Altres
+2
Meina
ErwynKC
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 5
Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Altres
Us deixo un dibuix que vaig fer fa uns mesos, copiat d'una imatge, de la Erza ^^
PD: Títol del tema...? Ni idea de que posar xD Fanart no original? Fanart copiat? He posat altres, però si hi voleu posar un nom millor, endevant xD
PD: Títol del tema...? Ni idea de que posar xD Fanart no original? Fanart copiat? He posat altres, però si hi voleu posar un nom millor, endevant xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Altres
Uaaaaaaaaauuuuuuuuuu !!! La Erza m'encantaaa t'ha sortit molt, moltissim bee!!! M'encanta, m'encanta, m'encantaa!!! (Ho sento potser m'he motivat una mica massa, es que m'encanta la Erza i el dibuix t'ha quedat SUPER!!! )
Gràcies :DDD M'alegro que t'agradi!! A mi també m'encanta la Erza *-*
ErwynKC- Dimoni guineu
Com que la Erwyn ha començat amb un dibuix de la Erza jo aqui també en deixo un de Fairy Tail, la Mavis (no esta tant currat com el de la Erwyn, que ella ha fer sombres i tot, jo nomes l'he dibuixat i pintat)
Doncs ja te totes us animeu jo també poso un fanart que vaig fer fa poc copiat d'una imatge que vaig veure a deviantART de la Hinata, tampoc està tant currat com el de la Erza però aquí va!
Ohhh, la Mavis moooola!!! Jo sóc pèssima pintant. Potser pèssima és poc... T'ha quedat guai!
Nafi, la Hinata mola moltíssim!! Sobretot pel traç, molt net. I la Hinata en si ja m'agrada^^
Molt xulos els dos!! >v<
Nafi, la Hinata mola moltíssim!! Sobretot pel traç, molt net. I la Hinata en si ja m'agrada^^
Molt xulos els dos!! >v<
ErwynKC- Dimoni guineu
Al final ja he trobat una manera de veure el dibuix sencer
Nafi, tinc la mateixa opinió que la Erwyn, mola moolt, esta monissima!!
Erwyn jo també sóc força pésima pintant, peró es que encara se'm dona pitjor posar ombres TT^TT i es que sinó quedava molt sosa (no es veuen gaire les ralles del dibuix per que es una foto i a més ha quedat una mica fosca)
Nafi, tinc la mateixa opinió que la Erwyn, mola moolt, esta monissima!!
Erwyn jo també sóc força pésima pintant, peró es que encara se'm dona pitjor posar ombres TT^TT i es que sinó quedava molt sosa (no es veuen gaire les ralles del dibuix per que es una foto i a més ha quedat una mica fosca)
Us deixo un dibuix que vaig fer fa un temps copiat d'una imatge d'en Law. No es veu gaire bé (iluminació dolenta) perquè li vaig fer una foto, no tenia l'scaner a mà. u.u
Què us sembla?
PD: És que en Law m'encanta, m'encanta, m'encanta. *___* És dels meus personatges preferits juntament amb l'Ace. És tan... asdfghjka*o* xDDD
Què us sembla?
PD: És que en Law m'encanta, m'encanta, m'encanta. *___* És dels meus personatges preferits juntament amb l'Ace. És tan... asdfghjka*o* xDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Que guaii, el Law!!!El dibuix t'ha quedat SUPER!!! I no et preocupis per la il·luminacio jo la majoria de dibuixos que faig no els escanejo (per que no se per que els colors es veuen molt més fluixos) sinó que els hi faig una foto i ale!!!
P.D: Si que en Law és molt ajhdashjas, i l'Ace també!!! Jajaja però jo prefereixo en Zoro que també és molt ahsadhjsa (el Zoro es un dels meus primers amors platonics. Decidit tu et quedes amb el Law i l'Ace ii jo amb el Zoro!!!
P.D: Si que en Law és molt ajhdashjas, i l'Ace també!!! Jajaja però jo prefereixo en Zoro que també és molt ahsadhjsa (el Zoro es un dels meus primers amors platonics. Decidit tu et quedes amb el Law i l'Ace ii jo amb el Zoro!!!
Gràcies^^
I per mi perfecte, jajajajja però t'he de dir que també m'encanta en Zoro. És el que més m'agrada de la tripulació (tot i que la Robim tmb) i vé després de l'Ace i en Law. L'anava a posar, però he pensat, masses personatges preferits... Però si jo em quedo amb l'Ace i en Law, et regalo en Zoro tooooot per tu. Decidit. Jajajjaja Enamorades de personatges d'anime... Què hi farem... Però és que són asdhjgasfasdhj (Ja ens entenem Si fóssin reals.. TT^TT
I per mi perfecte, jajajajja però t'he de dir que també m'encanta en Zoro. És el que més m'agrada de la tripulació (tot i que la Robim tmb) i vé després de l'Ace i en Law. L'anava a posar, però he pensat, masses personatges preferits... Però si jo em quedo amb l'Ace i en Law, et regalo en Zoro tooooot per tu. Decidit. Jajajjaja Enamorades de personatges d'anime... Què hi farem... Però és que són asdhjgasfasdhj (Ja ens entenem Si fóssin reals.. TT^TT
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj Jun 27, 2013 11:26 pm, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
Hey!!! No us els quedeu tots!!! Erwyin deixa-me'n algun que a mi tb m'agraden molt l'Ace i en Law
Ja que totes heu posat algun dibuix, jo penjaré aquest d'en Hitsugaya que vaig fer fa temps
Ja que totes heu posat algun dibuix, jo penjaré aquest d'en Hitsugaya que vaig fer fa temps
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Mola taaaan, Skuld!!!! *______* M'encanta! Hitsugaya FTW! Mmm... D'acoord! Et dóno l'Ace! (Ja ho hem pactat) És que en Law..... M'encanta massa!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Waaaaau!!! Com molaaaa en Hitsugaya!! A més amb les ombres t'ha quedat geniaal!! (A mi que se'm dona fatal aixo dels colors, i les ombres)
Doncs, la Skuld es queda ambb l'Ace, la Erwyn amb el Law i jo amb el Zoro
Doncs, la Skuld es queda ambb l'Ace, la Erwyn amb el Law i jo amb el Zoro
Mola molt el Hitsugaya! A mi això dels colors se'm dona fatal, amb les obres i tot, em poso negre XD En canvi a tu t'ha quedat de puta mare, sembra d'en Tite i tot!
Menosmal que no miro One Piece perquè ja m'he quedat sense tio...
Menosmal que no miro One Piece perquè ja m'he quedat sense tio...
Gràcies, gràcies és que a mi m'agrada molt pintar (això sí, ningú em treu que hi he de passar una estona brutal...)
Per mi l'Ace doncs ^^ segur que en trobaríem algun per tu també, Nafi (això sí, els millors (de one piece, clar) ja estan pillats xD).
Per mi l'Ace doncs ^^ segur que en trobaríem algun per tu també, Nafi (això sí, els millors (de one piece, clar) ja estan pillats xD).
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Nafi escrigué:Menosmal que no miro One Piece perquè ja m'he quedat sense tio...
Jojojojojo Em peto, Nafi xDDDDDDD Però la Skuld té raó..!
PD: En Sanji! És un gentleman! pffffffjajajajajja
No, és broma. Ja trobarem algú millor. u.u
*Pensem... Amb qui es podria quedar la Nafi...?*
ErwynKC- Dimoni guineu
Però el Sanji es un sortit!!! El que tampoc esta malament és el Ruffy, tot hi que es molt inocent però això fa que sigui es molt adorable!!!
El que també he sentit que té força exit es:
El Mihawk (Ulls de Falco)
O en Shanks, tampoc está gens malament!!
(aquesta del Shanks no m'agrada gaire pero les altres tampoc em convencien)
Bueno, Nafi a qui vols?? Jajaja o sino quan miris One Piece (si es que ho mires, t'ho recomano) ja ens diras!!!
El que també he sentit que té força exit es:
El Mihawk (Ulls de Falco)
O en Shanks, tampoc está gens malament!!
(aquesta del Shanks no m'agrada gaire pero les altres tampoc em convencien)
Bueno, Nafi a qui vols?? Jajaja o sino quan miris One Piece (si es que ho mires, t'ho recomano) ja ens diras!!!
En Shanks a mi sempre m'ha agradat bastant. I de vegades amb el seu punt còmic.. No sé.. està bé^^ Aquestes era del principi de la sèrie:
Aquí tens una bona llista:
De: http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Male
(A baix de tot hi ha next 200) O sigui que de personatges no en falten xD
A: http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Male?pagefrom=Ross#mw-pages
Aquí tens una bona llista:
De: http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Male
(A baix de tot hi ha next 200) O sigui que de personatges no en falten xD
A: http://onepiece.wikia.com/wiki/Category:Male?pagefrom=Ross#mw-pages
ErwynKC- Dimoni guineu
jajjajaja molt bo noies, jo havia pensat en els mateixos xD si t'hi pares a pensar no estan tan malament.. però d'aquests a mi el que m'agrada més és en Shanks
Skuld- Dimoni gos
Sí, a mi igual.. Ara faltaria que li agradés a la Nafi.. :3
PD: Sort que has posat l'apartat de Fangirl, que si no ja continuàvem aquí xD
PD: Sort que has posat l'apartat de Fangirl, que si no ja continuàvem aquí xD
ErwynKC- Dimoni guineu
No està malament però sense coneixer el caràcter... quan comenci a veure-ho ja us informaré
El vaig fer fa temps però... (My Law and Bepo)
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum