The perfect body
+5
jin_97
ErwynKC
Skuld
Meina
Nafi
9 participantes
Pàgina 5 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: The perfect body
La Celes i la Kirigiri són dels millors personatges de Danganronpa, són súperguays i tot i que són força diferents s'assemblen en allò fonamental. Bueno, com que tinc una altra proposta per fer-vos triaré a la Satoko, perquè en la segona foto i també la segona de l'spoiler m'ha semblat la més kawaii; a més, m'encanten les seves dents ^^
Aquí va...
Masrur o Sharr
En aquesta sèrie hi ha molt tio guapo per triar, m'encanta xDD
Aquí va...
Masrur o Sharr
- Spoiler:
En aquesta sèrie hi ha molt tio guapo per triar, m'encanta xDD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Segur k a la majoria li deu agradar més en Sharr però a mi em mola més en Masrur (de fet en aquesta sèria tenir els cabells d'aquest color és sinonim de moooola)
Jo en poso uns que han portat polèmica a molts llocs xDDD
El Guerrero negro vs el Halcón Blanco
Guts vs Griffith
Per cert........
Jo en poso uns que han portat polèmica a molts llocs xDDD
El Guerrero negro vs el Halcón Blanco
Guts vs Griffith
- Spoiler:
Per cert........
- xDDDDD:
- A LA MERDA LA IMPARCIALITAT SI VOTEU EN GRIFFITH US EN RECORDAREU
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Per cert........
- xddddd:
A LA MERDA LA IMPARCIALITAT SI VOTEU EN GRIFFITH US EN RECORDAREU
Arribat on he arribat, tampoc és que pugui ser imparcial, però recordant el principi sempre m'havia agradat més en Guts Sempre m'ha tirat molt més que no pas en Griffith. Primera, des del principi no me'n vaig fiar un pèl i, segon, físicament em sembla una tia, i no gaire guapa precisament xdd Mooooolt millor en Guts ^^ més smexy A més, ¡¡ i lo maco que era de petit!!
- Spoiler:
No hi ha comparació possible, se siente!! Sempre ha sigut més maco i millor persona Començo a pensar que tinc algun tipus de "fetiche" amb personatges que es porten aquest rotllo... m'hauria de preocupar? xD Podria seguir, però em sembla que m'he equivocat d'apartat....
Si sóc tan parcial compta com a resposta??? És que no era la meva intenció respondre, però no ho he pogut evitar jeje Aquest tema "polèmic" no podia quedar sense contestar xDDD Ara mateix no tinc una parella per posar, però si ningú més vol contestar aquesta en buscaré una per deixar-vos
- P.D:
- PD: ni "halcón blanco" ni hòsties, ara no és més que un mostre deprevat, despiatat i pervertit... el temps del falcó ha quedat enrere... moooooolt enrere.... almenys per mi. Buff!! Que descansada m'he quedat ^^ Tot i que això també ho hauria de posar en un altre apartat...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Vinga, proposo una nova parella ^^ En aquesta cas es tracta de
Yatogami Kuroh vs Totsuka Tatara
Yatogami Kuroh vs Totsuka Tatara
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Em quedo amb Tatara, tot i que no sé de quina serie són.
Mythos vs Fakir
Mythos vs Fakir
Sinistre- Petit dimoni
En Yato i en Tatara són de "K" (K Project) ^^ L'anime està molt bé i ara a esperar que subtitulint la pel·lícula
Skuld- Dimoni gos
Skuld escrigué:Per cert........
- xddddd:
A LA MERDA LA IMPARCIALITAT SI VOTEU EN GRIFFITH US EN RECORDAREU
Arribat on he arribat, tampoc és que pugui ser imparcial, però recordant el principi sempre m'havia agradat més en Guts Sempre m'ha tirat molt més que no pas en Griffith. Primera, des del principi no me'n vaig fiar un pèl i, segon, físicament em sembla una tia, i no gaire guapa precisament xdd Mooooolt millor en Guts ^^ més smexy A més, ¡¡ i lo maco que era de petit!!
- Spoiler:
No hi ha comparació possible, se siente!! Sempre ha sigut més maco i millor persona Començo a pensar que tinc algun tipus de "fetiche" amb personatges que es porten aquest rotllo... m'hauria de preocupar? xD Podria seguir, però em sembla que m'he equivocat d'apartat....
Si sóc tan parcial compta com a resposta??? És que no era la meva intenció respondre, però no ho he pogut evitar jeje Aquest tema "polèmic" no podia quedar sense contestar xDDD Ara mateix no tinc una parella per posar, però si ningú més vol contestar aquesta en buscaré una per deixar-vos
- P.D:
PD: ni "halcón blanco" ni hòsties, ara no és més que un mostre deprevat, despiatat i pervertit... el temps del falcó ha quedat enrere... moooooolt enrere.... almenys per mi. Buff!! Que descansada m'he quedat ^^ Tot i que això també ho hauria de posar en un altre apartat...
Gran resposta, no podria ser millor
En una pregunta com aquesta es impossible ser imparcial, jo tampoc hagues pogut!!
El Fakir! Em sembla més masculí (i els seus cabells em recorden una mica al Madara xD).
Jo us plantejo que trieu entre el Hijikata Toshizo i el Saitou Hajime, de l'anime Hakuouki Shinsengumi Kitan!
Hijikata:
Jo us plantejo que trieu entre el Hijikata Toshizo i el Saitou Hajime, de l'anime Hakuouki Shinsengumi Kitan!
Hijikata:
- Spoiler:
- Spoiler:
UchihaGin- Humà
Ai es pareixen bastant...Em quedo amb en Saitou, té un estil de pentinat més guay.
Miaka vs Yue, de Fushigi Yuugi! Crec que no fa falta una imatge, no?
Miaka vs Yue, de Fushigi Yuugi! Crec que no fa falta una imatge, no?
Sinistre- Petit dimoni
Em quedo amb la Yui, no sé exactament perquè però sempre m'ha agradat més el seu disseny que el de la Miaka.
Senjougahara Hitagi vs Hanekawa Tsubasa
Senjougahara Hitagi vs Hanekawa Tsubasa
Skuld- Dimoni gos
Bé, no hi ha cap dubte de que m'agrada molt més la Senjougahara, un altre cosa és que amb el seu caràcter ens portessim bé... em sembla molt més guapa i només de veure-la ja sembla més interessant.
Axel vs Terra
Axel vs Terra
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
OOOOOOHHHH!!! Quin dilema!!!
Estic superpillada pels dooos!!!!
Va, m'estreno en aquest joc amb l'Axel, perquè m'encanten els seus ulls verds i el seu poder i...bua, no sé què més dir, perquè de personalitat són força semblants.
Va, ara jo proposo un altre de Kigdom Hearts (perquè sóc mooolt fan dels jocs): Demyx vs. Roxas
Estic superpillada pels dooos!!!!
Va, m'estreno en aquest joc amb l'Axel, perquè m'encanten els seus ulls verds i el seu poder i...bua, no sé què més dir, perquè de personalitat són força semblants.
Va, ara jo proposo un altre de Kigdom Hearts (perquè sóc mooolt fan dels jocs): Demyx vs. Roxas
Buah, jo també hauria triat l'Axel jejeje M'agraden tots dos, però estic d'acord amb tu, Cris. I pel que fa a la nova parella... em sembla que em quedo amb en Demyx, no per res en concret, però m'agrada més el seu estil i el tema de la "guitarra" En Roxas el trobo massa baixet (que superficial que ha sonat això xddddd)
I ara una parella de DRRR...Izaya vs Shizuo
Més imatges
- Spoiler:
Editat per darrera vegada per Skuld el Dl Gen 05, 2015 10:41 pm, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
No puc veure les fotos
jin_97- Dimoni d'aire
A mi se'm veuen, que estrany... bueno, en poso més a veure si aquestes sí ^^
Skuld- Dimoni gos
L'Izaya, a les imatges que has passat surt super sexy m'ha agradat molt
I jo poso:
Sakura o Tomoyo?
I jo poso:
Sakura o Tomoyo?
- Spoiler:
Em quedo amb la Sakura perquè m'encantaria tenir el poder de les cartes!!
Jo proposo dos personatges de Tsubasa: Syaoran vs.Fay
Jo proposo dos personatges de Tsubasa: Syaoran vs.Fay
Em quedo amb en Fye, sempre l'he trobat més kawaii i més misteriós que en Syaoran; a més, que aquest últim el trobo massa enganxat a la Sakura i em posa una mica nerviosa xD També prefereixo els poders d'en Fye i, durant la saga de Tokyo encara més ^^
Nova proposta de Code Geas: Kallen vs C.C.
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Bé, no segueixo aquest anime, però si m'he de guiar per l'aspecte físic em quedo amb la C.C, perquè m'encanten els personatges amb ulls daurats.
La meva nova proposta, aquest cop dos noies magnifiques del detectiu conan : Eri Kisaki vs. Sato
La meva nova proposta, aquest cop dos noies magnifiques del detectiu conan : Eri Kisaki vs. Sato
Doncs jo trio la Kisaki, i no se massa per que, crec que una mica per l'expressió de la seva cara i també una mica per la forma, i pel cabell que m'agrada més marro claret que negre!!
Jo proposo Shiika (cabells negres) o Ann (cabells castanys/rossos)
M'imagino que ningú les coneix pero ja que es un joc que es vasa en lo físic no importa massa xDD
Jo proposo Shiika (cabells negres) o Ann (cabells castanys/rossos)
M'imagino que ningú les coneix pero ja que es un joc que es vasa en lo físic no importa massa xDD
- Spoiler:
He hagut de posar imatges on hi surten els nois per que sino es molt dificil (o quasi impossible) de trobar-ne soles
Editat per darrera vegada per Meina el Dg Gen 11, 2015 5:07 am, editat 2 cops en total
Sisis! Doncs jo aposto per la Ann, perquè els personatges amb els ulls tant negres no m'acaben de convèncer (per cert, quin anime/manga és?)
I aquí va la meva proposta: Apollo Justice (moreno) vs. Klavier Gavin (ros)
I aquí va la meva proposta: Apollo Justice (moreno) vs. Klavier Gavin (ros)
Es un manga que es diu Sunadokei i la traducció en espanyol es "reloj de arena" a mi m'ha agradat molt!!
En un principi el pentinat de l'Apollo m'ha tirat enrere, però després de mirar-me'ls una estona, em sembla que em quedo amb aquest. No sé ben bé perquè, però em dóna més bones vibracions ^^
Alibaba vs Hakuryuu
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Pàgina 5 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum