Música per recomanar!
+6
Nafi
Skuld
Meina
The Real Dickinson
criscare124
ErwynKC
10 participantes
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 4 de 5
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Música per recomanar!
Viciadíssima a OLDCODEX. En Tatsu és la hòstia, m'encanta com canta!!! Sobretot en aquestes cançons amb tons més alts on llueix aquesta veu que té ^^.
Quin canvi de registre per quan fa de Makoto, eh? XDDDD
En serio, hi ha algú en aquesta sèrie que no es dediqui a cantar de manera professional? Primer en Mamoru i ara en Tatsu ^^
- OLDCODEX_ THE MISFIT GO:
Quin canvi de registre per quan fa de Makoto, eh? XDDDD
- SUZUKI TATSUHISA (MAKO-CHAN)_ FRIENDSHIP:
En serio, hi ha algú en aquesta sèrie que no es dediqui a cantar de manera professional? Primer en Mamoru i ara en Tatsu ^^
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
El primer vídeo youtube no me'l deixa veure Però és tan mono en Makoto cantaaaaaaaaaaant M'encanta!
Us deixo aquesta cançó de K-rock ^^
Us deixo aquesta cançó de K-rock ^^
- Royal pirates - disappear:
ErwynKC- Dimoni guineu
Per fi puc escoltar el single sencer Moooola tant!! Només trobava la cançó de fons al trailer de la peli ^^ Aquí us deixo "Mighty Long Fall" de One Ok Rock!!
http://mfi.re/listen/bqb0bv57b7yg8b1/ONE_OK_ROCK_-__Mighty_Long_Fall.mp3
Kyaaa!! Per fi ha sortit el vídeo oficial M'encanta i cada vegada que escolto la cançó m'agrada més ^^
http://mfi.re/listen/bqb0bv57b7yg8b1/ONE_OK_ROCK_-__Mighty_Long_Fall.mp3
Kyaaa!! Per fi ha sortit el vídeo oficial M'encanta i cada vegada que escolto la cançó m'agrada més ^^
- ONE OK ROCK_ MIGHTY LONG FALL:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Vagant a la tun tun per YouTube he trobat aquest grup que m'ha encantat em recorden molt a Scandal.
- Stereopony - Hitohira No Hanabira:
Us deixo més cançons d'un dels pocs que m'agraden rapejant, serà que té un estil diferent xd Des que el vaig sentir em va enganxar. Forma part del grup AAA (tot i que millor en solitari xd).
Aquesta no és un rap, però de totes maneres està genial!! I canta super hot xd Em sembla que és el que m'agrada més de AAA.
- SKY HI - TRICKSTER:
- SKY HI - AI BLOOM:
Aquesta no és un rap, però de totes maneres està genial!! I canta super hot xd Em sembla que és el que m'agrada més de AAA.
- MATSUHIRO HIDAKA (SKY-HI) - KUCHIBIRU KARA ROMANTICA:
Skuld- Dimoni gos
Explorant més a fons alguns grups que coneixia, però que només n'havia sentit un parell de temes, he trobat dues cançons amb un videoclip similar. I com que dóna la casualitat que la temàtica gòtica i els vampirs em molen us les deixo ^^ Sota tota aquesta capa de "visual kei" he de dir que són tots força guapos jeje
No sé, però se'm fa estrany que Breakerz tingui dos guitarristes però cap baixista ni bateria xD En Daigo (vocalista) està molt guapo de vampir, però l'Aki (el guitarrista sense ulleres) no està gens malament ^^
A tot això, volia fer menció especial a la cançó "Bunny Love". Quan l'he escoltada he pensat que molava i, ingènua de mi he buscat el videoclip amb subtítols... +18 completament jajajjajaja Innocència perduda en 3,2,1...
https://www.dailymotion.com/video/x251rdt_breakerz-bunny-love-sub-espanol_music
Au, deixo el link sota la vostra responsabilitat xDDDD La última mirada de l'Aki és smexy
- ViViD - 69-II:
- BREAKERZ - RUSTY HEARTS:
No sé, però se'm fa estrany que Breakerz tingui dos guitarristes però cap baixista ni bateria xD En Daigo (vocalista) està molt guapo de vampir, però l'Aki (el guitarrista sense ulleres) no està gens malament ^^
A tot això, volia fer menció especial a la cançó "Bunny Love". Quan l'he escoltada he pensat que molava i, ingènua de mi he buscat el videoclip amb subtítols... +18 completament jajajjajaja Innocència perduda en 3,2,1...
https://www.dailymotion.com/video/x251rdt_breakerz-bunny-love-sub-espanol_music
Au, deixo el link sota la vostra responsabilitat xDDDD La última mirada de l'Aki és smexy
- EDIT:
- P.D: Oks, és la primera vegada que busco imatges d'un grup i el google directament m'hi posa "fanservice" o_o ho he hagut de comprovar xddd definitivament es pot considerar "fanservice" i també per "fujoshis" Començo a pensar que és un grup... curiós ^^
Editat per darrera vegada per Skuld el Ds Oct 11, 2014 11:22 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Seria una extensió del post anterior, o sigui que no ho tingueu en compte xddd Doncs això, que després de buscar m'ha sortit una recomanació al youtube i he trobat aquesta cançó de l'Aki (el guitarrista de Breakerz) i m'ha molat molt ^^ No m'imaginava que tingués aquesta veu
La intro de la guitarra és espectacular i quan comença a cantar és taaaan kawaii ^^
- AKIHIDE - RAIN MAN:
La intro de la guitarra és espectacular i quan comença a cantar és taaaan kawaii ^^
Skuld- Dimoni gos
- Angelo- Winter moon:
- Angelo-RIP:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Ostres tio, el que m'ha costat arribar a la conclusió que era l'ex-vocalista de Pierrot xDDD Sabia que em sonava però no l'ubicava ^^ Doncs no sabia que antics membres tenien un altre grup, és bo saber-ho Tot i això, aquests "visual kei" tan xungos fan una mica de grima en segons quins videoclips (referint-me a Pierrot, perquè Angelo no sabia ni que existia). Va, deixaré aquesta, que segur que la coneixeu ^^
- Pierrot - Haruka:
De totes maneres, a mi em va un estil de "visual kei" una mica diferent No tan depriment i amb més colors... em quedo amb SID i ViViD
- VIVID - DEAR:
- SID - NATSUKOI:
Skuld- Dimoni gos
Ja fa uns quants dies que algunes coses em recorden cançons de pelicules de dibuixos animats (no anime) que sempre m'han agradat per tant les deixo aquí xDDD algunes m'han portat molts records...
és un top 3
és un top 3
- número 3:
- número 2:
- número 1:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Les cançons de Disney són boníssimes, la de "Mulan" m'encanta, sempre tornava a posar aquesta part de la peli. I amb la cançó "reflection" també ^^ La d'Hèrcules també està molt bé.
I la d'Anastasia (tot i no ser de disney) encara me'n recordo de la lletra sencera Fa molt que no veig aquests pel·lícules >_<
I la d'Anastasia (tot i no ser de disney) encara me'n recordo de la lletra sencera Fa molt que no veig aquests pel·lícules >_<
Skuld- Dimoni gos
Ja que penjeu VK...
Born no és el meu grup favorit ni l'estil que fan tampoc, però he pensat que us agradaria!
Born no és el meu grup favorit ni l'estil que fan tampoc, però he pensat que us agradaria!
Sinistre- Petit dimoni
Sempre que em trobo pel Youtube aquesta cançó, un cop la poso, la he de sentir repetides vegades abans de treure-la!
"Don't Tease Me" de SPEED!
I la veritat és que la coreografia em té fascinada..!
També deixo aquesta de BTS, Let Me Know, si algú li agrada el pop/hip-hop.(?)
"Don't Tease Me" de SPEED!
- SPEED - Don't tease me:
I la veritat és que la coreografia em té fascinada..!
També deixo aquesta de BTS, Let Me Know, si algú li agrada el pop/hip-hop.(?)
- Let me know - BTS:
ErwynKC- Dimoni guineu
Bueno, vaig trobar aquest cantant amb un AMV i, tot i que en un principi no és el meu estil preferit (dance/electrònic/pop), la veritat és que he de reconèixer que les seves cançons s'enganxen. El que sí puc dir és que té una veu molt agradable i un registre molt ampli. Suposo que té talent I les lletres són... diferents xD N'he escoltat unes quantes, però de moment deixo aquesta petita selecció ^^
La primera és la cançó de l'AMV, però aquí està completa
- Simon Curtis - Super Psycho Love:
- Simon Curtis - How to start a war:
- Simon Curtis - Pit of Vipers:
Skuld- Dimoni gos
Jo coneixia la de Super Psycho Love xDDD Tot i que tampoc és massa el meu estil, tens tota la raó, enganxen molt! Les altres dues són com la que ja coneixia, estan bé xDD En coneixia alguna altra... A veure si algun dia aconsegueixo recordar quina XDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
L'altre dia estava mirant uns dels concerts de OOR que es va fer a Yokohama i em va sorprendre aquesta versió acústica tan kawaii de "A thousand miles" de la Vanessa Carlton No me l'esperava per res del món xD
- One Ok Rock - A thousand miles:
Skuld- Dimoni gos
Doncs jo vaig estar el passat 19 de novembre al concert de One Republic a Barcelona (no sé si ja s'ha parlat d'ells), i la veritat es que va ser al·lucinant. Si ja m'agradaven abans de veure'ls ara encara m'agraden més.
Tenen moltes cançons, i me n'agraden un munt, però el meu top 5 seria:
1-Stop and Stare
2-Love Runs Out
3-I lived
4-Secrets
5-All The Right Moves
Tenen moltes cançons, i me n'agraden un munt, però el meu top 5 seria:
1-Stop and Stare
2-Love Runs Out
3-I lived
4-Secrets
5-All The Right Moves
M'he fixat que fa temps la cris va mencionar que era fan de Queen i va posar la cançó "Don't Stop Me Now", ara jo us porto una versió "jazzificada" que va sortir en un episodi de "Doctor Who".
Bastant polèmica quan va aparèixer en l'episodi, hi havia gent que li encantava i d'altres l'odiaven, jo em considero del primer grup. A veure qué us sembla:
Bastant polèmica quan va aparèixer en l'episodi, hi havia gent que li encantava i d'altres l'odiaven, jo em considero del primer grup. A veure qué us sembla:
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
No se si ja n'havia posat pero...
Kingdom Hearts Rap Zarcord Piter-G i Cyclo
Assassins ceed Unity Rap Piter-G
Kingdom Hearts Rap Zarcord Piter-G i Cyclo
- Spoiler:
Assassins ceed Unity Rap Piter-G
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Amb el salt a la fama a nivell mundial últimament hi ha molta polèmica amb ONE OK ROCK... i estic farta de sentir comentaris de hipsters que es creuen els grans entesos. Que han canviat d'estil?! Però si sempre han sigut versàtils, què merda m'esteu dient?! De manera que simplement us deixo aquí aquesta jam session amb una versió acústica de la cançó "Heartache" per què quan l'he escoltada els haters han desaparegut del mapa XD
- ONE OK ROCK - HEARTACHE:
PD: Sorry si us he fotut la xapa, però és que els putos hipsters haters m'amarguen l'existència Si no els hi agrada que escoltin una altra cosa!!!! Tant costa d'entendre, POR DIOS!!! Ara respiro profundament i em tranquil·litzaré xDDDD
Skuld- Dimoni gos
A mi m'ha agradat! Últimament els estic agafant més carinyo, als OOR. La veu d'en Taka genial, com sempre. ♥
Han tret nou àlbum o alguna cosa així, no? Per twitter vaig llegir algo per l'estil de "tal cançó em recorda a l'antic OOR, però tot l'àlbum és genial", però encara tinc pendent escoltar lo nou que hagin tret. xDDD
Han tret nou àlbum o alguna cosa així, no? Per twitter vaig llegir algo per l'estil de "tal cançó em recorda a l'antic OOR, però tot l'àlbum és genial", però encara tinc pendent escoltar lo nou que hagin tret. xDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Sí, acaben de treure un nou disc "35xxxv" ^^ Va sortir a la venda el passat dia 11 de Febrer. Yay!! Ahir me'l vaig escoltar sencer Potser no és el que més m'agrada (perquè tinc clar que el meu preferit és Zankyo Reference xD), però està força bé El que a mi em passa, més que no agradar-me, és que han maquillat massa la veu d'en Taka (cosa que no cal, en fi...), però això s'arregla amb els directes
Skuld- Dimoni gos
Wow!!! En aquest link explica a la perfecció el problema!! És el que estava intentant dir, però aquí està molt millor exposat ^^ Hi estic completament d'acord
http://kiirochan.tumblr.com/post/110693392474/about-one-ok-rocks-3xxv5-albumEDIT: Aquí està l'album sencer per si algú s'hi vol entretenir!
- 35XXV FULL ALBUM:
Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Maig 20, 2015 8:57 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
L'altre dia vaig comentar que m'agradava Within Temptation, una banda de rock-metal-simfònic holandesa, i en Dickinson em va comentar que tocava "The Howling"
Però les que més m'agraden són "The Whole World is Watching", "Paradise (What About US)" i "Shot in the Dark", entre d'altres:
- The Howling:
Però les que més m'agraden són "The Whole World is Watching", "Paradise (What About US)" i "Shot in the Dark", entre d'altres:
- whole world is watching:
- Paradise:
- Shot in the dark:
Últimament m'he trobat amb molts animes en què a participat aquesta compositora (Yuki Kajiura) i, he de dir que tant ella com la resta d'integrants del grup són increïbles. Aquesta va ser la primera cançó que em va encandilar ^^ Ella és la que toca el teclat/piano, normalment no canta
Les cantants les podeu trobar en els grups FictionJunction i Kalafina, us deixo dues cançons seves perquè pugueu sentir-les, són una passada i un estil diferent al que se sent normalment M'encanta el vestuari del segon vídeo!!
- Yuki Kajiura - Fake Wings:
Les cantants les podeu trobar en els grups FictionJunction i Kalafina, us deixo dues cançons seves perquè pugueu sentir-les, són una passada i un estil diferent al que se sent normalment M'encanta el vestuari del segon vídeo!!
- FictionJunction - Stone Cold:
- Kalafina - To the beginning:
Skuld- Dimoni gos
Pàgina 4 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 4 de 5
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum