Fangirl
+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 11 de 14
Pàgina 11 de 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Fangirl
Skuuuuuld! He començat a veure Psycho Pass (porto 10 capis) i m'encanta en Kougami tant de cos (que bó que està! ) que com a personalitat, amb aquesta ment freda.
Però he de confessar que en Kagari tampoc em desagrada! (em van els caracters oposats XD) I si no fos per les orquillas que porta staria molt millor! No entenc perque les duu... Li queden molt de nen!
- Kougami:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Però he de confessar que en Kagari tampoc em desagrada! (em van els caracters oposats XD) I si no fos per les orquillas que porta staria molt millor! No entenc perque les duu... Li queden molt de nen!
- Kagari:
- [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Sí!!! M'alegro que l'hagis començat ^^ Espero que t'agradi jeje Ja em diràs què et sembla La veritat és que en Kagari és moooooolt maco!!
A mi diga'm rara, però en Makishima m'encanta (quan no posa cares rares és súper mono XD) Trobo que és un personatge genial i com a dolent no té preu.
- Kagari Shusei:
A mi diga'm rara, però en Makishima m'encanta (
- Makishima Shogo:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Li veig cara de nen petit a en Makishima! XD Té una cara molt guapa, té els trets molt fins. Però encara no el conec molt bé, fa pocs capítols que surt, així que tampoc el puc jutjar molt bé. Això sí, com a dolent és molt bó! En la útlima imatge em recorda a en Fuuto, per la cara que posa XD
Ja tinc ganes de poder comentar-lo amb tu Skuld! T.T A vera si algun dia coincidim al xat XD
P.D.: No es veu la segona imatge d'en Kagari
Kagaaaaaaaaaaari! M'encanta!
Edit: Vale, ha sigut veure el seguent capítol i canviar completament d'opinió. M'encanta en Makashima, m'encanta el que pensa i el que diu. Lo únic que no m'agrada d'ell és el que fa. No entenc com algú tant genial pot acabar arribant a això, però suposo que els capítols m'ho explicaran. Jo sempre corro massa! >____<
Ja tinc ganes de poder comentar-lo amb tu Skuld! T.T A vera si algun dia coincidim al xat XD
P.D.: No es veu la segona imatge d'en Kagari
Kagaaaaaaaaaaari! M'encanta!
Edit: Vale, ha sigut veure el seguent capítol i canviar completament d'opinió. M'encanta en Makashima, m'encanta el que pensa i el que diu. Lo únic que no m'agrada d'ell és el que fa. No entenc com algú tant genial pot acabar arribant a això, però suposo que els capítols m'ho explicaran. Jo sempre corro massa! >____<
Remera vol dir samarreta
Que noies que us ha sorti??
A mi:
Comes con Natsume en el Café!
Jo volia el Subaru però que hi farem, el Natsume no esta gens malamentt!!
Remera vol dir samarreta
Que noies que us ha sorti??
A mi:
Comes con Natsume en el Café!
Jo volia el Subaru però que hi farem, el Natsume no esta gens malamentt!!
Editat per darrera vegada per Meina el Dj Set 05, 2013 6:22 am, editat 2 cops en total
A mi m'ha sortit:
Te bañas con Yuusuke en el gimnasio.
Jo volia MASAOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!! Però tampoc em queixaré Jejeje
Te bañas con Yuusuke en el gimnasio.
Jo volia MASAOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!! Però tampoc em queixaré Jejeje
ErwynKC- Dimoni guineu
A mi m'ha sortit: Abrazas a Azusa en su casa.
No està malament, Azusa que està malaltó i l'he de cuidar. A més s'ha de tindre en compte qui volta per casa l'azusa...
Maleïda Er-chan ç__ç jo també vull bañar-me amb en Yuusukeeeeeee!
No està malament, Azusa que està malaltó i l'he de cuidar. A més s'ha de tindre en compte qui volta per casa l'azusa...
Maleïda Er-chan ç__ç jo també vull bañar-me amb en Yuusukeeeeeee!
Doncs a mi m'ha sortit "Conoces a Azusa en tu casa". El noi és l'adequat tot i que encara l'hauré de conèixer... bueno, de moment serà la primera trobada.. a partir d'aquí hi ha moltes possibilitats...
I a casa meva a saber pk ha vingut (a qui li importa, la qüestió és que hi és) XD No em queixaré pas jeje si és a casa meva no el deixaré marxar mai muahaha
I a casa meva a saber pk ha vingut (
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Vosaltres que heu entés de tota la reflexió de la Ema? Al final no es quedarà amb ningún? Jo me quedat una mica... nose que que vol dir XD
Un dels millors moments del capítol d'avui! Que gran és en Hikaru, els té a tots clixats XD
I lo millor de tot amb diferència:
Un dels millors moments del capítol d'avui! Que gran és en Hikaru, els té a tots clixats XD
- Spoiler:
- hikaru & wataru:
- chi-chan:
- brothers:
- subaru:
I lo millor de tot amb diferència:
- Spoiler:
Jo no ho he entès tampoc.. Si algú fos tan amable d'explicar-m'ho.. xD
En Hikaru m'encanta xDDDDDD L'escena del cotxe és boníssima!! XD
I sí, la veritat el Chi-chan és... El Kaname no em cau gens bé, però a contracor he de dir que és guapo també..
Jo de la conver Subaru-Ema, he entès que sí, que a ella li agrada quan juga a bàsquet, i per tant, que marxi sense preocupar-se per ella. Però en Subaru al final ha dit que s'ho pensarà.. A veure que passa! ^^
Bé, jo ja he tingut la meva dosi de Masaomi, o sigui que estic contenta! És més mono!! M'encanta ^^
En Hikaru m'encanta xDDDDDD L'escena del cotxe és boníssima!! XD
I sí, la veritat el Chi-chan és... El Kaname no em cau gens bé, però a contracor he de dir que és guapo també..
Jo de la conver Subaru-Ema, he entès que sí, que a ella li agrada quan juga a bàsquet, i per tant, que marxi sense preocupar-se per ella. Però en Subaru al final ha dit que s'ho pensarà.. A veure que passa! ^^
Bé, jo ja he tingut la meva dosi de Masaomi, o sigui que estic contenta! És més mono!! M'encanta ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
NAFIII COM T'ESTIIMOOOOOO M'encanten les imatges que has posat del Subaruuuuuu es tan guapoo i tant mono i tant de toooooot, es quasi perfecteee
Buaaa, com he rigut amb les escenes que sortia el Hikaru, aquest tio fa una graciaa. En un lloc vaig llegir (com he comprovat) que ell es un novel·lista que disfruta veien com els seus germans tenen conflictes per la Ema i que també els hi agrada empipar-los per aixoo!! El Haikaru s'ha de reconeixer que tot hi ser travesti, quan va de tio es guapissimm!!!
El moment que també m'ha agradat molt és:
Buaaa, com he rigut amb les escenes que sortia el Hikaru, aquest tio fa una graciaa. En un lloc vaig llegir (com he comprovat) que ell es un novel·lista que disfruta veien com els seus germans tenen conflictes per la Ema i que també els hi agrada empipar-los per aixoo!! El Haikaru s'ha de reconeixer que tot hi ser travesti, quan va de tio es guapissimm!!!
El moment que també m'ha agradat molt és:
- Ukyo & Kaname:
Torno a les fitxes, que no sé encara com no us he presentat el sex simbol d'aquest any!
Levi
Anime: Shingeki no Kyojin (Attack on Titan)
Info. extra:
+ Edat: -
+ Aniversari: 25 de Decembre (és un regal de nadal)
+ Ocupació: Sargent de la Legió de Reconeixement
+ Primera aparició: Episodi 9 del anime. Capítol 9.5 del manga.
Us deixo unes quantes imatges del sexy sargent, així no tindreu més remei que veure SnK!
excitant emocionant jo soleta.
A més us deixo una imatge d'en Juli en versió humana que m'ha encantat, espero que torni a sortiiir
Levi
Info. extra:
+ Edat: -
+ Aniversari: 25 de Decembre (és un regal de nadal)
+ Ocupació: Sargent de la Legió de Reconeixement
+ Primera aparició: Episodi 9 del anime. Capítol 9.5 del manga.
Us deixo unes quantes imatges del sexy sargent, així no tindreu més remei que veure SnK!
- sexy levi:
A més us deixo una imatge d'en Juli en versió humana que m'ha encantat, espero que torni a sortiiir
- juli:
- yuusuke:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuff en Levi!! BUF.
Al principi he de confessar que no li veia res, però és que suposo que el seu caràcter ajuda a que el trobis sexy. Ara que ja n'he vist tants gifs i etc. al tumblr, el conec una miiiiica millor xDDD I la veritat, si que li veig el seu algo *o*
I la penúltima imatge.... M'encanta tantíssim!!!!!! Està taaaaaaaan secsi!
infinitament! xDDDD
Gràcies Nafi!!!!!!!!!!!! En Levi està mega sexy!!*_____*
Doncs no em puc resistir a deixar-vos aquesta cançó que he rebloguejat de la Nafi:
Ell tan secsi que és, la seva veu encara el ho fa més *^*
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I a més, no puc treure'm del cap que és la veu d'en Law...
EN LAW.
En Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!
LAW + LEVY, combinació explosiva..! Nafi, em mataràs de hemorràgia nassal D:
Al principi he de confessar que no li veia res, però és que suposo que el seu caràcter ajuda a que el trobis sexy. Ara que ja n'he vist tants gifs i etc. al tumblr, el conec una miiiiica millor xDDD I la veritat, si que li veig el seu algo *o*
I la penúltima imatge.... M'encanta tantíssim!!!!!! Està taaaaaaaan secsi!
- Perdoneu que la repeteixi però és que és irresistible:
infinitament! xDDDD
Gràcies Nafi!!!!!!!!!!!! En Levi està mega sexy!!*_____*
Doncs no em puc resistir a deixar-vos aquesta cançó que he rebloguejat de la Nafi:
Ell tan secsi que és, la seva veu encara el ho fa més *^*
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I a més, no puc treure'm del cap que és la veu d'en Law...
EN LAW.
En Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!
LAW + LEVY, combinació explosiva..! Nafi, em mataràs de hemorràgia nassal D:
ErwynKC- Dimoni guineu
Que sexyyyyyy que es en Levii!!! M'he deixat sense paraules
Al posar el Levi m'has fet pensar amb el meu estimat de SnK, que no l'he posat aqui d'oncs aqui el deixo!!
Jean
Info. extra:
+ Nom Complet: Jean Kirschstein
+ Edat: 15
+ Aniversari: 7 d'abril
+ Ocupació: Soldat ras deTropa de Reconeixement
+ Primera aparició: Capítol 3 (anime)
Com que no n'hi han de tan sexys com aquella que ha posat la Nafi del Levi aqui en deixo una del Jean Gatita-Moe
Al principi de SnK no em queia gaire bé peró a mida que va anar avançant la cosa m'hi he enamoratt!! :vergonya:No se per que tinc debilitat per els nois que al principi semblen dolents però sempre resulta que són Bons!! Ex: Jean, Itachi, Kensei (jo al principi creia que eren dolents), Rogue, Kurama, etc...
P.D: Tinc la mania que quan vaig a posar Levi, sempre ho poso amb y pel cosum de la Levy de Fairy Tail!!
Al posar el Levi m'has fet pensar amb el meu estimat de SnK, que no l'he posat aqui d'oncs aqui el deixo!!
Jean
Info. extra:
+ Nom Complet: Jean Kirschstein
+ Edat: 15
+ Aniversari: 7 d'abril
+ Ocupació: Soldat ras deTropa de Reconeixement
+ Primera aparició: Capítol 3 (anime)
- JEAN :
Com que no n'hi han de tan sexys com aquella que ha posat la Nafi del Levi aqui en deixo una del Jean Gatita-Moe
- :
Al principi de SnK no em queia gaire bé peró a mida que va anar avançant la cosa m'hi he enamoratt!! :vergonya:No se per que tinc debilitat per els nois que al principi semblen dolents però sempre resulta que són Bons!! Ex: Jean, Itachi, Kensei (jo al principi creia que eren dolents), Rogue, Kurama, etc...
P.D: Tinc la mania que quan vaig a posar Levi, sempre ho poso amb y pel cosum de la Levy de Fairy Tail!!
M'encantaaaaa Meina, tot i que de caràcter no m'acaba de convèncer el trobo molt secsi T'afegeixo unes quantes imatges més d'en Jean, espero que t'agradin!
Azusa married me because he wanted to. Gomen Skuld! Sembla que l'Azusa i jo estem predestinats...
- Jean:
- BC:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Azusa married me because he wanted to. Gomen Skuld! Sembla que l'Azusa i jo estem predestinats...
JEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Em trobo el Subaru dormin així i es que m'hi tiro a sobreeee es tant guapooo
Ukyo kidnapped me because he wanted to! deixo que em segrestiiiiii i si el Subaru l'ajuda encara més!!
Em trobo el Subaru dormin així i es que m'hi tiro a sobreeee es tant guapooo
Ukyo kidnapped me because he wanted to! deixo que em segrestiiiiii i si el Subaru l'ajuda encara més!!
En Jean no el conec, però sempre l'he trobat mooooolt guapo!!!!!
M'agrada moltíssim, és un encant <3 M'encanta m'encanta i m'encanta!! Jean
M'agrada moltíssim, és un encant <3 M'encanta m'encanta i m'encanta!! Jean
- Spoiler:
- Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! SÓC FELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÇ!!!! sjdhfñsakjfghañkjfghasfjkghañdkjfgsañjljfghsañljdhfajldhgñaljhdfgjsdhafsgfghadfhdafhdfhad
ErwynKC- Dimoni guineu
*O* Erwyn que monooooooooo i quina sort que has tinguttt!!! Que monos!!
Us seguire, us espiare i us tireré fotos, estereu monissims!!
Us seguire, us espiare i us tireré fotos, estereu monissims!!
Arriba el moment de fangirling després de veure el capítol de la setmana de BC!
Secsi Natsume, cada cop m'agrada més
Secsi Natsume, cada cop m'agrada més
- natsume:
- kawaii yuusuke:
- masaomi:
- Spoiler:
He trobat aquesta imatge i no em puc esperar per ensenya-li a la Skuld:
La del Yusuke de Juli la he trobat i la anava a penjar i de cop he vist que ja l'havies penjat tuu, Nafi!! Quan l'he vist m'ha agafat un atac de riure brutal, fa molt graciaa!!
La del Yusuke de Juli la he trobat i la anava a penjar i de cop he vist que ja l'havies penjat tuu, Nafi!! Quan l'he vist m'ha agafat un atac de riure brutal, fa molt graciaa!!
T'estimo Meina !!!!!! Gràcies per compartir aquestes pedazo fotos M'encanten, m'has alegrat la vista ^^ Està...
Sort que no has pogut esperar per ensenyar-me-les
Me les guardo sí o sí >///< És perfecte per mi, me l'adjudico!! O sigui que, ho sento Ema, però l'Azusa és per mi i no el comparteixo amb ningú, que quedi clar XD
P.D.: M'he mort... però sóc feliç; ja m'enteneu
Sort que no has pogut esperar per ensenyar-me-les
Me les guardo sí o sí >///< És perfecte per mi, me l'adjudico!! O sigui que, ho sento Ema, però l'Azusa és per mi i no el comparteixo amb ningú, que quedi clar XD
P.D.: M'he mort... però sóc feliç; ja m'enteneu
Skuld- Dimoni gos
Ja heu vist l'últim capítol de BC?! Que heu entés? XD Creieu que hi haurà nova temporada?
Els trobaré a faltaaaaaar ç_____ç
Que vol dir que en Hikaru també entrarà a la competició? Es dedicarà a trollejar o realment també està colat per l'Ema?
Jo cada vegada estic més enamorada d'en Natsume, a més m'encanta la veu que té
Els trobaré a faltaaaaaar ç_____ç
Que vol dir que en Hikaru també entrarà a la competició? Es dedicarà a trollejar o realment també està colat per l'Ema?
Jo cada vegada estic més enamorada d'en Natsume, a més m'encanta la veu que té
- Natsume:
- Yuusuke:
- juli:
Se m'ha acavat la racio de Subaru setmanal TT^TT vaig començar el manga per poder veure més capítols i esta més enderrerit que l'anime ):
Jo crec que quan diu que entra a la competicio, es per que s'ha enamorat de la Ema i ell també vol que ella acavi amb ell, la competicio es pel seu cor!! Diria jo!
La veritat es que la veu del Natsume li quedat DPM!!
Ja ens veig a les 4 esperant com bojes la 2a temporada!!
Jo crec que quan diu que entra a la competicio, es per que s'ha enamorat de la Ema i ell també vol que ella acavi amb ell, la competicio es pel seu cor!! Diria jo!
La veritat es que la veu del Natsume li quedat DPM!!
Ja ens veig a les 4 esperant com bojes la 2a temporada!!
Espero que no tardin molt en treure la segona! No sé si aguantaré un any >__< Em sembla molt raro que en Hikaru també se n'hagi enamorat... em sembla molt raro que TOTS se n'hagin enamorat!
No m'agradaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ): No m'agrada que s'acabi! No mola que a en Hikaru també li agradi la bleda aquella xD Al final, tots a la friendzone brotherzone! (?
No mola que a la imatge del final de capi hagin sortit l'Azusa, en Yuusuke i en Subaru, i no en Masaomi! ¬¬
Però amb ganes de saber quan treuen la 2na! Potser em llegeixo el manga.. >.<
No mola que a la imatge del final de capi hagin sortit l'Azusa, en Yuusuke i en Subaru, i no en Masaomi! ¬¬
Però amb ganes de saber quan treuen la 2na! Potser em llegeixo el manga.. >.<
ErwynKC- Dimoni guineu
Aquest final era d'esperar... però mira que no quedar-se amb cap... aquesta protagonista no m'agrada ¬¬ Em sembla que per la segona temporada haurem d'esperar fins l'estiu que ve T_T Tot i que si ho volguessin avançar no tindria cap problema ^^ Per cert Meina, on el llegeixes el manga? és que el que jo he trobat no sé si és el que toca XD
El que no entenc és pk tots se n'han enamorat!! En serio, què li troben que sigui tan especial! No ho entenc!! Però de totes maneres m'han encantat l'escena de l'Azusa i en Tsubaki i la d'en Natsume En Hikaru no hi pot caure!! per favor!!
El que no entenc és pk tots se n'han enamorat!! En serio, què li troben que sigui tan especial! No ho entenc!! Però de totes maneres m'han encantat l'escena de l'Azusa i en Tsubaki i la d'en Natsume En Hikaru no hi pot caure!! per favor!!
Skuld- Dimoni gos
Pàgina 11 de 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 11 de 14
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum