Fairy Tail [SPOILERS]
5 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Manga
Pàgina 1 de 7
Pàgina 1 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Fairy Tail [SPOILERS]
¡Fairy Tail! Si, ¿Acaso las Hadas tienen cola? Nadie sabe si exisiten en primer lugar. Es por eso que es un misterio eterno. Una aventura interminable. Ese es el significado detrás del nombre.
Com que sé que alguns de vosaltres també seguiu Fairy Tail he pensat que potser estaria bé poder comentar sobre l'anime, els capítols de cada setmana o el que sigui per aquí
Com que sé que alguns de vosaltres també seguiu Fairy Tail he pensat que potser estaria bé poder comentar sobre l'anime, els capítols de cada setmana o el que sigui per aquí
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Re: Fairy Tail [SPOILERS]
No savia el significat que hi havia redera el nom de Fairy Tail, MOLA MOOOLT
Bona idea la de fer un grup per parlar de FT, jo també vaig pensar a fer algo així pero al principi nomes hauriem sigut la Erwyn i jo, despres vaig pensar fer-lo de Naruto, però nomes erem la Nafi i jo, que trist T^T, però millor, ara ja sóm 3 de FT
VA NAFI A MIRAR FAIRY TAIL I AIXÍ POTS COMENTAR!!!
Avui surt el nou capítol!!! Aveure que passara...
Bona idea la de fer un grup per parlar de FT, jo també vaig pensar a fer algo així pero al principi nomes hauriem sigut la Erwyn i jo, despres vaig pensar fer-lo de Naruto, però nomes erem la Nafi i jo, que trist T^T, però millor, ara ja sóm 3 de FT
VA NAFI A MIRAR FAIRY TAIL I AIXÍ POTS COMENTAR!!!
Avui surt el nou capítol!!! Aveure que passara...
Bona idea Skuld!!
El capítol passat, no, l'altre, no, l'atre xD (Parlem del manga, no?) Em vaig morir. Home, aquí ja no conto ni spoilers ni res, les 3 anem a ritme japonès.. O ho poso dins spoiler? Bueno, per si de cas: (Que no us costa res obrir-lo xD)
PD: Això de la cua, jo ho sabia.. Em sembla recordar que ho mencionaven un dels primers capítols o algo així... Almenys en el primer Op.
El capítol passat, no, l'altre, no, l'atre xD (Parlem del manga, no?) Em vaig morir. Home, aquí ja no conto ni spoilers ni res, les 3 anem a ritme japonès.. O ho poso dins spoiler? Bueno, per si de cas: (Que no us costa res obrir-lo xD)
- FT capítols manga 334-335:
- Quan en Gray es va morir, que li estava a punt de dir una cosa a la Juvia..* Ahhhh!!! Però m'imaginava, que no, que és impossible que en GRAY precisament, que és dels que molen més (jejejejje) no el podia matar! Vaig pensar bastant en que la Ultear volia morir, o sacrificar-se... Li donaria la vida a en Gray. Però no vaig pensar en una cosa com veure 1 minut en el futur, que se salvéssin tots. (Però millor, no és que vulgui que estiguin morts! xD)
* (Tot i que deia que no era res important i la Juvia ho malinterpretava com jo xD) Uhihihihiiihi En Gray últimament està mig "acceptant" que sent algo per la Juvia!! \(>u<)/
PD: Això de la cua, jo ho sabia.. Em sembla recordar que ho mencionaven un dels primers capítols o algo així... Almenys en el primer Op.
ErwynKC- Dimoni guineu
Gràcies, és que vaig pensar que seria una bona idea :)Per cert Meina, si en voleu començar un de Naruto per mi encantada jaja pk també el segueixo Això del nom del gremi em sembla que ho va dir en Makarov en algun moment.. però no recordo exactament quan jeje
Jo els capítols de Fairy Tail però els miro dissabte al matí quan ja estan editats aquí. L'Erwyn em va passar l'enllaç i, la veritat és que em va agradar molt com fa els capítols
Com que jo tampoc n'estic segura...
Jo els capítols de Fairy Tail però els miro dissabte al matí quan ja estan editats aquí. L'Erwyn em va passar l'enllaç i, la veritat és que em va agradar molt com fa els capítols
Com que jo tampoc n'estic segura...
- Spoiler:
- A mi em semblava força evident que en Mashima no mataria en Gray... i menys en un moment com aquell!!! Crec que només volia desviar l'atenció del que li volia dir a la Juvia xD Però només va funcionar un moment.. vull saber què li anava a dir!!! (tb em faig il·lusions)
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jajajjajaja Sí, a mi tmb m'agrada molt com ho edita.. Fa que s'assembli una miiiiica més a l'anime^^
- Spoiler:
- Síii!! I aquell dia que en Gray parlava amb la Erza?? Estava BEN clar!! Ara miraré a veure si trobo quin capi era...
ErwynKC- Dimoni guineu
Eii noies jo us passo auesta pàgina: http://www.animextremist.com/mangas-online/fairytail-manga/capitulo-337.html , penjen els nous capítols de FT cada divendres al vespre a mi sempre m'ha anat molt bé, tot hi que té molts pocs mangas!!
- Spoiler:
- SHIII se l'hi comença a notar molt al Gray (tot gracies al Lyon)
com que sé que potse encara no us el heu llegit
- capítol 337:
- NATSU!!! Has de salvar el Frosch i el Rogue!!! No pots deixar que el Frosch mori i que el Rogue es torni dolent, que sinó jo em moroo!! (Vale, calmemnos) Que us ha semblat el nou capítol?? Porfin els dracs han marxat!!! I un bonic moment NaLu!!
Ja l'he mirat!!
- capítol 337:
- Però aquesta saga dels dracs m'ha semblat curteta, a m'hi m'hauria agradat que els combats haguessin estat una mica més llargs.. no sé, ja que havien fet venir en Cobra expressament...
És veritat, que en Rogue està al teu top 15!! Jo el primer que he pensat ha sigut: Natsu, no t'oblidis de dir-li a en Rogue que és important xD Esperem que no acabi pitjor del que sembla... Però de moment hem fet desaparèixer els dracs i tots contents ^^ (bueno, la Mavis no ho semblava gaire...)
Skuld- Dimoni gos
No sé que ha passat! Jo havia publicat la meva resposta!
ErwynKC- Dimoni guineu
Bueno, doncs, ho hauré de tornar a escriure tot T_T
Ja l'he llegiiit!!! ^^
Ja l'he llegiiit!!! ^^
- Posdata Capítol 335:
- La veritat és que al final em va fer pena que la Ultear es morís... Mai no m'hi havia fixat molt, però en el fons era una bona persona.. :\
- FT Capítol 337:
- És veritat, no se'ls ha vist lluitar (centrats en la lluita i una batalla com déu mana) gairebé gens.. Només s'han posat en la batalla d'en Natsu.. :\
Que no està malament, al contrari, però també podien haver allargat la saga, veient les lluites dels altres, els més principals almenys: els altres Dragon Slayers.. Sí que es veia que també s'ho estaven currant, però lluitar lluitar no ens ho han ensenyat...
Però ha estat bé
I el final molt maco^^ Ara que pasarà, mentre esperem a que passi l'any on teòricament assasinen en Frosch....?
Per ceeert!!! La setmana que vé 3 CAPÍTOLS!!!!!!!!!!!!! Sí!!!!!!!!!!!!!!!
I l'altre setmana també!!!!!!
ErwynKC- Dimoni guineu
És veritat!! Ja no hi pensava en els tres capítols la setmana que ve serà genial!! M'ha molat el vídeo, on posava que s'haurà de passar més estona editant jajaj pobre, però millor per nosaltres
Skuld- Dimoni gos
No llegiré res per no endur-me spoilers, i quan arribi al vostre nivell de FT ja em tindreu per aquí.
Igualment us proposo una cosa per aquest post (i també pel que s'ha creat per comentar Naruto):
- Posar [SPOILERS] al titol per avisar que hi han spoilers només amb el titol i no haver de comentar tot posant-ho dins del spoiler.
- Posar el tema com a Permanent per a que sempre estigui a dalt de la llista de temes i no caigui i no l'haguem de buscar.
Ja em direu que su sembla!
Igualment us proposo una cosa per aquest post (i també pel que s'ha creat per comentar Naruto):
- Posar [SPOILERS] al titol per avisar que hi han spoilers només amb el titol i no haver de comentar tot posant-ho dins del spoiler.
- Posar el tema com a Permanent per a que sempre estigui a dalt de la llista de temes i no caigui i no l'haguem de buscar.
Ja em direu que su sembla!
Nafi, en el de Naruto ja he posat el titol: Naruto [spoilers], però lo de permanent no ho se fer, com es fa??
No sé si algú que no és administrador pot fer-ho: quan crees el tema just a sota de on posa Enviar es pot escollir el tipus de tema Normal, Permanent, Anunci, Anunci Global.
Però tranquila ja ho faig jo També ho faig amb aquest perquè no sé quan tornarà la Skuld, si hi ha algun problema ja m'ho direu.
Però tranquila ja ho faig jo També ho faig amb aquest perquè no sé quan tornarà la Skuld, si hi ha algun problema ja m'ho direu.
Editat per darrera vegada per Nafi el Dl Jul 01, 2013 5:39 am, editat 1 cop en total
No, em sembla que nosaltres no ho podem fer.. Gràcies SuperNafi! ^^ xDDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Aquí estic per servir-vos!
Ara ja no cal que ho poseu tot entre spoilers, qui entri aquí està curat d'espants i si sendú un spoiler quien avisa no es traidor!
P.D.: Sento l'off-topic que he fet x))
Ara ja no cal que ho poseu tot entre spoilers, qui entri aquí està curat d'espants i si sendú un spoiler quien avisa no es traidor!
P.D.: Sento l'off-topic que he fet x))
Jajaja Mercii SuperNafi!!!
Tornant al tema FT: Shii la setmana que vé 3 capítols!!
Tornant al tema FT: Shii la setmana que vé 3 capítols!!
He vist fins el capítol vuit de l'anime i mola moooolt! (Quan derroten al Lullabily o algo així).
L'Erza és la Sailor Moon, quan es transforma i canvia d'armadura clar. De caràcter no s'hi assembla gens! Me n'alegro que hi hagi una dona que els tingui ben posats, sempre som unas canguelis incapaces de protegint-se (Sakura), en canvi l'Erza els du a tots com vol i és la maga més poderosa del gremi Fairy Tail, M'ENCANTA! Em recorda a la Tsunade amb lo animal que és i el caràcter que té.
En Natsu i en Gray són en Naruto i en Sasuke, només que en Gray és molt més simpàtic que en Sasuke i m'agrada moooolt més *-*
La Lucy per ara em sobra completament.
I en Kage és en Shikamaru! Mateix pentinat i mateix poder (lo de controlar les sombres), em veig vindre que no tornarà a sortir i ja m'estic deprimint...
S'hi assemblen tant que fins i tot he trobat una foto junts:
Si busques Kage Fairy Tail al Google Imagenes surten fotos d'en Shikamaru i tot!
L'Erza és la Sailor Moon, quan es transforma i canvia d'armadura clar. De caràcter no s'hi assembla gens! Me n'alegro que hi hagi una dona que els tingui ben posats, sempre som unas canguelis incapaces de protegint-se (Sakura), en canvi l'Erza els du a tots com vol i és la maga més poderosa del gremi Fairy Tail, M'ENCANTA! Em recorda a la Tsunade amb lo animal que és i el caràcter que té.
En Natsu i en Gray són en Naruto i en Sasuke, només que en Gray és molt més simpàtic que en Sasuke i m'agrada moooolt més *-*
La Lucy per ara em sobra completament.
I en Kage és en Shikamaru! Mateix pentinat i mateix poder (lo de controlar les sombres), em veig vindre que no tornarà a sortir i ja m'estic deprimint...
S'hi assemblen tant que fins i tot he trobat una foto junts:
Si busques Kage Fairy Tail al Google Imagenes surten fotos d'en Shikamaru i tot!
M'alegro que Fairy Tail t'agradi!! L'Erza m'agrada moltíssim tb, és veritat que és diferent a les altres i des que va aparèixer va quedar clar que era la que manava (tot i que n'hi ha d'altres que no es queden enrere). I la veritat és que quan va sortir en Kage... crec que tots els que hem vist Naruto vam pensar en en Shikamaru pk és que és inevitable veure que són clavats!! xD
Skuld- Dimoni gos
Jo també m'alegro que t'agradi!!! La Erza és molt guai :DD A part de ser qui mana per allà,pot arribar a ser molt forta!*-*
M'agrada molt^^
He de confessar que no m'encordava que en Kage s'assemblava tant a en Shikamaru, em sembla que quan vaig començar a mirar FT, en cara no mirava Naruto..
M'agrada molt^^
- Erza xD :
Definició de la Erza, amb en Natsu i en Gray xDDDDD
He de confessar que no m'encordava que en Kage s'assemblava tant a en Shikamaru, em sembla que quan vaig començar a mirar FT, en cara no mirava Naruto..
ErwynKC- Dimoni guineu
La Erza es el personatge femení que agrada més, ho vaig llegir en algún lloc, que van fer una enquesta i ella va ser la noia que agradava més!! I a mi personalment m'encanta!!
La veritat es que quan vaig veure el capítol no m'hi vaig donar compte, peró un dia pel face diria que vaig veure aquesta mateixa imatge i em va fer reaccionar ! S'asemblen moltissim!!
Erwyn, Skuld, ja heu vist els capítols d'aquesta setmana??
Que bó el Natsu de rei!! Tots troban-lo a faltar i ell de cop apareix amb la corona!! Jajaja
Buff... la Ul no ha mort!! tot hi que em sap molt de greu per la Meledy i que s'hagi quedat tant vella!!
El Zeref ha tornat!!!!
La veritat es que quan vaig veure el capítol no m'hi vaig donar compte, peró un dia pel face diria que vaig veure aquesta mateixa imatge i em va fer reaccionar ! S'asemblen moltissim!!
Erwyn, Skuld, ja heu vist els capítols d'aquesta setmana??
Que bó el Natsu de rei!! Tots troban-lo a faltar i ell de cop apareix amb la corona!! Jajaja
Buff... la Ul no ha mort!! tot hi que em sap molt de greu per la Meledy i que s'hagi quedat tant vella!!
El Zeref ha tornat!!!!
Ja els he viiiiiiiiist!!! ^___________^
M'encanta en Gray M'encanta.. És que és taaaaaaaaaaaaaaan maaaacooo!!!!
Per cert, Juvia 2.0 xDDDD
I lo de la Ul..... TT^TT Quina pena.... :_
Bueeeno, després de estar 3000 hores amb el paint i l'Imageshack, he posat algunes imatges!
Què us sembla, que farà en Zeref? Podrà aturar-lo Fairy Tail? Esperem que sí... I que ningú mori, plis xD
M'encanta en Gray M'encanta.. És que és taaaaaaaaaaaaaaan maaaacooo!!!!
Per cert, Juvia 2.0 xDDDD
I lo de la Ul..... TT^TT Quina pena.... :_
- Fotos per comentar el capítol :
Ja tenim el nostre gremi aquíiiiiii!!!! <333
Quin final!!
P.D: Arrastreu la última imatge i obriu-la en una pestanya nova, no es veu sencera Q.Q
Bueeeno, després de estar 3000 hores amb el paint i l'Imageshack, he posat algunes imatges!
Què us sembla, que farà en Zeref? Podrà aturar-lo Fairy Tail? Esperem que sí... I que ningú mori, plis xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo tb ja els he vist!!! El primer ha sigut genial amb en Natsu de rei jajjaja i després quan s'han pensat que s'havia emportat la corona jajjaja Ha sigut boníssim xD I ja tenia ganes de tornar a veure el gremi reconstruït, perquè feia pena de veure...
En Gray ha sigut una mica cruel dient-li "no" d'aquella manera jajjaja però com que la Juvia no es desanima fàcilment no hi ha problema Al final caurà!! xD
I pobre Ultear.. és una sort que no sigui morta i s'hagi pogut perdonar, però haver envellit d'aquesta manera..
I el final amb en Zeref i la Mavis ha sigut brutal!!! Segur que FT donarà guerra!! Però tinc un dubte.. en algun moment en Zeref ha dit que no la veia ni la sentia, però que sabia que era allà.. com parlaven doncs?? Potser és que m'he despistat..
Per cert, la Mavis tb m'agrada molt ^^
En Gray ha sigut una mica cruel dient-li "no" d'aquella manera jajjaja però com que la Juvia no es desanima fàcilment no hi ha problema Al final caurà!! xD
I pobre Ultear.. és una sort que no sigui morta i s'hagi pogut perdonar, però haver envellit d'aquesta manera..
I el final amb en Zeref i la Mavis ha sigut brutal!!! Segur que FT donarà guerra!! Però tinc un dubte.. en algun moment en Zeref ha dit que no la veia ni la sentia, però que sabia que era allà.. com parlaven doncs?? Potser és que m'he despistat..
- Spoiler:
Per cert, la Mavis tb m'agrada molt ^^
Skuld- Dimoni gos
Jo també ho he pensat!! Suposo que deduïa el que deia la Mavis.. O ho notava espiritualment xD Ni idea!
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo també crec que sigui algo així!!
El que també m'ha fet molta gracia he sigut la "baralla" entre gremis per la Yukino, pobreta em va fer molta pena el que l'hi va passar, s'ho mereix moltissim!!
Per cert, el "bitxo" aquest raro que porta el Zeref, no es el mateix que duia l'Obra de Raven Tail
Skuld, a mi també m'agrada molt la Mavis, pk es una noia molt "infantil", alegre, juganera, divertida, etc..., però quan s'ha de posar seria s'hi posa!!
El que també m'ha fet molta gracia he sigut la "baralla" entre gremis per la Yukino, pobreta em va fer molta pena el que l'hi va passar, s'ho mereix moltissim!!
Per cert, el "bitxo" aquest raro que porta el Zeref, no es el mateix que duia l'Obra de Raven Tail
- "Bitxo":
Skuld, a mi també m'agrada molt la Mavis, pk es una noia molt "infantil", alegre, juganera, divertida, etc..., però quan s'ha de posar seria s'hi posa!!
Pàgina 1 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7