...dedicada als amants de la netega de vidres!
- 4t vídeo:
"Kärcher, marca la diferencia." Següent lletra: "G"
Hey!! No vaig tant malament, aquestes últimes les coneixia totes!! (excepte la de la neteja de vidres.... aquesta no... XDDD)
Seguint amb el que és habitual, aquí us deixo el següent vídeo!! Ara toca una amb "N"
Seguint amb el que és habitual, aquí us deixo el següent vídeo!! Ara toca una amb "N"
- SPYAIR - GENJOU DESTRUCTION:
PD: Després de comparar versions, em sembla que em quedo amb la primera ^^ Tot i que les altres dues versions de "Dream a little dream of me" tampoc estan malament
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Doncs jo l'única que he sapigut identificar és la de Queen. En fi...aquesta cançó segur que la coneix tothom, va ser viral durant molt de temps.
- 5è vídeo:
Lamento dir-vos que acabeu de ser rickrollejats!
La "P" serà la següent lletra.
Sí que la coneixia jajaja i també he escoltat diverses versions I és que a més és d'aquelles cançons que s'enganxen XD Feia molt que no l'escoltava!
- OLDCODEX - PAINTER:
Bueno, tal i com ja us aneu imaginant... la següent amb "R"
PD: Jo en gèneres musicals potser no aniré tan enrere cronològicament parlant, però en termes de direcció m'he desviat cap el costat més oriental xDD
Skuld- Dimoni gos
R......R.....Re....Resident evil? Rap? si Resident evil rap de zarcort piter g i Cyclo jajajaja
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Avere...que comeci amb P...una de les meves cançons d'un dels meus artistes preferits: Mika (amb Ariana Grande, encara que a la versió de l'àlbum canta amb una altra noia i queda millor)
Ara el següent amb G
- Spoiler:
Ara el següent amb G
Vaja, jo que ja tenia resolt el tema amb la lletra "R"...bé, és evident que aquest joc està agradant!
Doncs la cançó que ve ara és molt maca, d'un gran artista: Ray Charles.
Doncs la cançó que ve ara és molt maca, d'un gran artista: Ray Charles.
- 6è vídeo:
Sabíeu que va néixer a Albany, Georgia?
Següent lletra: "D".
Aquesta última també m'ha agradat i no la coneixia ^^ Aquí us deixo la pròxima
- Pay Money To My Pain - DRIVE:
Skuld- Dimoni gos
Doncs aquest cop coincideix cançó i artista! I em sembla que la següent lletra podria donar problemes...
- 7è vídeo:
Ahir feia 19 anys de la mort d'Ella Fitzgerald, a l'edat de 79 anys. Una gran artista, sens dubte. Aviam què podeu fer amb la lletra "U".
Doncs no et preocupis perquè ja la tinc Per fi un grup americà xD
- Kings Of Leon - Use Somebody:
Skuld- Dimoni gos
És el torn de Sinatra, era inevitable que acabés sortint!
I amb una cançó molt enèrgica!
I amb una cançó molt enèrgica!
- 8è vídeo:
Acabo de llegir una notícia sobre la seva agenda, ha estat subastada per 8.960 dòlars! (7.948 euros)
La següent lletra haurà de ser la "G".
Ara em toca a mi!!
- SPICA - GHOST:
Al següent li toca començar amb la lletra T!!
Aquesta cançó de Queen segur que li sonarà a més d'un. (Cris, no miro a ningú... )
Ja sabeu el que diu la dita...
I per si algú seguia (o segueix) la sèrie "Poirot", vaig trobar un muntatge molt ben fet amb la mateixa cançó. Però compte! Hi ha spoilers de "L'assassinat de Roger Ackroyd".
Ja sabeu el que diu la dita...
- 9è vídeo:
L'espectacle ha de continuar! Amb la lletra "N".
I per si algú seguia (o segueix) la sèrie "Poirot", vaig trobar un muntatge molt ben fet amb la mateixa cançó. Però compte! Hi ha spoilers de "L'assassinat de Roger Ackroyd".
- La "mort" del capità Hastings:
Segueixo jo amb una canço de Vocaloid!
- GUMI - NOTEBOOK:
I el següent ha de començar amb la lletra K
Amb "K"... fàcil! A més que avui estava escoltant precisament aquest artista ^^
- Suga Shikao - Kono yubi tomare:
El vídeo és estrafolari i la coreografia divertidíssima xD sempre m'alegra el dia I m'encanta com comença amb el so del baix! La següent amb "E"!
Skuld- Dimoni gos
PROPOSTA!!
El joc en si em sembla bé, però pensant una mica crec que jugant d'aquesta manera es repeteixen molt les lletres i d'altres no sortiran mai de la vida. Havia pensat que en comptes d'encadenar-les amb la última lletra es pogués fer per ordre alfabètic i així segur que hi haurà més varietat. No sé, només és una proposta perquè és que amb motiu del joc he mirat els títols de les cançons i la majoria acaben amb "e", "n", "s" i poques més... i no crec que tantes hi comencin xD Potser sóc jo, no sé, ja direu alguna cosa
Si es canviés podríem començar amb alguna cançó que comenci amb números i després començar alfabèticament amb la "a", "b" etc. Sinó seguim amb el mateix format, a mi no m'importa, però com que ho he pensat ho havia de dir xD
El joc en si em sembla bé, però pensant una mica crec que jugant d'aquesta manera es repeteixen molt les lletres i d'altres no sortiran mai de la vida. Havia pensat que en comptes d'encadenar-les amb la última lletra es pogués fer per ordre alfabètic i així segur que hi haurà més varietat. No sé, només és una proposta perquè és que amb motiu del joc he mirat els títols de les cançons i la majoria acaben amb "e", "n", "s" i poques més... i no crec que tantes hi comencin xD Potser sóc jo, no sé, ja direu alguna cosa
Si es canviés podríem començar amb alguna cançó que comenci amb números i després començar alfabèticament amb la "a", "b" etc. Sinó seguim amb el mateix format, a mi no m'importa, però com que ho he pensat ho havia de dir xD
Skuld- Dimoni gos
A mi em sembla bé fer-ho alfabèticament, jo també havia pensat això de que la majoria comparteixen la primera lletra, però si ho fem per odre alfabètic, això farà que surtin totes les lletres i més varietat!
Per mi no hi ha problema. Doncs si us sembla torno a començar la cadena amb aquesta cançó mítica interpretada per Sinatra.
Aquí la teniu:
Aquí la teniu:
- Vídeo "A":
"Play it again, Sam"
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum