Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El pitjor anime del 3xl

2 participantes

Ir abajo

El pitjor anime del 3xl Empty El pitjor anime del 3xl

Missatge por Sinistre Dc Oct 22, 2014 7:59 pm

El fabulós canal (D.E.P) ens va portar grans sèries: des de sèries que van marcar una generació, com Bola de Drac o Sailormoon, fins veritables obres mestres com Monstre o Utena. Gairebé tothom fruïa de la seva sèrie favorita, però sempre n'hi havia una que no us agradava gens, que era avorrida o que manteníeu els dits creuats perquè s'acabés.

Quina era vostra?

La meva era Kochikame, no em feia gens de gràcia i em molestava sempre que la posaven. A més, pareixia que fos inacabable. Durant una temporada la posaven -per mala sort- cada dia al 3xl al migdia. Finalment vaig acabar canviant de canal i mirar el 3xl per les tardes.

Neo Ranga també em va semblar infumable, i mira que m'hi vaig esforçar, però no :'(

Quines eren les vostres?
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

El pitjor anime del 3xl Empty Re: El pitjor anime del 3xl

Missatge por Nafi Dc Oct 22, 2014 11:39 pm

Jo també odiava Kochikame, no la vaig tragar mai. La merda és que al migdia feien bons animes però en mig PLAM t'hi plantaven aquesta merda i te l'havies de tragar si o si... molt frustrant tot.
Després n'hi havia un altre que més que no soportar no el vaig aconseguir entendre mai, no me'n recordo com es deia però anava d'una noia que vivia en un mon amb set (o nou) regnes, i això és tot el que vaig entendre XD molt frustrant també.

Després estan els shojos que mai m'han agradat i que no podia ni veure, estil Fruits Basket (crec que la donaven pel 3xl), i un'altra també per l'estil amb harem i tal. No entendré mai que li troba la gent a aquests animes.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

El pitjor anime del 3xl Empty Re: El pitjor anime del 3xl

Missatge por Sinistre Dc Oct 22, 2014 11:44 pm

Crec que la noia dels regnes es deia Els set regnes. La protagonista era pèl-roja i jo també la trobava avorrida. Crec que només la van emetre un parell de vegades.

Fruits Basket estava bé! Era un shojo normalet, però se'm va fer llarguíssim. Ja no mirava tant anime i seguien portant nous capítols...No el vaig acabar

L'altre del harem que dius no sé quin és...com no sigui LOVE HINA...
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

El pitjor anime del 3xl Empty Re: El pitjor anime del 3xl

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum