Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llibres per recomanar

5 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Syoko-chan Dv Jul 05, 2013 8:04 pm

A la biblioteca potser hi és, no se sap hahahaha

Ja veus...! Mentres tingui una bona sinopsis, estigui ben escrit, sigui original... les pàgines no importen:3
Syoko-chan
Syoko-chan
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 20/04/2013
Edad : 26
Localización : Unicornland

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por ErwynKC Dt Set 03, 2013 8:17 am

Nafi escrigué:Jo he llegit els Jocs de la Fam (si, en català) i m'han encantat. Si algú ha vist la peli CACA, no té res a veure, allò és una adaptació per a nens.
Els personatges estan molt ben contruits i crec que són bastant realistes, a part que l'història és fidel a sí mateixa i no crec que es forci en cap moment. Jo te'ls recomano MOLT!
Criscare124 escrigué:Weno els Jocs de la Fam ELS HEU DE LLEGIR, sobretot si no he vist la peli. No podia parar de llegir, i me'ls vaig llegir en 1 setmana tots 3. De veritat val la pena llegir-los, epsecialment el 1r (els altres no estan malament, però sens dubte i en la meva opinió el millor és aquest).
Meina escrigué:Nafi, Criscare, ja m'he llegit el primer de "Els jocs de la Fam" i m'ha ENCANTAT (No he anat tant rapid com tu Criscare, el primer m'ha durat 5 dies)!!! I ara estic esperatn que una amiga meva em deixi el 2!!

Poso la sinopsi per si algú no sap de que va:

Els Jocs de la Fam



SINOPSI: En una fosca versio del futur proxim, dotze nois i dotze noies es veuen obligats a participar en un reallity show anomenat Els jocs de la Fam . Nomes hi ha una regla: matar o morir.

Quan Katniss Everdeen, una jova de setze anys, es presenta voluntaria per ocupar el lloc de la seva germana en els jocs de la fam, ho enten com una condemna a mort. Pero la Katniss ja ha vist la mort d'aprop i la supervivencia ja forma part de la seva naturalesa.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh Noieeees! Ja m'he llegit el 1er dels Jocs de la Fam!!
M'ha ENCANTAT molt molt molt molt molt moltíssim!! Buaaaaaahhh!!! Tots els personatges, la història... *^*
Tots els personatges molt ben fets, està molt ben escrit.. És que quan em posava a llegir, em costava tornar a la realitat!
Spoiler:
I moooooltes més coses.. Ja us diré què tal quan hagi pogut llegir el segon!!

L'espero amb ànsies *________*
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por criscare124 Dt Set 10, 2013 10:41 pm

Bueno, primer Meina, me n'alegro molt k t'hagi agradat "Vampiratas" tan com em va agradar a mi...(Per cert te'ls has llegit tots o per quin vas?)

Segon, m'agradaria fer-vos una recomanació d'un llibre que em vaig llegir amb 11 anys i cada any desde llavors me l'he tornat a llegir:

Mecanoscrit del Segon Origen (Manuel de Pedrolo)

L'Alba és una adolescent de 15 anys que veu com uns nois estan maltractant un altre de més petit, el Dídac, pel fet de ser mestís (la seva mare és blanca i el seu pare és negre). Llavors el Dídac cau en una reclosa. Per evitar que s'ofegui, l'Alba es tira a l'aigua i el salva, però quan tornen a la superfície i veuen allunyar-se uns Ovnis. Totes les persones i mamífers del poble estan morts, i totes les cases estan derruïdes. A partir de llavors, l'Alba i el Dídac hauran de sobreviure mentre intenten trobar supervivents, però molt poques persones hauran sobreviscut a l'atac.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Dc Set 11, 2013 12:16 am

criscare124 escrigué:Bueno, primer Meina, me n'alegro molt k t'hagi agradat "Vampiratas" tan com em va agradar a mi...(Per cert te'ls has llegit tots o per quin vas?)
De moment m'he llegit fins el 3, ara estic esperan que la biblioteca em porti els que em queden!! Es una colecció que enganxa moltissim *-*

criscare124 escrigué:Segon, m'agradaria fer-vos una recomanació d'un llibre que em vaig llegir amb 11 anys i cada any desde llavors me l'he tornat a llegir:

Mecanoscrit del Segon Origen (Manuel de Pedrolo)

L'Alba és una adolescent de 15 anys que veu com uns nois estan maltractant un altre de més petit, el Dídac, pel fet de ser mestís (la seva mare és blanca i el seu pare és negre). Llavors el Dídac cau en una reclosa. Per evitar que s'ofegui, l'Alba es tira a l'aigua i el salva, però quan tornen a la superfície i veuen allunyar-se uns Ovnis. Totes les persones i mamífers del poble estan morts, i totes les cases estan derruïdes. A partir de llavors, l'Alba i el Dídac hauran de sobreviure mentre intenten trobar supervivents, però molt poques persones hauran sobreviscut a l'atac.
Es un dels llibres que em van recomanar a l'insti per llegir, tot hi que a mi no em crida gaire l'atencció, me'l deixaré guardat per si un dia no et tic cap per llegir... pero de moment en tinc masses!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Meina Ds Nov 09, 2013 9:15 am

Criiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis ja m'he acavat els de Vampirates (fa uns 2 messos, però no havia pensat en comentar) i em van encantar!! En vull més!!

I ara m'he començat el de el Nombre del Viento!! Aveure si m'agrada!! L
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por criscare124 Dl Feb 02, 2015 10:42 pm

Jajaj...bueno, ja sé que faig un any tard, però me n'alegro que t'hagi encantat la saga de "Vampiratas", Meina. Ja fa molt temps que va sortir l'últim, i la veritat es q em vaig sentir una mica buida quan el vaig acabar i vaig pensar "Ja està, fins aquí hem arribat" Monito Pataleta
(jo també en vull més...).

Llibres per recomanar - Página 2 Dct01e

Aaaaaai Lorcan  Monito Pervert

I pel que fa al nom del Vent, suposo que ja te'ls hauràs lllegit els dos, i he de dir que ja ha sortit "La cançó del silenci", un llibret centrat integrament en l'Auri (q crec q no llegiré) mentres l'espera per la tercera i última part (La porta de pedra) es fa eterna. (s'ha confirmat que no sortirà durant aquest 2015)
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Llibres per recomanar - Página 2 Empty Re: Llibres per recomanar

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum