Figures d'animes
3 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Figures d'animes
L'altre dia vaig estar fent una figureta del Plue, que us sembla? El Plue es tan Kawaii!!
P.D: el Plue es un personatge que surt a moltes de les histories del Hiro Mashima
P.D: el Plue es un personatge que surt a moltes de les histories del Hiro Mashima
Re: Figures d'animes
Wow!! Doncs t'ha quedat genial!! És súper kawaii ^^ La veritat és que en Plue em fa molta gràcia jajja (toti k jo només l'he vist a Fairy Tail)
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Merciiiiiii!!! Shii, el Plue es tan Kawaii!!!
Jo que surti el Plue nomes he vist Fairy Tail, però se que tambè surt a Rave, del Mashima he llegit algun altre manga però diria que no surt en plue (diria)
Jo que surti el Plue nomes he vist Fairy Tail, però se que tambè surt a Rave, del Mashima he llegit algun altre manga però diria que no surt en plue (diria)
No l'he vist mai a cap anime però és super mono! Ja tinc una raó més per veure FT!
Com està fet? Amb potinge Art Attack o algo per l'estil?
Com està fet? Amb potinge Art Attack o algo per l'estil?
Jajaja no, l'he fet amb plastilina filmo (diria que es diu així) normalment es fa servir per fer peçes per collarets, braçalets, arracades,... Es una plastilina especial que al posar-se al forn s'endureix, els detalls negres els he fet amb permanent!
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum