Tonteries diverses [Versió 2.0]
+10
Portgas D. Rouge
jin_97
Skuld
Meina
Paulo17
rakk
Cyberdalek2.0
ErwynKC
Nafi
The Real Dickinson
14 participantes
Pàgina 11 de 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Re: Tonteries diverses [Versió 2.0]
JAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJA EL Hikaru es el millor!!
P.D: cada com que vaig aquest capítol m'acavo descollonant pel terra!!
P.D: cada com que vaig aquest capítol m'acavo descollonant pel terra!!
Jaajajajajjajjajajja és genial xDDDDDD M'encanta com els té clissats a tots XDDD
Us deixo aquest cançó, moltrara bona xDDD Buah, ahir me la van passar, i com que era tard vaig haver d'ofegar el riure xDDDDDDDD
Al principi pensava, vale, serà una cançó el qual parla dels animals i potser els hi posa un sentit metafòric i tal... Però a la tonada.. vaig riure taaaan xDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja du 19.508.694 visites! I és que si no fos per la lletra, la base de la cançó la trobo força bona... Espero que algú del món s'animi a fer una cover canviant la lletra, que segur que queda bé xD
Us deixo aquest cançó, molt
- Ylvis - The Fox:
Al principi pensava, vale, serà una cançó el qual parla dels animals i potser els hi posa un sentit metafòric i tal... Però a la tonada.. vaig riure taaaan xDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja du 19.508.694 visites! I és que si no fos per la lletra, la base de la cançó la trobo força bona... Espero que algú del món s'animi a fer una cover canviant la lletra, que segur que queda bé xD
ErwynKC- Dimoni guineu
mmmmmm..... això va en serio!! jajjajajajja m'esperava qualsevol cosa, però la tornada és... no en tinc ni idea, quina cosa tan rara XD però de riure me n'ha fet molt ^^ si és que hi ha gent per tot
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Us deixo aquest vídeo de pokemon que he trobat per casualitat ^^ però el que més m'ha molat és la part dels charmanders XD
- Too cute...:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
jajaja, lo dels charmanders ha set brutal jajaja
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Hiei_Light- Humà
No tinc ni idea de qui és, però és molt mono ^^ Aquí us deixo un parell d'imatges que m'han fet gràcia xd
XD
XD
Skuld- Dimoni gos
El nen que he posat es diu Nagisa i surt al anime Free!!
xDDDDDDDDDDD Totalment d'acord amb el primer!!
I el segon es tope troll, tot hi que ja l'havia llegit avans!!
No ho he pogut evitar, ho he vist i m'ha encantat!!
xDDDDDDDDDDD Totalment d'acord amb el primer!!
I el segon es tope troll, tot hi que ja l'havia llegit avans!!
No ho he pogut evitar, ho he vist i m'ha encantat!!
jajajajaja m'he guardat la imatge xD
Aki deixo un petit video
Dante Dominant una nova arma amb estil
Aki deixo un petit video
Dante Dominant una nova arma amb estil
- dmc:
jin_97- Dimoni d'aire
jajjajajajjaaj si és que m'encanta en Dante ^^ és boníssim xD per cert Jin, el vídeo d'en Mieu que has posat al google + ja es veu però no puc copiar-ho aquí pk em surt com un gif una mica estrany... de totes maneres és la coseta més kawaii de totes desu no
Aquest em va fer molta gràcia, o sigui que us el deixo aquí ^^
- Mieu:
Aquest em va fer molta gràcia, o sigui que us el deixo aquí ^^
- Grimmjow:
- Si el trobo que no es pensi pas que li tornaré xD
Skuld- Dimoni gos
jo també l'he intentat posar aki però m'ha set impossible
jin_97- Dimoni d'aire
No sé si l'havia posat, ja.. però em sembla molt mono xDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Em sona haver-lo vist en algun lloc, però és súper mono xD
- Sebastian:
- Si el tingués a ell no em preocuparia per res xD
- La llegenda de Korra:
- A mi em passa, trobo a faltar els personatges de la llegenda de l'Aang...
Em va ser difícil no riure en aquest moment, pobret xD
Skuld- Dimoni gos
T'entenc Skuld! ç______ç Trobo a faltar taaaaaant a la Toph i en Sokka, i para más inri la única que està viva és la Katara, que és la que em queia més gorda de tots ¬¬
Menosmal que hi és en Bolin a animar la cosa perquè són tots una panda de sosos! Jo també em vaig riure molt en aquella escena, tot i que em fa molta pena perquè en Bolin no s'ho mereix i la Korra és una cabrona ¬____________¬
Menosmal que hi és en Bolin a animar la cosa perquè són tots una panda de sosos! Jo també em vaig riure molt en aquella escena, tot i que em fa molta pena perquè en Bolin no s'ho mereix i la Korra és una cabrona ¬____________¬
De les poques persones que es prenen en serio a l'Sparrow
jin_97- Dimoni d'aire
A mi la que em queia pitjor tb era la Katara... i és la única que encara corre por hay ¬¬ I sí, en Bolin salva una mica la situació jeje aquesta escena va ser un fart de riure, no pot pretendre fer-nos pena amb aquesta reacció; no vaig poder evitar-ho jajajja xD I sí, la Korra tampoc m'agrada gens, però la "novia" (per dir-ho d'alguna manera) que li ha sortit últimament fa una mica de por xD
En anglès no hi estic acostumada, però cantar he cantat igual xD
En anglès no hi estic acostumada, però cantar he cantat igual xD
Skuld- Dimoni gos
Síi, la cançóoo xD A mi també m'ha vingut la melodia al cap XDD Que mono el gatitu
xDDDD
xDDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
L'altre dia, mirant un video de Block B (grup de K-Pop) on s'emocionaven i acabaven plorant uns quans vaig acabant plorant jo també ç___ç això només ho podem entendre les fangirls.
T'entenc. T'ENTENC. Els grups de nois coreans que segueixo, tant B1A4 (els meus nens petitons*-*) com SHINee (moníssims, molt divertits i una mica més madurs*¬*), són tan.. ajfshfkjghaskjghsdlkjgvhaslkdjgahsgkj que sí, a vegades voldria plorar. De lo monos que són. De lo secsis, de lo macos... T'entenc!
ErwynKC- Dimoni guineu
ErwynKC- Dimoni guineu
jo tabé sere un fantasma jajaja
jin_97- Dimoni d'aire
Pàgina 11 de 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum