Confesso que..
+4
Nafi
criscare124
Meina
ErwynKC
8 participantes
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Confesso que..
Confesso que he estat missing un any i demano disculpes
Confesso que encara segueixo One Piece i el Detectiu Conan i així seguiré fins que acabin.
Confesso que necessito les vacances de Nadal per superar el 1r trimestre de la uni.
Ah, sí! I confesso que el saló del manga d'aquest any va ser la bomba!!!
Confesso que encara segueixo One Piece i el Detectiu Conan i així seguiré fins que acabin.
Confesso que necessito les vacances de Nadal per superar el 1r trimestre de la uni.
Ah, sí! I confesso que el saló del manga d'aquest any va ser la bomba!!!
Criiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!! Bentornadaaaa!!
T'hem trobat molt a faltar T.T els temes de recomanar pel·lícules i series americanes estaven molt deixats sense tu!!
Estic molt contenta que tornis a estar per aqui!!
Confesso que m'he emocionat molt al veure el teu comentari
T'hem trobat molt a faltar T.T els temes de recomanar pel·lícules i series americanes estaven molt deixats sense tu!!
Estic molt contenta que tornis a estar per aqui!!
Confesso que m'he emocionat molt al veure el teu comentari
Confesso que he hagut de mirar la data perquè em pensava que seria un missatge de fa temps, però és d'avui! Bentornada Criiiis! ^^
Confesso que preferia fer els exàmens de mates i socials que tenia l'última setmana abans de Nadal, que haver d'estudiar durant les vacances, però me'ls han canviat de data...
Confesso que preferia fer els exàmens de mates i socials que tenia l'última setmana abans de Nadal, que haver d'estudiar durant les vacances, però me'ls han canviat de data...
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que trobava a faltar aquesta petita comunitat i confesso que aquestes vacances de nadal us faré una tanda de recomanacios de pelis, que en tinc unes quantes q crec que us agradaran.
Confesso que (igual que la majoria) no vull que aquestes vacances de nadal acabin T.T
Confesso que seguint la influència maligna de certa persona fa poc he mirat "School Days" i... ha sigut... perturbador...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Buah, aniims Skuld, aixo es supera..., jo confesso que la vaig veure quan feia 1r d'eso imaginant-me que era un shojo normal, i allò si que va ser traumatic
Per mi no ha sigut traumàtic perquè em sembla que és dels finals més spoilejats de la història i ja estava al corrent, però tot i així va ser perturbador... També he de dir que ja ho estic superant, però és que quan vaig acabar el capítol...
- Spoiler:
- La cosa ja començava malament amb la tàctica de la Sekai, però és que al llarg de l'anime es torna una p--- de cuidado. El que no m'entrava al cap és que totes les ties de l'institut perdessin el cul per en Makoto?! WTF?! Però si no tenia res de bo? Era mono però bastant normalet, res fora del normal, i el trobava més aviat apàtic... A tots els hi faltava un cargol o dos... I a les que més he odiat han sigut el grupet de les bullying, la mare que les va... sempre em feia patir la Kotonoha... pobreta, que no l'estimava ningú T_T xD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Confesso que he mirat els dos primers episodis de Mawaru i pffff.
Sinistre- Petit dimoni
Confesso que m'acabo de posar al dia amb Shingeki i estic lskjdhalk, necessito el següent capítol!
Confesso que tot i que abans ell no m'agradava, tinc debilitat per aquest vídeo d'en Luhan! Sembla un noi tret d'algun manga ;///;
- Spoiler:
(La meitat de les fans del kpop devem ser otakus que busquen els seus personatges d'anime en versió real, segur (???))
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que he decidit que començaré a escriure en color a partir d'ara, no se perquè em fa il·lusió (vull ser popular). La merda és que sobre blanc és veu ben poc...
Confesso que m'encanta la imatge queem va regalar la Meina per l'aniversari i no he pogut evitar posar-me-la. Gràcies Meina! (per ennèsima vegada).
Confesso que m'acabo d'adonar que tant la meva imatge com la firma és d'en Levi m'ho he de fet mirar XD
Confesso que encara no he obert la motxilla per fer els deures de setmana santa...
Confesso que em queden 38 capítols del manga de Fairy Tail per posar-me al dia. (Això si l'últim que han tret és el 400) Poc a poc ho aconseguiré. ;^;
Confesso que em queden 38 capítols del manga de Fairy Tail per posar-me al dia. (Això si l'últim que han tret és el 400) Poc a poc ho aconseguiré. ;^;
ErwynKC- Dimoni guineu
Mmmm... no sé com dir-t'ho però... l'últim que han tret és el 426 xD Vinga que tu pots! ^^
Skuld- Dimoni gos
.............................. A la web que ho havia mirat l'últim era el 400.... Jo m'havia il·lusionat... Però tbh ja m'estranyava que fóssin tan pocs. XD
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que m'he mirat TOTES les temporades de Masterchef Espanya.... I ara començo la 3a d'adults...
Mai ho hauria dit, de mi. u____u
En realitat volia mirar el de Canadà(Spoiler: guanya un asiàtic) però no he trobat els episodis com cal. xD
Mai ho hauria dit, de mi. u____u
En realitat volia mirar el de Canadà
ErwynKC- Dimoni guineu
jajaja...Confesso que aquest estiu em vaig tragar totes les temporades de MasterChef EEUU, i el capitols els feien...A L'HORA DE DINAR!!!
Pàgina 4 de 4 • 1, 2, 3, 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum