Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fangirl

+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes

Pàgina 14 de 14 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Ago 06, 2014 11:28 am

És el meu estimat L Tsukiyomi Ikuto L i sí, és de Shugo Chara Cor Només he llegit 5 capítols del manga (on encara està més guapo que a l'anime) i ja estic enamorada perduda ^^ A qui vull enganyar, ja em vaig pillar pel meu neko el primer capítol xD I aquí deixo algunes de les raons Nya

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Em sembla que totes estem en mode vagància total xDDDDD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por UchihaGin Dc Ago 06, 2014 10:23 pm

Skuld escrigué:En Gin és tan mono L L Sí, sí... potser no us ho sembla però és així xD M'encanta el shimeji d'en Gin, tan kawaii ^^

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

D'aquí poc tindre ordinador nou i serà lo primer que posaré  Huhu
UchihaGin
UchihaGin
Humà
Humà

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 05/06/2014
Edad : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por UchihaGin Ds Ago 09, 2014 11:54 am

Uchiha lovers, necessitava compartir això:

Spoiler:
UchihaGin
UchihaGin
Humà
Humà

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 05/06/2014
Edad : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dt Ago 19, 2014 6:15 am

Com jo mateixa vaig dir, aquí deixo la fitxa del meu neko ^^
Skuld escrigué:Per cert, probablement un dia d'aquests faré una altra fitxa perquè m'acabo d'enamorar d'aquest neko, nya!!


Nom: Tsukiyomi Ikuto
Anime/Manga: Shugo Chara
Aparició: episodi 1/ capítol 1
Alçada: 1.80 m
Edat: 17
Aniversari: 1 de Desembre (sagitari L)
Shugo Chara: Yori
Equip: Companyia Easter
Seiyuu: Nakamura Yuiichi

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]    
Doncs bé, motius per enamorar-se d'aquest noi n'hi milers... és enigmàtic, sexy, una mica distant, trapella (o sigui, li agrada jugar ;3) etc. O sigui, bàsicament és un "gato callejero" jejeje Tot i això també hi ha l'altra part, i vull dir que tot i que li agradi burlar-se de la penya pot ser molt dolç i molt amable L A més de ser una persona desinteressada i que protegeix aquells que estima (tot i que sempre el malinterpretin xD).

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

El fet que sigui tan maco, toqui el violí i es transformi en neko són altres "plus" que podem afegir a les moltes qualitats de l'Ikuto jeje Moltes llegeixen el manga o miren l'anime només per ell, no sé perquè serà? xDDDDD

Tsukiyomi Ikuto:

Kawaii:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dt Ago 19, 2014 10:08 am

Sí, el noi em continua sonant molt. Deu ser dels típics coneguts per les anime-fangirls (juntament amb l'Usui, per exemple) Nya
P.D: Té el seiyuu d'en Graaaaaay!! Enamorat
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dt Ago 19, 2014 11:46 am

Suposo que deu ser això que dius sí, jo tenia la mateixa sensació fins que em vaig posar amb el manga xD La veritat és que té moltes fan girls jejeje Al final vaig dir, de quin $·"$&i=/%&$5 anime és? I evidentment el vaig trobar xD Amb l'Usui suposo que passa el mateix, tot i que n'hi he mirat l'anime ni llegeixo el manga el conec de vista.

I Nafi, com que has posat l'spoiler de Baccano! no he pogut evitar buscar alguna imatge del nostre estimat psicòpata ^^

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dg Ago 24, 2014 11:51 am

No ho he pogut evitar.... T_T Sóc tan previsible  Sospir  Al final m'he unit al club de fans d'en Kenshin. Maleït sigui... perquè havia de ser tant cool i tan kawaii. No m'estranya que noia que aparegui s'acabi enamorant d'ell xDDDD

Nom: Kenshin Himura (shinta)
Àlies: "Battosai el destajador" o en japonès "Hitokiri Battosai"
Edat: 28
Anime/Manga: Rurouni Kenshin
Primera aparició: episodi 1/capítol 1
Professió: espadatxí/samurai - assassí - rodamón - ocupa a casa la Kaoru xdd

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

No sé quants esteu familiaritzats amb en Kenshin, però he de dir que és un personatge que si més no atreu l'atenció. És un tio adorable que fa que no te'n vulguis separar en tot el dia (o això li passa a la Kaoru xd), però quan s'hi posa en serio no podria estar més sexy, amb aquella mirada que t'atravessa del tot. De posar-hi una pega seria la veu que li han posat a l'anime, ja que fa que sembli molt més jove i innocent del que és en realitat. Li podrien haver posat un seiyuu amb una veu més sexy, però què hi farem... d'aquesta manera és més kawaii ^^

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Té una determinació impressionant i és tan amable que enamora a tothom sense ni adonar-se'n. Potser el problema seria precisament que és massa amable; tot i això quan passa de rodamón a "destajador" fa por i, la mirada "cool" d'abans passar a ser tan freda que se't glaça l'ànima xD

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Set 17, 2014 5:20 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Set 17, 2014 5:18 am

Sento tants posts seguits, però ja posada seguiré amb "Rurouni Kenshin" i ara deixaré la fitxa de l'actor que l'interpreta al live action. Per cert, una bona adaptació que recomano ^^ És la primera pel·lícula que veig que adapta un anime/manga i es fa ben feta!! A més que l'ending és "The beginning" de OOR L

Nom: Sato Takeru
Professió: actor/cantant
Naixement: 21/03/1989
Edat: 25 anys

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Spoiler:

La veritat és que no tinc gaire res a dir perquè justament ahir vaig veure la peli de Kenshin i no m'ha donat temps a mirar gaire res més. Però al llarg del film el vaig veure tan adorable que no ho he pogut evitar xD A més, vestit de Kenshin estava tan maco i s'hi assemblava tant!! Vergonyós Realment s'assemblava i la veritat és que va captar els detalls del personatge Dacord I les escenes d'acció... sugoi!!

Aquí us deixo unes fotos d'en Takeru en mode Kenshin:

Spoiler:

I ara que sé que fa d'Aki al live action de "Kanojo wa Uso wo Aishisugiteru" a.k.a "Pequeñas mentiras piadosas", també me'l miraré perquè l'Aki també és súper mono L

Spoiler:

Edit: Oks, aquesta altra pel·lícula també està guay i és molt maca Vergonyós I com que estic llegint el manga puc dir que és una molt bona adaptació també ^^ però el final se l'havien d'inventar perquè el manga no està acabat xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dj Oct 16, 2014 8:48 am

Bueno, ja que ningú es decideix hauré de posar un altre post consecutiu, espero que no us importi xD Últimament estava pensant que li volia dedicar un petit apartat a aquest noi tan maco  Crit

Nom: Ko-Ki
Professió: Bateria
Grup: ViViD
Antic grup: NoveLis
Aniversari: 01 de Maig (uns quants dies més i el faria el mateix dia que jo xD)
Naixement: 01 de Maig de 1990 (24 anys)
Música preferida: hip-hop i rock
Aficions: dards, roba, sake

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Només el conec pels videoclips i vídeos en general que he vist de ViViD fins ara, però sempre és el que em crida l'atenció ^^ Sobretot quan somriu Vergonyós és súper maco i súper kawaii L A més, m'encanten les seves dents, li fan una expressió adorable Nya

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Sembla que sempre vagin de cosplay, però això ja em mola jeje segur que podria donar algun consell o altre xD No sé exactament perquè em vaig fixar en ell, però em semblar que m'encanta com somriu (a part de ser ben guapo, clar xD)

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

M'encanta aquesta captura del videoclip xDDD

Spoiler:

El trobo molt hot amb els cabells vermells, però com que no he trobat gaires més imatges, us deixo també el vídeo amb la cançó "Vanity" perquè hi ha un especial amb fotos seves *¬*

Spoiler:

VIVID - VANITY:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dj Oct 23, 2014 9:54 am

Suposo que per poc que hàgiu seguit Soul Eater coneixereu la Blair L És un peronatge que m'encanta i sí, sé que és una noia, però no us penseu que m'he equivocat d'apartat...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

El que venia a ensenyar-vos és això:

Spoiler:

En un capítol del manga se'ls acudeix fer un gender bender amb els personatges Smile El més flipant per mi és el de la Blair... Si de noia ja és sexy, de tio encara m'impressiona més jajjajaja

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] La Blair sap que està "hot" xDD

Spoiler:


I essent com és la Blair, segur que qualsevol cau rendida als seus peus xDDD De fet la cosa anava sobre els pecats capitals i, la persona més "pervert" era la última a canviar. Tenint en compte que a la Blair li agrada sortir a caçar és evident que va ser la última xDDDD Llàstima que el canvi només durés un capítol...

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dl Gen 26, 2015 11:36 am

Bé, com que sembla que aquest apartat està una mica mort últimament em sembla que faré un intent de reviure'l xDD Hi ha molts personatges que es mereixen un post aquí, però em decantaré per un dels últims que m'han encandilat Nya

Doncs bé, potser algunes preferiran algun altre però jo no sé perquè però tinc molt clar que em decanto per en SHIZU-CHAN!!

Nom: Heiwajima Shizuo                    
Aniversari: 28 de Gener
Seiyuu: Ono Daisuke L
Alçada: 185 cm
Pes: 70 kg.
Ocupació: Guardaespatlles/Cobrador de deutes
Edat: 24-25 anys
Anime/Manga/Novel·la: Durarara!


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

En la meva opinió és molt mono i súper kawaii, però té algun "problemilla" de control de la ira... A diferència del seu germà, en Shizu-chan és tot emoció Wink I si a aquesta emocionalitat i impulsivitat li afegeixes una força descomunal i sobrehumana ja tens el kid complet xDD

Tot i això, recalco que ell odia la violència!! I aquí va un exemple...


EXEMPLE:

Encara que potser no ho sembli, ell ho diu molt seriosament xDD De veritat que s'esforça...


Spoiler:

A menys que facis alguna cosa que no toca és un tio molt maco ^^ I m'encanta la relació que té amb el seu germà i amb la Celty L L A més que va sempre d'uniforme, això ja suma molts punts xD I encara que no ho pretengui és un badass ^^ I L Shizuo!!

Tot i que el que més gràcia em fa és quan certa persona corre per allà i li fa dir el seu característic: IZAYA-KUN! Kawaii Bah, en certa manera es fa difícil no recolzar el Shizaya jejejeje

Shizuo vs Izaya:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dj Feb 05, 2015 12:30 pm

Bueno, no sé si us interessarà, però us deixo aquest vídeo ^^ Es tracta bàsicament d'unes votacions per a fer una llista (top 10) dels tios més sexys de l'anime. Al vídeo està millor explicat, li podeu donar una ullada Nya

Spoiler:

Aquí està el link per si us hi voleu passar: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dv Feb 06, 2015 2:10 am

És graciós lo del Top 10 de nois sexys, m'ha costat decidir-me per qui votar... només dos nois sexys? Està boig? Vol que ens exploti el cap? Al final m'he decidit per votar: Izaya i Kogami.


Comentat el vídeo, i animada per post de la Skuld sobre en Shizuo, jo també vinc a fangirlejar de Durarara! però ho sento Skuld, jo estic enamorada des de que el vaig veure d'en IZAYA ORIHARA! L És maquiavèlicament perfecte.

Nom: Izaya Orihara
Anime: Durarara!!
Seiyuu: Hiroshi Kamiya L
Aniversari: 4 de Maig
Alçada: 175 cm
Pes: 58 kg
Ocupació: informant
Edat: 23 a l'anime

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Spoiler:

És maquiavèlic, retorçat, és com un Aizen a la sobra de tot i mentre en Shizuo és la força bruta ell és la ment malvada. M'encanta. I tot això ell ho fa perquè ama els humans (?) o això diu ell... suposo que és la mateixa relació que té en Shizuo amb la violència.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A més forma la segona millor parella de Durarara (després d'en Shinra i la Celty clar) amb en Shizuo.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Spoiler:

No poden estar junts però tampoc separats.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I buscant més imatges de l'Izaya he trobat aquest gif que m'ha fet molta gràcia

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Des de les sombres l'Izaya us vigila i manipula, però com pots dir-li que no a aquesta carona d'angelet?

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dv Feb 06, 2015 3:17 am


A mi també m'ha costat un munt decidir-me... només dos!? Si en un mateix anime es pot més que duplicar aquesta quantitat xD Jo al final he votat per en Zero (Vampire Knight) i en Makishima ^^ Com que suposo que no seguiu el youtuber, quan pengi el vídeo el posaré per aquí Wink
_________________________________________________________________________________________

Tot i que em decanto per en Shizuo, he d'admetre que l'Izaya també m'encanta. I quan diu que adora els humans em fa pensar una mica en en Makishima (tot i que sé que són completament diferents) i en la part de manipulació una mica en en Johan (Monster). És diabòlicament perfecte i m'encanta!!! L

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

A més... té de seiyuu en Hiroshi Kamiya!!!! (per mi un dels actors amb la veu més sexy ^^) I per suposat m'encanta la parella que fa amb en Shizuo, són pols completament oposats i s'atrauen <3 Són adorables Nya

PD: Referent a negar-li alguna cosa per la seva cara d'angelet... li pots dir que no perquè saps que després de tot, segur que acabes més que fotut xDDDD Nota mental: no acostar-se mai a l'Orihara Izaya jejejjeje

Amb aquestes dues escenes vaig morir xDDD

Troll Izaya:

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dv Feb 06, 2015 3:42 am

L'escena de les chonis és una de les més mítiques de Durarara per a mi, estava flipant i a l'hora pixant-me de riure. I m'encanta quan es troben l'Izaya i en Shizuo, el capítol on expliquen la seva història (especialment la d'en Shizuo) és un dels meus preferits (l'Izaya amb uniforme d'institut està guapissim).

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Quan sento cridar IZAYA-KUUUUUUUUUUN! ja començo a riure. No se si has vist les OVAs però la segona és molt graciosa.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Spoiler:

I és veritat que és molt difícil confiar en ell, si no impossible, fins i tot ell ho diu, però és un d'aquells personatges d'anime amb qui m'encantaria poder tenir-hi una conversa, com en Makishima.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Feb 18, 2015 11:11 am

No sé si ja les haureu vist, però és que acabo de veure les OVA de Brothers Conflict i m'agradaria compartir opinions jejeje La primera és un especial de Nadal i l'altre de Sant Valentí; no sé que és, però hi he trobat a faltar alguna cosa... l'anime m'agrada molt més, però ja que és el que hi ha ens haurem de conformar (per què ningú diu res d'una segona temporada...? ) ^^ El segon ha sigut un fart de riure, en algun moment l'episodi de Sant Valentí m'ha fet sentir vergonya aliena i tot; i MOLTA!! xDD Ha sigut massa, com he rigut amb les seves fantasies... Per cert, la competició la guanya en Iori clarament. Aquelles roses eren una passada L


Aquí teniu el link per si no les heu vist i hi voleu donar un cop d'ull ^^ [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

EDIT:
Per cert, que abans me n'he oblidat... la línia que canta en Yusuke a l'ending... no us heu quedat molt WTF?! No sé perquè però a l'ending anterior em sembla que cantava millor xDDD En serio, sóc jo o desentona que dóna gust? xD


Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Feb 19, 2015 8:49 am, editat 2 cops en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dj Feb 19, 2015 4:59 am

Jo vaig veure la de Nadal i també hi vaig trobar a faltar algo, no em va agradar tant com l'anime m'agradava... Paret

Ara he de mirar la de sant Valentí per que hi surt el Subaru i aveure que tal, però si dius que també faltava xixa no n'esperaré massa u.u
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Ds Mar 21, 2015 9:30 am

OVA DE FREE!!!!!!!! L'acabo de veure i m'ha encantat tornar a veure tots aquests nois tan kawaii i smexy Content Quan l'he posat s'ha notat que feia molt que no els veia XD I a diferència de les de Brothers Conflict aquesta ha estat genial i he rigut molt ^^ Les estratègies que fan servir i les "grans" actuacions dramàtiques han sigut brutals jajjajaja Són súper kawaii Nya


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


I en Rin vestit de Sebastian!! Mola massa que vagi de majordom (tot i que el volia veure vestit de maid també xdd). Em sembla que no havia passat mai que els trobés sexy a tots en un sol capítol, ha sigut massa!! Moment RinHaru, MakoHaru... hi ha per triar xD

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


I tornar a sentir l'opening i l'ending també m'ha encantat xD Necessito que facin més especials com aquests  Enamorat 2

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Spoiler:

I el moment Haru al final... XD

Spoiler:

PD: Si no l'heu vist no sé a què espereu!!! XDDD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Ds Maig 02, 2015 1:48 am

Bueno... després de llargs mesos d'espera per fi ha sortit el TOP 10!! A partir dels vots aquests són els resultats Nya

TOP 10 NOIS SEXYS DE L'ANIME:

En alguns estic d'acord, però hi ha molts que no... en fi, d'aqui unes setmanes en Kala (el youtuber) penjarà un altre vídeo amb la seva opinió ^^ però no sé si això serà millor o pitjor xddd

RÀNKING:


Editat per darrera vegada per Skuld el Ds Maig 02, 2015 12:02 pm, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Maig 02, 2015 6:32 am

A comentar jajajaj

Spoiler:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Jun 17, 2015 6:22 am

JE JE JE.... sí.... en unes setmanes... clar que sí campió... ha tardat quasi dos mesos lol!
Bueno, aquí està el segon top de nois sexys de l'anime!! Com amb l'anterior coincideixo amb alguns però d'altres de CAP de les MANERES!!

TOP 10 (KALATHRAS):

I com l'última vegada, no em puc estar de comentar ^^

RANKING:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 14 Empty Re: Fangirl

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 14 de 14 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum