Openings i endings
+3
ErwynKC
Meina
Nafi
7 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 6
Pàgina 1 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Openings i endings
Porto uns quans dies tancada a casa a lo ermitaño per culpa d'un complot dels profes per fotre'm la setmana enlaire. La qüestió és que durant aquests dies la meva banda sonora han sigut els openings dels animes que he mirat. Gràcies a això he descobert artistes jasponesos (suposo) que m'han agradat molt!
Com que estic col·lapsada els comparteixo amb vosaltres, a vera si us agraden.
I pregunto...
Quins son els vostres openings/endings preferits?
Com que estic col·lapsada els comparteixo amb vosaltres, a vera si us agraden.
- Spoiler:
I pregunto...
Quins son els vostres openings/endings preferits?
Re: Openings i endings
De totes les que has posat menys la de bleach les havia escoltat (per que he vist els animes o mangues "que per curiositat he escoltat")!! A la de Mirai Nikki i vaig estar molt viciada fa mitg any, mola tant !!
I ara mateix estic molt viciada a aquestes que aqui us deixo!!
Bueno en tinc molt més però, aquests són els principals!!!
I ara mateix estic molt viciada a aquestes que aqui us deixo!!
- Spoiler:
Bueno en tinc molt més però, aquests són els principals!!!
Molen molt! No en coneixia cap ja que crec que no he vist cap d'aquests animes...
El penultim m'ha accelerat a saco XD casi em foto a ballar aquí el mig. Moltes gràcies Meina! *-*
El penultim m'ha accelerat a saco XD casi em foto a ballar aquí el mig. Moltes gràcies Meina! *-*
Nafi: No n'havia sentit cap, però la de Again i la de Bleach m'han encantat!!
Meina: Jo estic super enganxada al 14 de Fairy Tail!!! M'encanta, igual que l'ending 3 (Gome ne Watashi) *-* La de ''For You-Azu'' m'ha agradat molt, també^^ L'opening de Chihayafuru també... La veritat és que totes les que has posat xD
Jo estic enganxada a aquestes:
PD: Perquè el fòrum em té mania i quan vol es posen les finestretes dels videos aquí mateix i altres vegades només surten els links??
Què faig per canviar-ho?
Meina: Jo estic super enganxada al 14 de Fairy Tail!!! M'encanta, igual que l'ending 3 (Gome ne Watashi) *-* La de ''For You-Azu'' m'ha agradat molt, també^^ L'opening de Chihayafuru també... La veritat és que totes les que has posat xD
Jo estic enganxada a aquestes:
- Spoiler:
Aquesta és dels meus openings preferits de One Piece^^
Canta en Yuya Matsushita*-*
M'agrada més la versió curta, però.
PD: Perquè el fòrum em té mania i quan vol es posen les finestretes dels videos aquí mateix i altres vegades només surten els links??
Què faig per canviar-ho?
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dg Set 08, 2013 8:13 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
Avans no he dit de quins animes eren les meves cançons, aqui els deixo:
* Naruto Shippuden Ending 12
* Fairy Tail Opening 9
* Fairy Tail Opening 14
* Fairy Tail Ending 3
* Mondaiji-tachi ga Isekai Kara Kuru sou Desu yo Opening
* Chihayaruru 2 Opening 1
Erwin, ami em passava com tú , però avans de publicar vaig clicar a "Vista Preliminar" i al lloc per comentar em va sortir, lo per penjar videos.
Les teves cançons també m'agraden molt , les que ja havia escoltat eren 'opening 14 de One Piece, l'opening de l'OVA 4 de Fairy TAil i la de l'opening 4 de Naruto Shppuden!! La de Black Bulter no l'havia escoltat, Rave encara el tinc pendent per mirar (pero la canço m'ha encantat ) i toradora l'anime el vaig començar fa temps peró no l'he arribat a acavar i la canço si l'havia escoltat no m'enrecordo i sinó quan la continui ja l'escoltaré (es molt animada i m'encanten les animades)
* Naruto Shippuden Ending 12
* Fairy Tail Opening 9
* Fairy Tail Opening 14
* Fairy Tail Ending 3
* Mondaiji-tachi ga Isekai Kara Kuru sou Desu yo Opening
* Chihayaruru 2 Opening 1
Erwin, ami em passava com tú , però avans de publicar vaig clicar a "Vista Preliminar" i al lloc per comentar em va sortir, lo per penjar videos.
Les teves cançons també m'agraden molt , les que ja havia escoltat eren 'opening 14 de One Piece, l'opening de l'OVA 4 de Fairy TAil i la de l'opening 4 de Naruto Shppuden!! La de Black Bulter no l'havia escoltat, Rave encara el tinc pendent per mirar (pero la canço m'ha encantat ) i toradora l'anime el vaig començar fa temps peró no l'he arribat a acavar i la canço si l'havia escoltat no m'enrecordo i sinó quan la continui ja l'escoltaré (es molt animada i m'encanten les animades)
Els Openings/Endings en català compten?? O si en vull postejar algun, faig un nou tema?
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo diria que si que compten!! El titol es Opening i Ending i no diu de quin es l'idioma en que han de ser
També conten clar! ^^ Un opening/ending sempre ho és, independentment d el'idioma!
Jo al clicar lo dels spoilers m'he d'esperar una estona peró llavorens si que s'em carrega, potser et passa el mateix!!
D'acord doncs, ja en penjaré algun en català^^
A mi em passa igual que la Meina, només m'he d'esperar uan estona, després s'em carreguen.
A mi em passa igual que la Meina, només m'he d'esperar uan estona, després s'em carreguen.
ErwynKC- Dimoni guineu
Ho posaré tot fora dels Spoilers per si la Cris no ho pot veure...
Des de que vaig començar a veure Lovely Complex, que estic bastant enganxada al 1er Opening^^
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I el de Lucky Star és mooolt èpic!! M'encanta
Aquests dos no és que siguin unes grans cançons, però em porta molts records, de quan era petita (Amb 3-5 anys mirant anime, ja^^)
(Crec que aquesta és una versió antiga..) [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I aquest...
En realitat, posaria tots els Ops en català de la meva infància, però ni ha masses xD
Des de que vaig començar a veure Lovely Complex, que estic bastant enganxada al 1er Opening^^
I el de Lucky Star és mooolt èpic!! M'encanta
Aquests dos no és que siguin unes grans cançons, però em porta molts records, de quan era petita (Amb 3-5 anys mirant anime, ja^^)
(Crec que aquesta és una versió antiga..) [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I aquest...
En realitat, posaria tots els Ops en català de la meva infància, però ni ha masses xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Uauuu!!! l'opening de Fushigi Yugi no n'havia escoltat aquesta versió i m'ha encantat!!! L'Opening de Lovely Complex vicia massa, el primer i el segon també!!! L'opening 2 de Slam Dunk ja no m'hen recordava, pero ha sigut escoltar-lo i venir-me flashbacks de quan mirava l'anime de petita, del que si que m'enrecordo es de l'opening 1.
Apart dels que he posat a dalt, en catala estic molt enganxada a (També estic molt enganxada a la de Kamagure Orange Road que ha posat la Erwyn, però com que ja hi es no la repeteixo):
L'Opening de Blau
L'ending 15 de One Piece
L'Opening de Rantaro (m'encanta la lletra, quan estic depre m'anima molt)
També estic molt enganxada a la canço Country Roads de la pel·lícula Ghibli "Murmuris del Cor" (esta en castella per que no l'he trobat en catala)
Bueno aqui en deixo 2 que no sòn en catala ni castella:
L'ending de la segona temporada de Kimi ni Todoke
I el que seria l'ending 6 de Tari Tari
Apart dels que he posat a dalt, en catala estic molt enganxada a (També estic molt enganxada a la de Kamagure Orange Road que ha posat la Erwyn, però com que ja hi es no la repeteixo):
L'Opening de Blau
L'ending 15 de One Piece
L'Opening de Rantaro (m'encanta la lletra, quan estic depre m'anima molt)
També estic molt enganxada a la canço Country Roads de la pel·lícula Ghibli "Murmuris del Cor" (esta en castella per que no l'he trobat en catala)
Bueno aqui en deixo 2 que no sòn en catala ni castella:
L'ending de la segona temporada de Kimi ni Todoke
I el que seria l'ending 6 de Tari Tari
Ei, gràcies per no posar-ho com a spoiler.
Si digués tots els op i end que m'agraden ens podem morir, així que he fet una mini selecció:
Tsubasa Tokyo revelations:
De Tsubasa també m'agrada el 1r opening: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I molts del Detectiu Conan i One Piece:
DC Opening 33
One Piece opening 14
Si digués tots els op i end que m'agraden ens podem morir, així que he fet una mini selecció:
Tsubasa Tokyo revelations:
De Tsubasa també m'agrada el 1r opening: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
I molts del Detectiu Conan i One Piece:
DC Opening 33
One Piece opening 14
Meina, la de Rantaro també m'encanta jajaja ;)I la de One Piece tmb m'agrada.
Cris, la de Tsubasa moola moooolt!!! M'ha encantat. I el 14 d'One Piece és dels meus preferits^^
També m'agraden:
Cris, la de Tsubasa moola moooolt!!! M'ha encantat. I el 14 d'One Piece és dels meus preferits^^
També m'agraden:
- Spoiler:
Aquesta no és ni un Op ni un Ed, però és que la Sakura i el Shaoran són tan macos!
El Ed 6 de Fairy Tail m'agrada molt!!!!
El Op 9 de Naruto
I sobretot, el Ed 16 d'One Piece, en català!! Llàstima que no trobi per en lloc una versió completa... :\
També m'encanta el Op de Fruits Basket, tant en català com en VO. ^^
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj Jul 04, 2013 9:00 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
Criscare, la de One Piece també m'agrada moltt, la de Tsubasa es preciosaa i la de Detectiu Conan també, tot hi que no esperava que ja portin més de 33 Openings!!!
Erwyn, la de la Sakura i el Shaoran m'encanta i si soon tant monus!!! <3 Uauuu, no m'enrecordava de l'opening 9 de Narutoo, fa tant temps que no l'escoltava!! I la de Fruits Basket, m'encantaa, em relaxa mooltt!!
Aqui en deixo algunes més:
En posaria MOOOOOOOLTS mes pero sino ja els anire posant de mica en mica!!!
Erwyn, la de la Sakura i el Shaoran m'encanta i si soon tant monus!!! <3 Uauuu, no m'enrecordava de l'opening 9 de Narutoo, fa tant temps que no l'escoltava!! I la de Fruits Basket, m'encantaa, em relaxa mooltt!!
Aqui en deixo algunes més:
- Spoiler:
Una canço d'Angel Beats, no es i opening ni ending
Ending 7 de Naruto Shippuden
Opening de Blau
Ending 9 de Ranma 1/2
Ending 1 de la 2a temporada de K-On
i
Toradora Opening 2!!
En posaria MOOOOOOOLTS mes pero sino ja els anire posant de mica en mica!!!
Editat per darrera vegada per Meina el Dj Jul 04, 2013 8:48 am, editat 1 cop en total
Molt xula la de Angel Beats! I la de Naruto, la tonada mola moolt!!! I tots els Ops/Eds tan de Toradora com de K-On m'encanten
Més:
Més:
- Spoiler:
Naruto Ed 12
(Totes les cançons de Naruto les conec pq sí, perquè d'haver-hi arribat, només fins al Op 5/6 del Naruto normal. I ho tinc una mica abandonat.. xD)
Kuroshitsuji Ed 1-I'm ALIVE (No m'he començat la sèrie i crec que ja n'he escoltat totes les cançons) Quan l'hagi començat i acabi un capitol genial, a sobre després vidrà aquest Ed
Naruto Op 13. Segons el que m'han dit, un Op bo després de 2 força dolents. (El mateix que abans, no hi he arribat xD)
Aaagh!! Absolutament èpic! Utena Op 1
Jeanne, la lladre Kamikaze Op 1 Em porta tants i tants records, també...
Fly Op 1 Quanta raó! "... t'omplirà de nostàlgia quan arribi demà"
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj Jul 04, 2013 9:00 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
El nou opening del que m'he enamorat: Shingeki no Kyojin
- Spoiler:
Editat per darrera vegada per Nafi el Dj Jul 04, 2013 8:55 am, editat 1 cop en total
Erwyn, l'ending 12 de naruto shippuden es un dels que vaig posar a dalt, pero jo en versió completa es que també m'encantaa , el de Black Bulter com que també m'estic mirant m'hi he enganxat molt a l'ending! I el d'Utena i Jeanne, lladre Kamikaze, em recorden tant a la meva infancia
Nafi, l'Opening mola moooooooolt!!! Tot hi que ara em falta veure l'anime!!
Aqui deixo algunes cançons més:
Nafi, l'Opening mola moooooooolt!!! Tot hi que ara em falta veure l'anime!!
Aqui deixo algunes cançons més:
- Spoiler:
L'ending 4 de Fairy Tail
L'ending 7 de Naruto Shippuden
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
L'Opening de Tari Tari, m'he enamorat d'aquest anime!!!
Editat per darrera vegada per Meina el Dj Jul 04, 2013 8:46 am, editat 1 cop en total
El de Tari Tari ja vaig dir per algun lloc que m'ha encantat! L'ed 7 de Naruto ja l'havies posat, però no m'importa perquè moooola *_* El de FT també m'agrada
Jo us deixo:
Jo us deixo:
- Spoiler:
No sé ni com la vaig descobrir, perquè em sembla que és l'OST de la peli 1 de Bleach.
Aquest em porta molts records, també Sakura CC - Op 3
Inuyasha Op 6
Aquest.. <3 Slam Dunk Op 2 No sé perquè però m'agrada molt ^^
Aquest com a cançó no és molt bo xD Però al ser de la sèrie m'agrada.
Si voleu el video (mola més que la música sola xD) us deixo el link, però com que no és del youtube no s'em penjava: http://vimeo.com/27840322
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj Jul 04, 2013 9:01 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
La de Bleach em va encantar!! Es guapissima!! la de Sakura a mi també em porta molts records, a més es el meu Op prefe de Sakura!! A l'Op de Inuyasha hi vaig estar moltes temporades enganxadissima!! Erwyn si que tenim les ments conectades (o algo semblant), jo he repetit l'Ed 7 de Naruto i tu l'Op 2 d'Slam Dunk, jajaja, però mola tant !!!
Jo aqui en deixo algúns més:
Jo aqui en deixo algúns més:
- Spoiler:
L'Ending 5 de Naruto Shippuden!!
L'Ending 3 de Soul Eater, ultimamant hi estic enganxadissima!!!
Aquesta diria que es d'un Ed de Sailor Moon però no se de quin!!
Editat per darrera vegada per Meina el Dj Jul 04, 2013 8:45 am, editat 2 cops en total
Aquí us deixo un video que he trobat amb tots els openings de Full Metal Alchemist: Brotherhood és que no hi ha cap que no m'agradi!
P.D.: Si poseu els videos dins de spoiler la pàgina trigarà menos en carregar-se. Ho dic perquè a mi ja em costa que es carregui XD
- Spoiler:
P.D.: Si poseu els videos dins de spoiler la pàgina trigarà menos en carregar-se. Ho dic perquè a mi ja em costa que es carregui XD
Nafi, m'encanta l'Opening 1!!
P.D: Nafi, he canviat tots els missatges i he posat les cançons com a spoilers!!
P.D: Nafi, he canviat tots els missatges i he posat les cançons com a spoilers!!
A mi també m'encantaaaa! Crec que ja el vaig posar i tot XD
P.D.: Mil gràcies, jo ja he notat la diferència en carregar el post, ara ho faré jo amb els meus
P.D.: Mil gràcies, jo ja he notat la diferència en carregar el post, ara ho faré jo amb els meus
A mi em sonava mot l'Op 1, potser sí que el vas posar.. Mola molt!*-*
P.D: Jo també he editat tots els meus missatges^^
P.D: Jo també he editat tots els meus missatges^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 1 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 6
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum