Altres
+2
Meina
ErwynKC
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 2 de 5
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Altres
Moola mooolt!! Pintes molt bé *o* (I dibuixes també xD) M'agrada molt!!!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Com moleeeen! Tant en Kiba com en Law! n.n
Sabeu pintar molt bé, i dibuixar també, quina sort!
Sabeu pintar molt bé, i dibuixar també, quina sort!
He tardat però he aconseguit fer la màscara arrancar de l'Ulquiorra
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Com moooooola Jin! *O* Vaya currada, t'ha quedat de puta mare
I com és que has fet la màscara de l'Ulquiorra? Que faràs el cosplay o algo?
I com és que has fet la màscara de l'Ulquiorra? Que faràs el cosplay o algo?
ho pretenc però em temo que no podrà ser mai a aquest pas....
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Que diiiiiiiius! Clar que si que podràs home que hi ha Grupal de Bleach al Saló del Manga aquest any!
A mi m'encantaria poder anar d'arrancar (en concret, la Nell) però tinc problemes amb la màscara... un dia o altre ho aconseguiré
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Uaaalee!! que guappaa!! jo al Ulquiorra no el coneixo gaire, de moment, tot hi que si que ha sortit a algun capítol dels que he vist!! (mica en mica me'l vaig veient)
I aquí us presento la Clau/espasa den Riku (Kingdom Hearts) gairebé acabada ( Falta mooooolt )
Editat per darrera vegada per jin_97 el Dc Jul 10, 2013 4:50 am, editat 1 cop en total
jin_97- Dimoni d'aire
abans d'aconseguiro he trencat més d'una làmina de fusta
jin_97- Dimoni d'aire
Jolin estàs fet tot un manetes! Quina sort! Jo quan vaig fer el cosplay de Yachiru em van haver d'ajudar perquè sóc una patata (Meina t'entenc!).
Jin, peró si ho hagues fet jo n'hagues trencat 5 o 10 vegedes més que tu i al final cansada l'hi hagues demanat al meu pare o al meu germá que m'ho fessin (sóc un cas)
Nafi, ens comprenem mutuament!! Jo dels dos cosplays que he fet, la Temari (naruto) i la Nobu (Lovely Complex) la disfressa l'ha fet la meva mare , bueno... jo l'he ajudat tant com he pogut, però també tinc les meves limitacions, buff...
Nafi, ens comprenem mutuament!! Jo dels dos cosplays que he fet, la Temari (naruto) i la Nobu (Lovely Complex) la disfressa l'ha fet la meva mare , bueno... jo l'he ajudat tant com he pogut, però també tinc les meves limitacions, buff...
la questió és aconseguir el cosplay és igual d'on el treieu jajajajaja
jin_97- Dimoni d'aire
Wooow Jin, com mola!!! *____________* M'encanta! Quina currada...!
Jo també sóc una patata amb aquestes coses... TT^TT
Jo també sóc una patata amb aquestes coses... TT^TT
ErwynKC- Dimoni guineu
Bueno, fa uns 9 mesos vaig començar a fer un dibuix a la paret de la meva habitació, no es gran cosa pero que us sembla?? El Happy!!!
Com mooooooooooola!!!!!!!!!!!! M'encanta!!! I a sobre a la paret! *-* Sugoi! M'encanta! ^^
Està molt ben feeet Queda molt bé *O*
Està molt ben feeet Queda molt bé *O*
ErwynKC- Dimoni guineu
El dibuix mola molt però no he pogut evitar veure el peluix del cantó jajajaja
deixant-me de parades meves el dibuix està genial
deixant-me de parades meves el dibuix està genial
jin_97- Dimoni d'aire
Merciii!!! La veritat es que m'hi he estat uns dies fen-lo, tot hi que vaig triar el Happy per que es senzillet també té les seves coses!!
El Chopper, shii, es un dels meus peluixos!! M'el van regalar per nadal!! I mola moltissim per que es transforma!! M'encantaa!!
El Chopper, shii, es un dels meus peluixos!! M'el van regalar per nadal!! I mola moltissim per que es transforma!! M'encantaa!!
Es transforma? El peluix?? O.O O ho he entès malament? xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Com mola el dibuix d'en Happy!!! M'encantaria poder fer-ho tb a la meva paret... però dubto que em deixessin... Però quan pugui m'agradaria poder-ho provar, tot i que haurà de ser en una altra casa em sembla molt xD
I el peluix es transforma?? Ara em pica la curiositat
I el peluix es transforma?? Ara em pica la curiositat
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Quan dius es transforma, a que et refereixes
no fara com el chopper de veritat no?
no fara com el chopper de veritat no?
jin_97- Dimoni d'aire
No Erwyn, no ho has entes malament!!
La veritat es que fer un dibuix a la paret es divertit i entretingutt!! A mi m'ha agradat molt!!
Aqui us deixo imatges del meu Chopper!!
Que us sembla!! A mi m'el van regalar amb la transformació d'abaix i em vaig desil·lusionar moltissim però quan em van ensenyar que es transformava em vaig emocionar moltissim!! M'encantaa!!
La veritat es que fer un dibuix a la paret es divertit i entretingutt!! A mi m'ha agradat molt!!
Aqui us deixo imatges del meu Chopper!!
- CHOPPER TRANSFORMABLE:
Que us sembla!! A mi m'el van regalar amb la transformació d'abaix i em vaig desil·lusionar moltissim però quan em van ensenyar que es transformava em vaig emocionar moltissim!! M'encantaa!!
Sugoooooi! No m'ho esperava, això!! O.O S'ho inventen tot, déu meu XD
Mola moooolt!!
Mola moooolt!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 2 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum