Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Naruto [SPOILERS]

+2
Skuld
Meina
6 participantes

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dj Set 05, 2013 11:31 am

Jo he pensat això quan ha dit lo del Tsukiyomi, o sigui, que s'acceleraria el tema ^^ espero que almenys la setmana vinent passi alguna cosa interessant pk se'm comença a fer difícil seguir llegint XD A veure si l'Obito s'espavila a fer alguna cosa i fa que els altres reaccionin!! Així podrem acabar la guerra.. d'una manera o altra...

Pobre Minato jajajaj si a aquestes altures encara no ho ha pillat... XD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dc Set 11, 2013 5:43 am

Bueno, el capítol d'avui... tampoc ha avançat tant com esperava sincerament... Però ara ja si que és un ultimatum, això ho han de rematar una de les dos parts L L Y A!
Bueno, a part d'això, he trobat aquesta mini-llista amb els personatges més forts: Los 3 ninjas más poderosos de Naruto. Hi esteu dacord? Jo canviaria en Hashirima pel Madara sincerament...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dc Set 11, 2013 5:56 am

Buff... jo vull que avancin o que resocitin l'Itachi, que l'Itachi els guanyara a tots d'ún sol cop Enamorat

Sincerament mai m'havia plantejat una llista dels més forts de naruto nomes dels més guapos però si, per mi esta mes o menys bé, tot hi que el teu canvi també em convenç Naruto [SPOILERS] - Página 3 1885568098 no se que dir!! El que tinc clar es que el Naruto hi ha de ser!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dc Set 11, 2013 11:55 am

Sí!! Tan de bo tornés l'Itachi L però això no crec que passi xD A veure si en el pròxim capítol s'acaba d'obrir la flor i arrasem pk ja comença a ser hora!!

Doncs què voleu que us digui... jo també el canviaria el top.. jo en un principi hi posaria en Hashirama, en Madara i l'Itachi sense dubtar-ho gaire. Pel que he vist aquests tres són unes bèsties ^^ Tot i que tampoc és que ho hagi analitzat jeje
A banda d'aquests també es podrien considerar en Nagato (que tb té lo seu), el juubi i en Naruto; però jo em quedo amb els tres que he dit primer ^^ La veritat és que no m'ho havia plantejat mai gaire XD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dc Set 18, 2013 10:20 pm

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?! Heu llegit el capítol d'aquesta setmana?! Que li passa al Shikamaru? Perquè ell està més ferit?! Perquè cony no el cura la puta Sakura o la Tsunade?! O la tia de les mossegades que va al darrere d'en Sasuke?! QUE ALGÚ SALVI EL SHIKAMARU! NO POT MORIR! Patty i Liz
Com mori en Shikamaru deixo de llegir Naruto! Black Star 4
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dj Set 19, 2013 1:34 am

Naruto [SPOILERS] - Página 3 563399793 Nafiiiiii, ho sentooooo!! Pero la Skuld i jo ja hem pasat per aquesta mala experiencia amb l'Itachi TT^TT (que per cert avui ha sortit en una vinyeta Enamorat 2 ) Però estic segura que el Shikamaru no morirá Fumador es massa important, el Neji també era important Pataleta pero no tant com ell!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dj Set 19, 2013 5:38 am

Ha sortit l'Itachi !! Ltot i que només en una vinyeta; però és alguna cosa XD I tant mala experiència Meina... TT^TT

Pk no el cura?? La Sakura és idiota!! En serio, serà d'utilitat alguna vegada o què... La Tsunade em sembla que encara no ha arribat (he deduït), però la Sakura és allà mateix!! I sincerament espero que en Kishimoto no faci el mateix que amb en Neji pk si allò ja em va cabrejar no puc ni pensar com m'ho prendria si es carrega en Shikamaru.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dv Set 27, 2013 4:15 am

Bueno, sembla que tot segueix com en el capítol anterior (pk no es posen les piles...) però almenys han arribat els kages!!! Ja feia molt que no sortien la Tsunade i en Gaara!!!
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dv Set 27, 2013 5:18 am

Aveure si ara amb el kages avançen una mica més rapid!! Que ja volem saver com continua tot aixooo!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dj Oct 03, 2013 4:11 am

M'he emocionat molt amb el capitol d'avui Hell yes ha sigut tant monoooo tot el que ha dit pensat el Shikamaru, si, sóc molt sentimental!! I faran tant bona parella el Naruto, com a hokage i el Shikamaru com a el seu conseller!!

Si, no ha avançat gaire, pero aquest capitol si que m'ha agradat, els altres eren tots molt iguals!!

P.D: No se la vostre opinio sobre aquest tema, pero a molta gen li cau malament el Naruto?? Vosaltres que en penseu?? Es que a mi em cau genial, el trobo molt mono i m'encanta que sempre sigui tan alegre i no es rendeixi mai, si potser soc una mica rareta, però m'agradaria saver la vostre opinio sobre aquest tema, us cau bé, us fa rabia, us es indiferent,...??

P.D.2: He posat un altre post per que l'altre es de fa uns dies... si us sembla bé, sino ja el canviaré.
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dj Oct 03, 2013 9:25 am

Genial el capítol Cor ja deia jo que en Shikamaru no podia morir o tot se n'aniria al traste. I encara millor que sigui el futur conseller d'en Naruto quan sigui Hokage, perquè amb el cap que té necessitarà molts consells XD seran una parella graciosa!
Per ennèsima vegada espero que aquest sigui el capítol X per a que tot avanci més ràpid, seria digne d'aquest capítol.

A mi em cau genial el Naruto, però clar el tema és que cadascú té els seus gustos. A mi m'agraden els personatges positius que sempre estan disposats a superar-se com en Naruto, en Luffy i en Black Star. En canvi no soporto els personatges emos i depressius que es passen 3/4 dels capítols menjant-se la olla en canvi de moure el cul i ajudar en plan Ichigo o Eren. Però com he dit és qüestió de gustos, com hi ha gent a la que li encanta i està enamorada d'en Sasuke i que jo mai entendré pues també hi ha gent a la que li encanta en Naruto com nosaltres. El món és maco perquè és variat.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dv Oct 04, 2013 4:36 am

Que és maco en Shikamaru!!!!!!!!!!! M'ha agrat molt el capítol, ha sigut molt emotiu L M'encantaria veure'l de conseller (més que res pk en Naruto en necessitaria un sí o sí xD)

Doncs a mi en Naruto al principi em queia una mica gros, però ha mesura que s'ha anat desenvolupant el personatge i ha madurat em sembla que m'agrada molt més que abans. No és el meu personatge preferit, però tampoc em desagrada Smile I ja que treus el tema d'en Sasuke respecto les opinions i gustos d'aquells i aquelles que els hi agrada, però no ho entenc per res del món..
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dg Oct 06, 2013 3:45 am

He trobat una possible explicació al misteri de l'èxit d'en Sasuke, tot i que no la comparteixo:

Naruto [SPOILERS] - Página 3 1383146_671716736196578_1481315711_n

Però suposo que la Meina està dacord en lo que respecta a l'Itachi. Jo és que si no m'agrada el caràcter i la personalitat d'una persona és difícil que em sembli atractiu, però mira tu... pa gustos los colores!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dg Oct 06, 2013 4:11 am

No si jo el misteri de l'exit del Sasuke tampoc me'l se explicar, si que el veig guapo, pero d'acord amb la Nafi, si no tenen bona personalitat no valen per res!! I odio la seva personalitat Vomitar 

Pero l'ITACHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Monito Pervert a mi m'agrada per toooooooooooot el que posa aqui i per molt més!! L Ell es bon tio, guapo, fort, ... Enamorat 2
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dg Oct 06, 2013 7:40 am

Entesos, puc arribar a acceptar que en Sasuke està força bé, però és taaaaaaan imbècil que em costa no trobar-lo insuportable !!!! Té una personalitat vomitiva i em sembla que hi ha molt poques vegades que digui o faci alguna cosa i no em faci cabrejar.

L'Itachi és una altra cosa ^^ reeees a veure amb en Sasuke!!! potser el tinc una mica idealitzat (i ho accepto) però el trobo moníssim L L I a més de ser la canya és un tio genial Enamorat In love with Itachi!! xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dj Oct 10, 2013 6:51 am

Skuld escrigué:Entesos, puc arribar a acceptar que en Sasuke està força bé, però és taaaaaaan imbècil que em costa no trobar-lo insuportable !!!! Té una personalitat vomitiva i em sembla que hi ha molt poques vegades que digui o faci alguna cosa i no em faci cabrejar.

L'Itachi és una altra cosa ^^ reeees a veure amb en Sasuke!!! potser el tinc una mica idealitzat (i ho accepto) però el trobo moníssim L(L)I a més de ser la canya és un tio genial Enamorat In love with Itachi!! xD
Com ens entenem Skuld, com ens entenem!!

Bueno gent que us ha semblat l'últim capitol??

Todos a por la SUPER PLANTAAAAAAAAAAA!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dj Oct 10, 2013 6:59 am

Avorrit XD again no passa res! Que es carreguin ja la maleïda planta o que en Madara se'ls carregui a tots però que deixin d'allargar la agonia...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dl Oct 14, 2013 1:58 am

Ei noies, avui estava parlan amb el meu cosi i he arribat a una conclusio (pot ser que ja ho hagueu pensat avans que jo, es algo força simple) segons diuen el savi dels 7 camis (el que va dividir el juubi en 9 bijus) tenia 2 fills, el avanpassat dels Senju i el avapassat dels Uchiha, com que el Naruto es Senju i el sasuke Uchiha, penso que el Kishimoto vols fer-los servir per que siguin els proxims en sellar el Juubi!! Que en penseu??
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dl Oct 14, 2013 5:09 am

Pk no es carreguen la maleïda planta d'una vegada!!! A hores d'ara ja estarien tots dins del genjutsu etern... en fi...

La veritat és que no hi havia pensat en això Meina jeje però podria ser i seria una bona manera d'acabar amb aquesta guerra ^^ No ho sé, però a mi em semblaria lògic que ho fes i no em desagradaria... tot i que no sé que deu estar pensant en Kishimoto jeje
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dl Oct 14, 2013 10:50 am

Bwa Meina, doncs que té molts números d'acabar així la cosa XD
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dj Oct 17, 2013 1:44 am

S'haura acavat ja la guerra?? o encara continuara amb l'Obito encara més fort?? Bueno, encara han de derrotar al Madara...

PER FI AVANÇEN UNA MICA (jo crec) Content
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Skuld Dj Oct 17, 2013 5:22 am

Jo no tinc res gaire clar, però sembla que almenys a l'Obito l'han deixat tocat... per altra banda tenim en Madara, que no crec que sigui fàcil de derrotar i... la planta segueix intacta, no?? Bueno, per fi han tocat a l'Obito!! em sembla que ja començava a ser hora jeje I en Kakashi quan pensa tornar?? Pk si no recordo malament encara està en aquella altra dimensió des que va lluitar amb l'Obito...

Sí, em sembla que per fi hem avançat una mica (però poquet) jejeje és que eren molts capítols sense passar gaire res ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dv Nov 01, 2013 2:16 am

Fara cas a les paraules del Naruto o continuara pel camí que esta anant, el Obito?? Que creieu?? Jo no ho tinc gaire clar!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Nafi Dj Nov 07, 2013 12:42 am

Feia tres setmanes que no llegia Naruto i avui m'he posat al dia, sembla que això ja s'acaba no? Tot i que molt maco tots junts buidant al pobre Obito, però a tot això, on és en Madara? Perquè aquest no es pasarà al costat bó. Com no li surti bé el pla de la flor gegant segur que intentarà fer algo per destruir-los a tots, o creieu que no?
Al final a l'Obito l'han guanyat però no s'ha passat al "costat bó" oi?
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Meina Dj Nov 07, 2013 2:37 am

Lo de si s'ha passat al costat bo o no no en tinc ni idea, segurament ho savrem al proxim capítol!!

El Madara diria que esta apartat de tots lluitant contra el 1r Hokage!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto [SPOILERS] - Página 3 Empty Re: Naruto [SPOILERS]

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum