Música per recomanar!
+6
Nafi
Skuld
Meina
The Real Dickinson
criscare124
ErwynKC
10 participantes
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 2 de 5
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Música per recomanar!
Jejejej És que escoltem la millor música! M'encanta la cançó, ja la tenia descarrejada jejeje (Com taantees de Kuroshitsuji n.n)
Com que és una cançó, pot anar aquí, però per lo general, els Ops i Eds els podem publicar a Anime --> *Tira més avall de One Piece --> Openings i Endings.
https://nou3xl.forocatalan.com/t62-openings-i-endings
Com que és una cançó, pot anar aquí, però per lo general, els Ops i Eds els podem publicar a Anime --> *Tira més avall de One Piece --> Openings i Endings.
https://nou3xl.forocatalan.com/t62-openings-i-endings
ErwynKC- Dimoni guineu
Oks, ja l'havia vist, però em sembla que se'm va passar jeje la pròxima vegada ja les posaré alllà
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
^^
Us deixo un grup de noies coreanes: Girls' Generation, també conegudes com a SNSD. Fins fa poc només havia sentit un parell de cançons seves, i en tenen algunes que estàn bé.. ^^
Us deixo un grup de noies coreanes: Girls' Generation, també conegudes com a SNSD. Fins fa poc només havia sentit un parell de cançons seves, i en tenen algunes que estàn bé.. ^^
- Spoiler:
I del grup japonès 三浦大知 , també n'hi ha algunes que estan bé:
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dv Jul 12, 2013 9:40 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
jejej...el meu millor amic és superfan de les "Girls Generation".
Bueno, en un comentari anterior vaig recomanar "Crash and burn", de Lifehouse. A poc a poc em vaig anar fent fan del grup i em vaig descarregar els seus àlbums . Després vaig fer una selecció de les cançons que més m'agradaven, i us deixaré amb algunes d'elles. La primera, ja la coneixia, és la primera del grup que vaig escoltar. Disfruteu amb el significat que porten, especialment la 2a
Between the raindrops
Whatever it takes
Only you're the one
Bueno, en un comentari anterior vaig recomanar "Crash and burn", de Lifehouse. A poc a poc em vaig anar fent fan del grup i em vaig descarregar els seus àlbums . Després vaig fer una selecció de les cançons que més m'agradaven, i us deixaré amb algunes d'elles. La primera, ja la coneixia, és la primera del grup que vaig escoltar. Disfruteu amb el significat que porten, especialment la 2a
Between the raindrops
Whatever it takes
Only you're the one
Totes m'agraden molt, però sobretot la segona i la tercera, tot i que la primera no està gens malament!!! Doncs està bé, aquest grup! Gràcies per la recomanació, de veritat^^
Jo us deixo una cançó que vaig trobar per casualitat farà uns 4 o 5 anys (Cap al 2008 o 2009..!) i que avui he tornat a trobar..
M'agrada bastant ^^
P.D IMPORTANT: Hauriem d'editar els nostres missatges i posar-los dins Spoiler, que si no tarda molt a carregar la pàgina de música.
Jo us deixo una cançó que vaig trobar per casualitat farà uns 4 o 5 anys (Cap al 2008 o 2009..!) i que avui he tornat a trobar..
- Cançó~ :
M'agrada bastant ^^
P.D IMPORTANT: Hauriem d'editar els nostres missatges i posar-los dins Spoiler, que si no tarda molt a carregar la pàgina de música.
ErwynKC- Dimoni guineu
- Spoiler:
The Real Dickinson- Petit dimoni
No sé perquè m'he enganxat bastant a aquesta cançó:
I tampoc puc parar de replayar la del AMV de la Yachiru i el Ken-chan.. ^^
I tampoc puc parar de replayar la del AMV de la Yachiru i el Ken-chan.. ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
M'encanta la veu de aquest noi
akdsfgashdgfkasjgfkasgdflas És que és com ell! (Sebastian )
I el vaig descbrir gràcies a la Skuld
Que em va passar aquesta:
M'encanta!!!!! *______*
akdsfgashdgfkasjgfkasgdflas És que és com ell! (Sebastian )
- Lonley Rain:
I el vaig descbrir gràcies a la Skuld
Que em va passar aquesta:
- Hallucination:
M'encanta!!!!! *______*
ErwynKC- Dimoni guineu
Sí que s'assembla a en Sebastian ^^ M'encanta la seva veu I ja aprofito per recomanar el musical II de Kuroshitsuji !! És que em va encantar i en Yuya canta genial Hallucination mola mooooolt, però ja ho sabia jeje
I ara un descobriment recent per mi (no sé com no n'havia escoltat alguna cançó encara pk són genials !!) Us deixo un parell de cançons de Three Days Grace
I ara un descobriment recent per mi (no sé com no n'havia escoltat alguna cançó encara pk són genials !!) Us deixo un parell de cançons de Three Days Grace
- Pain:
- Time of Dying:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Estàn força bé!! Però m'agrada més la de Pain. ^^
Jo m'he encanxat a varios grups nous, (nous per mi xD) i us deixo una cançó d'un d'ells.
És l'opening d'un anime anomenat Guilty Crown ^^
Jo m'he encanxat a varios grups nous, (nous per mi xD) i us deixo una cançó d'un d'ells.
- Spoiler:
És l'opening d'un anime anomenat Guilty Crown ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
No està malament... després de "Psycho Pass" i Egoist tinc "Guilty Crown" a pendents, o sigui que tard o d'hora la miraré ^^ Doncs jo us deixo un altre grup japonès que m'ha encantat One Ok Rock (OOR).
Aquesta última m'encanta especialment ^^ Com canta en Taka
- OOR_ Keep it real:
- OOR_ C.h.a.o.s.m.y.t.h.:
Aquesta última m'encanta especialment ^^ Com canta en Taka
Skuld- Dimoni gos
Per culpa del vídeo de Shingeki no Kyojin + This Love m'he enganxat un ou primer al video original i ara al grup aquest de k-pop SHINHWA
- This love+shingeki no kyojin:
- SHINHWA's 11th THE CLASSIC 'This Love' Official Music Video:
- SHINHWA - 'Brand New':
Uahhhhhhhhhhhhhhhhhh Cada vegada que veig la de This Love em posaria a cridar!!! M'encantaaaaaaagh!
I vale, tots estàn per sobre dels 30 però.. no estan gens malament... xDDD Entre que tinc fred i em fas mirar aquests nois, tinc la pell de gallina xDDDD I ballen molt, molt bé! Estic molt contenta que t'hagis enganxat a un grup coreà! *-*
De moment el meu grup preferit de coreans són els B1A4! Però he de dir que són ben diferents. Els trobo tan petits i monooooooooos <3333 Són els meus neeeeens! (L)M'encanten
Al principi les seves cançons no m'agradaven gaire, però ara n'estic completament enamorada!
P.D: Sorry per tota la fangirlejada, ho necessitava, però no ho veia per posar-ho al tema "Fangirl" xD
I vale, tots estàn per sobre dels 30 però.. no estan gens malament... xDDD Entre que tinc fred i em fas mirar aquests nois, tinc la pell de gallina xDDDD I ballen molt, molt bé! Estic molt contenta que t'hagis enganxat a un grup coreà! *-*
De moment el meu grup preferit de coreans són els B1A4! Però he de dir que són ben diferents. Els trobo tan petits i monooooooooos <3333 Són els meus neeeeens! (L)M'encanten
- B1A4:
- B1A4 - I'm sorry:
- B1A4 - If..:
Al principi les seves cançons no m'agradaven gaire, però ara n'estic completament enamorada!
- Spoiler:
- No puc evitar deixar-vos aquesta imatge seva.. Sé que no és el tema però.. Són tan monoooooos!
P.D: Sorry per tota la fangirlejada, ho necessitava, però no ho veia per posar-ho al tema "Fangirl" xD
ErwynKC- Dimoni guineu
M'encanteeeeeeeeeeeen! Són tots tan monooooos!
Mil gràcies Er-chan per fer-me descobrir aquest meravellós grup!
- B1A4 - Beautiful target:
Mil gràcies Er-chan per fer-me descobrir aquest meravellós grup!
Ja saps que m'alegro moooooooooolt que t'agradiiiiin!! Em fa feliç tenir algú amb qui fangirlejaaar dient lo monos que sóoooon!!! >///< Gongchan CNU B1A4 <33 whihihaihiuadashfiudahsuhasihdsahsdifhsdjhfajs Tot i que ara pensava, al apartat de "Fangirl" també estaria ben vist fangirlejar de nois de no anime?
Us en deixo una de Teen Top!
Us en deixo una de Teen Top!
- Teen Top - To you:
ErwynKC- Dimoni guineu
Avui la Er-chan m'ha fet viciar moltissim a una canço:
- SNSD-Galaxy Supernova:
Primer que res... a l'apartat de Fangirl es pot fangirlejar del que es vulgui, o sigui que si són nois de carn i ossos benvinguts seran XD (o sigui que cap problema ) I jo començaria per en Taka (vocalista) i en Toru (guitarrista) de One Ok Rock, que els trobo moníssims jeje
Aquesta cançó és taaaaan maca sempre em posa d'un sensible... jeje
- One Ok Rock_ Wherever you are:
- Amb subtítols:
Aquesta cançó és taaaaan maca sempre em posa d'un sensible... jeje
Skuld- Dimoni gos
És molt maca, Skuld!!! :'( M'ha agradat molt!
Doncs per culpa teva estic escoltant bastant la de Summer Paradise! >______________< A l'estiu l'escoltava sempre, però la versió original xD
He trigat a adonar-me que hi havia algun tros en japonès! Massa acostumada a sentir-lo, estic xDD
Doncs per culpa teva estic escoltant bastant la de Summer Paradise! >______________< A l'estiu l'escoltava sempre, però la versió original xD
- Simple Plan ft. Taka (One Ok Rock) - Summer Paradise:
He trigat a adonar-me que hi havia algun tros en japonès! Massa acostumada a sentir-lo, estic xDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Culpa meva?? No sé de què em parles... xD Però és que m'encanta aquesta nova versió que he descobert de Summer Paradise!! I en Taka hi surt moníssim, com sempre jeje Amb lo del japonès t'he de donar la raó, si no fos perquè esperava específicament que cantés en Taka em sembla que també hauria tardat en adonar-me'n
Skuld- Dimoni gos
Bé doncs, us deixo aquesta d'en Jonghyun de SHINee ^^
És una versió en coreà de una cançó d'un cantant espanyol, si no m'equivoco Alejandro Sanz.
Molt maca i emotiva Té una veu bonica ^^ I li posa sentiment xD
P.D: No us deixo el video de una actuació en concert perquè és un drama xDDDD Molta emoció xD
És una versió en coreà de una cançó d'un cantant espanyol, si no m'equivoco Alejandro Sanz.
- Jonghyun (SHINee) - Y si fuera ella:
Molt maca i emotiva Té una veu bonica ^^ I li posa sentiment xD
P.D: No us deixo el video de una actuació en concert perquè és un drama xDDDD Molta emoció xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Mare de deu, no entenc ni papa del que diu però et juro que quan me la vas fer escoltar em va agafar una depressió de caball... probablement és l'efecte de la veu.
Jo m'he enamorat d'aquesta cançó en solo d'en Taeil, cantant i ballarí de Block B. M'encanta la seva veu
Jo m'he enamorat d'aquesta cançó en solo d'en Taeil, cantant i ballarí de Block B. M'encanta la seva veu
- where are you - taeil:
Cançó de G-Dragon, líder del grup BIGBANG i un dels més importants rapers actualment a Corea del Sud. Està com una cabra, m'encanta i aquesta és la última cançó que he descobert d'ell i m'encanta perquè em fa posar super happy i plena d'energia cada cop que l'escolto!
- G-Dragon - 삐딱하게 (CROOKED):
La d'en Taeil ja et vaig dir que era preciosa, i que m'hi he enganxat moltíssim!! Té una veu que enamora *-*
M'encanta Nafiiiii!! Sí que està com una cabra jajajaj Però m'agrada aquest noi! :DD I la cançó és super dsfasdafhsdgfasdfa A mi també em posa happy!!! Merci per la recomanació
P.D: Replay JA.
P.D.2: Adsfaskdjfkjsdfsd A l'spoiler de la firmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HE MOOOOOORT! M'ha encantat Ja pensaré de posar-m'hi alguna altra coseta de fangirl, jo també *-*
M'encanta Nafiiiii!! Sí que està com una cabra jajajaj Però m'agrada aquest noi! :DD I la cançó és super dsfasdafhsdgfasdfa A mi també em posa happy!!! Merci per la recomanació
P.D: Replay JA.
P.D.2: Adsfaskdjfkjsdfsd A l'spoiler de la firmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HE MOOOOOORT! M'ha encantat Ja pensaré de posar-m'hi alguna altra coseta de fangirl, jo també *-*
ErwynKC- Dimoni guineu
Doble post, sooooooooorry.
Uhm... Us deixo aquesta cançó!
Miiiira que m'agrada poc, eh, EXO?Per no dir que els tinc una mania.. XD Per "aiii EXO, EXO" tot EXO ¬¬ No tot el k-pop és EXO jopelines..! Amb lo que molen els altres grups..!!!! I tenen unes fans.... Massa fans Però he de reconèixer que canten molt bé..
I en aquesta època de l'any, que estic més nyonya que de costum.. XDD O sigui que:
P.D: Estava pensant de si posar un post només de K-pop, perquè si fós per a mi n'ompliria el post de "Recomana música" a full... XDD
Uhm... Us deixo aquesta cançó!
- EXO - Miracles in December:
Miiiira que m'agrada poc, eh, EXO?
I en aquesta època de l'any, que estic més nyonya que de costum.. XDD O sigui que:
- Més EXO........... DDDD:
- No hi ha versió completa encaraaaaaaaaaaaaa TT_____________________TT
Merry Merry Christmas nanananananana~ Ahh~ Nadaaaaaaaaaaaaaaaal~ Llumetes, llars de foc, neu~ Cançons nyonyes per Nadal, yaaaaay!
P.D: Estava pensant de si posar un post només de K-pop, perquè si fós per a mi n'ompliria el post de "Recomana música" a full... XDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Gomeeeeeeen no ho puc evitar.
No sé si és que ja veig que ho fan tot perfecte o què passa, però m'he enamorat completament d'aquesta cançó... Buf. Quines veus!!
TT______________TT Són tan macos..!
No sé si és que ja veig que ho fan tot perfecte o què passa, però m'he enamorat completament d'aquesta cançó... Buf. Quines veus!!
- SHINee - I can't leave:
TT______________TT Són tan macos..!
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 2 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum