Altres
+2
Meina
ErwynKC
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 4 de 5
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Altres
Aaaaaah! M'encanten! Jo crec que l'heu clavat molt bé les dos, a la Patty se la reconeix a la primera i la cara d'en Gray em fa molta gràcia XD és ell!
Sword art online, Kirito i Asuna
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
No he vist SaO pero com que hi va haver una temporada que era super famosa si que en coneixo els personatges!!
Jin, t'ha quedat geniaaal!!!
Jin, t'ha quedat geniaaal!!!
M'encanta Jin, ets un crack!! Jo tampoc m'he vist SAO, però la tinc pendent!
M'agrada molt, amb tots els detalls de la roba, les espases... ^^
M'agrada molt, amb tots els detalls de la roba, les espases... ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Ey Jin, mola molt ^^ Però sobretot m'encanta l'Asuna, està genial Seguint el teu exemple jo he fet un altre dibuixet
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Vaya parell d'artistes ç___ç SAO no ho veig però igualment t'ha quedat de puta mare! I... Skuld... són perfectes... SÓN PERFECTES! Te'l confisco, y me lo llevo pa casa
COM MOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Kougamiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Jo el vuuuuuuuuuull!!!!!!! xDDD Està genial! I super ben pintat *o* M'agrada molt!!
ErwynKC- Dimoni guineu
EEEEEEhhhhhhh que això no s'hi val tots sabeu dibuixar molt bé i us surten uns dibuixos wapíííssims. I jo intentant que hem quedi la cara una mica desent sense saber copiar ni un sol retrat de Naruto, Goku,...
No en serio estic flipant de eestos dibuxos són la canya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No en serio estic flipant de eestos dibuxos són la canya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hiei_Light- Humà
Luffy new world
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Aveure gent si compartiu una mica aixo de dibuixar tant bé amb els pobres (jo) que no en saven tant!!
Jo tamé vull dibuixar tant bé, no es just!
Per cert, Jin el dibuix es guapissim!!
Jo tamé vull dibuixar tant bé, no es just!
Per cert, Jin el dibuix es guapissim!!
els materials m'han fallat i he agut d'improvisar
jin_97- Dimoni d'aire
Jin, tens la magnifica sort que jo et contracti per fer-me el meu cosplay!! I com que tens la magnifica sort d'ajudar-me cobraras amb un autograf meu!!
Okno, es broma, ja m'agradaria que m'ajudesis, ja , t'ha quedat geniaaaal i no se a on has agut d'improvisar per que no es nota gens!!
Okno, es broma, ja m'agradaria que m'ajudesis, ja , t'ha quedat geniaaaal i no se a on has agut d'improvisar per que no es nota gens!!
avorriment a classe, el flash ha deixat raro en kakuzu
he fet dos (efecto espejo) sense voler sabeu kins 2 són???
jin_97- Dimoni d'aire
jajjjaja m'encanta akest avorriment a classe tan creatiu xD Molen Per cert, sí que ho sé... la Konan i en Zetsu Els k millor t'han quedat però (segons la meva opinió) són en Sasori i en Deidara En Kisame no el comentaré XD
Editat per darrera vegada per Skuld el Dv Nov 01, 2013 12:38 pm, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Que monoooooooos!!!
Jo també m'avorreixo a classe xDD
Jo també m'avorreixo a classe xDD
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
Quin bon aborriment a classe, els meus dibuixos són pessims!!
El Kisameee! xDDDDDDDDDDDDDDDDDD Quin riure que fa, es bonissimm!!
A mi el que més m'agrada com t'ha quedat es el Sasori i la Konan!! Estan olt monooooos!!
Er-chan, aveure quan l'acaves que jo el vull veure acavat, es monissim!!
El Kisameee! xDDDDDDDDDDDDDDDDDD Quin riure que fa, es bonissimm!!
A mi el que més m'agrada com t'ha quedat es el Sasori i la Konan!! Estan olt monooooos!!
Er-chan, aveure quan l'acaves que jo el vull veure acavat, es monissim!!
Tal com vaig dir, al final m'he pintat les ungles estil "soul eater" i us deixo aquí la foto pk no sabia en quin post ho hauria de posar jeje
La qualitat no és gaire bona, però és que he fet la foto amb el mòbil i ha quedat com ha quedat...
La qualitat no és gaire bona, però és que he fet la foto amb el mòbil i ha quedat com ha quedat...
- Medusa:
Des de certa distància es veuen "cool" però vistes d'aprop no estan tan bé... però és igual, pk m'entanten I per ser la primera vegada k em faig algun dibuix a les ungles està prou bé XD
Skuld- Dimoni gos
Yeah, com moleeeen *-*
Jo algun dia també me les vull pintar aixi amb alguna forma guaii, pero algun dia... que amb prou feines me les pinto d'un sol color per mandra xDDD
Jo algun dia també me les vull pintar aixi amb alguna forma guaii, pero algun dia... que amb prou feines me les pinto d'un sol color per mandra xDDD
Alucard en 10 minuts!
no es pot veure gaire bé, sorry (tinc problemes amb la càmera)
no es pot veure gaire bé, sorry (tinc problemes amb la càmera)
jin_97- Dimoni d'aire
A mi em sembla que està igualet a l'Alucard del primer volum, vamos clavat... tot i això, era clar que a l'autor li feia falta millorar una miqueta XDD L'estil d'en Kouta Hirano és una mica particular (i no dels que més m'agraden), però.... l'Alucard és el millor!!!
Skuld- Dimoni gos
Uaaah! No havia vist el missatge de les ungles! Doncs t'han quedat molt bé, Skuld!! ^^ Jo me les pinto de tant en tant, però em fa ràbia que se'm tregui de seguida el pintaungles xDDD
El dibuix està molt bé per ser fet en 10 minuts!!
El dibuix està molt bé per ser fet en 10 minuts!!
ErwynKC- Dimoni guineu
A mi tb em fa molta ràbia que es despinti tan ràpid... sobretot quan faig una cosa d'aquestes perquè costa moltíssim
Skuld- Dimoni gos
Ja t'entenc...
Suposo que si s'hi posa algun pintaungles transparent a sobre pot fer de capa protectora.. No ho sé, potser m'ho invento, però algun dia ho provaré i ja en comentaré si m'ha funcionat!! xDDD
Suposo que si s'hi posa algun pintaungles transparent a sobre pot fer de capa protectora.. No ho sé, potser m'ho invento, però algun dia ho provaré i ja en comentaré si m'ha funcionat!! xDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Doncs si ho proves comenta, que a mi m'interessa jejeje M'agradaria tornar-me-les a pintar així, però llavors em fa por tocar qualsevol cosa per si es despinten XDDDDDD
Skuld- Dimoni gos
Si, amb una capa de pintaungles transparent duren més, tot hi que no gaire més Jo sempre que me les pinto ho faig per que sino no em duren gens xD
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 4 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum