Tonteries diverses [Versió 2.0]
+10
Portgas D. Rouge
jin_97
Skuld
Meina
Paulo17
rakk
Cyberdalek2.0
ErwynKC
Nafi
The Real Dickinson
14 participantes
Pàgina 13 de 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: Tonteries diverses [Versió 2.0]
Mew! mew! mew!
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Súper kawaii en Mew
He de reconèixer que tot i no ser yaoi, tots són una mica gays jaja però m'està molant moltíssim XD I la Kou-chan m'encanta, és súper kawaii
- Free_ Rei:
- El moment de la planxa va ser tan genial XDDDDDDDD tothom tan seriós i expectant i al final jajajjaa
- Free_ Haru-chan:
- El minut 0:53 XDDDD en serio es volia fotre dins la peixera de la tenda XDDD
He de reconèixer que tot i no ser yaoi, tots són una mica gays jaja però m'està molant moltíssim XD I la Kou-chan m'encanta, és súper kawaii
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jajajjajajajjajajajaj es que la planxa va ser indispensablee xDDD I quan el nagisa va decidir que el nou integrant seria el rei nomes per que tenia nom de noia també vaig riure moltissim!
I si, es volia posar a la peixera u.u', hi ha un ova de Free que va de que el Makoto i el Nagisa (diria que eren ells, que no m'enrecordo) volien descobrir fins a quin pun el Haru tenia la necessitat d'entrar a l'aigua, i van començar amb un got d'aigua (LOL?) i s'hi va saver estar diria que fins a la palangana, no se que en farem d'aquest Haru
La veritat es que hi han unes quantes escenes que et plantejes si es yaoi o no, pero jo al final arribo a la conclusio que aquests super cossos que tenen han de ser per les ties, no es poden desperdiciar d'aquesta manera
I si, es volia posar a la peixera u.u', hi ha un ova de Free que va de que el Makoto i el Nagisa (diria que eren ells, que no m'enrecordo) volien descobrir fins a quin pun el Haru tenia la necessitat d'entrar a l'aigua, i van començar amb un got d'aigua (LOL?) i s'hi va saver estar diria que fins a la palangana, no se que en farem d'aquest Haru
La veritat es que hi han unes quantes escenes que et plantejes si es yaoi o no, pero jo al final arribo a la conclusio que aquests super cossos que tenen han de ser per les ties, no es poden desperdiciar d'aquesta manera
- asdfdsf:
*nota: És en Minho.
sadfasdfasdf ÉS QUE SÓC JO!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Uhmmmmmm.... No sabia on posar-ho, però m'he decidit per aquí perquè és una gran tonteria XDD
https://www.dailymotion.com/video/x15b156_sub-esp-rom-fanchants-vixx-girls-so-hot-nmi-24-hours_music
https://www.dailymotion.com/video/x15b156_sub-esp-rom-fanchants-vixx-girls-so-hot-nmi-24-hours_music
- Spoiler:
És que no sé com se'ls acudeix fer això XDDD És que... I pensar que jo sóc fan (no oficial) d'aquesta panda de burros! (Burros amb tot l'amor del món i tal) XD En part em fa vergonya que ho facin, però per l'altre em fan molta gràcia xDDD Que ho fagi en Ken, sent el 4D, encara s'entén, però.... Tot el grup?? XDDDD Menys mal que no hi era en Leo XD
Si me'l miro gaire més, el vídeo, acabaré per aprendre'm el fanchant XD
Cha Hakyeon, so hot! Lee Jae Hwan, so hot! Kim Wonshik, so hot! Lee Hongbin, so hot! Han Sanghyuk, so hot! Saranghaeyo Jung Taekwoon! Daedanada VIXX jjang!!
P.D: L'N està "guapa" i tot....
ErwynKC- Dimoni guineu
- Crayon Pop - BarBarBar :
No m'he pogut resistir a postejar-lo! Morint per cuteness overloaaaaad
ErwynKC- Dimoni guineu
Respecte al video de VIXX Er-chan, jo des de el primer moment tinc molt clar que tot VIXX és un grup 4D XD en Ken és el que més però a tots els hi falta un punt. Sobretot perquè el primer que vaig veure d'ells va ser aquest video (no m'havia fixat que no hi era en Leo!).
Lo pitjor de tot és que ho fan molt bé i els hi queda molt bé XD sobretot a l'N, ja la primera vegada que el vaig veure vaig pensar Pues al de les cuetes no li queda gens malament, fins i tot podria fer-se passar per una noia.
Lo pitjor de tot és que ho fan molt bé i els hi queda molt bé XD sobretot a l'N, ja la primera vegada que el vaig veure vaig pensar Pues al de les cuetes no li queda gens malament, fins i tot podria fer-se passar per una noia.
Aquesta tonteria m'ha matat
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jajajajajjajajajja, la veritat es que jo soc molt de posar xDDDDD, pero es que aquesta frase es bonissimaa
Loool no m'hi havia parat a pensar mai XD
De pas us deixo això: 100% identificada XD
De pas us deixo això: 100% identificada XD
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
M'encanta!!! El meu diu exactament el mateix!!! XDDDD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
jin_97- Dimoni d'aire
Pobre Pikachu jejejejej un cacahuete gordo y deforme XDDDD
Skuld- Dimoni gos
Kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Tot hi ser un Pikachu una mica raret es molt monooooooo!!
No sé si haureu vist aquesta peli (jo sí), però si no l'heu vist ja us en podeu alegrar perquè va ser traumatitzant... tant o més que l'adaptació que van fer de "The last airbender"...
P.D.: Per cert, el trailer de "The last airbender" també l'han fet (per si li voleu donar un cop d'ull XD)
- Drabon Ball Evolution: Trailer Honesto:
P.D.: Per cert, el trailer de "The last airbender" també l'han fet (per si li voleu donar un cop d'ull XD)
Skuld- Dimoni gos
jajaja em va molar tant quan el vaig veure, però em va fer més gràcia el de the last airvender
els kames són brutals xdddd
els kames són brutals xdddd
jin_97- Dimoni d'aire
he trobat un tio igual que jo
jin_97- Dimoni d'aire
no ho he pogut evitar, m'ha fet molta gracia ((Estos no son dibujos chinos, es dibujo japonés))
jin_97- Dimoni d'aire
Pot fer molta gràcia, però quin rap més dolent xDDDD Fa mal d'escoltar xDDD
Fans de "One Piece", us deixo això perquè aneu pensant ^^
No sé si ja ho havíeu vist, però jo no sé si alegrar-me o deprimir-me directament jejeje sincerament, si "marineford" ha de semblar relleno en comparació amb això haurà de ser èpic!!! Però no sé si ho vull veure xDD
Fans de "One Piece", us deixo això perquè aneu pensant ^^
No sé si ja ho havíeu vist, però jo no sé si alegrar-me o deprimir-me directament jejeje sincerament, si "marineford" ha de semblar relleno en comparació amb això haurà de ser èpic!!! Però no sé si ho vull veure xDD
Skuld- Dimoni gos
més val deprimir-se xD marine ford va ser tensió constant, no m'ho vull ni imaginar
per cert creieu que aquestes sèries acabaran mai xDDDD
per cert creieu que aquestes sèries acabaran mai xDDDD
jin_97- Dimoni d'aire
El del Madara és totalment cert, l'home ja no sap que inventar-se. Però l'Oda no crec que tingui cap intenció d'acabar One Piece, ni s'ho deu plantejar x)
M'encantaa xDD
"Bible Black"
"Bible Black"
UchihaGin- Humà
Pàgina 13 de 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum