Fangirl
+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 4 de 14
Pàgina 4 de 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: Fangirl
No en puc triar només un.... M'agrada bastant en Kaname, i el Fuuto físicament és guapo, però és un boooooooorde!!! O sigui que el Fuu-kun (La Meina i jo sempre li acabem dient Fuu perquè no ens enrrecordem del nom complet xD) no com no sigui una mica més amable i simpàtic!
En Yusuke m'agrada bastant, és guapo i a sobre Tsundere <333333333 *Mor per nosebleed* XD
Però el Subaru és massa!! Es ruboritza ràpid, és guapo, atlètic... És tan monu!
En Natsume encara no el conec, però sembla una mica fred, però físicament em sembla molt guapo!
Tot i que en Tsubaki és molt maco i divertit! M'agrada bastant ^^
No sé amb qui quedar-me..
Em sembla que amb el Yusuke!!! ^
P.D: Aquí en Wataru queda molt molt bé, però no us enganyeu: té 10 anys! jajajjajajaj
P.D.2: Com podia fer 3 dies que no comentavem??? O.O
En Yusuke m'agrada bastant, és guapo i a sobre Tsundere <333333333 *Mor per nosebleed* XD
Però el Subaru és massa!! Es ruboritza ràpid, és guapo, atlètic... És tan monu!
En Natsume encara no el conec, però sembla una mica fred, però físicament em sembla molt guapo!
Tot i que en Tsubaki és molt maco i divertit! M'agrada bastant ^^
No sé amb qui quedar-me..
Em sembla que amb el Yusuke!!! ^
P.D: Aquí en Wataru queda molt molt bé, però no us enganyeu: té 10 anys! jajajjajajaj
P.D.2: Com podia fer 3 dies que no comentavem??? O.O
ErwynKC- Dimoni guineu
És difícil triar-ne un eh... en serio en Wataru també és un tio?
Pueees pel físic em quedaria amb en Yuusuke o amb en Tsubaki, ja veure'm si quan miri l'anime segueixo pensant el mateix XD
Pueees pel físic em quedaria amb en Yuusuke o amb en Tsubaki, ja veure'm si quan miri l'anime segueixo pensant el mateix XD
Jo com que encara no en conec a cap... m'hauré de guiar pel físic. I, em sembla que el que m'agrada més és en Natsume, no sé exactament pk, però és el que m'ha cridat més l'atenció. Quan miri l'anime ja veure què passa ^^
P.D: tot i que l'Azusa tb m'ha agradat bastant .. sincerament, tots són bastant/molt guapos xD
P.D: tot i que l'Azusa tb m'ha agradat bastant .. sincerament, tots són bastant/molt guapos xD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
TOOOOOOOOTS són guapissims!!! Molt bones eleccions!!
Erwyn, es veritat aveure si el Fuu canvia una mica la personalitat per que jo de moment no l'aguanto, per molt guapo que sigui!! El Natsume, tot hi no coneixe'l, jo no el veig gaire fred, el veig més aviat madur!!
Si, Nafi el Wataru es un noi, bueno més aviat un nen de 10 anys, es molt
Skuld, Nafi, bona elecció, bueno... en realitat tots són bona elecció!! Són tant guaposs!! Us recomano moltissim que us el mireu!! A mi i a la Erwyn ens esta agradant molt!!
P.D: No tinc ni idea com hem pogut estar 3 dies sense comentar , quan ho he vist he agut de comentar!! Es que m'he espntat !!
Erwyn, es veritat aveure si el Fuu canvia una mica la personalitat per que jo de moment no l'aguanto, per molt guapo que sigui!! El Natsume, tot hi no coneixe'l, jo no el veig gaire fred, el veig més aviat madur!!
Si, Nafi el Wataru es un noi, bueno més aviat un nen de 10 anys, es molt
Skuld, Nafi, bona elecció, bueno... en realitat tots són bona elecció!! Són tant guaposs!! Us recomano moltissim que us el mireu!! A mi i a la Erwyn ens esta agradant molt!!
P.D: No tinc ni idea com hem pogut estar 3 dies sense comentar , quan ho he vist he agut de comentar!! Es que m'he espntat !!
És un anime nou, no? Vull dir, que encara està en emissió, oi que sí? No sé si esperar una mica que hi hagi més capítols, però és que m'estan entrant moltes ganes de mirar-lo xD
I sí, tots són guapíssims llàstima que encara no en conegui cap... me'l miraré, ho prometo jajjajja
I sí, tots són guapíssims llàstima que encara no en conegui cap... me'l miraré, ho prometo jajjajja
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Te l'has de miraaaaaaaaar! De moment hi han dos capítols, i surten el dimecres-vespre. ^^ Però solc mirar-los dijous^^ A mi m'està agradant molt!! És total per fangirls!!!!
P.D: Haviem dit amb la Meina que el dimecres seria el dia Oficial de Fangirling, ja que surten els capis de BC i Free! ^______^
P.D: Haviem dit amb la Meina que el dimecres seria el dia Oficial de Fangirling, ja que surten els capis de BC i Free! ^______^
ErwynKC- Dimoni guineu
Si, Skuld, encara s'esta emitint, com ha dit la Erwyn van pel capítol 2, a mi em va molt millor mirar els animes així per que no se'm fan tant llargs!!
Yes!! El dimecres es el dia de la setmana Oficial per fangrilejar !! Per que jo quan seguia Amnesia que també es un anime harem inverso també sortia els dimecres!! ¿Coincidencia? Pues NO, per que els dimecres són els dies per les fangirls!!
Yes!! El dimecres es el dia de la setmana Oficial per fangrilejar !! Per que jo quan seguia Amnesia que també es un anime harem inverso també sortia els dimecres!! ¿Coincidencia? Pues NO, per que els dimecres són els dies per les fangirls!!
Doncs a veure si m'hi poso i els dimecres podem fangirlejar (o dijous, no sé exactament quan el mireu) ^^ Només dos de moment, no? Així potser el començaré
Skuld- Dimoni gos
Siiiiiiiiiiiiiii!!!! Així podrem fangirlejar encara mésss!!
P.D: Depèn de si surt molt tard o què.. ^^
P.D: Depèn de si surt molt tard o què.. ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Tot hi que diria que surt cap a la matinada, però diu que es dimecres per que als paisos Llatins encara estan a dimecres, però per nosaltres seria dijous ben d'hora al mati!!!
Acabo de veure el primer capítol i vaya tela! Quants noms >.< em costarà un ou enrecordar-me'n de tots! Havent vist el primer capítol i coneixent-los una mica més em quedo encara amb en Yuusuke (m'encanten els seus cabells vermells ) i sembla bastant divertit, però en Tsubaki em fa mal rollete... no sé perquè. Tot i que el que s'endú la palma de creepy és en Kaname, no m'agrada.
En Tsuname encara no ha sortit (diria) així que no sé res d'ell! I en Subaru m'ha agradat més del que em pensava, sembla el més normal de tots x)))
Però el millor de tots amb diferència és en Juli en serio entén el que diu la noia? (no me'n recordo del nom, és molt lleig!)
Ja tinc ganes de veure el segon per saber més sobre ells!
En Tsuname encara no ha sortit (diria) així que no sé res d'ell! I en Subaru m'ha agradat més del que em pensava, sembla el més normal de tots x)))
Però el millor de tots amb diferència és en Juli en serio entén el que diu la noia? (no me'n recordo del nom, és molt lleig!)
Ja tinc ganes de veure el segon per saber més sobre ells!
En Subaru és més monuuuuuuuuuu!! El capi 2 va dedicat a ell^^
La noia es diu Ema.
Veig que l'estil tan.... llençat (?) que tenen en Tsubaki i en Kaname no t'agraden.. Jejejeje
En Yusuke és el millor (en el capi 2 també surt força, i es veu allà on és ben bé tsundere!!)
La noia es diu Ema.
Veig que l'estil tan.... llençat (?) que tenen en Tsubaki i en Kaname no t'agraden.. Jejejeje
En Yusuke és el millor (en el capi 2 també surt força, i es veu allà on és ben bé tsundere!!)
ErwynKC- Dimoni guineu
En Kaname no m'agrada perquè s'aprofita de la situació pobreta, i passar de viure sola a conviure amb deu tios ha de ser molt difícil com perque a més n'aparegui un que només et vol fer girar el cap, mala persona.
En Tsubaki en canvi no és que no m'agradi, m'agrada com s'ho agafa quan ella escolta com assajaven, però em fa mal rollo per algo. A més no m'agrada gens la veu que li han posat pobret, li fa perdre molts punts. I per cert que significa seyiu? O algo així. En Subaru diu que en Tsubaki i el germà bessó són seyius, vol dir actor? És que el fansub no ho ha traduït...
I jo em pensava que ella es deia Imuonoseque, que és com li diuen ells, però suposo que deu ser una manera afectiva de parlar com Onii-chan o algo així, m'equivoco?
Vaig una mica perduda amb el japonès...
En Tsubaki en canvi no és que no m'agradi, m'agrada com s'ho agafa quan ella escolta com assajaven, però em fa mal rollo per algo. A més no m'agrada gens la veu que li han posat pobret, li fa perdre molts punts. I per cert que significa seyiu? O algo així. En Subaru diu que en Tsubaki i el germà bessó són seyius, vol dir actor? És que el fansub no ho ha traduït...
I jo em pensava que ella es deia Imuonoseque, que és com li diuen ells, però suposo que deu ser una manera afectiva de parlar com Onii-chan o algo així, m'equivoco?
Vaig una mica perduda amb el japonès...
Aixx, el meu Subaru!!
El Yusuke també el trobo tope mono, va ser un dels primers que em va cridar l'atenció!! I el seu cabell Vermell el fa ser brutal!
Nafi tens raò amb aixó del Kaname i el Tsubaki, tot hi que jo crec que el Kaname ho fa per que així es la seva personalitat i del Tsubaki, si, la seva veu sobra una mica fa com cosa, es molt rara!!
Seiyu, són els actors de veu, els que els hi posen la veu als personatges dels animes!!
El Yusuke també el trobo tope mono, va ser un dels primers que em va cridar l'atenció!! I el seu cabell Vermell el fa ser brutal!
Nafi tens raò amb aixó del Kaname i el Tsubaki, tot hi que jo crec que el Kaname ho fa per que així es la seva personalitat i del Tsubaki, si, la seva veu sobra una mica fa com cosa, es molt rara!!
Seiyu, són els actors de veu, els que els hi posen la veu als personatges dels animes!!
Seiyuu són dobladors, de veu! Per exemple, en Marc Zanni és seiyuu!
Ja! En Tsubaki amb aquesta veu no mola gens! :C Tens molta raó qua amb aquesta veu perd molt!!
Suposo que el que vols dir, sí, deu ser una manera de parlar-li tipo Onee-chan.. (Onii-chan és germà, onee-chan germana )
Ja! En Tsubaki amb aquesta veu no mola gens! :C Tens molta raó qua amb aquesta veu perd molt!!
Suposo que el que vols dir, sí, deu ser una manera de parlar-li tipo Onee-chan.. (Onii-chan és germà, onee-chan germana )
ErwynKC- Dimoni guineu
Li diuen Imoue-chan o algo així, suposo que significa germana o algo per l'estil.
En Kaname em recorda a en Miroku de InuYasha, el monjo playboy! Tot i que en Miroku és molt més en plan pulpo i en canvi en Kaname és un seductor.
Retiro lo que he dit d'en Tsubaki, m'encanta! És un dels més alegres de la casa i això m'encanta tot i tindre una veu horrible pobret... Però és moooolt kawaii
I el petitó també pobret, en Wataru
Ja heu fet les fitxes de fangirl de tots els que m'agraden
En Kaname em recorda a en Miroku de InuYasha, el monjo playboy! Tot i que en Miroku és molt més en plan pulpo i en canvi en Kaname és un seductor.
Retiro lo que he dit d'en Tsubaki, m'encanta! És un dels més alegres de la casa i això m'encanta tot i tindre una veu horrible pobret... Però és moooolt kawaii
I el petitó també pobret, en Wataru
Ja heu fet les fitxes de fangirl de tots els que m'agraden
No he llegit res del que heu posat, però ja tinc la intenció de mirar-me els capis avui... que sinó em quedo enrere (així ho podré llegir i comentar ^^)
Skuld- Dimoni gos
Nafi! Ja et veig més convençuda!
Jajajaja Ja ho deia jo que en Tsubaki molava!
Quan vaig veure en Kaname vestit de monjo vaig pensar directament amb en Miroku!
La veu d'en Wataru tampoc m'agrada massa, però continua sent molt kawaii^^
Skuld! Te'ls has de mirar! A la Nafi li han encantat!!
Jajajaja Ja ho deia jo que en Tsubaki molava!
Quan vaig veure en Kaname vestit de monjo vaig pensar directament amb en Miroku!
La veu d'en Wataru tampoc m'agrada massa, però continua sent molt kawaii^^
Skuld! Te'ls has de mirar! A la Nafi li han encantat!!
ErwynKC- Dimoni guineu
D'aquí una estona m'hi posaré
Skuld- Dimoni gos
Jo també vaig pensar que el Kaname es estil Miroku!!
A mi encanvi la veu del wataru la trobo super Kawaii!!
Sii, Skuld, te l'has de mirar ja i així podem comentar millor!!
A mi encanvi la veu del wataru la trobo super Kawaii!!
Sii, Skuld, te l'has de mirar ja i així podem comentar millor!!
A veure, ja he vist el primer capítol A veure, són tots moníssims, però sobretot en Yusuke, en Subaru i l'Azusa M'han agradat més del que em pensava...
M'ha fet molta gràcia quan li han dit que eren seiyuus, tot i que ja m'imaginava que estaven practicant per algun paper
I el que no m'ha agradat gens ni mica ha sigut en Kaname sincerament, m'ha caigut fatal... En Tsubaki, en canvi, no em desagrada ^^
I l'esquirol aquest tan sobreprotector jajjaja em sembla que se li girarà feina xD Com per controlar-los a tots
P.D.: són moooooolts noms T.T em costarà recordar-los... de fet ja m'he oblidat de bastants jeje
M'ha fet molta gràcia quan li han dit que eren seiyuus, tot i que ja m'imaginava que estaven practicant per algun paper
I el que no m'ha agradat gens ni mica ha sigut en Kaname sincerament, m'ha caigut fatal... En Tsubaki, en canvi, no em desagrada ^^
I l'esquirol aquest tan sobreprotector jajjaja em sembla que se li girarà feina xD Com per controlar-los a tots
P.D.: són moooooolts noms T.T em costarà recordar-los... de fet ja m'he oblidat de bastants jeje
Skuld- Dimoni gos
Wiii, molt ben fet, Skuld per haver'te mirat ja el primer capítol!!! Ara et toca el 2n!!! I podrem comentar amb més gent sobre aquests super pivons!! L'esquirol (Juli) es tope Kawaii i si que se li girarà moltissima feinaa!! Jo els noms no m'hen se gaire, el que si que em se es els personatges que han sortit i els que falten per sortir!!
Em va agradar molt quan la Ema es quedava :pale:i els deia al Tsubaki i a l'Azusa:
-No us preocupeu! Jo us recolzo, de veritat xDDDDD
I en Tsubaki aprofitant la confusió per fer broma i confondre-la encara mésxDD Jajajajjaja
Shhiiii, has de veure el 2!! En Subaru és molt maco! I veuràs que en Yusuke és encara més maco del que sembla!! Tsundere!!!!!!
-No us preocupeu! Jo us recolzo, de veritat xDDDDD
I en Tsubaki aprofitant la confusió per fer broma i confondre-la encara mésxDD Jajajajjaja
Shhiiii, has de veure el 2!! En Subaru és molt maco! I veuràs que en Yusuke és encara més maco del que sembla!! Tsundere!!!!!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Ja he vist el segon ^^ Segueixo pensant que en Yusuke és súper kawaii l'he trobat molt mono De moment segueixo enamorada dels mateixos que he dit abans jeje I al pròxim surt en Natsume!! Tinc ganes que surti per veure quina personalitat té
I a en Fuu.. crec que es deia o algo així.. què li passa? Una mica borde, no? Visca en Yusuke, en Subaru i l'Azusa (els bessons són una passada xD)
I a en Fuu.. crec que es deia o algo així.. què li passa? Una mica borde, no? Visca en Yusuke, en Subaru i l'Azusa (els bessons són una passada xD)
Skuld- Dimoni gos
Pàgina 4 de 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 4 de 14
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum