Confesso que..
+4
Nafi
criscare124
Meina
ErwynKC
8 participantes
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Confesso que..
Confesso que no suporto que els deures i els exàmens em fagin pensar que dormir és una pèrdua de temps! Ho odio. Agh. Quina ràbia que m'omple quan veig que havia de fer 283472983472983 coses de deures i estudiar per l'examen X, però que no, que m'he quedat adormida i, exacte. 2 hores perdudes. Ho odio.
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH DEMÀ DIVENDREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!! :DDDDDDD
P.D: Perdoneu, però és que ho havia de dir. Tinc moltes ganes d'anar al saló >.<
P.D: Perdoneu, però és que ho havia de dir. Tinc moltes ganes d'anar al saló >.<
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que tinc moltes ganes de que arribi ja demà però vull que el temps passi molt lent per poder disfrutar al màxim tot els moments! >.< Per què no es pot tindre mai tot?
Confesso que NO VUUUUUUUUUUUUUULL!!! TT____________TT No vull que s'acabin les vacances....!!! Em deprimeixo Són massa pocs dies!! I... aaaaaahg! Em falta temps, MOLT temps! Volia feer mil coses en aquestes vacances... Però estan passant els dies massa ràpid.
Confesso que encara no he acabat els deures.
Confesso que m'acabo d'adonar que per la setmana següent de tornar m'he d'haver llegit un llibre i ni el tinc.........
P.D:
Confesso que encara no he acabat els deures.
Confesso que m'acabo d'adonar que per la setmana següent de tornar m'he d'haver llegit un llibre i ni el tinc.........
P.D:
ErwynKC- Dimoni guineu
Jajajjajaj Completament d'acord XDD
Confesso que no he entrat al Tumblr en tot el dia ;____; I ara que és hora d'anar a dormir ja no ho faré.. Tenia masses deures i coses per estudiar
Confesso que no he entrat al Tumblr en tot el dia ;____; I ara que és hora d'anar a dormir ja no ho faré.. Tenia masses deures i coses per estudiar
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que tornant a veure la saga de Marine Ford em cau la llagrimeta a cada capítol No vull pensar en què passarà quan arribi aquell episodi en concret... TT_TT
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Confesso que he sigut ben feliç quan, després de 384283473 hores buscant, he trobat com escoltar el programa de radio en què el presentador és en Jonghyun!!!!!!!!!!
M'ha costat un munt!! Amb tot de lletres coreanes que no entenia, ni sabia horaris, ni on sentir la cadena on ho feien... ;_____;
P.D: Encara que no entengui res de res, amb sentir la seva veu ja sóc feliç *-*
M'ha costat un munt!! Amb tot de lletres coreanes que no entenia, ni sabia horaris, ni on sentir la cadena on ho feien... ;_____;
P.D: Encara que no entengui res de res, amb sentir la seva veu ja sóc feliç *-*
ErwynKC- Dimoni guineu
Perdoneu pel doble post, però...
Confesso que ara mateix estava copiant la teoria dels deures de castellà, acabava de buscar una cançó d'un grup per escoltar mentrestant. Total, que he escrit "...en el siglo VIXX" XDDDDDD (Per no kpoppers, VIXX és un grup de música)
No sé pas en què devia estar pensant..
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que... ahir vaig veure el primer capi de Free! i l'únic que vaig poder pensar va ser això:
Ara entenc perquè tothom en fa conya XDDD Per cert, el comportament d'en Haruka em recorda a algú de Fairy Tail XD
- Spoiler:
- No ho he pogut evitar, és k la imatge m'apareixia constantment al pensament
Ara entenc perquè tothom en fa conya XDDD Per cert, el comportament d'en Haruka em recorda a algú de Fairy Tail XD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Confesso que estic per carregar-me la meva tutora de pràctiques perquè és una ___________________ (imagineu-vos el text, no vull escriure què penso d'ella pk podria ferir sensibilitats XD). Em posa dels nervis.. primer volia que li anés al darrere i ara que ho faig la molt cabrona passa de mi... En serio, em cau com una patada al cul i si fos per mi acabaria i no la veuria mai més. Si tingués una death note...
P.D: K bé, ara ja em sento millor XDD però encara em fa ràbia...
P.D: K bé, ara ja em sento millor XDD però encara em fa ràbia...
Skuld- Dimoni gos
Confesso que he perdut una hora canviant el tema del tumblr enlloc d'estar estudiant francès.... u.u
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que fa res que he acabat Free! i ja els trobo a faltar!!! Vull segona temporada!!!
P.D: per cert, a tot arreu trobo que hi ha 7 ova, però jo només n'he trobat tres, algú sap on puc veure els altres? és que són boníssims XD
P.D: per cert, a tot arreu trobo que hi ha 7 ova, però jo només n'he trobat tres, algú sap on puc veure els altres? és que són boníssims XD
Skuld- Dimoni gos
Ohhh! A l'estiu em sembla que treuran la 2na
OVAs? :OO Jo no n'he vist cap!! XDDD Ja els buscaré~!
OVAs? :OO Jo no n'he vist cap!! XDDD Ja els buscaré~!
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que no puc esperaaaaaaaaaar >.< Vull el debut de Toheart ja!!!
P.D: Key guapíssim *__*
- Toheart :
P.D: Key guapíssim *__*
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que acabo de guanyar aquest giveaway de tumblr (SI! Pot passar, estic flipaaaaaaaaaaaant) i estic hiperexcitada i necessito explicar-ho.Un album de Block B Very Good! No m'ho puc creure ajklsdfhljakj XD Gràcies deu de Tumblr
SUGOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!! QUE GUAI Nafi!!!!!!!!!! I està firmat per en B-Bomb! Enhorabonaaaaa!!! *O* Me'n alegro molt per tu *-* Jo he rebloguejat unes 32482390423 vegades un giveaway de SHINee, però no crec que em toqui XDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Perdoneu la meva gran ignorancia pero aixo del tumblr de que et toquin coses de que va?? Ara m'acavo d'enterar que existeix xDD
Pues són usuaris de tumblr que regalen coses = giveaway. La manera de que et toqui normalment és rebloguejant o posant un al post on anuncien el giveaway, fan un sorteig entre tots els que ho han fet i li toca a un. Però és cosa dels usuaris no té res a veure amb tumblr com a organització.
Confesso que m'he fet twitter només per felicitar a en Ken. (#HAPPY_KENday!!! )
Confesso que últimament, quan escric "One" al teclat, automàticament els meus dits apreten també la "W". Onew pls.
Ni me'n adono, ho veig un cop escrit i llavors vaig a esborrar la lletra de més XDMassa tags al tumblr.
Confesso que últimament, quan escric "One" al teclat, automàticament els meus dits apreten també la "W". Onew pls.
Ni me'n adono, ho veig un cop escrit i llavors vaig a esborrar la lletra de més XD
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que tinc moltissimes ganes de fer-li a tothom un super spoiler de one piece, pero ho estic intentant no fer-ho, pero..., pero..., pero... en tinc moltissimes ganes!! Llegiu el manga T.T Bueno, nomes dic que ha sortit un tio super guapo i sersiii, i quan surti al anime ja publicare un post d'ell a fangirl, es que es tant, tant, tant guapooo!!
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum