Altres
+2
Meina
ErwynKC
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 5 de 5
Pàgina 5 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Altres
Com havia promés, aquí està el que estava fent... és curiós, les coses com espases em semble molt senzilles, però aquestes em costen una barbaritat xDDDD
- Spoiler:
No us podeu imaginar lo que va costar clavarli els cargols xDDDD
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
He fet el clip de la Chiaki <3 No està tan bé, però pel cosplay ja servirà ^^
- Spoiler:
Aquest és el model en què m'he basat
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
No, tu has fet el dibuix i l'has enganxat, el clip ja el tenies
- Spoiler:
- Jajajajajajajajajajajaja jajajjajajajajajajaja
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Ets un pedazo idiota No accepto crítiques teves ¬¬ Vale, no he fet el clip, però bé que me l'he currat
- Spoiler:
- xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
només ha sigut una simple deducció detectivesca
t'ha quedat molt bé
- Spoiler:
- No us ho penseu, he vist com el feia
t'ha quedat molt bé
- Spoiler:
- ara la cosa és que no se't faci malbé xDDD
jin_97- Dimoni d'aire
Ostres quin fart de riure, no se si tambe us hi heu trobat pro me posat a mirar des del principi els nostres dibuixos entre atres i no puc veure ni la mitat de les imatges
jin_97- Dimoni d'aire
Si, a mi també em passa, però no es només en aquest tema sino en tots, amb la pagina que ens pujavem abans leò imatges diria que ja no esta configurat i per això ja no es veuen!
Ha passat molt de temps, s'havia quedat en l'oblit però després de casi 2 anys.................
I aquí tenim el vizor que no se com fer k se m'aguanti al cap.... una forta ovació per....
ja ho se... li falten les ralles a la mascara xDDDD
- Keyblade camino del alba finalitzada:
I aquí tenim el vizor que no se com fer k se m'aguanti al cap.... una forta ovació per....
- Mascara Starrk:
ja ho se... li falten les ralles a la mascara xDDDD
jin_97- Dimoni d'aire
Jo us deixo aquí la preview d'un dibuix que estic fent! ara que a la Nafi li comencen a interessar els EXO
Si em queda prou bé ja ensenyaré el resultat final!
- Kai:
visca les watermarks!(No tenia ganes de tornar a pujar la foto xDDD)
Si em queda prou bé ja ensenyaré el resultat final!
ErwynKC- Dimoni guineu
Està genial! Ja t'ho vaig dir per twitter però t'ho repeteixo per aquí. Quina mètode estàs fent servir? Perquè les sombres estan quedant genial, ets tota una artista Er-chan!
Moltes gràcies de nou, Nafi! M'alegro que t'agradi
Primer de tot he de dir que el dibuix "base" és que diguéssim calcat, perquè em volia centrar més en repassar i fer ombres Ho vaig fer pintant amb grafit la part de darrere de la foto original impresa, vaig posar el paper on havia de dibuixar a sota i vaig començar a repassar les línies (les que en el dibuix es veuen més fluixetes, sense pintar), d'aquesta manera tenia la referència. (No sé si m'explico) Si no ho hagués fet així, reconec que m'hauria quedat fatal. u_u
La primera part (les celles, ulls, part del difuminat del front i la cara...) ho vaig fer només amb un llapis HB, un 4B i un tortillion per difuminar (no sé com es diu en català, difuminador, potser? >__<) de paper així a lo casero perquè no en tenia dels de veritat -_-, cotofluix, el ditaka el més tradicional per difuminar i una goma tallada a trossos. xDDD
La resta fins al que tinc ara ja ho he fet amb més material. Tinc una goma decent, un difuminador de verdá', i una caixa amb grafit del bueno! Visca els Reis Mags! (?)
Tot i que gairebé no tinc temps per dibuixar ja que això si m'hi poso 10 minuts que tingui lliures no em serveixen per res, m'hi he d'estar com a mínim mitja hora per aconseguir algo. ;___;És la primera vegada que provo de dibuixar així, deu tenir algo a veure.
Resumint: estic fent servir una tècnica simple amb grafit i difuminadors, res gaire rebuscat. (?)
Primer de tot he de dir que el dibuix "base" és que diguéssim calcat, perquè em volia centrar més en repassar i fer ombres Ho vaig fer pintant amb grafit la part de darrere de la foto original impresa, vaig posar el paper on havia de dibuixar a sota i vaig començar a repassar les línies (les que en el dibuix es veuen més fluixetes, sense pintar), d'aquesta manera tenia la referència. (No sé si m'explico) Si no ho hagués fet així, reconec que m'hauria quedat fatal. u_u
La primera part (les celles, ulls, part del difuminat del front i la cara...) ho vaig fer només amb un llapis HB, un 4B i un tortillion per difuminar (no sé com es diu en català, difuminador, potser? >__<) de paper així a lo casero perquè no en tenia dels de veritat -_-, cotofluix, el dit
La resta fins al que tinc ara ja ho he fet amb més material. Tinc una goma decent, un difuminador de verdá', i una caixa amb grafit del bueno! Visca els Reis Mags! (?)
Tot i que gairebé no tinc temps per dibuixar ja que això si m'hi poso 10 minuts que tingui lliures no em serveixen per res, m'hi he d'estar com a mínim mitja hora per aconseguir algo. ;___;
- Nou material:
Resumint: estic fent servir una tècnica simple amb grafit i difuminadors, res gaire rebuscat. (?)
ErwynKC- Dimoni guineu
Quina passada Erwyn, deu costar moltissim!! Aqui es on es demostra qui te una SuperMa pel dibuix!! Jo no faria aixo ni en 1000 anys!
Pàgina 5 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 5 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum