Naruto [SPOILERS]
+2
Skuld
Meina
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Manga
Pàgina 6 de 6
Pàgina 6 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Naruto [SPOILERS]
Hi ha hagut un final super boooo i super macooooo Es que m'ha encantat, el Kishimoto s'ho ha currat *-*
Que monooo que es el fill del Asuma i la Kurenai, sempre havia tingut ganes de veure'l, es super adorable! I els fills de la Hinata i el Naruto també son encantadors I el meu imaginari SaIno s'ha fet realitat!! El que m'ha extranyat molt es el Choji amb la Kamui (diria que es deia aixi) buah, es que durant el manga no em sonava haver-los vist cap cop parlant! I com ja s'esperava el ShikaTema! El que no m'ha agradat tant es el pentinat del Gaara, nose no li acaba de quedar bé!
En fi, realment esperava un final molt dolent, per que em pensava que amb el que quedava no seria capaç d'acavar-lo bé, pero s'ho ha fet vindre molt bé, i m'encanta!!
Que monooo que es el fill del Asuma i la Kurenai, sempre havia tingut ganes de veure'l, es super adorable! I els fills de la Hinata i el Naruto també son encantadors I el meu imaginari SaIno s'ha fet realitat!! El que m'ha extranyat molt es el Choji amb la Kamui (diria que es deia aixi) buah, es que durant el manga no em sonava haver-los vist cap cop parlant! I com ja s'esperava el ShikaTema! El que no m'ha agradat tant es el pentinat del Gaara, nose no li acaba de quedar bé!
En fi, realment esperava un final molt dolent, per que em pensava que amb el que quedava no seria capaç d'acavar-lo bé, pero s'ho ha fet vindre molt bé, i m'encanta!!
Ja tinc ganes de veure la película The Last i fartar-me a fanservice... que per cert, el nou Inoshikacho FA POR. Al principi pensava que el fill de la Ino i en Sai era una noia... pel pentinat suposo.
Se que ja ha sortit però no aconsegueixo trobar-la subtitulada... algú sap con puc trobar la última película de Naruto: The Last? Algú ha pogut veure-la? Necesito veure més NaruHina
He llegit per algun lloc que la película sortirà en BluRay al Juliol així que m'imagino que aleshores podrem veure-la per fi. No se si aguantaré fins a Juliol, queda massa...
Pàgina 6 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6