Tonteries diverses [Versió 2.0]
+10
Portgas D. Rouge
jin_97
Skuld
Meina
Paulo17
rakk
Cyberdalek2.0
ErwynKC
Nafi
The Real Dickinson
14 participantes
Pàgina 14 de 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Re: Tonteries diverses [Versió 2.0]
És una tonteria molt grossa, però m'ha fet gràcia, o sigui que us deixo aquest vídeo xdddd
- OBSESSIÓ AMB ONE PIECE:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
M'acaben de passar aquest test. Tot i que no va gaire amb mi, l'he fet igualment http://followland.com/quiz/4172/?opi&r=2 ^^ Suposo que encara que ho intenti no puc evitar ser kawaii...
Eres kawaii nivel kawaii
o(≧o≦)o Eres lindo/a, adorable, ¿Alguna vez te lo han dicho?
Eres kawaii nivel kawaii
o(≧o≦)o Eres lindo/a, adorable, ¿Alguna vez te lo han dicho?
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo aquest test el vaig trobar ahir i també el vaig fer *-* quina coincidencia xDD
A mi m'ha sortit: Eres Kawaii
∩(︶▽︶)∩ Sólo eres kawaii, debes saberlo, aun que no quieras serlo, eres kawaii. Muajajajajaj...
A mi m'ha sortit: Eres Kawaii
∩(︶▽︶)∩ Sólo eres kawaii, debes saberlo, aun que no quieras serlo, eres kawaii. Muajajajajaj...
Editat per darrera vegada per Meina el Ds Nov 29, 2014 4:14 am, editat 1 cop en total
Un bon exemple de com "no fer una entrevista". Aquest tio és retrassat, no dic que hagi de ser un expert en la temàtica, però almenys podria haver buscat a google el nom del grup que haurà d'entrevistar ¬¬ I què són aquestes preguntes?? No m'estranya que contestin amb monosíl·labs...
I ara la contrapartida amb una entrevista que està força bé ^^ Almenys les preguntes són interessants i tenen ganes de contestar-les xD
- entrevista fail:
OMG les cares que li posa en Taka... ja en deu estar més que fart xD I en Ryota jajajaja és tan divertit quan intenta parlar en anglès ^^
I ara la contrapartida amb una entrevista que està força bé ^^ Almenys les preguntes són interessants i tenen ganes de contestar-les xD
- entrevista correcta:
Bien!! A en Taka li agrada "One Piece". Llàstima que no li agradi Shingeki XDDD Que mono en Ryota jejeje sempre m'ho passo bé quan el veig intentant contestar xD Però va millorant ^^
No sé què haurà dibuixat en Taka, però en Ryota és tan kawaii jejeje
Skuld- Dimoni gos
Ho sento però només he aguantat 2 minuts d'entrevista. QUINA VERGONYA, PER FAVOR.
La última la millor
P.D: Que mono en Taka >u<
La última la millor
P.D: Que mono en Taka >u<
ErwynKC- Dimoni guineu
No se si algú ja l'havia vist però aquí presento la broma del dinosaure, com no, a Japó havia de ser....
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Doncs aquest dinosaure és una passada!! Està súper currat, m'encanta ^^ Tot i que la última broma, quan estan adormides, ja em sembla que tenen molta mala llet xdddd
Skuld- Dimoni gos
hostras quina por no??xddd
mariyamanaka- Humà
Devil may cry ( batalla campal en la taverna k encara no ha acabat de pagar...)
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jo estava tan tranquil·la buscant imatges de l'Alucard (Hellsing) quan de sobte m'ha sortit aquest personatge O.O No tenia ni idea que existia, però m'encanta el seu nom (és una variant del meu afegint Alucard, o sigui que m'ha encantat xDD). Podria ser un "nick" súper guai jajjaja
I després també he trobat aquesta imatge de Kuroshitsuji. Ja ho sabia, però la veritat és que són com dues gotes d'aigua ^^ Ja deia jo que en Vincent era moooooolt guapo xDDD
- Spoiler:
I després també he trobat aquesta imatge de Kuroshitsuji. Ja ho sabia, però la veritat és que són com dues gotes d'aigua ^^ Ja deia jo que en Vincent era moooooolt guapo xDDD
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Pobre zubat...
jin_97- Dimoni d'aire
Fa pocs dies vaig trobar el canal d'aquest tio, i la veritat és que a mi m'ha agradat bastant; és entretingut. Però després d'aquest vídeo no puc fer altra cosa que compartir-lo. És massa xDDDDD Bueno, senzillament, és una review d'aquelles pelis/animes que NO voleu veure xDDDDD
- Black Star y Golden Bat:
Bueno, us deixo el link per si en voleu veure més, que n'hi ha de molt bons
https://www.youtube.com/watch?v=eWobZymmzPY&index=1&list=PLHqg5F_bA_xiK9y1MV6R323xsuyzGCmDB
Skuld- Dimoni gos
Un dels traumes més originals que es poden veure, no li falta de res nens deficients mentals, plagis, herois amb un riure sinistre i tètric... és senzillament èpic tot i això em sembla més traumatica una de les altres pelis que comenta la de Apocalypse Zero
jin_97- Dimoni d'aire
Encara no entenc com es pot haver fet una pel·lícula així, no te sentit pero hi han pel·lícules que no tenen sentit i son molt bones però aquesta...
Bueno, últimament m'he viciat a aquest youtuber, o sigui que "gomen" per avançat si poso gaires vídeos seus xD Però és que aquesta "reaction" m'ha encantat xDDD No tenia intenció de veure aquest anime, i ara no sé si mirar-lo i riure molt o deixar-ho córrer perquè té pinta de ser bastant dolent... què en penseu?
- binan koukou chikyuu bu love:
PD: M'encanta el moment transformacions... quin fart de riure xD
Skuld- Dimoni gos
He trobat aquestes versions d'un opening de "Bakemonogatari" i m'han semblat adorables xDDDD M'ha fet molta gràcia la lletra <3 Per cert, vaig posar l'opening original al post corresponent per si li voleu donar una ullada
PD: Shizaya!!!!!!!!!!!! <3 <3 Sí, sí... ja sé que un només vol trollejar a l'altre i aquest fotre-li una pallissa al primer, però com diria l'Erika (o sigui, la "fujoshi" de la sèrie) hi ha amor a l'ambient xDDD
- Renai Circultaion - Izaya Version:
- Renai Circulation - Shizuo version:
PD: Shizaya!!!!!!!!!!!! <3 <3 Sí, sí... ja sé que un només vol trollejar a l'altre i aquest fotre-li una pallissa al primer, però com diria l'Erika (o sigui, la "fujoshi" de la sèrie) hi ha amor a l'ambient xDDD
Skuld- Dimoni gos
Us deixo alguns vídeos que he trobat força divertits, el primer és d'una sèrie dels 90, "Diagnòstic assassinat" (la van donar a TV3 durant un temps, i més recientment a 8tv). En el vídeo apareix el Dr. Mark Sloan ensenyant uns quants trucs mèdics a ritme de rap.
El segon es una pífia de la sèrie "Agatha Christie's Poirot" (també emesa a 8tv).
El tercer és d'un personatge d'Inuyasha, en Jakotsu. Un AMV que reflecteix molt bé la seva personalitat...sense comentaris.
El segon es una pífia de la sèrie "Agatha Christie's Poirot" (també emesa a 8tv).
El tercer és d'un personatge d'Inuyasha, en Jakotsu. Un AMV que reflecteix molt bé la seva personalitat...sense comentaris.
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Jo he trobat uns memes molt bons sobre Iron Man...com a fan no m'hi he pogut resistir..
Deixo alguns moments divertits de "Doctor Who":
D'aquests vídeos només quedava la 3a part, les altres dues estan bloquejades pel copyright.
Transcripció completa i subtitulada del Doctor parlant des de 1969 (si no has vist l'episodi "Parpelleig" sembla més aviat tètric...)
Volia afegir també el fragment en català de "Barrim-barram; pengim-penjam..." però el maleït copyright altra vegada.
D'aquests vídeos només quedava la 3a part, les altres dues estan bloquejades pel copyright.
Transcripció completa i subtitulada del Doctor parlant des de 1969 (si no has vist l'episodi "Parpelleig" sembla més aviat tètric...)
Volia afegir també el fragment en català de "Barrim-barram; pengim-penjam..." però el maleït copyright altra vegada.
Recopilació de preses falses de la pel.lícula "Bichos":
Y un petit extra, aquesta cançó d'un dels meus personatges preferits:
Y un petit extra, aquesta cançó d'un dels meus personatges preferits:
Més recopilacions Disney, aquest cop de millors moments:
"Hércules" - Hades:
"Aladdín y el Rey de los Ladrones" - El Genio:
"Merlín el Encantador" - Arquímedes:
(volum baix)
"Hércules" - Hades:
"Aladdín y el Rey de los Ladrones" - El Genio:
"Merlín el Encantador" - Arquímedes:
(volum baix)
Els "selfies" no són una tendència tan innovadora, ja se'n feien als anys 20...
Ho sento però ho havia de posar!
Pobres porquets. xDDDDDD
- Spoiler:
Bacon. BACON. BACOOOOON! Sausageeeeeees!
Pobres porquets. xDDDDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
No sé si ja havíeu vist aquest vídeo, però... OMG!! No sé si riure o escandalitzar-me xDDDD Si més no la cançó s'enganxa ^^ I... és... adorable...? Jutgeu vosaltres mateixos xD El final ha sigut inesperat :/
- DUMB WAYS TO DIE:
Skuld- Dimoni gos
Divertides instantànies de personatges il.lustres:
1. Theodore "Teddy" Roosevelt; 26è president d'Estats Units.
2. Agatha Christie; escriptora britànica de novel.la negra.
3. Cecil Rhodes; empresari, polític i colonitzador britànic.
1. Theodore "Teddy" Roosevelt; 26è president d'Estats Units.
2. Agatha Christie; escriptora britànica de novel.la negra.
3. Cecil Rhodes; empresari, polític i colonitzador britànic.
Pàgina 14 de 15 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum