Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Anime per recomanar!

+7
Syoko-chan
criscare124
Meina
Paulo17
rakk
Nafi
ErwynKC
11 participantes

Pàgina 2 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dt Maig 07, 2013 5:00 am

Que intriga, de que va Black Bulter? Que acabo d'acabar Mirai Nikki i m'he quedat sense anime per mirar.
Bueno ara he començat a veure Full Metal Alchemist: Brotherhood però és bastant llarguet així que m'ho prendré amb bastanta calma.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dt Maig 07, 2013 7:41 am

Nafi aqui et deixo la sinopsi de Black Bulter

SINOPSI: En Ciel Phantomhive, Comte de Phantomhive i propietari de Joguines Phantom, la companyia de joguines més gran de l'Anglaterra Victoriana, és un nen de 12 anys i un amo exigent. Malgrat la seva curta edat, En Ciel Phantomhive compta amb la confiança total de la Reina Victòria per fer-se càrrec de certs "casos" d'índole estranya. Al seu costat sempre està en Sebastian Michaels, el perfecte majordom anglès en tots els sentits, qui pot, de la manera més ràpida i eficient, tant mantenir la mansió en perfecte estat com derrotar qualsevol enemic que s'atreveixi a interposar en el seu camí. Però què és exactament el que el Comte de Phantomhive busca, i quines són les veritables intencions d'en Sebastian, són unes qüestions que en realitat ningú coneix.

Per cert, Full Metal Alchemist: Brotherhood i Full Metal Alchemist es el mateix?? Es que estic llegint el manga i per curiositat Monito Pensant
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dt Maig 07, 2013 9:09 am

Moltes gràcieees per la sinopsis. He d'admetre que em crida l'atenció perquè és bastant rareta.

Respecte a Full Metal Alchemist m'acaben d'explicar que el Brotherhood és l'adaptació del manga, en canvi el Full Metal Alchemist a seques se l'han patillat completament.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dj Maig 09, 2013 4:31 am

Be be!! Gracies Nafi, es que jo havans de començar el manga vuscava els capítols amb anime però els trobava amb el nom de Full Metal Alchemist Brotherhood i per aixo vaig començar el manga!! Ara ho entenc tot!!! Very Happy Moltes gracies!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dg Maig 12, 2013 8:04 am

Bueno, aqui us deixo un altre anime que us recomano, segur que n'haureu sentit a parlar, a mi m'agrada molt.

Naruto

SINOPSI: En Naruto, un aprenent de ninja de la vila oculta de Konoha, és un nen entremaliat que vol arribar a ser Hokage per demostrar a tota la seva vila el que val. El que descobreix al principi de la historia, és que la gent el mira amb desconfiança, per que en el seu interior hi ha amagat el dimoni kyubi, una guineu de 9 cues, que una vegada va destruir la vila, i que l'anterios Hokage va haver de tancar-la dintre el cos del Naruto. Encara que els seus companys no saben això, tampoc l'aprecien per què és mal estudiant i sempre està fent bromes. Naruto i els seus companys, el Sasuke i la Sakura, juntament amb el mestre Kakashi hauran de fer combats i missions en el transcurs de la historia que els ajudaran a millorar i creixer.

Anime per recomanar! - Página 2 Naruto

Una de les meves oponions d'aquest anime es que es molt millor el manga (almenys a la segona temporada, "Naruto Shippuden") per que l'anime té molt "relleno" tot hi aixi l'anime també està molt bé!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dg Maig 12, 2013 8:53 am

Jo Naruto la vaig començar a mirar, però la vaig deixar "aparcada". Tinc pendent de rependre-la, però ja fa tan de temps que la vaig deixar, que no m'enrrecordo de per on anava. xD
A part d'això, també m'han fet bastants spoilers del que passa al Shippuden (Que encara no hi havia ni arribat. Sé per exemple lo dels Akatsuki, o altres coses que no recordo xD), encara que quan pugui la seguiré mirant.
El que m'han dit és que es passen la sèrie perseguint en Sasuke, sense cap altre objectiu (a part d'arribar a ser Hokage). És cert?
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dg Maig 12, 2013 9:00 pm

Si, al principi de shippuden si (era Sasuke per aqui, Sasuke per alla), per on vaig jo ja té un nou objectiu que seria protegir als els seus companys i amics, pero sense oblidar el Sasuke. Però tot-hi anar tota l'estona darrere el Sasuke a mi m'agraden les histories que li passen!!

P.D: Uiui, els spoilers, jajaja jo també els hi explico molts a les meves amigues (que els hi fa mandra veu-re'la, per què es molt llarga) però avegades no me'n puc estar!!! Monito Dafuq
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dl Maig 13, 2013 12:22 am

Gràcies^^ Era per saber si tota la sèrie anava de lo mateix.. Smile

Doncs els meus amics els passa igual que tu i m'acaben explicant coses! Jajajaja
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dg Jun 02, 2013 11:26 pm

M'he enrrecordat que vam estar parlant de Kuroshitsuji (Black Butler), i dir-vos que ja l'he començat. (Vaig pel 5)
M'està ENCANTANT!!! Us la recomano molt molt molt.
Els capítols hi ha la lleialtat i el misteri d'el Sebastian, i també algun punt de comèdia que dona bon rotllo.

Sobretot m'agrada perquè com a majordom és impecable!! *-*

Anime per recomanar! - Página 2 Tumblr_mmr62tvbGW1rtfqu0o1_r1_500


Anime per recomanar! - Página 2 Tumblr_mhuyeuhHKC1qjgncuo1_500
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por rakk Ds Jun 08, 2013 9:25 am

holaa com va tot?feia molt que no passava per aqui
sumimaseeen v.v
uoooh quants animes xD mare meva crec que mai els acabaré de veure tots jaja sempre en surten de bons!!

aviam jo recomano un anime,
shingeki no kyojin
es nou de temporada de primavera(està en emisió)i es veu que promet molt!diuen que és el millor de la temporada
de moment han tret 9 episodis i la trama està interessant Smile
en teoria seran uns 25 episodis.

us deixo l'opening substitulat en castellà Razz

https://www.youtube.com/watch?v=fMvk7K2akaU

si el voleu veure d'un tirón millor que espereu unes setmanes sino pos us haureu d'esperar cada setmana a que surti un episodi(com jo xD)
rakk
rakk
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Localización : nousee..porai xD

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Ds Jun 08, 2013 7:53 pm

Erwyn, jo també l'estic mirant i també m'esta encantant!! Ames el Sevastian es tant genial!! Monito Pervert

Rakk, aquest anime el tinc molt pendent (la Nafi també el va recomanar a l'apartat d'Animes) m'agradaria començar lo i atrapar-lo, per aixi anar mirant un capítol cada setmana, peró primer m'agradaria acavar Black Bulter
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dg Jun 09, 2013 4:53 am

Rakk, hola de nou! ^^ Jo la tinc pendent, ja que tothom diu que promet molt. Smile
Meina, Oi que sí????? És que en Sebas-chan és taaan genial!!! Monito Pervert
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por rakk Dg Jun 09, 2013 5:19 am

jaja ok,doncs llavors a la que pugui començaré black butler que tampoc l'he vist ^^
rakk
rakk
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Localización : nousee..porai xD

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dg Jun 09, 2013 10:50 pm

Aqui deixo un altre anime que vaig veure fa un temps i em va agradar molt:

Tonari no Kaibutsu-kun

GÉNERE: Comédia, Vida Escolar, Romántic,...

SINOPSI: La Shizuku Mizutani és una noia a la qual no li interessa res a part dels seus estudis i els seus plans de futur, mentre Yoshida és el noi que està sempre absent i al qual quan un dia Shizuku li toca portar els deures a casa, i ell creu que ella vol ser la seva amiga. Per coses de la vida, ella descobreix que ell no és tan dolent com el pinten a l'institut i acabarà sent més amable amb ell ... fins que ell decideix declarar el seu amor.

Anime per recomanar! - Página 2 Tonari-no-Kaibutsu-kun
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dl Jun 10, 2013 2:49 am

Jo n'havia sentit a parlar, em sona. I la veritat és que sembla entretingut. Ja l'afegiré a la llista, doncs. ^^ Gràcies Very Happy

Per cert Meina, he vist que a "Ops i eds" has posat un opening de una sèrie titulada "Tari Tari", m'ha cridat l'atenció i volia preguntar-te de què va. Smile
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dl Jun 10, 2013 6:44 am

Ooooooh Tari Tari em va encantar  Monito Pervert , mola molt, em vaig veure l'anime amb 2 dies!! (Hi ha tantes per recomanar que es que no se quin triar Monito Mareado, però aquesta era una de les proximes que volia recomanar), es molt divertida i la recomano moltissim Monito Yeah.

GÈNERE: Comèdia, Drama, Esports, Música, Vida Escolar

SINOPSI: Explica les aventures de 3 noies i 2 nois de batxillerat amb diferents aspiracions, en l'edat de deixar de ser nens, però sense encara ser adults. la Wakana Sakai algun cop va aprendre lliçons de música, però les va deixar després de la mort de la seva mare; la Konatsu Miyamoto és una noia molt positiva que l'hi agrada cantar i que passa molt de temps al Club de la Coral; la Sawa Okita és membre del Club d'Arquería i somia amb esdevenir una gran genet; en Taichi Tanaka assisteix al Club de Bàdminton i viu amb la seva germana que també estudia, i l'Atsuhiro Maeda (anomenat "Wiin", "Viena" en espanyol) va ser transferit a la classe de la Wakana després d'haver viscut 12 anys a Àustria.

Anime per recomanar! - Página 2 2t4i

Jo la vaig veure des d'aqui: http://jkanime.net/tari-tari/

P.D: Una de les imatges que vaig tindre de perfil, d'una noia tirant amb arc (no se si us en recordeu, o no l'heu vist), es d'una de les noies d'aquesta serie, la Sawa Monito Ullets


Editat per darrera vegada per Meina el Dl Jul 01, 2013 9:27 am, editat 2 cops en total
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Syoko-chan Dg Jun 16, 2013 4:04 am

Jo recomano Uta no Prince-sama! 

Uta no Prince-sama tracta de que un dia la Haruka Nanami, que vol ser una compositora famosa, entra a l'Acadèmia Saotome, una prestigiosa escola d'arts escèniques. Si té èxit allà, ella serà capaç d'unir-se a l'Agència Shining després de la graduació. Pero no serà tan fàcil quan Haruka ja està envoltat d'ídols i compositors possibles. A més a més, el seu mestre d'aula és un ídol actual, el director era un cantant sense precedents, i la pròpia acadèmia és un lloc caòtic on tot pot succeir. Al final, en la graduació, dos estudiants han de ser aparellat per l'elecció dels estudiants, un pren el paper d'ídol i l'altra el paper compositor. Després de ser aparellat, el "parell" cantarà una cançó que va ser composta tant, escrita i cantada pel parell. Si té èxit, la parella s'unirà i prendre el lloc com els nous artistes debut Agència Shining. Per fer les coses més difícils, el romanç està prohibit a l'escola!

A mi sincerament m' ha ENCANTAT aquest anime!! És genial! 

Anime per recomanar! - Página 2 Uta-no-prince-sama-uta-no-prince-sama-28230561-1024-1024
Syoko-chan
Syoko-chan
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 20/04/2013
Edad : 26
Localización : Unicornland

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dg Jun 16, 2013 4:42 am

Tari Tari sona molt molt bé!! Very Happy Sembla interesant Razz Cap a pendents^^ I com que ara em venen les vacancetes, podré viciar a anime i platja!! Per fiii!!! Monito Ullets  A veure si escurço una mica la llista de penddents aquest estiu. Smile

Jo de Uta no Prince Sama, n'he vist la primera temporada i m'està agradant mooolt:DD I la segona ara que tindré temps la començaré a mirar. Jo també la recomano!!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dl Jun 17, 2013 3:32 am

Ueeeee, ja s'acosta l'estiu i més temps per mirar animes!!!

Uta no Prince Sama, jo no l'he vis però tinc una aniga que sii i diu que l'hi ha encantat, jo la tinc pendent per veure!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Jun 27, 2013 11:44 pm

Un anime que a mi m'ha agradat molt ha estat Basilisk (de fet, em va agradar més l'anime que el manga, tot i que només varien algunes escenes). No és que sigui gore, però si sou una mica sensibles millor que no la mireu Smile

Sinopsis: Los clanes ninja Kouga e Iga tienen una fuerte rivalidad. Un tratado de paz firmado hace años impide que se ataquen entre ellos. El tratado es roto para enfrentar a los clanes y decidir quien de los nietos del actual Shogun será el próximo shogun, justo cuando Gennosuke del clan Kouga y Oboro del clan Iga se iban a casar y así terminar con ésta rivalidad. Las reglas son sencillas: cada clan escoge a diez ninjas y el primer clan que elimine a todos ellos vencerá.

Anime per recomanar! - Página 2 Tumblr_m02mp2V79m1rovzi7o1_500
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dl Jul 01, 2013 9:30 am

Waaa!! Fa molt bona cara aquest anime Huhu !! Moltes gracies Skuld, m'he la poso a pendents!! Monito Yeah 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dt Jul 02, 2013 2:47 am

Ja que m'han dit que recomani Hetalia aqui la recomano:

Hetalia

GÈNERE: Comèdia, Aventures

SINOPSI: Els països de tot el món es personifiquen i representen al seu país. El principal protagonista es Itàlia. Tot hi que Alemanya, Japó, Estats Units, Inglaterra, Russia, França i China també són molt importants

Anime per recomanar! - Página 2 Qcdp

Els capítols són una mica aleatoris

Cada capítol dura 5 minuts!!

Té 3 temporades:

1- Hetalia Axis Powers (52 capítols)

2- Hetalia World Series (52 capítols)

3- Hetalia the Beautiful World (20 capítols)

P.D: Hi ha tants personatges... el que acostuma a agradar més es Inglaterra (el meu germá (una tonteria)) tot hi que el que també te força exit es Russia (però a mi em fa por Asustat )

P.D.2: Jo gracies a aquest anime he millorat molt les notes d'historia Jujuju 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dt Jul 02, 2013 4:17 am

Estic bastant segura d'haver-lo vist! Monito Pensant Pot ser que posesin capítols de Hetalia al mig de capítols d'altres animes? Ara que hi penso em sona haver-lo vist al mig de capítols de Full Metal Panic diria... M'ha vigut al cap per lo que dius que duren 5 minuts els capítols.
La primera vegada que els vaig veure em vaig quedar bastant Monito Dafuq però al final acaba fent gràcia x)
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dt Jul 02, 2013 4:21 am

Pot ser tot hi que jo no he vist els capítols de Full Metal Panic!!

Si, al principi et quedes, pero que es aixó? però com que són molt graciosos t'hi acaves enganxant!! Dacord 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dt Jul 02, 2013 5:40 am

Sí, jo n'he vist 4 capis, i m'he quedat una mica... Hola? xDD Però segur que quan avanci més ja m'hi acostumaré.. ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 2 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum