The perfect body
+5
jin_97
ErwynKC
Skuld
Meina
Nafi
9 participantes
Pàgina 4 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: The perfect body
en Hiei és moníssim però al costat d'en Kurama... definitivament no hi estic d'acord XD en fi entre en Riku i en Sora em quedo amb en Riku pk m'encanten els cabells i els ulls verds (tot i que no es veuen gaire bé jeje) i no sembla tan nen com en Sora; no sé, mola més
Rei o Asuka??
Rei o Asuka??
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Doncs em quedo amb la Rin, que m'agraden com li queden els cabells curtets i liles!
Us deixo..
Heiji Hattori o Kaito Kid?
Heiji
Kaito
Us deixo..
Heiji Hattori o Kaito Kid?
Heiji
Kaito
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo prefereixo a en Kaito kid, ja que m'encanta el seu estil tot i que en Heiji també mola
Ho he canviat Kardia vs Degel
Kardia
Degel
Ho he canviat Kardia vs Degel
Kardia
Degel
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Mmmm.... quan parlem de cavallers se'm fa difícil, però em sembla que em quedo amb en Degel no sé ben bé perquè jeje potser són les ulleres...
A veure doncs, qui preferiu el Lancer (Diarmuid) o l'Archer (Gilgamesh)
Lancer
Archer
- Spoiler:
A veure doncs, qui preferiu el Lancer (Diarmuid) o l'Archer (Gilgamesh)
Lancer
Archer
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
M'ho poses molt dificil Skuld els dos son molt guapos i sexys!! Pero em sembla que em quedo amb el Lancer que a la primera imatge esta...
Per cert, de quin anime són??
Aqui van les meves!!
Maria Kawai o Tomoyo Kohsaka
Per cert, de quin anime són??
Aqui van les meves!!
Maria Kawai o Tomoyo Kohsaka
- Spoiler:
Editat per darrera vegada per Meina el Dv Gen 10, 2014 6:39 am, editat 1 cop en total
Els meus nois sexys són de l'anime Fate/Zero Em sembla k va ser per una imatge seva k el tenia a pendents... És igual jeje En Gilgamesh (o sigui l'Archer) també surt a Fate Stay Night, però molt poquet
¡¡ Les imatges de l'spoiler no es poden veure !!
¡¡ Les imatges de l'spoiler no es poden veure !!
Skuld- Dimoni gos
l'altre archer mola més però en Gilgamesh també mola
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Aveure si ara ja es veuen
Merciii Skuld , aveure si avanço una mica amb la llista d'animes que tinc a mitges i me la miro nomes veient aquests tios ja em venen unes ganes de veure-la
Merciii Skuld , aveure si avanço una mica amb la llista d'animes que tinc a mitges i me la miro nomes veient aquests tios ja em venen unes ganes de veure-la
Prefereixo la Tomoyo sobretot per l'estil de la última imatge
Nell vs harribel
Nell vs harribel
jin_97- Dimoni d'aire
Totes dues són molt guapes... però és que jo adoro la Nell i d'ella m'encanta tot La Tier és molt guapa i m'encanten els seus cabells, però em quedo amb la Nell pk és súper kawaii (tot i que en aquesta foto no ho sembli) i l'estigma de la cara li dóna personalitat
Oks, Mikage Yuzuki o Enma Ai?
Mikage Yuzuki
Enma Ai
Oks, Mikage Yuzuki o Enma Ai?
Mikage Yuzuki
Enma Ai
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
l'Ai, és més guapa i l'altre sembla una mica aturadeta... a més amb el primer capítol ja m'ha agradat molt
jo us poso els dos únics personatges que conec d'una sèrie que he començat a mirar...
Rayne
Nyx
jo us poso els dos únics personatges que conec d'una sèrie que he començat a mirar...
Rayne
Nyx
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
En Rayne!!!!!!!!!!!!!!!!!! Has vist quins ulls i quin tot A més m'encanta com li queden les arracades i el seu aspecte en general *¬* L'altre el veig antiquat pel meu gust... no sé, no m'agrada; i l'expressió de la primera foto em fa ràbia xD
Oks, ara em toca a mi jeje en Rin o en Haru?? Tauró o dofí??
RIN
HARU
Oks, ara em toca a mi jeje en Rin o en Haru?? Tauró o dofí??
RIN
HARU
- Spoiler:
Són tan monooooooooooooos ^^ Tot i k la meva debilitat és en Rin llàstima que estiguin fets l'un per l'altre... fan una parella moníssima!! xD
Skuld- Dimoni gos
Jo prefereixo el Haru, amb els seus ulls blaus *-* i els cabells negres (m'encanta aquesta convinació) no es que no m'agradi el Rin, pero es que les seves dents no m'agraden gens, per aixo trio el Haru!!
Taiga o Louise
Taiga o Louise
- mes imatges:
M'agrada més la Taiga ^^ No sé exactament perquè jeje la trobo molt kawaii La Louise en canvi em fa una mica de por XDDD No sé, trobo molt més mona i natural la Taiga, les reaccions de l'altra em semblen molt forçades.
Arachne
Medusa
Arachne
Medusa
- Spoiler:
- CHIBI MEDUSA KAWAII:
Skuld- Dimoni gos
Tinguent en compte que no m'agraden les aranyes, la decisió se m'ha fet molt senzilla, i tot i que no les conec sembla més simpàtica la Medusa
Regulus de leo vs Sísif de sagitari
Regulus de leo vs Sísif de sagitari
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Saps que tinc debilitat per en Sísif.... per mi estava contestat abans de preguntar, però en Regulus també és molt maco... I com que en Regulus surt tant poc a l'anime (m'he de llegir el manga) no puc triar...
P.D.: No crec que simpàtica sigui la paraula per la Medusa XD però ella és la millor, bona elecció muahahah
P.D.: No crec que simpàtica sigui la paraula per la Medusa XD però ella és la millor, bona elecció muahahah
Skuld- Dimoni gos
Jo trio el Regulus de Leo, no he vist Saint Seiya i no se res de la seva personalitat, pero pel sol fet de veure que es Leo ja m'ha enamorat!! (el meu signe del Zodiac es leo xDD)
La meva proposta es:
Yui o Azusa
La meva proposta es:
Yui o Azusa
- Spoiler:
L'Azusa sense dubtar-ho un segon. M'agrada com li queden els cabells llargs i em sembla molt més kawaii, porti el look que porti. Cosa que no passa amb la Yui, a més de semblar-me una mica curteta.
Krista o Mikasa
Krista o Mikasa
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Jo trio la Krista, m'encanta la seva cara kawaii!!
I jo proposo Gumi o Luka
I jo proposo Gumi o Luka
- Spoiler:
En un principi quant les he vist he estat a punt de triar la Luka, no obstant això en veure les imatges de l'espoiler no he pogut evitar pensar que m'agrada més la gumi xD
jo poso a...
la Leo i a l' Asuka
jo poso a...
la Leo i a l' Asuka
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
L'Asuka, em sembla més mona!
La Mavis o la Mashiro?
P.D: Menos mal que vam dir personatges d'anime, que sinó us omplia això de xinos
La Mavis o la Mashiro?
- Spoiler:
P.D: Menos mal que vam dir personatges d'anime, que sinó us omplia això de xinos
ErwynKC- Dimoni guineu
La Mavis!! És súper kawaii tan petitona i amb aquets cabells rossos tan llargs jeje sembla una nina Una fada treta de Fairy Tail ^^ A més, va ser tan cool com va planejar l'estratègia de Fairy Tail al Daimatou Enbu >_<
Ciel Phantomhive vs Alois Trancy
Ciel Phantomhive vs Alois Trancy
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
mancantan els jocs!!!!(i mes si son de fangirleitx jijijijxd)
A mi magrada mes el Ciel perque es munisim i mancantan els cabeis negres!
Jo pruposu en Roy Mustang i Toshiro Histusgayafoc contra gel!
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120315222908/bleach/es/images/archive/4/4d/20130622230809!Hitsugaya.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_xj-0zjDoiHw/TVKXQue2M0I/AAAAAAAAFSc/RKAdBkiy6-g/s1600/roy-mustang-fire.jpg
A mi magrada mes el Ciel perque es munisim i mancantan els cabeis negres!
Jo pruposu en Roy Mustang i Toshiro Histusgayafoc contra gel!
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120315222908/bleach/es/images/archive/4/4d/20130622230809!Hitsugaya.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_xj-0zjDoiHw/TVKXQue2M0I/AAAAAAAAFSc/RKAdBkiy6-g/s1600/roy-mustang-fire.jpg
mariyamanaka- Humà
Com a disseny m'agrada més en Hitsugaya, però si he de triar em quedo amb en Roy perquè la seva personalitat m'agrada molt més ^^
Kirigiri Kyouko vs Celestia Ludenberg
Totes dues són genials!!!
Kirigiri Kyouko vs Celestia Ludenberg
- Spoiler:
Totes dues són genials!!!
Skuld- Dimoni gos
La Kirigiri Kyouko, no he vist l'anime i no coneixo la seva personalitat, pero d'especte m'encanta i em recorda moltissim al meu personatge en el rol de bleach, amb la diferencia que el meu personatge te els cabells una mica més curts i els ulls blaus!
I aqui va la meva proposta...
Satoko o Rika
No se si ja les havia proposat avans, es que tinc molt mala memoria i em fa molta mandra mirar les pagines antigues , pero crec que no passara res per repetir personatges ^^
I aqui va la meva proposta...
Satoko o Rika
- Spoiler:
Upss... potser m'he passat amb les imatges... es que m'he emocionat buscan-ne
No se si ja les havia proposat avans, es que tinc molt mala memoria i em fa molta mandra mirar les pagines antigues , pero crec que no passara res per repetir personatges ^^
Pàgina 4 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum