Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fangirl

+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes

Pàgina 13 de 14 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Següent

Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dv Mar 07, 2014 3:36 am

No puc evitar tornar al tema més remarcat de tots els ports de fangirl, els nostres estimats germans L

He trobat pel face com havien de ser en un principi els germans Ukyo, Natsume, Yusuke i Subaru [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Spoiler:

Bueno.... I aqui imatges normaletes xDD

Spoiler:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dv Mar 07, 2014 11:46 am

jajjajjaa com ho saps Meina XDDDD K monooooooooooooooooooos ^^ els originals no estan malament, però el resultat final és mooooolt millor!!! sobretot en Natsume... els primers dissenys no m'acaben de convèncer, el prefereixo mil vegades com està ara Cor Cor 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dj Mar 20, 2014 12:55 am

Senyoretes tinc una bona notícia, ha sortit un OVA de Brother Conflicts! Encara no he tingut temps de veure-la però aqui us deixo el link.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Ja tinc ganes de veure-la amb la de temps que portem esperant la segona temporada, espero que no l'hagin fet per tancar la serie.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dj Mar 20, 2014 3:15 am

*OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO* Sugoi!!! Ara el començaré!
 
Esperem que no... Jo vull segona temporada!

Editat: asdjhfgjfdsahfsd Acabo de començar i al sentir l'opening com abans... Uaaaah! Definitivament vull una segona temporada!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dj Mar 20, 2014 5:02 am

Jo el vull començar, pero primer hauria de acavar els deures T.T

Vull veure el meu Subaruuuuuuuuuuuuuu Patty i Liz

Merciii per passar-lo Nafi, ja havia sentit que havia sortit, el dissabte vaig estar apunt de mirar-lo en japones per que no el trobava sub español, pero ara ja el puc mirar tranquila Content
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dv Maig 02, 2014 6:59 am

No sé si els coneixeu, de manera que us presentaré a uns germans moooooolt sexys *_* Però la veritat, amb aquest anime no sé si vull estar en el lloc de la protagonista... estan molt bons, però són una mica (mooolt) cabrons. De totes maneres part del problema és la tia, que sempre n'hi posen a una que és curteta a més no poder... en fi, aquí us deixo aquests bombonets, nyam jeje
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

ANIME: DIABOLIK LOVERS

Els germanets aquí presents són vampirs, o sigui que s'ha de vigilar que no es passin amb les mossegades (no tenen gaire auto control) XD

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]    

Segons el meu parer, en Raito és el més molest de tots... em fa molta ràbia i no el puc aguantar. Per altra banda, en Kanato és el que fa més por... (si veieu la sèrie ja m'entendreu xD)         


SAKAMAKI:

L'Ayato, en Shu i en Subaru són els millors Sang (o sigui que, traduït al meu idioma vol dir que no són tan imbècils com en Raito XD)

AYATO, SHU, SUBARU:

Que sapigueu que l'Ayato està pillat i me'l quedo jo XDDDD

AYATO:


Aquí us deixo l'opening, que el canten els seiyuu de l'Ayato i en Shu L

Mr. Sadistic Night:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dv Maig 02, 2014 8:04 am

*OOOOOOOOOOO* Jo el vaig començar, l'anime, molava molt, pero com que va coincidir que tenia unes setmanes molt estressants per examens el vaig deixar, quan pugui m'hi tornare a posar Nya

El que més em va agradar va ser el Shu L a ser amor a primera vista, tot hi que nomes he arribat a veure el 1r capitol u.u'

Ara quan pugui m'hi toranre a posar i a comentar!! Content
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dv Maig 02, 2014 9:22 am

Doncs has de veure el capítol 3... l'escena amb en Shu és tan...  Vermell Vermell Vermell La veritat és que en Shu també m'encanta, és el passota sexy jejeje Però de totes maneres en aquest anime aniria bé quedar-se només amb un perquè sinó et deixen seca XDDDD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Maig 07, 2014 10:45 pm

Bueno, això no és exactament ni una fitxa ni res per l'estil, és que acabo de veure el vídeo i m'ha fet molta gràcia jeje Buscant "hands up" (opening de one piece) m'he trobat amb el PV i m'he trobat amb aquest noi...

Shinzato Kouta_ Hands Up:

La veritat, no me l'imaginava així jeje a primera vista l'he trobat súper mono Huhu A veure si trobo alguna cosa més d'en Kouta (L)Tot i que tal i com ho veig, crec que deu ser un "principiant" i no hi haurà gran cosa de moment jeje

EDIT:

Ja deia jo que era un principiant en això del jpop... jeje de totes maneres l'opening de one piece em va encantar ^^

"La nueva revelación musical, Shinzato Kota de 17 años, finalista del concurso ”The 24th JUNON Superboy Contest” en el 2011, lanzará su sencillo debut ”HANDS UP!” el 31 de julio. “HANDS UP!” es el opening actual de la popular serie de anime ”ONE PIECE“, y cuando fue transmitida por primera vez en abril, los fans de la serie le dieron buenos comentarios."
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dj Maig 22, 2014 8:47 am

AVUI TOCA....              

...ESPECIAL D'EN LEVI

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]     [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] Enamorat

Dedicat a totes les que hem perdut el cap per ell XD Ullets  

Spoiler:


No sé quina m'agrada més L L

Per cert, què en penseu d'això  del live action?? En el meu cas, és exactament el que posa...

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por UchihaGin Dv Jun 06, 2014 6:55 am

Sé que a molta gent no li agrada, però em veig obligada a fer un post pel Sasuke Uchiha  Fumador 
Sasuke L:

Sempre m'han agradat els dolents, i la seva cara de boig m'encanta  Enamorat 2 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
UchihaGin
UchihaGin
Humà
Humà

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 05/06/2014
Edad : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Ds Jun 07, 2014 2:18 am

Jo el poc que vaig veure de Naruto el Sasuke mai em va caure massa bé xDDDD Diria que per aquí no hi ha gaire gent que li agradi, pobre XDD 
_______________________________________________________

Vale, sé que no és anime peeeerò, necessito desfogar-me(? una mica XDDD Si no us agrada el grup, segurament us importarà un 0% aquest post, però, com he dit, ho necessito XDD

És que he obert el youtube i de seguida he vist la Dance practice dels BTS, Rapmon, Jin i Suga, en la cançó que van fer junts. Ha sigut ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhg! 

El MV de BTS Jin, RapMon, Suga - Adult child:

I al cap de pocs seguns he pensat: dios, tan de bo hagin penjat també la que van fer els 4 maknaes. I... Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii >u
Beautiful és una cançó que m'agrada molt, i amb lo que a mi m'agrada mirar com ballen... *^* 

Dance Practice de BTS - Beautiful:


Tota la fangirlejada:

Vale, i quan ja havia acabat el post, i l'anava a penjar, doncs va i em trobo aquest vídeo. Ho sento, però:

BTS Boy in luv:

Més fangirlejada:

Quan fangirlejo dec semblar tonta XDDDDD Bé, de totes maneres, gràcies per aguantar-me XD[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dt Jun 10, 2014 7:21 am

FANGIRLEJADA ONE OK ROCK TOTAL (i amb això vull dir Taka)

Torno a la càrrega amb One Ok Rock!!! Monito Ullets 

Awwwwwwwwwwwwwwwwww, m'encanta aquesta nova interpretació de "Wherever you are" L L L Només la veu d'en Taka i la guitarra d'en Toru  Cor En Taka és taaaan super mono ^^ cada vegada que canta aquesta cançó m'enamora; no m'estranya que enamori al personal. A més, vocalment ha millorat molt, i cada vegada sona millor. És tan kawaii, sobretot quan parla!!! No sé però quan el sento parlar el faig més nen i més infantil Ullets Per cert, en Toru està sexy com sempre, però que es torni a canviar el pentinat!!

Wherever you are 2013:

I què dir de "ALL MINE"... tan de bo en TAKA-CHAN fos all mine (perdoneu aquesta broma tan dolenta XD) És normal estar gelosa del microfon? Em sembla que no XDDD Aquesta cançó al principi no m'agradava gaire, però és taaaaaaaaaaaaan cute i la canta d'una manera tan tendra que em desfà jejeje I love you Taka L I veient aquest "live" no puc evitar pensar que m'encanten les seves mans Nya

All mine 2013:

Bueno, passant a alguna cosa més canyera i sexy us deixo ONION i 69 (es diu d'aquesta manera perquè en japonès sona igual que "rock"). M'encanta com actua a l'escenari i les cares que posa jeje se li dóna bé ^^ I la part de "please you, please me" de la segona cançó... Baba 

ONION I 69:

Maleït sigui, ja podrien fer un altre tour per Europa i no als estúpids EUA  Estresat Ja tinc ganes que treguin els nous singles el dia 30 (que faran servir per la nova peli de Kenshin ^^)


Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dc Jun 11, 2014 5:59 am

Nenes, ja sé que últimament estic monopolitzant aquest post, però és que no ho puc evitar ^^ Us presento a un altre guaperes amb una veu molt sexy!! L

Nom: Miyano Mamoru
Professió: seiyuu, actor i cantant
Any de naixement: 1983
Edat: 31 anys
Lloc de naixement: Saitama, Japó

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

No és que sàpiga gran cosa d'ell perquè fa poc que sé que existeix i m'ha començat a interessar, però després de sentir-lo en algun anime m'he enamorat de la seva veu ^^ és súper sexy Nya Segurament vosaltres també l'haureu sentit en algun anime, perquè alguns dels seus papers són força coneguts: LLISTA!!! ^^

- Light Yagami (Death Note)
- Zero Kiryuu (Vampire Knight)
- Death The Kid (Soul Eater)
- Rin Matsuoka (Free!)
- Kiba (Wolfs' rain)
- Ling Yao (FMAB)

En definitiva, molt bon seiyuu L I per si ho voleu comprovar... vídeo!!

LLISTA:


Momentàs!! Tot i ser un riure tant macabre encara el trobo sexy jeje

Kira's Laugh:

Tot i que prefereixo el seu riure normal, és mooooolt kawaii Nya Per cert, en un moment o altre el riure s'encomana XD

Mamoru-chan ~:

Us deixo el link de l'especial de Free!, és que m'encanta el moment "anglès" d'en Rin, súper sexy!!! Vergonyós (a banda que em va fer molta gràcia tot el capítol en si XD) [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Mmmmm... ara que hi penso... hauré de fer un post per en Rin també Jujuju 

Com ja sabeu, també canta part de l'ending, de manera que no repetiré i posaré una altra cançó Crit 

Miyano Mamoru_ Moonlight:


M'encanta, m'encanta, m'encanta!! Amb aquesta veu pot seguir cantant eternament xD Aquesta millor però, aquí el puc veure ballar jejeje

Miyano Mamoru_ Wonder Love:

I ara toca la sessió de fotos!!! L

MAMOOOOOORU :

EDIT:

Definitivament, és una persona molt alegre i amb sentit de l'humor XDDDD No li costa gens posar-se a fer l'imbècil, si és que li encanta... tot i això he de dir que encara el trobo kawaii. Mmmmmmm... sinó voleu que la imatge que pugueu tenir d'ell canviï per sempre més, no busqueu gaires vídeos seus al youtube que no estiguin relacionats amb "anime" o "música", i tot i així encara hi ha una alta probabilitat que es posi a fer coses d'aquestes...

MAMORU? O_O:

BAKA!!!!!!!!!!!!!!! Súper BAKA!!! Però i les rises que m'he fet XD Adoro aquest tio XDDDD (no busqueu el vídeo de la pinya... no, en serio, no el busqueu XD)




Editat per darrera vegada per Skuld el Dv Jun 13, 2014 7:29 am, editat 3 cops en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dv Jun 13, 2014 6:48 am

Avui per fi he vist l'OVA de Brothers Conflict... COM ELS TROBO A FALTAR! Espero que es decideixin ja a fer la segona temporada perqué no aguanto més, necessito tornar a veure'ls! I per treure'm una mica el mono obviament m'he posat a buscar imatges pel tumblr dels millors germans de l'anime Huhu  Espero no deixar-me a cap dels nostres preferits!
El meu estimat Yuusuke, perfecte i tsundere com sempre L ...i amb trajo Monito Pervert 

yuusuke:

natsume:

Tsubaki:

azusa:

trillizos:

masaomi:

subaru:

TOOOOOOOOOOOOOOOTS! Enamorat 

asahina brothers:

I uns clauers super cucos que jo vull JA!

clauers bc:

I obviamente he buscat tot això mentre escoltava...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dv Jun 13, 2014 7:17 am

Bwaaaaaaaaa *-* Quan de teeeeeeeeeeeemps!!!! >///< Masaomiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Enamorat Preciós!!!!!! L

Els clauers super kawaiiiis *o* Kawaii
Tots tan guapos com sempre! ç____ç Tinc tantes tantes ganes de tornar-los a veure!!! T^T Espero que a l'estiu emetin la 2na temporada >.<
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Ds Jun 14, 2014 8:51 am

Volem segona temporda de Brothers Conflict, ja!! Monito Avorrit 

Sexyyyyyyyyyyyyy Suuuuuuuuuuuu (ara li he començat a dir Su al Subaru, per que es el mote personal que li poso i l'hi dic amb molt carinyo L ) Enamorat

Pero son tots tant violableeees L com es nota qui son els sexys germans!!

Kawaaiiiiii, els claueeeeeeeeeeeers, jo els vuuuuul!! *_______*

P.D: Ara m'acaven d'agafar unes ganes bojes d'anar a escoltar l'ed L
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dj Jul 03, 2014 1:24 am

Com que avui em sento inspirada fare la fitxa de 2 coreans!!

Com no podia faltar...

Cho Kyu Hyun

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Grup de Kpop: Super Junior (és el makane)
Data de Naixement 03-Febrero-1988 (26 Años)
Professió: Cantante, Bailarin, MC, Actor y Modelo
Estatura: 180cm
Pes: 68 kg

Kyu L:

I aqui deixo algunes cançons cantades per ell!!

Musica:

I per acavar aqui deixo la canço que em va fer que el descobris L

Spoiler:

el 2n coreà que presentare serà...

Hong Jong Hyun

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Professio: Actor, Modelo
Dia de Naixament: 02-Febrero-1990 (24 Años)
Lloc de Naixement: Corea del Sur
Estatura: 182cm

Imatges:

Del Hong Jong Hyun no en puc posar cap canço que ell canti ja que ell es actor i model, i no cantant! Però aqui us deixo un MV de les 2NE1 on ell hi surt!!

Falling in love - 2ne1:

Com el Kyu em va començar a agradar despres de veure'l i escoltar un MV a on sortia ell, del Hong Jong Hyun va ser al mirar persones random del WikiDrama el vaig trobar i em va agradar molt, i despres vaig mirar un KDrama on ell actuava i em va agradar moltissim!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dj Jul 03, 2014 2:11 am

OMG Onee-chan!! O_____O Això d'en Jonghyun no ho sabia!!! Quin Drama t'has mirat? >u<

P.D: Encantador el Kyu *-* Té una veu molt maca i és super mono Nya
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dj Jul 03, 2014 2:35 am

Erwyn14KC escrigué:OMG Onee-chan!! O_____O Això d'en Jonghyun no ho sabia!!! Quin Drama t'has mirat? >u<

Dating Agency Cyrano, el recomeno pero a l'hora no per que es un vici de drama, m'he vist els 16 capítols que té en menys de 24 hores Paret M'hi he viciat moltissim!! Cor La vaig començar, per que en venia de gustt veure un drama, i ja que el Jong Hyun es actor doncs un seu, i mentres mirava en els que havia sortit n'hi havia un que coincidia amb la Sooyoung (SNSD) i doncs em vaig decidir a mirar aquest i m'ha encantat, pero m'ha viciat tantisiim! Per cert, en 3 capítols del drama surt el Taemin (Shinee)

P.D: No et vaig dir lo del Jong Hyun ja que el vaig descobrir fa 3 dies i no haviem pogutt parlar, t'ho volia dir, pero com que no hem parlat no he pogut Sad
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Nafi Dt Ago 05, 2014 7:31 am

M'ha encantat aquesta imatge i com que sé que per aquí hi han fans del Gin Rolling Eyes la comparteixo!

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por UchihaGin Dt Ago 05, 2014 8:32 am

és xulíssima! Enamorat 2 
l'enyoro tant...
UchihaGin
UchihaGin
Humà
Humà

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 05/06/2014
Edad : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Skuld Dt Ago 05, 2014 11:55 am

En Gin és tan mono L L Sí, sí... potser no us ho sembla però és així xD M'encanta el shimeji d'en Gin, tan kawaii ^^

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Per cert, probablement un dia d'aquests faré una altra fitxa perquè m'acabo d'enamorar d'aquest neko, nya!!

Neko chan!:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por ErwynKC Dc Ago 06, 2014 4:40 am

Que mono >u< 

El noi/neko de la foto em sona molt... Monito Pensant

Jo també he de fer algunes fitxes més, però últimament estic en #VagànciaModeOn... Sospir
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Meina Dc Ago 06, 2014 7:39 am

Erwyn14KC escrigué:Que mono >u< 

El noi/neko de la foto em sona molt... Monito Pensant

Jo també he de fer algunes fitxes més, però últimament estic en #VagànciaModeOn... Sospir

El noi Neko es de Shugo Chara Nya i no m'enrecordo de com es deia (em sona que començava per la lletra T)

Jo també n'hauria de fer algunes, pero estic també molt vaga :focus:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Fangirl - Página 13 Empty Re: Fangirl

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 13 de 14 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum