Fangirl
+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 2 de 14
Pàgina 2 de 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Re: Fangirl
Es que en Kurama és tant geniaal!!
Jo de Slam Dunk, no sé per que no tenia amor, tot hi que ara que m'hi fixo en Ryota es molt guapo!!
Jo de Slam Dunk, no sé per que no tenia amor, tot hi que ara que m'hi fixo en Ryota es molt guapo!!
El Gaara jo no el conec gaire, però mola mooolt!! Mai m'havia fixat el el seu tatuatge!!! *Q* Jejejeje Nafi, kawaii!!!!!!
En Kurama m'agradava moltíssim! ^^ Que maco <3
PD: Jo tampoc la veig :S No sé que passa amb zerochan que no se'n poden veure les imatges..
Dioooooooss!!!!!!!!! En Ryota M'ENCANTAVA MOLTÍSSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot i en Mitsui (Amb els cabells ja curts i els seus triples amb tant de estil) també m'agradava molt..^^ Però en Ryota...!!! (L)Era taaaaan macoo!!! I quan es posava vermell per l'Ayako.. I quan corria amb la pilota, driblant-se a toth'om, dirigint i animant... *________________* M'encantava
Mireu qui us deixo! :
Portgas D. Ace
Anime: One Piece
Info. extra:
+ Edat: 20 anys
+ Aniversari: 1 de Gener
+ Ocupació: Pirata
+ Primera aparició: Episodi 91 del anime. Capítol 154 del manga.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
L'Ace des del primer moment que el vaig veure em va agradar molt. (Quan la Nafi hagi vist One Piece ja m'explicaré bé.. u.u Més val no fer cap spoiler!) I quan vaig saber qui era em va fer una gràaacia!! Taan guapo, tan gran!! Amb el seu barret i la motxilla verda que portava, i aquell somriure de complicitat cap a.. (Nafi, ja ho sabràs! n.n) Posem que cap a tots. Aquella seguretat en enfontrar-se amb l'Sm***r... (Deduïu-ho, sisplau) M'encantava!
No diré res més per evitar spoilers cap a la Nafi.
En Kurama m'agradava moltíssim! ^^ Que maco <3
PD: Jo tampoc la veig :S No sé que passa amb zerochan que no se'n poden veure les imatges..
Dioooooooss!!!!!!!!! En Ryota M'ENCANTAVA MOLTÍSSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot i en Mitsui (Amb els cabells ja curts i els seus triples amb tant de estil) també m'agradava molt..^^ Però en Ryota...!!! (L)Era taaaaan macoo!!! I quan es posava vermell per l'Ayako.. I quan corria amb la pilota, driblant-se a toth'om, dirigint i animant... *________________* M'encantava
- Ryota <333:
Mireu qui us deixo! :
Portgas D. Ace
Anime: One Piece
Info. extra:
+ Edat: 20 anys
+ Aniversari: 1 de Gener
+ Ocupació: Pirata
+ Primera aparició: Episodi 91 del anime. Capítol 154 del manga.
- Ace<3 :
- [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] És taan maco!!
L'Ace des del primer moment que el vaig veure em va agradar molt. (Quan la Nafi hagi vist One Piece ja m'explicaré bé.. u.u Més val no fer cap spoiler!) I quan vaig saber qui era em va fer una gràaacia!! Taan guapo, tan gran!! Amb el seu barret i la motxilla verda que portava, i aquell somriure de complicitat cap a.. (Nafi, ja ho sabràs! n.n) Posem que cap a tots. Aquella seguretat en enfontrar-se amb l'Sm***r... (Deduïu-ho, sisplau) M'encantava!
No diré res més per evitar spoilers cap a la Nafi.
ErwynKC- Dimoni guineu
ACE!!
La veritat es que l'Ace jo al principi no m'hi havia fixat gaire, però es guapissim !!! A més a més les imatges que hi has posat són guapissimes!!
L'Ace juntament amb l'Itachi són uns dels millors germans del anime!!
La veritat es que l'Ace jo al principi no m'hi havia fixat gaire, però es guapissim !!! A més a més les imatges que hi has posat són guapissimes!!
L'Ace juntament amb l'Itachi són uns dels millors germans del anime!!
He vist molts pocs capis de One Piece però em vaig enamorar en seguida de l'Ace! És l'únic personatge de One Piece que m'ha encantat tant! I si, ja sé que li passa ç.ç
Fins on has arribat d'One Piece? Quina saga? Que així si ja has vist la seva aparició, ho edito i així s'entén millor^^
ErwynKC- Dimoni guineu
El meu amor de Yu Yu Hakusho també era en Kurama jaja em sembla que en això hi estem totes d'acord És que és tan maco!!! No tenia competència [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
D'Slam Dunk jo estava penjada d'en Mitsui (després de la reconversió xD) m'encantava com llançava els triples
ACE!!!!!!!!!!!!!! D'ell m'agrada tot !!
D'Slam Dunk jo estava penjada d'en Mitsui (després de la reconversió xD) m'encantava com llançava els triples
- Spoiler:
- [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
ACE!!!!!!!!!!!!!! D'ell m'agrada tot !!
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo de Slam Dunk, ho confesso: tenia el cor dividit... u.u En Mitsui també m'encantava molt >u<
Hisashi Mitsui
Anime: Slam Dunk
Info. extra:
+ Edat: 17 anys
+ Aniversari: 22 de Maig
+ Ocupació: Estudiant (Jugador de bàsquet)
+ Primera aparició: Episodi 21 del anime. Capítol 51 del manga.
PD: Poso la ''fitxa'' completa d'en Michi, si no et fa res. ^^
PD2: Ace i Law. Ace i Law. Ace-i-Law-a-la-mateixa-foto. Puc morir en pau.
Hisashi Mitsui
Anime: Slam Dunk
Info. extra:
+ Edat: 17 anys
+ Aniversari: 22 de Maig
+ Ocupació: Estudiant (Jugador de bàsquet)
+ Primera aparició: Episodi 21 del anime. Capítol 51 del manga.
- Mitsui^^:
PD: Poso la ''fitxa'' completa d'en Michi, si no et fa res. ^^
PD2: Ace i Law. Ace i Law. Ace-i-Law-a-la-mateixa-foto. Puc morir en pau.
ErwynKC- Dimoni guineu
Doncs jo sóc la rareta que no tenia noi preferit a Slam Dunk, o no m'enrecordo (M'haure de tornar a mirar l'anime i jo us diré quin es el meu prefe )
Aqui deixo un altre dels meus amors
VASH
Nom: Vash Zwingli o Suíssa
Anime/manga: hetalia
Aniversari: 1 agost
Ocupació: País
(no es una broma, els personatges d'Hetalia representen cada personatge un país)
Ell es un personatge Tsundere, a l'única que li demostra com realment es, és a la seva "germana" petita Liechtenstein (una micronació que hi ha entre Suissa i Austria)
Aqui deixo un altre dels meus amors
VASH
Nom: Vash Zwingli o Suíssa
Anime/manga: hetalia
Aniversari: 1 agost
Ocupació: País
(no es una broma, els personatges d'Hetalia representen cada personatge un país)
Ell es un personatge Tsundere, a l'única que li demostra com realment es, és a la seva "germana" petita Liechtenstein (una micronació que hi ha entre Suissa i Austria)
- Vash <3:
No, no em fa res Erwyn Bien!! La fitxa completa d'en Michi!! M'agraden les fotos ^^ està tan maco
P.D: la foto de l'ace i en law la vaig posar pensant en tu, Erwyn jaja vaig imaginar k et faria ilu [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
P.D: la foto de l'ace i en law la vaig posar pensant en tu, Erwyn jaja vaig imaginar k et faria ilu [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Hostia Meina em sona molt això dels personatges per cada país però no recordo haver vist Hetalia... Quina cosa més rara!
Jo no he vist Hetalia, però em sembla que potser hauria de posar-lo a pendents Ocupació: País? No ho entenc gaire, però suposo que mirant l'anime... Un tsundere, no està malament jajaja
Skuld- Dimoni gos
Ziiiiii!! És que és tan maco! Michi
OMG! Totes les fotos de l'Ace són *________________* Però seobretot m'encanten la primera i la segona!!!! La segona....... __________________
Jo me l'hauré de posar a pendents! ^^ Si de cas posa-la a recomanacions i la sinopsi, per així veure més o menys la trama^^ Que maco, en Vash! M'encanten totes les fotos de l'spoiler *Q* M'hauré de mirar Hetalia!
OMG! Totes les fotos de l'Ace són *________________* Però seobretot m'encanten la primera i la segona!!!! La segona....... __________________
Jo me l'hauré de posar a pendents! ^^ Si de cas posa-la a recomanacions i la sinopsi, per així veure més o menys la trama^^ Que maco, en Vash! M'encanten totes les fotos de l'spoiler *Q* M'hauré de mirar Hetalia!
ErwynKC- Dimoni guineu
Skuld: Jajaja sii, l'ocupacció es país, per que tot hi ser persones tenen feines de com si fosin països!! I de Tsunderes el Vash no es l'únic, també hi ha l'Arthur (Inglaterra) i el Lovino (Italia del Sud) i algún més!!
Nafi: Potser algú te'n ha parlat, la Syoko-chan el va posar com un dels seus animes preferits, tot hi que ella no va explicar de que anava, i la seva imatge de perfil també es d'Hetalia (Xina i Corea del Sud)
Erwyn: El Vash es tant guapo!!! va ser amor a primera vista tot hi que d'Hetalia també estic enamorada de l'Alfred (Estats Units) i del Michael (Australia)
Nafi: Potser algú te'n ha parlat, la Syoko-chan el va posar com un dels seus animes preferits, tot hi que ella no va explicar de que anava, i la seva imatge de perfil també es d'Hetalia (Xina i Corea del Sud)
Erwyn: El Vash es tant guapo!!! va ser amor a primera vista tot hi que d'Hetalia també estic enamorada de l'Alfred (Estats Units) i del Michael (Australia)
Portem 2 dies sense comentar res aqui!!
Doncs m'hi torno a posar jo
ROGUE
Nom: Rogue Cheney
Anime/manga: Fairy Tail
Ocupació: Mag de Sabertooth/ Dragón Slayer
Primera aparició: Manga 258/ Anime 151
Cabells: Negres
Ulls: Vermells
P.D: La untima imatge de Spoilers no es del Rogue, es del Frosch que es el seu Exceed (un gat que parla, i que té ales quan vol (tot hi que el Frosch sembla una granota)). Però es que es tant KAWAII que no m'he pogut estar de posar una imatge seva!!!
Doncs m'hi torno a posar jo
ROGUE
Nom: Rogue Cheney
Anime/manga: Fairy Tail
Ocupació: Mag de Sabertooth/ Dragón Slayer
Primera aparició: Manga 258/ Anime 151
Cabells: Negres
Ulls: Vermells
- Rogue *O*:
P.D: La untima imatge de Spoilers no es del Rogue, es del Frosch que es el seu Exceed (un gat que parla, i que té ales quan vol (tot hi que el Frosch sembla una granota)). Però es que es tant KAWAII que no m'he pogut estar de posar una imatge seva!!!
Noies!! Avui han començat a emetre un nou anime que tots els tios estan buff...
He pensat posar-ho aqui per que és un anime total per Fangirls!!!
He pensat posar-ho aqui per que és un anime total per Fangirls!!!
- Aqui us deixo l'Op i l'Ed:
L'Opening!!!
L'Ending!!
Sembla interessant! Si pots posar-lo a Recomanacions estaria bé, tinc curiositat de saber de que va!
Rogue!! A mi no em diu res, però es nota que t'agrada molt! Jajajaja ^^
Sí, posa-la a recomanacions, sembla xula! Me la hauré de mirar*-*
Sí, posa-la a recomanacions, sembla xula! Me la hauré de mirar*-*
ErwynKC- Dimoni guineu
Ja l'he posat, aveure que us sembla?? La majoria dels tios que hi han són guapissims!!
El meu Rogue, shii m'encanta!!!
El meu Rogue, shii m'encanta!!!
MOLA MOLTÍSSIM Brothers Conflict. M'ha agradat molt, però m'he d'esperar 1 setmana pel capi 2.. TT^TT
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo de Brothers Conflict m'ha encantat el (es el que més m'ha agradat)
Nom: Subaru Asahina
Anime: Brothers Conflict
Edat: 19
Ocupació: Estudiant
Primera aparició: Capítol 1
SUBARU
Les fotos no són gaire bones per que es un anime molt nou!!
Nom: Subaru Asahina
Edat: 19
Ocupació: Estudiant
SUBARU
- Subaru <3:
Les fotos no són gaire bones per que es un anime molt nou!!
Editat per darrera vegada per Meina el Ds Jul 06, 2013 9:38 pm, editat 1 cop en total
Brothers Conflict mola moolt El Subaru és mot guapo! >u<
Tsubaki
Edat: 24
Ocupació: Seiyuu
M'encanteeen tooots!! Són molt guapos! (N'haurem de fer totes les "fitxes" xD)
Tsubaki
Edat: 24
Ocupació: Seiyuu
- Tsubaki:
M'encanteeen tooots!! Són molt guapos! (N'haurem de fer totes les "fitxes" xD)
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dv Jul 05, 2013 7:03 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
El Tsubaki també es tant guapoo !!!
Shii tots són guapissims!! Noies us el recomanem molt!!
Shii tots són guapissims!! Noies us el recomanem molt!!
D' acord!! Estarà a la llista ''Per veure'' ;D Hahahahaha
Okay! El meu turn de possar el meu super sexymbol!!
SYO KURUSU
Nom i cognom: Syo Kurusu (també conegut com Shou)
Anime/manga: Uta no Prince-sama Maji Love 1000% // Maji Love 2000% (2na temp)
Ocupació: Cantant de STARISH i alumne de la academia Saotome.
Primera aparició: Cap 1. (Segona temporada igual)
Seiyuu: Hiro Shimono
És un personatge alegre, energetic i popular entre les noies per el seu aspecte infantil. És baixet, però es fa l' alt possant-se sempre gorra. Toca el violí i es un gran admirador del seu professor, Ryuuga (apart de professor és un actor). És el company d' habitació del Natsuki i té por a les altures per culpa d' ell. Té un germà bessó, el Kaoru.
En l' anime li té vertigen (vértigo), però en el joc està ingressat al hospital per un problema de cor.
IMATGE:
PD: En un capítol de la 1ra temporada surt així:
I es diu Syoko Kurusu xD
Okay! El meu turn de possar el meu super sexymbol!!
SYO KURUSU
Nom i cognom: Syo Kurusu (també conegut com Shou)
Anime/manga: Uta no Prince-sama Maji Love 1000% // Maji Love 2000% (2na temp)
Ocupació: Cantant de STARISH i alumne de la academia Saotome.
Primera aparició: Cap 1. (Segona temporada igual)
Seiyuu: Hiro Shimono
És un personatge alegre, energetic i popular entre les noies per el seu aspecte infantil. És baixet, però es fa l' alt possant-se sempre gorra. Toca el violí i es un gran admirador del seu professor, Ryuuga (apart de professor és un actor). És el company d' habitació del Natsuki i té por a les altures per culpa d' ell. Té un germà bessó, el Kaoru.
En l' anime li té vertigen (vértigo), però en el joc està ingressat al hospital per un problema de cor.
IMATGE:
- Més imatges!:
PD: En un capítol de la 1ra temporada surt així:
I es diu Syoko Kurusu xD
Syoko-chan- Mononoke
M'agrada mooooolt el Syo!!!! És taaan guapo i kawaii a la vegada!
Però toot teu, jo em quedo amb en Law
P.D: El disfressaven de noia per la peli que volia fer, no? O alguna cosa així, no ho recordo xD
Però toot teu, jo em quedo amb en Law
P.D: El disfressaven de noia per la peli que volia fer, no? O alguna cosa així, no ho recordo xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 2 de 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 2 de 14
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum