Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fangirl

+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes

Pàgina 12 de 14 Previ  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Següent

Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dl Set 23, 2013 7:13 am

Per molts anys, Shikamaru!!!!!!!!! L

Spoiler:

T'estimeeeeeeeeeem!! L 
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dc Set 25, 2013 3:19 am

El lloc on llegeixo el manga es al submanga, esta molt més retrassat que l'anime pero es veu des d'un altre punt de vista, el punt de vista dels germans Asahina, de moment nomes han sortit capítols del Natsume, el Tsubaki i l'Azusa!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

I el Subaru quan surt, surt tant monoooo Monito Pervert

Jo tampoc em puc imaginar que li veuen d'especial a la Ema, n'hi han moltes ties molt millors que ella! Em fa moltissima rabiaaaa!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dv Set 27, 2013 9:15 am

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Baba No estan guapíssims? Fins i tot en Rock Lee i en Shiro... En Neji i en Shikamaru... aawwwwww Cor
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Set 28, 2013 1:11 am

El Nejiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que sexyyyyyyyyyyy Monito Pervert

La veritat es que tots estan guapisssimmms!!

El que aqui també trobo guapissim es el Kibaaaaaaaaa (L)Que surt mooooolt guapooooo i sexyyyy!! Sang

Es tant sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Enamorat 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dg Oct 20, 2013 8:05 am

Usuuuuui Lloa

Feia MASSA temps que no potejàvem res a un dels temes preferits del Foro! Molt malament D:

Avui he trobat aquestes imatges i no m'he pogut resistir de posar-les aquí:

Spoiler:

P.D: Però no patiu que d'aquí poc petaré aquest tema de els meus nens coreans<3 *riure malvat* A veure si la Nafi m'hi ajuda (? Jajaja
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dg Oct 20, 2013 8:14 am

Quemmonoooooooooo! L Com pot ser tant secsi :pervert:i després del susto que vaig tindre al manga encara el trobo més guapo!
M'apunto al spam de secsis nois coreans! *___________* En tinc un futimé per fangirlejaaaar Baba
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dg Oct 20, 2013 8:39 pm

Que guapo el Shikamaru Cor , es veritat des del susto que ens va donar ara es molt més guapo!!!

Shock apart del xat també omplireu aquest post amb 7132771512762191203... imatges de sexys Coreans?? xDDDDDDDDDD Bueno... aveure si en trobeu algun ven guapo que sigui perfecte per mi!!

Doncs aqui deixo un altre dels meus amors:

Kensei Muguruma

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Anime: Bleach
-Nom: Kensei Muguruma
-Edat: -
-Ocupació: Vizard i capità de la 9a divisió
-Primera aparició: (l'últim capitol de Bleach que ha vist la Erwyn)

KENSEI L:


Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang Monito Pervert Sang
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Oct 26, 2013 10:04 am

És moooooooooolt guapo, el Kensei!!!

Va, a fangirlejar una miqueta més!

That heichou! *________*:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dg Nov 10, 2013 9:35 pm

Sang sexy Levyyyyyy!! L

Bueno, jo per que no ens oblidem dels nostres estimats germanets aqui us deixo algunes fotikas d'ells!! L

KAWAII L:

Aquestes d'aqui són per la Skuld (siusplau no te'm moris)

AZUSA:

Els 3 trillizos!!

Spoiler:

Monito Pervert Aquesta no me la esperava (bueno, si):

I no deixara a la Er-chan sense sexy brother!!

Masaomi:

Juli :

En aquesta imatge la Nafi segur que es mor per estar al lloc del Tsubaki (sense el Fuuto, esclar)

Spoiler:

Natsume:

Aqui estan les imatges que os deixo per avuii!!: La Meina que us estima moltissimL
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dl Nov 11, 2013 3:34 am

M'encanteeeeeeeeeeeen Meina! L Estan tots taaaaan secsis, especialment en Yuusuke Cor és tan mono! M'encanta la primera imatge amb en Subaru XD estan els dos molt cucos!
Per cert en Wataru no està gens malament per com el pinten de gran ehhh Jujuju
Les últimes dos són Monito Pervert
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dg Nov 17, 2013 11:45 pm

M'encanteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Nee-chaaan!!! La segona és taaaaaaaaan kawaii!!! Que monos<3 I l'Azusa està guapíssim!! I en Natsume, Tsubaki i Azua estàn tope monooos >u<

I en Wataruuuuuu! SUGOOOOOOOI *O* No m'esperava menys d'un nen amb uns germans tan secsis~

MASAOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *O* M'encanta m'encanta m'encantaaaaaaa!

Gràcieeeeeees Nee-chaaaaaaaaaaan Abraçada
______________________________________________________

Molt bé, doncs. Em sembla que seré la primera en estrenar el "Fangirl no-anime" jeje És que ho necessito... Necessito cridaaaaar lo guapos que són els meus coreans TT_____TT Estava pensant si no fer un altre tema.. Aquí no especifica si han de ser d'anime o no, però no ho sé.. No vull molestar a qui prefereix fangirlejar només amb els nois d'anime.. >.< Monito Pensant Bé, no ho sé. De moment ho poso per aquí, si de cas després ho parlem i ho preferiu en un altre apartat, es mou i problema resolt! n.n

D'acord doncs!! Allà vaig! És que ho necessito~ Un segon, un segon.. Ara just abans de començar, m'ha vingut al cap si fer fitxa d'ells també.. Uhmmmmmm La faig? No la faig? >_< De moment no, perquè només necessito fangirlejar per un video, però suposo que ja aniré posant més coses seves ( Sang )

SHINee in London - MinHo:

M'ENCANTA. M'encanta com es mou, m'encanta com duu els cabells (res de rossos tenyits ni blaus ni roses florescents. MARRONS.), no són ni molt curts ni molt llargs, definitivament li queden perfectes aquests cabells. Després.. m'encanta el seu mig somriure quan canta.... Mirada profunda i segura... M'encanta aquest coll que té, tan perfecte... sdjhfbasdhjfjashdfa seguit d'unes espatlles prou amples com perquè jo mori per massa sexyness. Amb uns braços forts però no ultramega musculats, que no es veuen per l'americana que duu sobre una camiseta senzilla, que li queda genialment secsi. L'americana... Bf.. Em mataaaaaa Sang La cadena que porta al coll i la pulsera a la munyeca també m'agrada moltíssim el toc que li dona. I sobretot.. Les mans. Síiiiiiii >_< Les seves mans! MORO de la manera que agafa el micro, com mou la mà desocupada i buf... akjfhkjsfdhkjasd Ahhhhhhhhhhhh són tan secsis les seves mans!!!
Torno a repetir, em mataaaaaaaaa com mig somriu mentre canta, i aquest somriure acompanyat d'una mirada de satisfacció. Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAA~ Si és que em té enamoradíssima.. xD

Ja ho he dit altres vegades, que jo no sóc de cridar.. Però si el veiés.. Mare meva XD Cridaria com mai XDDD "MINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"
Potser fins i tot arribaria al extrem de plorar. Buuuuf! Aquest noi em porta al nivell màxim de fangirlisme..!

Bé doncs, gràcies per aguantar tot aquest text de sajkfskjdfhasj coses precioses d'en Minho i.. No sé.. Ja mirarem de acordar si fer un altre tema o no, si fer-ne una fitxa, etc. n.n
Gràcies altre coooop~ [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

P.D: OMGGGGGGGGGGG LES SEVES MANS EM MATEN.
MINHO:

Ja està, ja està. Gràcieeeeeeees. Necessitava desfogar-me! Disculpin les molèsties.


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dt Abr 14, 2015 8:58 am, editat 1 cop en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dc Des 04, 2013 6:56 am

Erwyn, sento trencar-te el rotllo dels coreans xDDDD però aqui porto imatges sexys!!

Aqui us deixo imatges d'un tiooo tope sexyy!! Segurament ja sabreu qui es o us sonara, no es un dels meus amors, però es tant guapoo que no el podia treure d'aquest sexy apartat!! Es un tio que faci el que faci surt molt guapooo!!

L:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dt Des 10, 2013 2:15 am

No sé qui és Meina però WOW~ amb el rubio!

Doncs jo torno amb el fangirling coreà. Estic a la sala d'ordinadors de la uni i necessito fangirlejar (mono pls) així que AQUÍ VA! El primer que us presento és el meu bias de Block B, en Taeil L
Té 23 anys, nascut a Seúl, només fa 157 cm d'alçada i no és ni de lluny un dels idols més guapos que hi ha però... és perfecte Enamorat

Té una veu d'angel (ja us vaig posar el video en un altre post però l repeteixo perq si Nya):

Spoiler:

És tímid, molt amable i té uns ulls preciosos, tot i que a ell no li agraden i sempre els intenta amagar ¬___¬ No li agrada ser el centre d'atenció i per tocar-li els nassos els altres membres de Block B sempre l'intenten fer destacar, cabrons x)

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Sembla el més petit del grup però en realitat és el més gran x) tot i que els altres 6 membres sempre el tracten com si fos el petit no sé com els aguanta.

Spoiler:

Al video surten en Zico (ros amb berret quin riure més maco que té) i en Kyung (pel-roig) prenent-li el pel a en Taeil (que està grabant). Pobret sempre li prenen el pel T___T Però ell els aguanta com un machote Victoria 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Li encanten les calaveres and that stuff. Quasi sempre du un anell amb una calavera que li van regalar les fans (ç___ç jo també vull).
Duu varios piercings, a la cella i a l'orella. I també te varis tatuatges (només Deu sap quants i on Monito Pervert), quatre de confirmats.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

No estic a casa així que no tinc l'armament de gifs del Taeil disponible però quan arribi ja editaré el post, don't worry Dolent

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

P.D.: Prepareu-vos, el fangirl només acaba de començar... Urahara
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dj Des 26, 2013 5:36 am

Noies, gomene, sempre que poseu algun sexy corea Sang jo poso algunes sexy imatges d'anime pero no puc no posar imatges dels nostres estimadissims germanss, aqui les deixo!!

El de la Er-chan amb el petito de la casa L :

L'estimat de la Skuld Cor:

Natsumeeeeeeeeeee!!:

L'amor de la Nafiiiiiii!! :

Aqui es on jo em morooo L no crec que calgui dir qui es...:

Louis + Juli:

No he trobat més imatges noves... bueno si, pero hi sortirn el monjo pervertit i el Fuuto i no crec que calgues, bueno si les voles veure ja les penjaree Dacord
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dj Des 26, 2013 6:25 am

Uooooooooooo Oneeeee-chaaaan!! QUE GUAPOOOOOOOOS! El meu Masaomiiiiiii oins*-* Que-gua-po!! Bwa l'Azusa Sang Surt super secsi!! I en Yuusuke està moníssim!
Ahhhhg >.< Els trobava a faltar T_T Arigatou, nee-chan!

Deixant això de banda...
_________________________________________________________________________________________________________
Nafiiiiiiiiiiiiiiiiii Sang

En Taeil el trobo TAAAAAAAAAAAN cuco *-* És super achuchable dsjhfsjd *-* Realment no sembla el més gran del grup! Amb lo mono que eeees! I sobretot, sobretot, té una veuassa...!! M'agrada moltíssim la seva veu. Hauria de cantar més Sad La de Where are You l'he sentit milers de vegades.. Jejej 😊
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dg Des 29, 2013 9:17 am

Sorry pel doble pooost~ Peero, ho necessitava jejeje

Nafi escrigué:P.D.: Prepareu-vos, el fangirl només acaba de començar...  Urahara 

Allà voy! Em disposo a fer la fitxa de la coseta més kawaii del món sencer Jeje

Nom: Gongchan
Nom complet: Gong Chan Shik (공찬식)
Edat: 20 anyets! L Nascut el 14/08/93
Sobrenom: Channie, Tigger.
Grup: B1A4
És nascut a Suncheon i fa 181 cm d'alçada.

Sempre té ganes de jugar, i és un crack fent aegyo (actuar molt molt kawaii) Nya

Spoiler:

Aegyoooo L:

Méeees aegyo! + CNU :

És el més petit de tots cinc, el maknae. I té un somriure d'angeleeeeeeet L

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Somriure + aegyo + CNU:


No canta massa, espero que a poc a poc li vagin donant més línies a les cançons! L'únic solo que he trobat seu és en concert Sad

Gongchan - With me:
És la coseta més kawaii del món, sí o sí?! Síiiiiiiiiiii Content
:')))

Kawaii, però sexy..! Sang

Spoiler:

I això ho havia de posar, jeje Vergonyós 

Spoiler:

Apa, ja us he omplert de Gogchans!! Si és que és una monada L Jejeje

P.D: Prepareu-vos, el fangirl-kpopper no acaba aquí! [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dj Gen 16, 2014 7:55 am

Pot ser que alguna estigui repetida, però... No passa res Sang

Tsubaki & Azusa:

Natsumeeeeeeee:

Spoiler:

MASAOMI *_________*    :

Spoiler:

Tsubaki & Fuuto:

Yuusuke:

Fuuto & Louis:


Unes fotos que he trobat, d'un llibre :O
Spoiler:


Més Fuuto:


Aquesta ja havia aparegut per aquí, però és que m'encantaaaaaaaa L

Spoiler:

I un Juli ben mono de regal!

Juli~ :

P.D: La família Asahina ens desitja un bon any nou!!

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dl Feb 10, 2014 9:17 am

Nom: Morita Takahiro (Taka)
Professió: cantant i compositor (juntament amb en Toru)
Data de naixement: 17 d'abril de 1988
Edat: 25 anys
Lloc de naixement: Tokyo, Japó
Alçada: 166 cm
Signe: Aries
Grup: ONE OK ROCK (OOR)
Família: El seu germà Hiroki és el vocalista de My First Story (MFS), però a ells no els segueixo

Bé, suposo k ja debeu estar fartes que només parli d'ells, però és k és taaaaan adorable xD Porta amb el grup des de 2003 després que en Toru i en Ryota l'anessin a buscar, no podrien haver escollit millor ^^ A banda que els seus directes m'encanten són tots súper monos i m'encanta com connecten amb el públic LLL
A banda de cantar de puta mare i ser tan guapo, m'encanta el seu estil (tot i k em sembla k el més sexy del grup és en Toru... xD) Em sembla que sense necessitat que faci gaire res, ja em té enamorada perduda XD però m'encanta el seu somriure, fa k encara sigui més kawaii i sexy (sí, és una combinació rara, però és el k hi ha jeje (em remeto al videoclip de summer paradise amb simple plan))

Spoiler:


Curiositat: el nom de la banda és aquest perquè sempre assajaven fins la una de la matinada, en anglès "One o'clock", i com que la "L" i la "R" en japonès no es diferencien ho van canviar per One o'crock --> One Ok Rock. I d'aquí el nom del grup jeje  

OOR_ RE:MAKE:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Feb 12, 2014 7:17 am

Sorry pel doble post jeje però és que feia molt que no escribia aquí i ara no ho puc evitar xD

Nom: Unno Rokuro
Anime: Brave 10
Primera aparició: episodi 1 anime/ capítol 2 del manga
Seiyuu: Kamiya Hiroshi (sí, el mateix d'en Law i en Levi  Cor )

Pel moment només he vist l'anime i, no surt gaire informació més...  Solitari Però és taaaaaan sexy Monito Pervert Del tipus que m'agrada: misteriós, intel·ligent, atent i molt maco ^^


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
 

Spoiler:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Rokuro Hot!!:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dc Feb 12, 2014 10:50 am

Jajajajjaja No pateixis, tens tot el dret del món a posar en Taka aquí ja que nosaltres estem petant el post de coreans XDD 
 
És molt molt mono!! *-* Des del vídeo de col·laboració amb Simple Plan, que sense conèixe'l em cau bé XDD 

P.D: A mi em sembla més guapo en Taka que en Toru.. >.<
_________________________________________________________________
L'havia de fer, l'havia de feeeeeeeer~ 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Nom: Ken 
Nom complet: Lee Jae Hwan (이재환)
Edat: 21 anys, nascut el 06/04/92 
Estatura: 180 cm
Grup: VIXX
Sobrenom: Power Soul Vocalist, Kenchopper, Kenjjuma, 4D Ken, Kenyonce
Menjar favorit: Pollastre, hamburguesa, pa! Nya 
"Estic a dieta, o sigui que no en puc menjar.... /plora"-Ken. XDDD Pobret xD Per lo tant, Segon menjar preferit: Panses, nous.


És un complet amor de noi, de veritaaaaaaaaaaaaat!! És super maco i està molt boig, sempre que el veig ric! És un pallasso que es fa estimar moltíssim, li he agafat carinyo de seguida xDD Té una veu impressionant i és el 'cute main vocalist' dels VIXX. ^^

Les dues veuasses de VIXX!:

No és dels ídols més guapos, d'acord, però és SUPER MONO!
Spoiler:


Els seus companys seeeempre es posen amb el seu nas. Tot i això, ell s'ho pren a broma i els segueix el joc! L
Ken-nose:

Li encanta en Chopper de One Piece, i em sembla que té un pijama de la sèrie!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] 
Diu que quan en tingui la oportunitat, vol fer un cosplay de Chopper!! Enamorat 


Això vaja, que és MONÍSSIM. Aegyo per totes bandes i tal *-*
Spoiler:

Simpàtic i achuchable, crec que és d'aquelles persones que costa que et caiguin malament. 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]  

Us deixo un video d'ell i les seves tonteries! 

/watch?v=SMgMJLQGo9I (Diria que el video causava problemes, o sigui que provo de deixar el link, només)

P.D: O O O Ottokaji~??

EDITAT: He hagut d'eliminar algunes imatges super molnguis que em sembla que feien que algo no anés bé ;__;


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj Feb 13, 2014 6:44 am, editat 1 cop en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dj Feb 13, 2014 5:49 am

Jo també trobo més guapo en Taka, però segueixo dient k en Toru és més sexy (són conceptes diferents, és complicat i m'estic liant xD); el que sé és que estaria tot el dia sobre seu i no em separaria d'en Taka (obsessiva) xD Per cert, tindria lo seu veure en Ken de Chopper jaja segur que estaria moníssim ^^
____________________________________________________________________________________________________

Nom: Matsushita Yuya
Professió: cantant, ballarí, actor
Data de naixament: 24 de Maig de 1990
Signe: Gèminis
Edat: 23
Lloc de naixament: Hyogo, Japó
Estatura: 183 cm

Al meu estimat Yuya el vaig conèixer gràcies a Kuroshitsuji, ja que és l’actor que interpreta al meu estimat Sebastian ^^ Des que el vaig sentir cantar que em vaig enamorar de la seva veu i, evidentment no està gens malament Wink ja m’enteneu jeje Té una veu i una expressió tan dolces que és impossible resistir-s’hi ¡!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Yuya-chan:

I com balla!! Hot, hot, hot!! Sí, en Michael Jackson era un dels seus artistes preferits xD

Matsushita Yuya_ Billie Jean:

El que s’ha de fer per les fans… és taaaaaaan mono i adorable!! Kawaii, kawaii, kawaii!!

Yes, My Lord:

Yuya en el paper de Sebastian!! :

Com no fer-ho... ^^

10 razones para quererle ^^:

I per acabar deixo unes fotos d’en Sebby, ja que en Yuya és perfecte pel paper *.*

Sebastian:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dj Feb 13, 2014 6:14 am

HE MOOOOOOOOOORT, HE MORT MOOOOOOOOLT amb el "Yes, my lord" OMG*__________* I això que ja l'havia vist!! 

I balla genial! És taaaaaan monoooooo! I el paper de Sebby li va perfecte Huhu M'encanta*^*
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dj Feb 13, 2014 11:22 am

Dioooos! Aquest post està on fire avuiii! Twisted Evil No el coneixia Skuld però m'ha enamorat en Matsushita Yuya L moltes gràcies pel post Ullets 
Aprofito per seguir amb la linea k-pop/j-pop d'avui... feia molt de temps que volia seguir però em costa un ou decidir per qui començar, hi han tant idols i són tots tan monos T___T així que començaré pel principi

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Nom: Lee Min Woo/이민우
També conegut com a: M
Professió: Cantant, ballarí, actor, compositor, disenyador i CEO (director executiu)
Data de naixament: 28 de Juliol del 1979
Signe: Leo
Edat: 34 anyets
Estatura: 171 cm
Pes: 60 kg
Grup: Shinhwa
Especialitats: Break-dance, cant, beatboxing i actuar.
Aficions: Dibuixar caricatures, llegir còmics i escoltar mùsica.

La causa de la meva perdició, a partir de veure'l a ell i a la seva sexinees vaig entrar en el món (pu sense fi) del kpop i aquí em teniu ara, somiant amb coreans XD Aquesta és la cançó amb la que em va enamorar:

this love - shinhwa:

Shinhwa (신화) va ser un dels grups de la primera generació de k-pop, debutant al 1998, i tot i no ser el primer és l'únic grup que queda d'aquella primera generació, aquest any celebren els 16 anys (L)Són per tant el grup amb més durabilitat de la història del k-pop (normalment duren 5-6 anys). Són considerats els reis del K-pop (juntament amb H.O.T). Actualment l'Eric (líder de Shinhwa) i en Min Woo són els co-CEO de SHINHWA Company, l'empresa que porta les activitats del grup.

El meu estimat Min Woo, a part de ser perfecte, és un ballarí i cantant reconegut en tota Àsia i va ser escollit com a embaixador de noseque per Àsia. Quan va en modo solo es fa dir M. El seu últim comeback va ser far pocs dies amb la cançó Taxi:

taxi - m:

Tot i tindre 30 i pico tacos el trobo molt sexy i adorable. Fan tan el capullo com qualsevol grup de 20añeros pero amb pintes de DILF (MILF per Daddys XD)

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tipical Shinhwa (Eric + Min Woo):

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I que té de bó que t'agradi un tio de 30 anys asiàtic? Doncs que de vegades es deixa barba i encara està més bó:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

I sempre et pots fer unes rises veient les pintes que portava quan va començar en això del mundo de la farándula:

los (awkward) inicios:

eusha eusha - shinhwa:

Sempre que els veig amb aquestes pintes em recorden als Backstreet Boys, tot i que la música no és la mateixa (o si?).
I per acabar una última dosis d'adorabilitat:

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Ds Feb 15, 2014 12:36 am

I què que tinguin 30 i pico tacos... joder com estan!! xd Amb la barba està mooooolt bé, t'he de donar la raó jejejejje Per cert, amb aquestes pintes tb em recorden als Backstreet Boys, no ets tu sola xD Tot i que la música no l'acabo de veure igual xD
_________________________________________________________________________________________________________
Nom: Kiryuu Zero
Anime: Vampire Knight
Primera aparició: episodi 1 (al manga i a l'anime)
Edat: 17
Alçada: 183 cm
Tipus de sang: A
Ocupació: caçador de vampirs (tot i que també és un vampir... sí, és complicat... XD)

Tornant al tema de l'anime... aquí us porto un dels dos vampirs més sexys (per mi) de Vampire Knight, ja us presentaré el segon més endavant ^^. En Zero té un caràcter difícil, però és una persona encantadora quan l'arribes a conèixer. És un personatge amb un passat difícil i pateix molt, o sigui que s'entén que sigui com és... tranquil Zero, jo et consolaré!! Urahara 

Des de la distància es preocupa molt pels altres i, fins i tot quan es posa borde està súper hot!! Em pots mossegar si vols, que no m'hi resistiré!! Ullets XDDD 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Zero:

Aquí si us plau obvieu en Kaname... és que una només té ulls per en Zero Nya El fet que en Kaname sigui un dels personatges que Mor no hi té res a veure je je je Maleït i sensual Kaname... te odio...  Sospir 

Spoiler:

Ejem... la cançó no em convenç gens ni mica, però és que les imatges Monito Pervert 

Zero *_*:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Feb 15, 2014 7:27 am

Que sexyyy el Zero Enamorat

Aqui deixo un altre guapissim personatge d'anime!!

Makoto Tachibana

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Nom: Makoto Tachibana (Mako-chan)
Anime: Free
Primera aparició: capítol 1
Edat: 17
Aniversari: 17 de novembre

Makoto:

A ell li agrada molt nadar, però te por al mar degut a un trauma infantil, li costa molt nadar al mar, a la piscina es molt rapid! Nya
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 12 Empty Re: Fangirl

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 12 de 14 Previ  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum