Fangirl
+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 10 de 14
Pàgina 10 de 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Re: Fangirl
Versió noia!!!!!!!!!!!!!!!! *O* Masaomi (L)Jo ho tinc clar :bah:Jajajajja I en Yusuke *O* M'encanta! I en Subaru queda moníssima!!!
Secsi Yusuke
Ma... Masaomi.. :love:Gràcies Nafi, t'estimooooo!!!!!! Si és que és taaaaaaaaaaaaaan cucoooo!! (L)M'encantaaaaaaaa
Secsi Yusuke
Ma... Masaomi.. :love:Gràcies Nafi, t'estimooooo!!!!!! Si és que és taaaaaaaaaaaaaan cucoooo!! (L)M'encantaaaaaaaa
ErwynKC- Dimoni guineu
I no m'olvido de tu Skuld!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
I per la Meina
Que monos son tooooooots!
I per la Meina
Que monos son tooooooots!
Waaaaa!!! Gràcies El meu Azusa ^^ És taaaan maco jeje Tot i que en Subaru no es queda enrere Són tan monooooos tots!! Els chibis m'encanten
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Us deixo un vídeo que m'he trobat per casualitat ^^ és un joc, abans de mirar el vídeo trieu un número de l'1 al 6. A cada número li correspon un personatge que vindria a ser la vostra parella XD És una xorrada, però m'ha fet gràcia
P.D: jo he triat el 6... i no em queixo del que m'ha tocat jajaja No poseu els noms dels personatges fins que ho hàgim fet totes pk sinó perd la gràcia
- Spoiler:
P.D: jo he triat el 6... i no em queixo del que m'ha tocat jajaja No poseu els noms dels personatges fins que ho hàgim fet totes pk sinó perd la gràcia
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo he triat el 1!! :pervert:i casi em moro desagnada quan he vist el que m'ha tocat!! No em puc queixar gens!!
Per certt!! L'acavo de veuree i es que m'ha encantat, no m'he he pogut avitar de penjar-la!!
Es que m'encanta com surt el Subaru, però els altres també surten tant sexys!!!
Per certt!! L'acavo de veuree i es que m'ha encantat, no m'he he pogut avitar de penjar-la!!
Es que m'encanta com surt el Subaru, però els altres també surten tant sexys!!!
Jo he triat el 4.... i què vols que et digui... mmmm.. no em convenç XD
Genial la imatge, Meina!! *O* M'encanta!!!!!!!!!!!!! I en Masaomi cada dia és més...............as kfjsldkjfgañskdjfsdkjfa
Jo us deixo això:
Amb qui us quedarieu?
S'ha de dir que l'Sting aquí està mooooolt secsi...
Genial la imatge, Meina!! *O* M'encanta!!!!!!!!!!!!! I en Masaomi cada dia és més...............
Jo us deixo això:
- Fairy Tail :
- [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Amb qui us quedarieu?
ErwynKC- Dimoni guineu
Tot hi que la seva frase no m'acava de convençer, el Rogueee
Buff... sii el Sting esta moolt sexy!!
Doncs jo amb en Gray! Està molt guapo, com sempre.
Al video de la Skuld he triat el dos i... M'encanta!
I que monos que surten tots Meina *-* en Yuusuke guapíssim com sempre... o(>.<)o em passaria el dia tocant-li els cabeeeeells!
Al video de la Skuld he triat el dos i... M'encanta!
I que monos que surten tots Meina *-* en Yuusuke guapíssim com sempre... o(>.<)o em passaria el dia tocant-li els cabeeeeells!
Com que estem totes ansioses per veure el nou capítol de BC us deixo una mica d'imatges dels germanets per a que no sigui tant dura l'espera!
Chibi-Subaru i Juli! És super kawaii~
Chibi-Subaru i Juli! És super kawaii~
- chibi subaru:
- azusa:
- Yuusuke:
- masaomi:
No veig ni les fotos de l'Azusa ni el Masaomi :(Però en Subaru és moníssim!!!!!!!!!!!!! I En Yusuke està molt monoooo! Però estic accostumada a l'altre pentinat n.n
Quan puguis intenta tornar a posar l'Azusa i en Masaomi ^^ Vull veure la seva cara d'angelet<333
Quan puguis intenta tornar a posar l'Azusa i en Masaomi ^^ Vull veure la seva cara d'angelet<333
ErwynKC- Dimoni guineu
SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU SUBARU Es tope KAWAIII!!!
L'Azusa també esta mooolt guapooo!!
i el nou pentinat del Yusuke mooola moltissimm!!
I sii, el Masaomi te una cara d'angelett!!
L'Azusa també esta mooolt guapooo!!
i el nou pentinat del Yusuke mooola moltissimm!!
I sii, el Masaomi te una cara d'angelett!!
- Ukyo & Masaomi:
- Ukyo to sexy!!:
- Louis Iori Fuuto Ukyo & Subaru Chibis!!:
En Subaru és moníssim I a en Yusuke tot li queda bé jejeje que guapo està de majordom ja li tocava sortir més a pantalla ^^
En Hikaru vestit de tio O.o així em sembla que m'agrada bastant més jeje
Per fi l'Ema li diu que no a algú jajjajajajaja per molt que a l'ending digui que no... en Fuuto és cruel XD En el meu cas ja li hauria baixat més d'una hòstia, què és això de tractar així la gent per molt guapo i idol que sigui em posa dels nervis...
Azusa!!! què li passa ara?! no mola, no mola, no mola!! ja es pot recuperar ben de pressa!! m'hauré d'esperar una setmana...
En Hikaru vestit de tio O.o així em sembla que m'agrada bastant més jeje
- Hikaru:
Per fi l'Ema li diu que no a algú jajjajajajaja per molt que a l'ending digui que no... en Fuuto és cruel XD En el meu cas ja li hauria baixat més d'una hòstia, què és això de tractar així la gent per molt guapo i idol que sigui em posa dels nervis...
Azusa!!! què li passa ara?! no mola, no mola, no mola!! ja es pot recuperar ben de pressa!! m'hauré d'esperar una setmana...
Skuld- Dimoni gos
L'acabo de conèixer, però estic completament boja per ell És tan, tan... sense paraules.. millor us deixo algunes fotos seves ^^
Nom: Shinya Kougami
Altres noms: Ko", executor
Edat: 28
Aniversari: 16 d'Agost
Anime: Psycho Pass
Primera aparició: episodi 1
Ocupació: Sicari/Agent
Això em va fer molta gràcia jejeje la veritat és que l'escena s'ho valia XD
Posaria més fotos, però sinó no acabaria mai no estic obsessionada, és que l'anime s'ho val... i no només pk hi surti en Ko ^^
Nom: Shinya Kougami
Altres noms: Ko", executor
Edat: 28
Aniversari: 16 d'Agost
Anime: Psycho Pass
Primera aparició: episodi 1
Ocupació: Sicari/Agent
- Spoiler:
Això em va fer molta gràcia jejeje la veritat és que l'escena s'ho valia XD
- Spoiler:
Us deixo aquest vídeo amb una part de l'escena... evidentment vaig morir...
Posaria més fotos, però sinó no acabaria mai no estic obsessionada, és que l'anime s'ho val... i no només pk hi surti en Ko ^^
Skuld- Dimoni gos
És super sexy! o.o .... Sr. Kougami, sense conèixer-te, estàs a la meva llista de personatges preferits.
Gràcies Skuld per donar-nos a conèixer aquest
P.D: No m'importa que posis més fotos *^* No m'importa si no acabes mai... Ko
ErwynKC- Dimoni guineu
Completament dacord amb la Erwyn, vaya troç de mosso!
No sé de que va l'anime Skuld però ja m'has convençut per a que el vegi!
Arigatou Skuld per portant-se aquest buenorro a les nostres vides, i no et tallis amb les fotos!
No sé de que va l'anime Skuld però ja m'has convençut per a que el vegi!
Arigatou Skuld per portant-se aquest buenorro a les nostres vides, i no et tallis amb les fotos!
Doncs Nafi, l'anime si no recordo malament, la Skuld el va posar a Anime per recomanar! ^^ Si et fa mandra anar-hi et deixo el link xD [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
És que... no el puc deixar de mirar Fins i tot m'he posat 2 imatges seves a la firma del altre foro (és que aquí ja la tinc prou llarga xP ) *______*
Exacte Skuld, no et tallis amb les fotos! *-* Volem més Ko!!!!!!! Jo us en deixo una!
És que... no el puc deixar de mirar Fins i tot m'he posat 2 imatges seves a la firma del altre foro (és que aquí ja la tinc prou llarga xP ) *______*
Exacte Skuld, no et tallis amb les fotos! *-* Volem més Ko!!!!!!! Jo us en deixo una!
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
A l'anime hi ha més tios bons, però pel meu gust ell els eclipsa a tots És un anime una mica especial i bastant original... en definitiva, pel meu gust una passada ^^ M'alegra que els meus arguments us hagin convençut per mirar-lo XD I en Ko està... Ja que insistiu... més Ko!!!!! No em canso de veure'l
I pk veieu algú més, també us en deixo alguna d'en Makishima; que també està un rato bo jeje de totes maneres em quedo amb en Shinya per motius que no puc explicar Tot i això... en Makishima En fi... a mirar les fotos!!! kyaaa!!
I pk veieu algú més, també us en deixo alguna d'en Makishima; que també està un rato bo jeje de totes maneres em quedo amb en Shinya per motius que no puc explicar Tot i això... en Makishima En fi... a mirar les fotos!!! kyaaa!!
- Kougami Shinya:
- Makishima Shogo:
Skuld- Dimoni gos
QUEEEEEEEEEEE GUAPOOOOOOOOOOOOS A mi em sembla que dels dos el que més m'agrada es el Makaishima Shogo, tot hi que el Kougami Shinyatambé es tope sexy
He trobat fotos noves de BC!!
Tooope Kawaii!!
M'encanta, m'encanta, m'encanta aquesta imatgee i m'imagino que a la Nafi també!!
SEXY'S
Special per la Skuld 8espero que t'agradi )
I no ens oblidem el Masaomi per la Er-chann!!
He trobat fotos noves de BC!!
Tooope Kawaii!!
- wataru:
M'encanta, m'encanta, m'encanta aquesta imatgee i m'imagino que a la Nafi també!!
- Yusuke & subaru:
SEXY'S
- Fuuto (¬¬) Yusuke & Subaru :
Special per la Skuld 8espero que t'agradi )
- AZusa:
I no ens oblidem el Masaomi per la Er-chann!!
- MASA-nii:
Awwwwww estan tots boniiiiiissims, però obviament el millor és en Yuusuke! Que bo q sta a la platja, a vera si en fan un capítol ja joder! I amb el nou pentinat, m'encanta, amb la cua llarga Arigatou Meina!~
Arigatou gozaimasu Meina!!! La de l'Azusa m'encanta Que guapos que són tots.. uff.. *¬*
Skuld- Dimoni gos
Què ha passat? O.O Gairebé 10 dies sense comentar el post!!! :OOOOOO
A veure si s'anima una mica la cosa!! Només puc dir...
Ahir vaig veure en Law sense barret.... Buuuuuufffffff
Això sí, vaig patir més.. Pobret :'( Però estava....
I.. el nostre adorat Shinya!
Omg.. està... Està.
A veure si s'anima una mica la cosa!! Només puc dir...
Ahir vaig veure en Law sense barret.... Buuuuuufffffff
- Spoiler:
Això sí, vaig patir més.. Pobret :'( Però estava....
I.. el nostre adorat Shinya!
- Spoiler:
Omg.. està... Està.
ErwynKC- Dimoni guineu
Si encara no heu vist el capítol 9 de Brothers Conflict no obriu l'spoiler.
- Juli:
Des que ha sortit així el veig amb altres ulls XD En serio, fins i tot l'esquirol ha de ser així de mono... té molta sort... I en Louis també és taaaaan mono ^^ M'ha encantat en aquest capítol
De totes maneres si m'he de quedar amb alguna cosa del capítol és amb aquesta escena
De totes maneres si m'he de quedar amb alguna cosa del capítol és amb aquesta escena
- Spoiler:
Nat - su - me... ja podia esperar una cosa per l'estil deixant que es quedés amb ell XD
Skuld- Dimoni gos
Que monoooooooooooo en Juli!!!!! M'ha encantat!!! I en Louis és tan maco també :juju:
I lo d'en Natsume... Va ser:
Buuuuuff..! Quin capítol!
I lo d'en Natsume... Va ser:
- Spoiler:
- Natsumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee QUE BO QUE ESTÀ.
Buuuuuff..! Quin capítol!
ErwynKC- Dimoni guineu
Bwaaaaaa Natsume ha sigut un capítol molt intents, i com sempre deixant amb ganes de més... de veure més Natsume! A vera si se'n van de vacances d'una vegada i surten en banyador
Pàgina 10 de 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 10 de 14
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum