Animes de la Infancia
4 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Animes de la Infancia
Holaaa, jo estava fent un recordatori dels animes que mirava quan era petita i ara al K3/Super 3/3xl i n'he fet una llista:
Diria que encara me'n falten, però no me'n recordo, si algú se'n recorda d'algún més...
- One Piece
- Bola de Drac
- Bleach
- Death Note
- Nana
- Ranma 1/2
- Fruits Basket
- Fushigi Yugi
- Jeanne, la lladre Kamikaze
- Utena
- Cinturó Negre
- Bobobo
- Inuyasha
- Sakura, la caçadora de cartes
- Detectiu Conan
- Slam Dunk
- Sailor Moon
- La llei de Ueki
- Kare Kano
- Yu Yu Hakusho
- Kimagure Orange Road
- Corrector Yui
- Love Hina
- Kochikame
- Dr Slump
- Hattori el ninja
- La màgica Doremi
- Shin Chan
- Doraemon
- Rantaro
- Kiteretsu, el cosí més llest del Nobita
- Keroro
Diria que encara me'n falten, però no me'n recordo, si algú se'n recorda d'algún més...
I si algú n'hi havia algun que no se'n enrecordava doncs, aqui estan!!!
Re: Animes de la Infancia
Crec que dels que jo mirava no t'en has deixat cap...
Un que sí que recordo que feien era I my me! Strawberry eggs. Em sona d'haver-lo vist alguna vegada per la tele, però no el seguia.
I jo de petita mirava les Espies de Veritat, no és anime però m'en he enrrecordat perquè he vist per algun lloc que estrenen mundialment la sisena temporada a Catalunya.
Un que sí que recordo que feien era I my me! Strawberry eggs. Em sona d'haver-lo vist alguna vegada per la tele, però no el seguia.
I jo de petita mirava les Espies de Veritat, no és anime però m'en he enrrecordat perquè he vist per algun lloc que estrenen mundialment la sisena temporada a Catalunya.
ErwynKC- Dimoni guineu
He mirat l'opening de "I my me! Strawberry eggs" i si em sona tot hi que jo tampoc ho seguia
Meina, et sona la de Escola de Bruixes? És que si no me la he saltat, crec que no l'has posat.. Jo la seguia, més o menys^^
ErwynKC- Dimoni guineu
No recordava que en fecin tants! I que fossin tots tan genials! Jo crec que no te n'has saltat cap
Ni han uns quants que els he tornat a veure ja de gran (fa un o dos anys) perquè m'encantaven i tenia moltes ganes de tornar-los a veure com Kare Kano, Slam Dunk, Sailo Moon, Utena,... M'encantaven! Quina pena que ja no en facin cap T.T
Encara em quedo embobada mirant la tele quan trobo que fan Doraemon o Shin Chan! Quans bons records!
Ni han uns quants que els he tornat a veure ja de gran (fa un o dos anys) perquè m'encantaven i tenia moltes ganes de tornar-los a veure com Kare Kano, Slam Dunk, Sailo Moon, Utena,... M'encantaven! Quina pena que ja no en facin cap T.T
Encara em quedo embobada mirant la tele quan trobo que fan Doraemon o Shin Chan! Quans bons records!
Si si, el d'escola de bruixes també em sona!!!
Si al principi no et penses que en fesin tants, però al anar recordant la llista es va fent cada cop més llarga, i et quedes
Jo ara fa durant aquests ultims 3 anys he tornat a veure: One Piece - Death Note - Nana - Ranma 1/2 - Fruits Basket - Fushigi Yugi - Jeanne, la lladre Kamikaze - Utena - Cinturó Negre - Inuyasha - Sakura, la caçadora de cartes - Kare Kano - Yu Yu Hakusho - Kimagure Orange Road (i diria que ja esta)
Sailor Moon ho volia tornar a veure, però al youtube no hi han els capìtols penjats i em fa molta mandra baixar-me'ls i el que vull fer es comprar-me els mangas!!
Si al principi no et penses que en fesin tants, però al anar recordant la llista es va fent cada cop més llarga, i et quedes
Jo ara fa durant aquests ultims 3 anys he tornat a veure: One Piece - Death Note - Nana - Ranma 1/2 - Fruits Basket - Fushigi Yugi - Jeanne, la lladre Kamikaze - Utena - Cinturó Negre - Inuyasha - Sakura, la caçadora de cartes - Kare Kano - Yu Yu Hakusho - Kimagure Orange Road (i diria que ja esta)
Sailor Moon ho volia tornar a veure, però al youtube no hi han els capìtols penjats i em fa molta mandra baixar-me'ls i el que vull fer es comprar-me els mangas!!
També hi ha Evangelion (tot i que jo no ho seguia) i Orphen, el bruixot I pensant encara en trobarem algun altre
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
I un que es deia Loki noseque? Diria que era anime, parlava d'un nen que era detectiu o algo així, era cuco però com sempre va desapareixer de cop T.T A vera si us enrecordeu i no m'ho estic inventant XD
He trobat imatges!
Ja no me'n recordo de casi res del anime però tenia la imatge del crio aquest a la memòria XD
He trobat imatges!
- Loki:
Ja no me'n recordo de casi res del anime però tenia la imatge del crio aquest a la memòria XD
Tranki, no t'ho inventes jajja sí k me'n recordo Loki, el detectiu misteriós crec que era. Jo el mirava.. però tal i com dius de cop i volta puff.. com passa sempre T-T
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Aquest parell també van passar per les nostres teles xD
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Editat per darrera vegada per Skuld el Dt Jul 02, 2013 3:24 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Ostres Skuld les que has posat no m'hen recordava, moltes gracies!!!
El de Loki, el Detectiu Misterios si que m'enrecordava (fa mig any que vaig llegir els mangas) però a la hora de fer la llista no hi vaig pensar!! Gracies Nafi i Skuld per recordar-me'l!!!
P.D: Skuld, la imatge que has posat jo no la puc veure
El de Loki, el Detectiu Misterios si que m'enrecordava (fa mig any que vaig llegir els mangas) però a la hora de fer la llista no hi vaig pensar!! Gracies Nafi i Skuld per recordar-me'l!!!
P.D: Skuld, la imatge que has posat jo no la puc veure
Sempre em passa igual amb les imatges... [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
I aquesta? [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
I aquesta? [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Skuld- Dimoni gos
Em sona.... La sèrie és d'on és el noi de la foto que tenia el teu germà? O m'equivoco? xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Els personatges em sonen molt Skuld! Crec que vaig veure els primers capítols de la serie, però ja no me'n recordo ni de que va...
Sí Erwyn, és aquesta!! Jo me'n recordo vagament també, però crec k la vaig mirar fa temps... potser l'hauria de tornar a mirar xD
Skuld- Dimoni gos
Doncs per casualitat vaig trobar uns vídeos al youtube i em vaig recordar d'una altra sèrie, tot i que aquesta és tan antiga que em sona vagament i no recordo pràcticament gens de què anava. Us sona la Lamu?? o Urusei Yatsura
- Opening Lamu:
- Capítol 1 en català:
Skuld- Dimoni gos
Síiiii! El opening em sona molt! Lamu~Lamu~
Crec recordar que anys enrrere vaig veure la sèrie (no sé si tota) pel youtube, tot i que en castellà.
Crec recordar que anys enrrere vaig veure la sèrie (no sé si tota) pel youtube, tot i que en castellà.
ErwynKC- Dimoni guineu
Em sembla que ja havia comentat algo s'aquest anime, però avui se m'ha acudit buscar-lo perquè a la JW en vaig veure algo, i al final n'he trobat el títol original "Maho Tsukai Tai".
L'Opening de la sèrie no hi ha manera de trobar-lo per enlloc! Només he aconseguit l'audio xD
Us deixo el de l'OVA:
Us sona?
L'Opening de la sèrie no hi ha manera de trobar-lo per enlloc! Només he aconseguit l'audio xD
- Maho Tsukai tai OP:
Us deixo el de l'OVA:
- Spoiler:
Us sona?
ErwynKC- Dimoni guineu