Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Anime per recomanar!

+7
Syoko-chan
criscare124
Meina
Paulo17
rakk
Nafi
ErwynKC
11 participantes

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dv Jul 19, 2013 9:49 am

KAWAII!! Kawaii 

Jo ja el teia a pendentss!! Te cara de mola mooltt!! Gracies Nafi per recomanar-lo!! Content 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dv Jul 19, 2013 10:08 am

Sugoooooooooooi! *O* Ja deia jo que algú l'havia de conèixer, a mi em va encantar! I mira que normalment aquests animes a mi em cansen (no he aconseguit acabar Lucky Star), però són taaaaaaaaan kawaiis!
Ja t'espero per poderla comentaaaaar Xiulant 
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dt Jul 23, 2013 3:14 am

Nafi, no ets la única que no ha acavat Lucky Star... Jo tenia pensat començar-la quan acavi alguns animes que tinc a mitges... els que tinc més ganes d'acavar són Bleach, Toradora i Soul Eater, segurament quan m'acavi aquests 3 me la posaré a veure!!

I aqui deixo un anime que vaig veure fa 1 anyet, que em va encantar, i tot hi no ser conegut vaig trobar els capítols en espanyoool!!

La Melodia del Olvido

GÈNERE: Acció, Aventures, Ciencia Ficció, Drama, Ecchi, Lluita, Misteri, Romàntic

SINOPSI: Aquesta historia narra la lluita d'un grup de guerrers, majoritàriament noies, que lluiten contra uns monstres invasors que dominen el planeta després de guanyar la guerra contra els humans. En el segle XXI, aquest equip el formen: el ben plantat Bocca; la soferta Sayoko, que viatja buscant el seu estimat Kurofune; la Torune, una jove tant misteriosa com arrogant; la sempre alegre Cocco; i una noia d'apariença fràgil que es en realitat "la melodia del olvido", capaç de dotar d'un poder devastador als guerrers Meros que lluiten per recuperar el domini del planeta, així com ressuscitar als que fan us de la seva força.

Anime per recomanar! - Página 4 Q8u8

1r capítol (youtube): https://www.youtube.com/watch?v=cvZEcdCTsd8

A mi em va encantar!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por jin_97 Dj Ago 08, 2013 10:37 pm

jo us recomano Avatar: l'últim mestre de l'aire, és un anime curiós perquè el seu autor no és japonès sinó americà.
intro, millor que la sinopsis:
Sinopsis:
La història tracta sobre les 4 Nacions: les Tribus de l'Aigua, el Regne de la Terra, la Nació del Foc i els Nòmades de l'Aire. En cada nació, hi ha una sèrie de persones que són capaces de dominar l'element que dona nom a la seva nació, son els anomenats Mestres. Durant cent anys, la Nació del Foc ha encapçalat una guerra per dominar les altres nacions i sotmetre-les. Per aconseguir-ho, la Nació del Foc segresta, mata, o sotmet els Mestres de cada lloc perquè la població no es pugui defensar. Només l'Avatar té el poder per tornar a restablir l'harmonia entre les quatre nacions, ja que és l'única persona capaç de dominar els quatre elements. Tot i així, durant aquests cent anys l'Avatar va desaparèixer i la Nació del Foc està a punt de guanyar la guerra. Tot va canviar, però, quan la Katara, l'única Mestra de l'Aigua de la Tribu de l'Aigua del Sud, juntament amb el seu germà Sokka troben a l'Aang, l'últim Mestre de l'Aire i Avatar congelat amb el seu bisó volador, l'Appa, en un iceberg. Junts, recorreran tot el món a la recerca de mestres perquè l'Aang pugui aprendre tots els elements i finalment complir el seu destí: acabar amb la guerra.
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dj Ago 08, 2013 10:45 pm

T'han bloquejat el video, Jin! Sad Doncs a mi em falten 3 capítols per acabar-lo i mai els miro XD Està molt molt bé per no ser japonès!! I em vull mirar també la llegenda de Korra, que ha començat no fa pas gaire.. ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Ago 08, 2013 10:54 pm

Els últims capítols són els millors jeje sobretot l'últim ^^ El qual en Jin es va perdre dues vegades XD Tot i que ara ja l'ha vist Monito Yeah  I la llegenda de Korra està força bé, tot i que de moment només hi ha un llibre i són 12 capítols Smile Jo tb els recomano tots dos Ilu 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dv Ago 09, 2013 1:36 am

M'encantaaaaaaa Avatar! Quan ho donaven pe K3 sempre els veia dispersats i farà un any em vaig proposar mirar-lo tot, però el vaig haver de veure tot en sudamericà ç___ç (al final t'hi acostumes). Vaig acabar-lo per poder començar a veure La Legenda de Korra que també m'agrada molt, tot i que l'ambientació prefereixo la de l'Últim Mestre de l'Aire.

Ja fa més d'un any que va sortir el primer llibre de Korra però sembla que no es decideixen en seguir amb el segón Sad (es suposava que havia de sortir al juny). Em fa molta ràbia perquè tenia moltes ganes de continuar-lo (i curiositat per saber com continua).
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dv Ago 09, 2013 4:19 am

Jo tb prefereixo l'ambientació de la llegenda de l'Aang ^^ Al principi no em feien gaire gràcia els canvis, però bueno... I ara que he començat a veure la llegenda de Korra m'agradaria saber com continua. Espero que es decideixin aviat...
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Ago 15, 2013 10:44 pm

Doncs m'agradaria recomanar-vos un anime que he començat fa poc i que m'està encantant ^^ Es diu Psycho Pass i la veritat és que tot és brutal des de la música fins el disseny dels personatges (opinió personal Dacord )


Gènere: cyberpunk, ciència-ficció, acció, thriller

Sinopsi: en un futur pròxim és possible mesurar l'estat mental d'una persona, la personalitat i la probabilitat que aquesta persona cometi delictes amb un dispositiu instal·lat al cos que es diu Psycho-Pass. Quan la probabilitat és massa alta els individus són perseguits i detinguts; la història segueix a una unitat de la divisió de l'Oficina de Seguretat Pública i Investigació Criminal.

Anime per recomanar! - Página 4 A13ae98b8723b4c0b2feb9609b1cd1082294d019


P.D: ja sé que ja ho he dit, però és que m'agrada moltíssim Content
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dl Ago 19, 2013 12:39 am

Psycho Pass a pendents JA!!!!!

Jo us deixo una que fa res que he començat i m'està agradant força!

Kuroko no Basket


Anime per recomanar! - Página 4 Io9d


Gènere: Comèdia, esports, shonen.

Sinòpsi: L'equip de bàsquet de la Secundària Teikō es va convertir en el millor equip a nivell de secundària, després d'aconseguir guanyar el torneig durant 3 anys de manera consecutiva. Els integrants d'aquest equip són coneguts com la "Generació dels Miracles". Després de graduar-se de la secundària, aquestes cinc estrelles van anar a diferents Preparatòries, amb els millors equips de bàsquet. No obstant això, és sabut per uns pocs que hi va haver un altre jugador a la "Generació dels Miracles", el sisè jugador fantasma.
Aquest misteriós jugador és ara un estudiant de primer any a la Preparatòria Privada Seirin, una escola nova amb un poderós però desconegut equip de bàsquet. Ara, en Tetsuya Kuroko, el sisè membre de la "Generació dels Miracles", i en Taiga Kagami, un jugador de talent natural que va passar la major part de l'escola secundària a Estats Units, tenen com a objectiu portar al Seirin a ser els número u del Japó, jugant contra vells companys de l'equip d'en Kuroko.

Spoiler:

P.D: I el Kuroko és moolt monoooo! Konata 3


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dl Ago 19, 2013 2:24 am, editat 2 cops en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dl Ago 19, 2013 1:13 am

Jo el vaig començar fa poc!! I m'esta agradant moooltt!! Jo també el recomanoo!! Konata 2

Shiii el Kuroko es mooolt kawaiii!! L

P.D: La imatge de dalt i la de abaix no les puc veure!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dl Ago 19, 2013 4:53 am

M'encanta, m'encanta. Tios bons suant jugant a bàsquet. A més el dibuix m'ha enamorat, no sé perquè. A pentents JA (amb Psycho Pass).
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dt Ago 27, 2013 3:16 am

Meina escrigué:Aveure... jo recomano Chihayafuru

GÈNERE: Comèdia, Esports, Romàntic, Vida Escolar

SINOPSI: Tota la seva vida la Chihaya ha somiat veure la seva germana gran esdevenir la model N º 1 del Japó... Això fins que un estudiant nou anomenat Arata li explica que un somni és aquell en el qual un mateix treballa. Aquesta afirmació canvia el pensament de la Chihaya i gràcies a ell descobreix el seu veritable somni i passió, el "Hyakunin Isshu" un joc de cartes tradicional de Japó, ella descobreix que té un talent innat per aquest joc i ara el seu somni serà ser la millor jugadora del món.

A mi m'ha agradat molt i ara estan treient la segona temporada!!!
Jo porto uns pocs capítols vistos i m'està agradant força!! Com un anime pot fer tant interessant un joc de cartes.. ^^ Jo també la recomano! Very Happy
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dl Set 09, 2013 8:20 am

Doncs jo per fi he acabat Wolf's Rain i, després de veure i entendre el final (que m'ha costat lo meu) és un anime que s'ha de mirar. Són 26 capítols, però hi ha quatre OVAS que recullen el final. Es podria considerar el capítol 26 com un final alternatiu, però recomano mirar els OVAS (que serien els capítols 27, 28, 29 i 30) perquè m'ha semblat el millor final que podia tenir.

Sinopsis: Wolf's Rain transcorre en un futur post-apocalíptic, on gran part del món ha estat ecològicament devastat i la majoria de la gent viu en la pobresa. La llegenda escrita en el Llibre de la Lluna diu que els llops són éssers místics que van venir al món des de Rakuen (Paradís). També es diu que, en el futur, els llops trobaran el camí de tornada al Paradís i, en fer-ho reiniciaran el món.
La llegenda és difícil de creure per molts, ja que es diu que els llops es van extingir fa 200 anys. Però la veritat és que els llops s'han fet experts en amagar-se de la societat.

Anime per recomanar! - Página 4 55840680

Avís important: m'ha semblat un dels millors animes que he vist mai, però no espereu un shonen/harem/shoujo ni res per l'estil. Segons he pogut comprovar és una història més madura i profunda (es podria dir que espiritual també), o sigui que si espereu una altra cosa millor no la mireu pk no us agradarà ^^

L'únic que falla de l'anime són uns capítols de resum que van posar pel mig per a poder acabar els últims episodis. A banda d'això tot m'ha agradat moltíssim i, la banda sonora és espectacular!!
A mi me la van recomanar pk m'encanten els llops i, he de dir que el final em va fer plorar una mica més del que m'agradaria admetre... xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dt Set 10, 2013 1:48 am

Bueno, després d'haver acabat Psycho Pass i haver-me quedat enamorada de l'anime maravellós que és L he començat Guilty Crown gràcies als endings. M'he enamorat, tot i portar només 4 capítols la aconsello!

Guilty Crown

Anime per recomanar! - Página 4 2294378-guilty_crown_main_image

Estrena: 13 d'Octubre de 2011
Gènere: Acció, màgia, ciència ficció
Estudi: Production I.G.
Director: Tetsuro Araki (Highschool of the Dead, Death Note)
Sinopsis:
L'història es desenvolupa a Tokyo, durant l'any 2039, 10 anys després que un virus anomenat Lost Christmas ataqués el Japó, que ara es troba controlat per l'organització GHQ formada per varies nacions anomenada . Ohma Shu té 17 anys i té poders especials, l'Habilitat del Rey, amb el que sol agafar armes y eines dels seus amics. Encara que ha estat evitant ficar-se en problemes, això canviarà quan conegui a una noia anomenada Yuzuriha Inori, membre de la resistència.

La Inori també és cantant del grup EGOIST, que vaig conèixer gràcies a Psycho Pass ja que en cantaven l'ending:

EGOIST - Namae No Nai Kaibutsu:
I gràcies a aquesta cançó vaig arribar a conèixer Guilty Crown.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dl Des 09, 2013 6:43 am

Jin!! Ja sé que fa molt k vas recomanar Hellsing Ultimate, però ara que l'estic mirant he sentit la necessitat de comentar... és un dels animes més flipants que vist!!!  Súper gore (en serio, no sabia que un cos humà pogués arribar contenir aquesta quantitat de sang), amb una història genial i els personatges súper millorats (des del meu punt de vista, tenen molta més personalitat que a la sèrie anime original; TOTS!!); és més fidel al manga i es nota moltíssim, haver fet una altra versió introduint "Millennium" ha estat molt encertat!! Si algú ha vist Hellsing però no ha vist els OVAs no se'ls pot perdre, en serio Smile Si us animeu, segur que no us deixa indiferents jeje

P.D: jodidamente épico!! No hi ha més paraules per descriure-ho jaja Decididament, em sembla que és una de les coses més gore que he vist, en la meva humil opinió si comparem Elfen Lied o Mirai Nikki amb Hellsing Ultimate els primers no entrarien tan sols dins la categoria d'animes gore XD (potser exagero una miqueta (no gaire), però és pk m'entengueu jeje)
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por jin_97 Dl Des 09, 2013 8:21 am

Anime per recomanar! - Página 4 Y0f5

¡¡¡¡¡TEAM ALUCARD!!!!!

Anime per recomanar! - Página 4 49iz
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dc Feb 12, 2014 6:28 am

M'agradaria recomanar Hotarubi no mori e, tot i que no és exactament un anime, sinó l'adaptació d'un manga d'un sol volum a una mini película de 45 minuts.

Sinopsis: La Hotaru és una nena de 6 anys que passa l'estiu a casa dels seus oncles i, en una de les seves escapades es perd al bosc, on es diu que hi habiten esperits. Quan es troba perduda i plorant perquè no pot sortir del bosc, és quan coneix en Gin, qui diu ser un esperit que no pot ser tocat pels humans a causa d'un encanteri.

Anime per recomanar! - Página 4 Hotarubi.no.Mori.e.full.1011408

És una història moooooolt maca i no es tarda gaire en mirar-la ^^ L'adaptació és molt fidel al manga i tot i ser una història molt senzilla és preciosa. Si he de ser crítica, diria que potser és massa curta i quasi no tens temps d'agafar afecte als personatges (de totes maneres es fan estimar des de bon principi ^^). Li faltaria alguna cosa per acabar de ser perfecta, però no sabria dir què jeje A mi m'ha agradat moltíssim L

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dc Feb 12, 2014 7:00 am

*OOOOOOOOOOOOOOOOO* Jo la tinc a la llista per veure-la, sempre m'ha fet moltissima bona pintaa!!

I si me la recomenes doncs encara en tinc més ganes Anime per recomanar! - Página 4 3492702957
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Dc Feb 12, 2014 7:26 am

Jo tb la tenia a pendents des de feia bastant i la vaig mirar fa un parell de dies... és taaaaaan maca!!!!! A més, en Gin és una monada Huhu i la Hotaru és el que no hi ha jeje són súper macos ^^ I l'història és tan bonica que t'emociones, però el que deia, quan s'acaba et quedes amb ganes de més. La meva reacció quan es va acabar va ser de: "ja està, no pot ser... hi ha d'haver alguna cosa més"; però per desgràcia no hi ha més del que es veu xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dl Mar 24, 2014 10:02 am

Avui vinc a recomanar-vos un anime nou de trinca, d'aquest any 2014, i que almenys jo he devorat en un cap de setmana (en que hauria d'haver estudiat, obviament). Tambors...

Noragami

Anime per recomanar! - Página 4 Noragami-610x441

Sinopsi

Yato és un deu menor amb el somni de tenir una gran quantitat de seguidors que l'adorin i resin plegàries per a ell. Desafortunadament el seu somni està molt lluny de fer-se realitat, ja que no té ni un sol santuari dedicat a ell. Per empitjorar les coses, la única socia que tenia per ajudar-lo a resoldre els problemes de la gent acaba de renunciar. La seva divina sort només podria canviar quan es tropessa amb Iki Hiyori, qui li salva la vida. Aquest fet deixa a Hiyori en un bon lio també, per lo que es quedarà al seu costat fins que el seu problema es resolgui. Juntament amb Hiyori i el seu nou soci Yukine, Yato farà tot el que pugui per guanyar fama, reconeixement i només potser, una capella dedicada a ell també.

Estat: En emisió (diria que el capítol 12 és l'últim però no les tinc totes)
Capítols: 12 + un OVA
Gènere: Acció, aventura, shonen

Imatges

imatges:

Opening



opening complert:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Meina Dg Mar 30, 2014 10:10 pm

Erwyn14KC escrigué:Jo us deixo una que fa res que he començat i m'està agradant força!

Kuroko no Basket


Anime per recomanar! - Página 4 Io9d


Gènere: Comèdia, esports, shonen.

Sinòpsi: L'equip de bàsquet de la Secundària Teikō es va convertir en el millor equip a nivell de secundària, després d'aconseguir guanyar el torneig durant 3 anys de manera consecutiva. Els integrants d'aquest equip són coneguts com la "Generació dels Miracles". Després de graduar-se de la secundària, aquestes cinc estrelles van anar a diferents Preparatòries, amb els millors equips de bàsquet. No obstant això, és sabut per uns pocs que hi va haver un altre jugador a la "Generació dels Miracles", el sisè jugador fantasma.
Aquest misteriós jugador és ara un estudiant de primer any a la Preparatòria Privada Seirin, una escola nova amb un poderós però desconegut equip de bàsquet. Ara, en Tetsuya Kuroko, el sisè membre de la "Generació dels Miracles", i en Taiga Kagami, un jugador de talent natural que va passar la major part de l'escola secundària a Estats Units, tenen com a objectiu portar al Seirin a ser els número u del Japó, jugant contra vells companys de l'equip d'en Kuroko.

Spoiler:

P.D: I el Kuroko és moolt monoooo! Konata 3

Dir que ahir me la vaig acavar (per que ahr van treure l'ultim capitol de la 2a temporada) i m'ha encantat L es un anme que m'ha enganxat moltissim i al final els hi acaves afagant molt d'afecta a tots els personatges (o quasi tots), i us la recomano moltissim!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Nafi Dl Mar 31, 2014 8:27 am

Fa massa temps que dic que la vull veure, a vera si ara que s'acosten examens aconsegueixo trobar el temps per començar-la! Tés molt bona pinta merci a les dos per la recomanació Ullets

P.D. Em fa gràcia que a AnimeFLV surt com a Kuroko no Basuke (Basket és massa mainstream).
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Ds Abr 12, 2014 1:54 am

Acabo de veure un anime tan genial que no tinc paraules per a descriure'l: Death Billiards. És una OVA de 25 minuts, però en aquests pocs minuts el que se'n treu és brutal. I si us agraden els gèneres "survival" i "psicològic" molt provablement us agradarà.

Anime per recomanar! - Página 4 Ep_454597_0

L'animació és espectacular i, ja des dels primers minuts estàs totalment dins de la història; jo els primers minuts els he passat súper emocionada a veure què passaria pk no expliquen res fins el final. Ha estat una passada!!! No sé com vaig trobar aquest anime, però m'alegro moltíssim que el posés dins de la meva llista de pendents Ullets En certa manera està bé que sigui tan curtet perquè deixa que les persones reflexionem el que ha passat per nosaltres mateixes, però fer-ne una sèrie anime o una pel·lícula més llarga estaria genial.  
La temàtica que es tracta a l'anime (que no diré pk ja seria un spoiler) és delicada i s'explica amb una psicologia aplastant!!!! Estic eufòrica!! Potser hauria d'haver esperat una mica abans de fer la recomanació pk ara només veig els punts bons, però és que no he pogut aguantar!!!! XDD És una joia Content Una valoració de 10/10.

No estic boja, de veritat que m'ha agradat molt i si algú la mira li asseguro que no se'n penedirà. Potser a la meitat del capítol us semblarà que la cosa decau una mica, però el final és taaaaan impressionant  Hell yes

No puc dir gaire res sobre què va pk tot en si és un maleït spoiler... Sospir 

Però com que sabeu anglès i sabeu llegir haureu arribat a la conclusió que va de billar XDD

Anime per recomanar! - Página 4 1381845829_death-billiards-02 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Skuld Ds Jun 07, 2014 5:30 am

Com que ja fa un temps que no recomano cap anime, avui em posaré amb BERSERK. Primer de tot, us diré que no he vist l'anime, sinó les pel·lícules, ja que a tot arreu on miro diuen que l'anime és una desgràcia XDDDD Tenia la intenció de posar-me amb el manga, però al ritme tan irregular que va l'autor em sembla que de moment em quedo amb les pelis (un capítol cada sis mesos em sembla exagerat...) Per això porta amb el manga des del 1988 ¬¬

Bé, tornant a les pelis, he de dir que de moment he vist les dues primeres i, tot i que l'animació per ordinador no és la que més m'agrada, la veritat és que la història és absorbent i m'encanta. Ara falta veure com acaba la primera saga amb la tercera pel·lícula ^^ Sí, són tres pel·lícules de moment, que no ho he dit XD. I cada una dura aproximadament entre 70-90 minuts.

Sinopsi:
En una època medieval immersa en una guerra que es prolonga des de fa 100 anys, un mercenari destaca per sobre dels altres per la seva habilitat, en Guts. Durant el setge d'un castell, en Guts crida l'atenció d'en Griffith, el líder de la Banda dels Falcons, del qual es diu que mai ha conegut una derrota en batalla. Després d'unir-se al grup, en Guts demostra tot el seu potencial. El somni d'en Griffith però, va més enllà de l'or i la riquesa, ja que el que pretén és convertir-se en rei. I aquí és on comença la història del nostre protagonista.

Gènere:  
Acció, Aventura, Seinen, Sobrenatural, Èpic, Fantasia

Anime per recomanar! - Página 4 Berserk_wallpaper_by_Wizmaster

A mi m'està agradant molt (tot i que potser és perquè encara no m'he llegit el manga), és una obra excel·lent i molt ben aconseguida. No sé com serà el final, però la veritat és que enganxa. Potser no és l'estil de dibuix que més m'agrada, però els personatges estan molt ben elaborats pel que fa al caràcter i com actuen. Això sí, tot i haver llegit per Internet que a les pelis hi ha censura, és evident que no és una sèrie apta per a tots el públics, ja que hi ha violència de tot tipus (física, psicològica i sexual; i, en qualsevol cas és bastant explícita).

Havent dit això, em quedo en què és una obra excel·lent i si no fos perquè em fa pal que l'autor sigui tan lent me la començaria a llegir XDDD

Aquí us deixo la caràtula de la primera peli Nya

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Skuld el Dv Nov 28, 2014 1:14 am, editat 2 cops en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Anime per recomanar! - Página 4 Empty Re: Anime per recomanar!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum