Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llibres per recomanar

5 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dl Maig 06, 2013 10:50 pm

Bueno he pensat que podia anar bé fer una secció per recomanar llibres, per que la lectura sempre va bé, porò no a tothom li agrada, pero bueno!!!

A mi m'agradaria començar recomanant un llbre que es el que m'ha fet enganxar a la lectura, a mi em va agradar moolt!!! Monita Ballant

Memorias d'Idhun

És una triologia d'aventures, amor i fantasia.

SINOPSI: El dia que es va produir a Idhun la conjunció astral dels tres sols i les tres llunes, Ashran el nigromant es va fer amb el poder d'allà. En el nostre món, un guerrer i un mag exiliats d'Idhún han format la Resistència, a la qual també hi ha Jack i Victoria, dos adolescents nascuts a la Terra. L'objectiu del grup és acabar amb el regnat de les serps alades, però en Kirtash, un jove i despietat assassí, enviat per Ashran a la Terra, no ho permetrà...

Llibres per recomanar Memorias+de+idhun

Aquest llibre també ha estat adaptat en comic!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Nafi Dt Maig 07, 2013 1:52 am

M'encanten els llibres de fantasy així que me l'apunto per quan acabi tots els que tinc començats/pendents! Ara estic acabant El Nombre del Viento que no se perquè m'està costant acabar.
Moltes gràcies per la reconamanció! ^^
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por ErwynKC Dt Maig 07, 2013 3:25 am

Jo fa poc em vaig acabar de llegir Cançons per a la Paula.
N'hi ha 2 més que segueixen la història: Saps que t'estimo? i Fes-me callar amb un petó.

Llibres per recomanar Cancons-per-a-la-paula-9788447440610

Gènere: Romàntic

Sinopsi:
La Paula, una jove a punt de complir els 17, s'ha citat amb l'Àngel, un noi de 22 anys a qui ha conegut per internet. Està nerviosa i il · lusionada. Els minuts passen i el noi no arriba, pel que ella decideix ficar-se en un cafè proper. Allà té una divertida trobada amb l'Àlex, un desconegut, que casualment està llegint el mateix llibre que ella. Tots dos són joves i atractius.. L'Àlex se n'ha d'anar precipitadament perquè té un compromís. Quan la Paula es disposa a sortir, apareix Àngel i es disculpa pel gran retard. Ell és periodista i aquesta tarda ha hagut de entrevistar a Katia, la cantant de moda.
Amor, desamor, trobades, mentides, amistat, música... Tot té cabuda en aquesta romàntica història que sens dubte et mantindrà sense parpellejar fins al final.

M'ha agradat bastant i m'he quedat amb ganes de llegir el segon. Smile
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dt Maig 07, 2013 4:07 am

Nafi he vist la portada de "El nombre del viento" sembla xulo, bueno ja em diras que t'ha semblat!! Monito Yeah

Erwin m'has llegit el pensament o algo??? Jajaja el de "Cançons per a la Paula" es el llibre que m'estic llegint ara, em falten unes 100 pagines per acavar i m'esta agradant força!!! Monita Ballant
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por criscare124 Dt Maig 07, 2013 6:28 am

Bueno, per començar sóc una gran lectora. Em passo les vacances llegint, i durant el curs també llegeixo però amb més calma. Vull dir k vai llegir "Memorias de Idhún" i el vaig acabar per acabar-lo, peruquè no em va agrdar gens (ho dic amb repecte, simplement és la meva opinió...). Per altra banda em'he llegit "El nombre del Viento", i m'he enamorat del llibre, però per raons que ara explicaré no em podré llegir la 2a part fins ben entrat l'estiu. LA raó és simple: m'estic llegint la saga de "Cançó de gel i foc" aka "Joc de Trons"(Joc de trons és el títol del 1r llibre). Els estic llegint en anglès i val la pena de llegir-los. Vaig per la 2a part del 3r llibre ("Tempesta d'espases"). No puc explicar de que va, simplement dir que ens narra les disputes per un tro entre diverses persones que s'autoproclamen reis. Traïcions, venjança, mort, guerres...Ho té tot en un món imaginari governat per families feudals.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Nafi Dt Maig 07, 2013 6:44 am

Awww! Jo ja tinc el segon de El Nombre del Viento, o sigui El Temor de un Hombre Sabio. Tot i que no sé si me'l començaré a llegir al acabar el primer, tot depén de l'intriga amb la que em deixin!

Jo també he intentat llegir Juego de Tronos, però ja havent vist les dos primeres temporades de la serie homònima (gran error). Així que se'm fa impossible avançar ja que ja sé que coi passarà! És molt frustrant ç.ç M'han dit que comenci directament pel segon, o fins i tot pel tercer, però no sé jo si em convé. A més amb lo que costen tampoc me'l puc comprar...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dc Maig 08, 2013 2:45 am

Buenoo aqui hos deixo un altre llibre que m'ha agradat molt.

Es diu DELIRIUM

Llibres per recomanar 20101230111500N_3e40b351-1bf1-4c1d-b7d0-709921930f9a

SINOPSI: Al segle XXII l'amor ha estat diagnosticat com una malaltia perillosa considerada l'origen de Tots els mals de la humanitat.
A la Lena li falten 95 dies per a la cura, una operació obligatòria per etripar tot rastre de la malaltia i entrar a formar part d'una societat uniforme i sotmesa, on tothom té el camí marcat.
El compte enrere avança inexorablement cap al fatídic dia de la cura, quan apareix l'Alex, un membre de la resistència.
La Lena haurà de pendre la decisiò més difícil de tota la seva vida.

Té continuació, es diu Pandemonium, me'n vaig enterat aquest passat St. Jordi, quan ja feia un any i mitg que me l'havia llegit Monito WTF , peró millo per que el final era molt raroo i ara ho he entes tott!!! Aquest llibre m'ha arribat a enganxar tant que vaig passar tot un dia llegin-lo sense fer res més!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por criscare124 Dc Maig 08, 2013 3:13 am

Nafi, sempre et pots comprar la versió de butxaca, et surtiria a meitat de preu. I jo no he comès l'error de veure la sèrie, però vaig veure uns quants capis de la 1a temp. i no passa exactament el mateix que als llibres.... Monito Pensant
I m'agradaria recomanar-vos una altra saga que m'ha fet riure i plorar (que consti que jo no ploro mai amb pelis o sèries): la saga "Vampiratas"
SINOPSI:
És l'any 2505 i el món ha quedat inundat, deixant només a la vista illes que segles abans havien sigut els continents. El mar està plagat de pirates que s'han unit en una Federació de Pirates. Però en aquests mars també hi ronden d'altres éssers no tan pacífics.
En aquest context, els bessons Grace i Connor Tempest, de 14 anys, viuen al far d'un poblet costaner, ja que el seu pare és el farer. De la seva , de la mare només saben que es va morir quan ells van néixer. Però un dia el seu pare es mor d'un infart, i decideixen prendre el seu veler i escapar-se del poble abans que els portin a l'orfanat. Un cop al mar són sorpresos per una tempesta que els destrossa el veler i són arrossegats pel corrent. El Connoer és rescatat per la Cheng Li, la segona d'abord del vaixell pirata llegendari "El Diablo·, comandat per Molucco Wrathe. Per la seva part, la Grace és rescatada per el jove irlandés Lorcan Furey, en un vaixell misteriós, amb una tripulació misteriosa que només surt durant la nit, i amb un capità emmascarat que només parla en suspirs...
La resta de la saga ens explica com es desenvolupa la vida dels dos personatges a bord d'aquests vaixells en un període d'un any aprox. (hi ha 6 llibres en total).
Llibres per recomanar 72235481
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Nafi Dc Maig 08, 2013 7:38 am

M'han dit que la primera temporada és la que més si assembla als llibres, dentro de lo que cabe >.<

Em pica la curiositat per aquest llibre Vampiratas, i no sé si és més pel títol o per la sinopsis.
Com continuen postejant llibres tant interessants em portareu a la ruina ç.ç
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dv Maig 10, 2013 10:27 pm

Aquest de "Vampiratas" sombla molt interessant!! N'he vuscat informació i a la biblioteca del meu poble hi es, tinc pensat avans llegirme "Los Juegos del Hambre" peró quan els acavi em centrare en "Vampirates"

Per cert jo busco alguna opinió sobre "Los Juegos del Hambre", molta gent me l'han recomanat i estic pensant a començar-me'ls, algú els ha llegit? I l'hi han agradat?
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Nafi Ds Maig 11, 2013 12:36 am

Jo he llegit els Jocs de la Fam (si, en català) i m'han encantat. Si algú ha vist la peli CACA, no té res a veure, allò és una adaptació per a nens.
Els personatges estan molt ben contruits i crec que són bastant realistes, a part que l'història és fidel a sí mateixa i no crec que es forci en cap moment. Jo te'ls recomano MOLT! Wink
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por ErwynKC Ds Maig 11, 2013 1:26 am

Tots els llibres que recomaneu sonen tan bé...!! M'ha picat bastant la curiositat amb el de Vampirates, o sigui que quan tingui temps, m'el he de llegir!!!
I els jocs de la Fam, com que no n'he vist la peli, quan pugui també m'el llegiré, que molta gent diu que està bé. Smile
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por criscare124 Ds Maig 11, 2013 11:29 pm

Weno els Jocs de la Fam ELS HEU DE LLEGIR, sobretot si no he vist la peli. No podia parar de llegir, i me'ls vaig llegir en 1 setmana tots 3. De veritat val la pena llegir-los, epsecialment el 1r (els altres no estan malament, però sens dubte i en la meva opinió el millor és aquest).
Per altra banda me n'alegro de que us interessi Vampiratas, una saga que em porta acompanyant bastants anys, ja qyue quan me la vaig començar a llegir només havia sortit el 1r llibre i m'havia d'esperar al juny de l'any següent o de l'altre per llegir la continuació.
I arribats a aquestes altures no sé si recomanar-vos la saga de Harry Potter (potser ja l'heu llegit o heu vist les pelis). Igualment és molt recomanable llegir-los perquè asseguren unes bones estones i aclaren moltes coses que a les pelis no es diuen i són essencials per entendre el total de la saga. No sé les vegades que m'he llegit "El presoner d'Azkaban", "El misteri del Príncep" o "Les relíquies de la mort", que són els meus preferits. Si no les heu llegit, feu-ho...asseguren unes bones tardes de lectura Razz

PD: sóc una mica viciada a la lectura així que em plantejo seriosament llegir tot el que em recomanen i recomano un munt Monito Gamer
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dg Maig 12, 2013 2:15 am

Ui, "Harry Potter" no me'ls podria llegir havent vist les pelis, es veritat que sempre són millors els llibres que les pelis per que són mes detallistes i hi han moltes més escenes, peró despres d'haver vist la peli no em puc llegir un llibre.

Criscare, jo també sóc una vicada a la lectura (potser no tant com tu), però m'hi puc passar moltes estones i les disfruto moltissim!! Els llibres que més m'agraden serien els de fantasia, d'amor, d'aventures,...

Bueno, aqui us deixo una triologia que em vaig llegir fa un temps,la triologia es diu "La Leyenda de Camelot", i els llibres "La Magia del Grial", "La Espada de los Elbos" i "El Escudo de Runas":

Llibres per recomanar La%252Bmagia%252Bdel%252Bgrial

GÈNERE: Caballers, Aventues, Fantasia,...

SINOPSI: Com tots els nois de la seva edat, en Dulac somia amb una vida de cavaller llegendari. Però el més probable és que segueixi sent sempre un mosso de cuina de la cort del rei Artur. Però un dia, quan troba en un llac una vella armadura i una espasa rovellada, la seva vida canvia per complet. La representació del Sant Grial que decora l'escut transforma el jove al valent heroi dels seus somnis. Com Lancelot, el Cavaller de Plata, marxa a l'exèrcit del rei Artur i els seus cavallers de la Taula Rodona a la guerra contra els homes del malvat Mordred. El destí de Brtiania està en joc.

A mi em van agradar molt!!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dc Jun 05, 2013 5:22 am

Nafi, Criscare, ja m'he llegit el primer de "Els jocs de la Fam" i m'ha ENCANTAT (No he anat tant rapid com tu Criscare, el primer m'ha durat 5 dies)!!! I ara estic esperatn que una amiga meva em deixi el 2!!

Poso la sinopsi per si algú no sap de que va:

Els Jocs de la Fam

Llibres per recomanar Els-jocs-de-la-fam-I-1650

SINOPSI: En una fosca versio del futur proxim, dotze nois i dotze noies es veuen obligats a participar en un reallity show anomenat Els jocs de la Fam . Nomes hi ha una regla: matar o morir.

Quan Katniss Everdeen, una jova de setze anys, es presenta voluntaria per ocupar el lloc de la seva germana en els jocs de la fam, ho enten com una condemna a mort. Pero la Katniss ja ha vist la mort d'aprop i la supervivencia ja forma part de la seva naturalesa.
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por ErwynKC Dc Jun 05, 2013 6:36 am

Jo tinc mooooltes ganes de llegir-me'l, sona tan tan bé!!! I com que no he vist la peli, no sé com va.. ^^
Jo ara m'estic llegint un que es diu "Bon dia, princesa", que m'el ha deixat una amiga que em deia que m'el havia de llegir. És del mateix autor que la trilogia "Cançons per la Paula".
Amb el gènere també romànitc, és seguit per "No somriguis que m'enamoro".

Sinòpsi:
Fa dos anys, els sis amics van formar el Club dels Incompresos. Però sembla que alguna cosa ha canviat, ara, i ja no saben si poden comptar els uns amb els altres.
La Valèria no sap si, deixant-se endur pels seus sentiments, pot trair la seva millor amiga; en Bruno escriu cartes d'amor sense èxit; la Maria és l'aneguet lleig que busca el seu lloc; l'Elisabet no està acostumada a un no com a resposta; en Raül no vol equivocar-se una altra vegada, i a l'Ester li agradaria cridar el seu amor als quatre vents.
Amors desbordants, dubtes existencials, secrets inconfessables...

Llibres per recomanar Bon-dia-princesa650

Ho admeto, els dos sonen bastant empalagosos, però m'han enganxat bastant, la veritat. De moment el que ja m'he acabat, (Em va agradar una miiiica més que ara Bon dia princesa, que no he acabat) em moro de ganes de llegir-me'n el 2n, tot i que el de Bon Dia Princesa, m'està agradant força també.
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dc Jun 05, 2013 6:46 am

Jo me'l he llegit i en va agradar més que el de Cançons per a la Paula, tot hi que gustos són gustos (a una amiga meva també l'hi ha agradat més Cançons per la Paula). Respecte el final del 2n (No somriguis que m'enamoro) fa veure que ha de sortir el 3r tomo, per que et deixa amb intriga!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por criscare124 Dg Jun 09, 2013 10:07 pm

Com que veig que al tema de sèries americanes heu parlat de Game of Thrones, no puc estar de recomanar els llibres. La saga es titula A song of Ice and Fire (Cançó de Gel i Foc). Jo vaig per el 4t llibre (l'he de començar), però us puc assegurar que les tres primeres parts són una passada i no tenen res a veure amb la sèrie.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dt Jun 11, 2013 10:46 pm

Un amic i la meva mare se'ls han llegit i m'han dit que están molt bé, jo encara me'ls he de llegir!! Buff.. peró es que tinc una llista tant llarga de llibres per llegir-me, bueno sé que tard o d'hora me'ls llegire Monito Yeah !!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Ds Jun 15, 2013 11:30 pm

Eiii, aqui deixo un altre llibre que em va agrada moltissim

La Dama i el Drac


GÈNERE: Historic, Romàntic, Fantasia, Màgia


SINOPSI: El dia que la Erika va conèixer a en Hayden tots dos eren uns nens, però ella va sentir una cosa tan forta que va sortir fugint. I en aquesta fugida va conèixer a un drac. Arran d'aquesta trobada es va convertir en la Dama del Drac, una misteriosa jove abanderada de la justícia a la qual el regne ha posat preu pel seu cap. 

Llibres per recomanar La-dama-y-el-dragon
Jo vaig començar-me'l per que em vaig enamorar de la portada, m'encanten els dracs Monito Pervert !!! I al llegir-me'l no em va decepcionar gens!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dt Jul 02, 2013 7:03 pm

Criscare!! Moltes gracies per haver recomenat el de Vampirates, m'ha encantat Enamorat 2 !! Als altres us el recomano moltissim!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Syoko-chan Dv Jul 05, 2013 9:33 am

Hola! M' he llegit les recomenacions...A veure si em llegeixo un:)! Voldria recomenar un llibre. :3


La mecánica del corazón de Mathias Malzieu

Llibres per recomanar La-mecanica-del-corazon

Sinopsi: ''Imagina la noche más fría de la historia. La nieve cae sobre la ciudad de Edimburgo. En lo alto de una colina nace el pequeño Jack, pero su corazón está dañado. Y por eso necesitará reemplazarlo por un corazón de madera, un corazón artificial del que dependerá su vida. Acompañemos a Jack en su aventura quijotesca desde las frías callejuelas escocesas hasta una radiante ciudad andaluza en busca del amor. Pero, ¡cuidado! Jack debe seguir unas reglas para sobrevivir:

Uno: No toques las agujas
Dos: Domina tu cólera.
Tres: No te enamores nunca.
La mecánica del corazón depende de ello. ''

(He copiat la sinopsi del llibre perquè sóc pèsima fent sinopsis haha XD)

Està molt bé aquest llibre! Té casi dos centes pàgines, però igualment mola! Ho recomano! :3
Lo dolent del llibre és el final XD Decepciona... Pero bé, en general està genial!
Syoko-chan
Syoko-chan
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 20/04/2013
Edad : 26
Localización : Unicornland

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dv Jul 05, 2013 9:38 am

Sembla guaii!! Merci Syoko!! No et preocupis jo les sinopsis també les copio!!! Per cert lo de 200 págines ho deies per poques págines o moltes??
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Syoko-chan Dv Jul 05, 2013 9:41 am

En el sentit de poques...! Hahahahha! Però per quasi dos-centes pàgines està molt bé! :3

Compra'l o demana a algú si en té aquest llibre (Jo el tinc hahahahha:3)
Syoko-chan
Syoko-chan
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 20/04/2013
Edad : 26
Localización : Unicornland

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dv Jul 05, 2013 9:44 am

O demanes a la biblioteca si el te!!

Però hi han molts llibres de meys de 200 págines que estan super bé!! (no per més págines que tingui més agradi)
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum