Fangirl
+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 9 de 14
Pàgina 9 de 14 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14
Re: Fangirl
Com poden ser tant guapoooooos! Tot i que jo no demano tant, amb els trillizos i en Yuusuke jo ja seria feliç Tinc tantes ganes de veure els dos capítols noussss i sembla que encara tardaré uns dies més en tornar... moriré!
Gràcies per posar l'ending Skuld, el trobava tant a faltar! Necessitava escoltar-lo! Quan torni a casa no escoltaré res més!
Us deixo aquestes imatges perquè fa molts dies que no us en poso i no és possible!
Gràcies per posar l'ending Skuld, el trobava tant a faltar! Necessitava escoltar-lo! Quan torni a casa no escoltaré res més!
Us deixo aquestes imatges perquè fa molts dies que no us en poso i no és possible!
- Spoiler:
- Nat-su-me!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Yu-su-ke!
I una d'en Masaomi per la Erwyn! (si que és mono,si)
Natsume És ben guapo!! Jejejejejejeje
Masaomi <3333
Ohhhhhhh Gràcies Nafi!!!!!!!!!!!!!!!! És més macooo!!!! ^-^ Arigatoooouu Bé, quan tornis els capítols de BC t'estaràn esperant!!! Però et trobem a faltar...
Masaomi <3333
Ohhhhhhh Gràcies Nafi!!!!!!!!!!!!!!!! És més macooo!!!! ^-^ Arigatoooouu Bé, quan tornis els capítols de BC t'estaràn esperant!!! Però et trobem a faltar...
ErwynKC- Dimoni guineu
Gràcies per les d'en Natsume M'encanta!! Està guapíssim A l'últim capítol el pobre Natsume... he de reconèixer que me'n vaig riure una miqueta quan va caure.. però és que va ser molt graciós xD Ni tan sols va canviar l'expressió de la cara jeje De totes maneres fins i tot així estava guapíssim.
I no negarem que en Masaomi és moníssim però surt molt poquet...
I no negarem que en Masaomi és moníssim però surt molt poquet...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Shiii, el Masaomi també es molt guapoo!!
I aquí més imatges!!
I aquí més imatges!!
- BC :
L'Iori també es molt guapoo!!
I aqui la tableta del Yusuke!!
Que bona, la cara dels 3!!
I.... no m'hi he pogut resistir!! Surt tant monoo!!
I l'Ukyo!! Que també es molt guapo
El Juli, el sexymbol de la famíliaa!! Jajajajajaja!!
I una de tots, tope Kawaii!!
L'Iori sí que surt poc.. (o almenys m'ho sembla a mi)
Em quedo amb el Yusuke sense camiseta *O* És aslkhlsahdfalksjflasd *O*
Em quedo amb el Yusuke sense camiseta *O* És aslkhlsahdfalksjflasd *O*
ErwynKC- Dimoni guineu
Yusuke sense camiseta :pervert:avui ja sé que somiaré. Encara m'he de posar al dia amb BC i amb el de demà/avui seran 3 capítols de cop, quina sobredosiiiiiiiiiiiis!~
M'encanten els trillizos!
M'encanten els trillizos!
Doncs t'hi has de posar pk passen coses interessants jeje els nens es posen les piles Sobretot en Tsubaki!!! A l'últim capítol aix.... en fi, millor que ho vegis ^^ El capítol nou ha estat brutal I l'Azusa estava tan mono!!
- Spoiler:
- [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
No ho puc evitar... m'encanten els bessons...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo vull ser la Ema, jo vull ser la Ema, jo vull ser la Ema, jo vull ser la Ema, jo vull ser la Ema!! I tenir tots aquells pivonazos redera meu!! Esclar que em quedaria amb el Subaru però tenir els altres radera meu no estaria gens malament!!!
m'agraden tots tantagsagsjshsdmsd són tant sexys que em deixen sense paraules!!
m'agraden tots tant
Jo també voldria ser ella no em faria res que m'anessin al darrere jeje però em sembla que no em decidiria tant fàcilment com tu... és que tinc molts dubtes pk m'agraden molt l'Azusa, en Natsume i en Yusuke Por favor!! Quina sort que té XD
Skuld- Dimoni gos
OMG!!!!!! Heu vist ja el capítol d'avui???!!
- Spoiler:
- En Tsubaki va fort, eh? Buuuf!!! La cosa es posa molt molt interessant!!!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Ja el vaig veure ahir... al comentari d'abans em remeto jeje deixa'l anar en Tsubaki Tot i que no he posat gaire res per no fer spoilers a la Nafi ^^
- SPOILER CAP 6:
- Tot i que he de dir que he trobat a l'Azusa tan maco quan s'ha posat vermell; i quan ha interromput en Tsubaki... uix.. cada vegada es posa millor això XD De moment ja t'he dos pretendents oficials i.. uns altres tants que se'ls hi nota moooolt ^^ Quina sort que té!!
Skuld- Dimoni gos
Ja he fet la meva mini marató de BC així que ara em sento obligada a deixar-vos una bona tanda de fotos moníssimes dels nostres germans preferiiits
Tot i així segueixo dient que és una fresca, i que ha de sortir més en Yuusuke!
- germans:
- petit subaru:
- azusa:
- Yuusuke:
- kaname:
- Iori i Yuusuke:
- la familia chibi:
- germans + ema chibis:
Tot i així segueixo dient que és una fresca, i que ha de sortir més en Yuusuke!
el Subaru de petit!! que m'agafa algoo!! Aix, aix, aix [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] es tant tant tant monoooo!!!
Jo crec que podria prendre una mica més la iniciativa i no deixar que facin el que vulguin, però diga-li tonta.. qui els diria que no XD No dic que s'hagi de decidir, si vol amb tots per mi endavant, però que no sigui tan bleda ni es faci tant la innocent Tampoc crec que sigui una fresca, simplement aprofita la situació (i qui no !! no sé si els heu vist xD)
P.D.: Eso!!! En Yusuke, què passa que no surt!!! I m'encanten les fotos ^^ Azusaaaa
P.D.: Eso!!! En Yusuke, què passa que no surt!!! I m'encanten les fotos ^^ Azusaaaa
Skuld- Dimoni gos
A mi em posa bastant nerviosa que no sigui capaç de dir RES! Perquè cada cop que se li insinuen es queda parada es posa vermella i no diu res... DESPERTA JODER! Ho sento però és que jo tinc molt de caràcter i no entenc a la gent taaaaant... eso.
Si, l'Azusa està per llepar-se'n els dits!
Si, l'Azusa està per llepar-se'n els dits!
jjajajajja a mi em passa el mateix, la gent tan aturadeta em posa dels nervis jajja
és que la tia no obra la boca per dir res!! Jo normalment sóc tranquil·leta, però també tinc molt de caràcter i els personatges com ella em fan molta ràbia. Jo què sé, però almenys podria decidir si vol o no vol... joder.. ja m'he encès ara XD
és que la tia no obra la boca per dir res!! Jo normalment sóc tranquil·leta, però també tinc molt de caràcter i els personatges com ella em fan molta ràbia. Jo què sé, però almenys podria decidir si vol o no vol... joder.. ja m'he encès ara XD
Skuld- Dimoni gos
Espero que es decideixi avans o després si no m'acabaré emprenyant de veritat. Jo crec que el millor per la Ema és en Subaru, fan molt bona parella. Tot i que ara que també s'hi ha interessat l'Azusa ja no em sé decidir.
- azusa:
- ema louis and juli:
- azusa & tsubaki:
A mi també m'emprenya força que la Ema es quedi callada sense evitar res.... Reacciona!!!!!!! Però qui els hi diu que no, saps? xD Però és que molt de posar-se vermella però no fa res...!!! Jo sóc força calladeta i em poso vermella de seguida, però si és no és no, decideix-te dona, imposa't una mica..! No pots estar amb tots i que tots facin el que vulguin.. XD
L'Azusa al principi no em deia res però cada vegada m'agrada més... Tot i que jo em quedo amb el Masa-nii " :baba:x infinit" Qui tingués un noi com ell al costat... *_________*
L'Azusa al principi no em deia res però cada vegada m'agrada més... Tot i que jo em quedo amb el Masa-nii " :baba:x infinit" Qui tingués un noi com ell al costat... *_________*
bffffffff Perquè no veig coses així a la platja?!?!?!?Nafi escrigué:
- Azusa & Tsubaki:
ErwynKC- Dimoni guineu
En serio, l'Ema és una mica aturadeta i li costa reaccionar...
Com m'agrada l'Azusa!! Des del principi em va cridar l'atenció jeje el que passa és que li faltava protagonisme XD Per cert Erwyn, em sembla que jo tampoc veig coses així a la platja... és molt trist.. potser és qüestió de canviar de lloc XD
Com m'agrada l'Azusa!! Des del principi em va cridar l'atenció jeje el que passa és que li faltava protagonisme XD Per cert Erwyn, em sembla que jo tampoc veig coses així a la platja... és molt trist.. potser és qüestió de canviar de lloc XD
Skuld- Dimoni gos
Brother Conflict Reversed Genders!
Que en penseu? Em segueix encantant en Yuusuke I l'Azusa
Que en penseu? Em segueix encantant en Yuusuke I l'Azusa
el Subaru tot hi ser noiaaa es molt guapaaa!! i tots queden super bé!! M'agrada la aquesta versio femeninaa!!
Qua guapa l'Azusa!! En versió noia tb m'encanta ^^ El canvi no els senta malament, però prefereixo que siguin tios jeje
Skuld- Dimoni gos
Awwww que monossss
Aqui us deixo una mica més de Tsubaki!
Un un... Secsi Yuusuke
I també en Masaomi per a qui jo em sé
Aqui us deixo una mica més de Tsubaki!
Un un... Secsi Yuusuke