Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fangirl

+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes

Pàgina 1 de 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Següent

Ir abajo

Fangirl Empty Fangirl

Missatge por Skuld Ds Jun 29, 2013 5:27 am

La veritat és que no sé si és necessària una secció per això, però ja que ens estem regalant bastant amb One Piece podríem fer el mateix amb altres personatges que també ens agradin... la llista serà molt llarga xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Jun 29, 2013 5:43 am

Jojjojoojo [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]Em sembla que n'hi haurà per rato!!! M'encanta, bona idea! [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Com comencem? "Personatge tal, foto super maca, m'encanta perquè.., és taaaaaaaaaaaaaaan asdgdgdsadfhasda Monito Pervert ?" Smile

Per casualitat (Casualitat.. u.u' Continuavem el tema que havíem començat a ''Altres'' xD) avui amb la Meina parlant ella ha fet el seu top 15 nois d'anime. Crec que si el fem, l'hauriem de postejar aquí! Wink
(Jo tinc pendent fer-lo, però no em podria decidir... Com ja li he dit, el meu hauria de ser un Top 40 o algo així... xD)



PD: M'ha fet ilu posar 2 fotos dels Onions com si fossin emoticones xD Ja tenim els monitos, i ben kawaii que són, però els Onions tmb.. u.u

Jo deia de fer algo tipo això:

Trafalgar Law

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Anime: One Piece
Info. extra:
+Edat: 26 anys
+Aniversari: 6 d'Octubre
+Ocupació: Pirata (Ejem,ejem.. No dic res més per no fer spoilers a la gent que no sàpiga..)
+Primera aparició: Episodi 392 del anime. Capítol 498 del manga.



Moooooola taaaaaant!!! M'encanta perquè és intel·ligent, té una veu preciooosa (VO); és MOLT guapo; va una mica de dur, però en realitat és una bona persona; també pot arribar a ser molt kawaii depèn com te'l miris i té una mirada molt profunda i sepsi.  

Algunes fotos que ens fagin fangirlejar encara més... :

Spoiler, que sinó ens pasariem 30 minuts baixant cap avall u.u (M'he passat de fotos potser xD) :

I al final hi podem afegir moooolts Monitos pervert xD I algun comentari..
Monito Pervert Monito Pervert Ja voldria jo un metge així xD Monito Pervert Monito Pervert


Què us sembla? Si hi voleu posar més coses, comentar els altres i toooot lo que volgueu és modificable. ^^


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dg Jun 30, 2013 4:17 am, editat 3 cops en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Ds Jun 29, 2013 6:07 am

Sí, podríem fer-ho així Smile més que res pk segurament no coneixerem tots els personatges i, s'han de presentar!!! (o com a mínim dir l'anime o sèrie que sigui pk les puguem mirar Wink) TOP 15!!! NO!!! No en faig prou només amb 15.. si en un mateix anime ja n'hi ha moltíssims xD de totes maneres m'ho hauria de pensar molt; ja li donaré voltes al tema Monito Pervert
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Jun 29, 2013 6:12 am

Molt bé! És veritat això del Anime, ho hauria d'haver posat.. (Vaig a editar-ho..!)
També podem posar coses extres: tipo l'edat, què fa, gustos.. que sapiguem o puguem trobar en un wiki..

Estic d'acord amb tu.. És impossible en un Top 15! Em costarà MOLT!! (Encara que faci un top més llarg..)
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Ds Jun 29, 2013 6:25 am

Nom: Uchiha Itachi
Anime/manga: Naruto
Aniversari: 9 de juny
Edat: primera aparició 17 anys/ naruto shippuden 21 anys
Afiliació: Konoha/ Akatsuki


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Com ja sabreu l'Itachi és un personatge de Naruto i tb moooooooooooooooooooooooooola moltíssim (un dels meus amors platònics xD). M'agrada pk normalment es mostra misteriós i distant per no mostrar el seu jo veritable, però en el fons és una gran persona i molt compassiu (gran ninja i gran germà). També és molt intel·ligent i sap com aprofitar les situacions i ho té tot sota control. Em deixo coses, pk podria passar molta estona parlant d'ell, però sinó em sembla que potser us avorriria Wink


P.D: ja pensaré en el top Monito Pervert Monito Pervert
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Jun 29, 2013 6:31 am

Sí, l'Itachi és dels que més fa fangirlejar a les otakus.. u.u
Skuld, em temo que tens un bona rival.. (El mateix et dic, Meina!) Monito Pensant xD O també podeu comentar les coses d'aquest noi que més us enamoren. ^^
Jo no el conec, o sigui que encara no he caigut en l'encant de l'Itachi, que tan us agrada.. : Tot vostre. Ja us posareu d'acord amb el que faci falta.. Monito Yeah xD
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Jun 29, 2013 7:14 am

ITACHI!!! Monito Pervert

Skuld veig que amb l'amor platonic de Naruto tenim el mateix!!! Jajaja

Shii, estic fent un top 15 tios guapos d'animes (és que si el faig més llarg no acavaré mai (tot hi que m'ha costat molt decidir-los))

Aquesta és la llista (quan faci el vídeo ja el penjaré però de moment):

1- Itachi (Naruto)
2- Zoro (One Piece)
3- Detah the Kid (Soul Eater)
4- Renji (Bleach)
5- Noda (Angel Beats)
6- Alfred F. Jones (Hetalia)
7- L (death Note)
8- Taichi (Tari Tari)
9- Kyo (Fruits Basket)
10- Vash (Hetalia)
11- Kurama (Yu Yu Hakusho)
12- Rogue (Fairy Tail)
13- Nathan (Inazuma Eleven)
14- Goten (Bola de Drac)
15- Chichiri (Fushigi Yugi)

I com que el primer ja hi és doncs el 2n!!!

RORONOA ZORO

Nom: Roronoa Zoro
Anime/manga: One Piece
Aniversari: 11 de Novembre
Edat: pre timeskip 19/ post timeskip 21
Ocupació: Pirata/ Espadaxi
Primera aparició: Capítol 2

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Zoro Opening 12

(se que aquesta no es una de les seves millors imatges però tè algo que m'encanta Monito Pervert )


Editat per darrera vegada per Meina el Ds Jun 29, 2013 9:23 am, editat 2 cops en total
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Ds Jun 29, 2013 7:20 am

Ains senyor M'ENCANTA el tema, m'encanta fangirlejar i crec que em costarà MOLT fer un Top 15! T.T Volia posar a algu aixi per començar com ha fet la Skuld però no sé decidir-me!

I ara la Meina me n'ha recordat més! Monito Pervert
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Jun 29, 2013 8:18 am

Meina, Meina mira:

Zoro!:

La primera m'encanta! Tan kawaii^^ És que en Zoro m'agrada força Smile

PD: A mi tembé M'ENCANTA aquest tema!! ^__________^ Tenim tan de que parlar! ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Jun 29, 2013 9:22 am

Shii es molt Kawaii!!!

Aish aish aish... que farem amb aquest sexshimbol del Zoro!! Monito Pervert 

Skuld, aqui deixo algunes imatges de l'Itachi!!!

ITACHI <3:

En posaria moltissimes més pero es que no hi cabrien i he hagut de fer una selecció!!!

P.D: Jajaja nosaltres aqui fangrilejant i feria molt riure veure la cara de un tio al entrar aqui!!! Jo diria que hi han molt poques noies otaku que no els hi hagradi fer aixo!!! Monito Pervert
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Ds Jun 29, 2013 11:53 am

Kyaaa!!! Gràcies Meina, m'encanten les fotos de l'Itachi <3 no em canso de veure'l Monito Pervert Monito Pervert Espero k no s'hi passin nois, pk fliparan xD Encara estic pensant en el top, és difícil...

Què us sembla en Sebastian Michaelis?

Anime/Manga: Kuroshitsuji o Black Butler
Nom: Sebastian Michaelis
Raça: Dimoni
Edat: desconeguda (?)
Ocupació: Majordom
Obsessió: els gats (i en Ciel xD)

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

S'ha de dir res més? Si és que és perfecte!! (potser es quedarà amb la nostra ànima, però a banda s'això xD). És fort, sexy, servicial, atent, elegant, intel·ligent...

Més fotos:


Editat per darrera vegada per Skuld el Dg Jun 30, 2013 1:27 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Jun 29, 2013 9:40 pm

Jajajjajajajjjajaja Em peto xDDDDDDD Zoro sexsimbol xDDDD Monito YeahMonito Pervert

Itachi, pivon! lul xD No, és veritat, és força guapo.. Monito Pensant 

La veritat és que també ho pensava, això de els nois... xDDD Quan es passi en Dick pel xat ja li preguntarem que li sembla Jojojojojo A veure si pensa postejar algo Jajajajjajaj (Estic rient jo sola xD)


Sebastiaaaaan*____________________* YESS!! (My lady, sipslau!!)

Sebastian<3 :

M'encanta Skuld *O* Descripció completament perfecta <3 Monito PervertMonito Pervert:pervert:Si tots els dimonis fossin així.. OMG xD Però és que és taaaaaaaaaaaan perfecte!!!!

PD: No veig la foto ''principal'' d'en Sebastian, ni la última de dins l'spoiler :\ Però la primera del Spoiler és.... *^* sadgdhasdasfaf Gomen, m'emociono >u<
PD2: Un cop més, m'encanta aquesta secció<3
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Jun 29, 2013 10:39 pm

Erwyn, es que com diguis que l'Itachi no es guapo remoure cel i terra per fer-te Arrow Monita Cooking 

Monito Pervert SEBASTIAN Monito Pervert Es tan sexy i guapo i de tot...

Jajajaja pobre Dicki, estem nosaltres aquí aran rient pensant la cada que farà (es que segur que serà èpica) Jajaja

P.D: Jo tampoc veig la foto "principal" del Sebas-chan, ni la ultíma dels spoilers, però gualment les altres i les de la Erwyn són ahefwhjhfewhjwefhwfeh Monito Pervert

P.D.2: Aquest apartat tindra quasi segur un monito pervertit a cada publicació!! Jajaja


Editat per darrera vegada per Meina el Dv Jul 05, 2013 5:01 am, editat 1 cop en total
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dg Jun 30, 2013 1:34 am

YES, MY LADIES!! He tornat a posar les fotos d'en Sebastian, a veure si ara les podeu veure ^^ És que l'última de l'spoiler m'agrada molt (si ara ho he fet bé s'hauria de veure..)

I Erwyin, l'Itachi és mooooooolt guapo Mad A més, crec que la Meina i jo el defensarem fins el final, no? jajjaa A més, la Meina ja t'ha amenaçat amb cuinar-te xD o era una advertència? jaja Tan de bo el coneguessis, llavors entendries pk ens agrada tant Monito Pervert
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dg Jun 30, 2013 2:04 am

Ara sí que les veig! Monito Yeah*______*

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] Noies, jo no ho he negat pas..! (Potser ha sonat irònic, però no ho deia en aquest sentit, era una afirmció n.n) Al contrari, he dit que sí que m'ho semblava.. (Si el conegués segur que molt, d'acord) n.n

Té unes bones defensores.. [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]Jajajajjajjaja Monito Yeah

PD: No em cuineu~!! >.< Jajajjajajjaja Em sembla que era més una advertència que una amenaça. Wink
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dg Jun 30, 2013 2:57 am

SII, ja es veuen les imatges!!! La última dels spoilers es tant, però que tant, però tant... M'ENCANTAA , esta tant ahklsckhldfshdsf!!! Enamorat Sang Enamorat 2 

Aqui en poso un altre que m'agrada moltissim el meu 5e a la llista

NODA

Nom: Noda
Anime/manga: Angel Beats
Ocupació: Membre de SSS
Primera aparició: capítol 1

És un personatge molt serio i molt impolsiu!! Sempre va amb la seva "alabrada"!!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Noda <3:

P.D: Si, si és una advertencia i no una amenaça!! Fumador 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dg Jun 30, 2013 3:10 am

Omg!!!!! L ______ L
Com mola en Noda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* Enamorat 2 
Que cachas, no?? Noo el coneixia! M'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encanta-m'encantaaaa!!!! asdhfgasdgfkasgdlagdsf Monito Pervert xD *calma, calma*

I aquesta mirada... Monito Pervert Buffff!!! Huhu 


Arigato, Meina!! Crit


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dg Jun 30, 2013 6:36 am, editat 1 cop en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dg Jun 30, 2013 3:51 am

Bueno ara em toca fangirlejar a miiiiiiii Ilu que en tinc moltes ganes!

Shikamaru Nara


[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]



Anime: Naruto
Info. extra
+Edat: Primera aparició 12-13 anys / Shipudden: 15-16 anys
+Aniversari: 22 de Septembre
+Ocupació: Ninja chunin 
+Primera aparició: Capítol 34 manga i Capítol 1 anime


Va ser amor a primera vista L
No m'havia pillat tant d'un personatge en ma vida Sang és intel·ligent i molt vagoncio, jo no tinc 200 de QI però amb lo de la vagancia si que som iguals!


Editat per darrera vegada per Nafi el Dg Jun 30, 2013 4:08 am, editat 1 cop en total
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dg Jun 30, 2013 4:04 am

A mi també m'encanta!!!!! Enamorat >__________________< És tan intel·ligent i vago a la vegada... <3
Shikamaru*___* :

Sempre m'ha agradat molt! És dels meus preferits juntament amb la Temari^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dg Jun 30, 2013 6:31 am

Erwyn, SIII el Noda mooola moltissim i esta super cachas!!! Monito Pervert I la seva mirada, sii, mola moltissim Vergonyós 

Amb el perdó de les 2, la meva primera impresió del Shikamaru va ser dolentissima Solitari (vaig pensar qui es aquest vago), tot hi que a mida que va anar apareixent em començar a agradar més, fins que ara es un dels personatges que més m'agraden (tot hi que de Naruto n'hi han molts que m'agraden molt)

I tambè soc una ShikaTema FAN Enamorat 2 

Nafi, els personatges de Naruto fan pillar moltissim, jo tampoc m'havia pillat mai tant per un personatge com per l'Itachi (si fins hi tot tinc un peluix seu Vermell (semblo una acosadora) i una samarreta amb un dibuix seu)

P.D: de Naruto ens dividim 2 (Nafi, Erwyn)-2 (Skuld, jo Victoria ) Jajaja
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dg Jun 30, 2013 6:58 am

Realment a en Masashi se li dona molt bé crear personatges potents que t'encanten potser no des de el principi però t'acaben enamorant L hi ha molts personatges que encara que no siguin els teus preferits te'ls acabes estimant, a mi em va passar amb en Gaara per exemple, és molt cuco a la seva manera terrorifica!

I si, en Shikamaru és un personatge una mica estrambòtic però a mi em va encantar des de el principi potser perquè el vaig veure semblant a mi!

Però aquí deixo un altre dels meus amors de l'anime i el manga, si, és un amor una mica raret però és taaaaan sexy Sang 

Kenpachi Zaraki

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Anime: Bleach
Info. extra
+Edat: -
+Aniversari: 19 de Novembre
+Ocupació: Shinigami
+Primera aparició: Capítol 85 manga i Capítol 20 anime


La seva brutalitat m'encanta!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dl Jul 01, 2013 12:20 am

Doncs a mi en Gaara també m'encanta <3 La veritat és que el trobo molt mono.. tot i que potser al principi sí que era una mica terrorífic jaja però com k jo sóc rareta sempre m'ha agradat [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

P.D: a més, el seu tatuatge és genial

Spoiler:

Jo també sóc una mica rareta Nafi jajja la brutalitat no està gens malament xD En Ken-chan té alguna cosa, tot i que a vegades fa una mica de por [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]però és genial !!


Editat per darrera vegada per Skuld el Dl Jul 01, 2013 11:39 am, editat 2 cops en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dl Jul 01, 2013 5:12 am

No estic solaaaa Vergonyós  quina ilu!
A mi també em sembla molt mono en Gaara!

Gaara kawaii!:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dl Jul 01, 2013 5:22 am

En Gaara!! Es tan monuu!! Cor a mi al principi em feia por i quan una amiga en va dir que era el seu personatge preferit em vaig quedar Monito WTF Però es que ara m'agrada moltissim (bueno, com molts dels personatges de Naruto) SIII, el seu tatuatge mola moltissim!!!

D'en Kenpachi ell vaig veure en aquell capítol de Bleach que lluitava contra l'Ichigo (m'he encallat amb Bleach, la he de continuar) i em va caure Força bé tot hi que si que fa una mica de por Cara Blava 

Aqui us deixo el meu primer amor!!! (que jo recordi)

KURAMA

Nom: Kurama o Shuichi Minamino
Anime/manga: Yu Yu Hakusho
Edat: 15 anys
Ocupació: Estudiant/ Dimoni Guineu

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Kurama <3:

P.D: Skuld, la imatge "principal" del Gaara, jo no la vaig (no sé les altres)
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dl Jul 01, 2013 5:35 am

Oiiiiiiiiiiiiiins jo també estava enamorada d'en Kurama, tot i que no veia sempre Yu Yu Hakusho els seus cabells vermells em tornaven boja! Sang Realment era la única raó per la que mirava Yu Yu Hakusho...

I parlant d'amors dels animes de l'infança aquí us deixo el meu:

Ryota Miyagi

Anime: Slam Dunk
Info extra:
+ Edat: 16 anys
+ Aniversari: 31 Juliol
+ Ocupació: Estudiant
+ Primera aparició: -

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Spoiler:
Des del primer capítol que el vaig veure em va encantar, la pose aquesta en plan maton, però que alhora fos un paiaso quan es juntava amb en Hanamichi m'encantava! L

P.D.: Jo tampoc veig l'imatge principal d'en Gaara Skuld!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl Empty Re: Fangirl

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum