The perfect body
+5
jin_97
ErwynKC
Skuld
Meina
Nafi
9 participantes
Pàgina 6 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: The perfect body
Els dos m'agraden bastant però si me de decantar per un triaré l'Alibaba per el simple fet k no m'agrada k els personatges tinguin pigues i menys sota la boca no se pk pro em fa ràbia.
Leon vs Chris
Leon vs Chris
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Pobre Haku-chan T_T És conya jajjajja m'encanten tots dos tot i que tingui debilitat per en Hakuryuu I pel que fa la teva proposta... tot i que m'ha costat una estona decidir-me, em quedo amb en Leon!! No sabria dir-te ben bé perquè, però les seves faccions se'm fan més agradables ^^ A més, en la primera imatge està guapíssim.
En posaré una de complicada, ja que si volguessin ens podrien colar que són bessons xDDD Però que quedi clar que no ho són!!
Joker vs Drocell
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Pos em quedo amb Joker perquè aquests cabells rojos i aquesta llàgrima tatuada em recorda massa al meu Axel
Aqui va la meva proposta: Akai vs. Makoto
Aqui va la meva proposta: Akai vs. Makoto
L'Akai, el principi la seva cara feia molta por, però poc a poc li van anar canviant xDDDD suposo k li van canviar a partir k es va anar veient k era dels bons
Maya Fey vs Kay Farady
Maya Fey vs Kay Farady
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Tot i que la Maya m'agrada més com a personatge (potser xq surt molt més), per aspecte físic em quedo amb la Kay.
Per seguir amb la cadena de "Ace Attorney" proposo dues noies més: Mia Fey (vestit negre) vs. Emma Skye (bata de laboratori):
Per seguir amb la cadena de "Ace Attorney" proposo dues noies més: Mia Fey (vestit negre) vs. Emma Skye (bata de laboratori):
Em quedo amb l'Emma, el seu estil és més juvenil i informal i, sincerament, el de la Mia no m'agrada gens... I també trobo molt més mona a l'Emma ^^
La següent proposta és Irisviel vs Saber
La següent proposta és Irisviel vs Saber
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
A mi m'agrada més la saber... pro la de fate Zero, sobretot amb el seu traje negre xDDD
Mashiro vs Takagi
Mashiro vs Takagi
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Pàgina 6 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum