Confesso que..
+4
Nafi
criscare124
Meina
ErwynKC
8 participantes
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Confesso que..
Confesso que estic a punt d'acabar Soul Eater i ara mateix tinc unes ganes irrefrenables de pintar-me les ungles com la Medusa (sí, és el personatge que més m'agrada XD)... però no sé com posar-m'hi XDD
Per cert, sé per endavant que el final no m'agradarà perquè els últims capis estan sent una merda, algú s'ha llegit el manga per dir-me si val la pena??
P.D. Ostres Meina, ja tinc ganes que surti doncs Mai no estan de més personatges com el que descrius jejeje Estan gaire llluny el manga i l'anime? És k per ara no vull posar-me a llegir One Piece (tinc massa mangas per anar llegint...) Això sí, aquesta posició de no fer l'spoiler és l'adequada, segueix així XDDDD
- Spoiler:
Per cert, sé per endavant que el final no m'agradarà perquè els últims capis estan sent una merda, algú s'ha llegit el manga per dir-me si val la pena??
P.D. Ostres Meina, ja tinc ganes que surti doncs Mai no estan de més personatges com el que descrius jejeje Estan gaire llluny el manga i l'anime? És k per ara no vull posar-me a llegir One Piece (tinc massa mangas per anar llegint...) Això sí, aquesta posició de no fer l'spoiler és l'adequada, segueix així XDDDD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Uoooooooo *O* Jo el vull conèixer!!!! Però m'he de posar al dia amb l'anime, també.. XDD
I Skuld, lo de les ungles, per fer les fletxes grogues, jo algunes vegades que me les he pintat, si havia de fer línies rectes posava celo a la ungla, pintava a sobre (és a dir, un tros sobre el celo i un tros sobre la ungla) i així quedava ben recte.. No sé si m'he explicat XD Això sí, fins que no sigui ben sec no posis a sobre del pintat cap altre tros, ja et pots imaginar que ho acaba destrossant tot XD S'ha de ser pacient i tal, i a mi em costa una mica
Una cosa així, però amb la forma de la fletxa XD
I Skuld, lo de les ungles, per fer les fletxes grogues, jo algunes vegades que me les he pintat, si havia de fer línies rectes posava celo a la ungla, pintava a sobre (és a dir, un tros sobre el celo i un tros sobre la ungla) i així quedava ben recte.. No sé si m'he explicat XD Això sí, fins que no sigui ben sec no posis a sobre del pintat cap altre tros, ja et pots imaginar que ho acaba destrossant tot XD S'ha de ser pacient i tal, i a mi em costa una mica
Una cosa així, però amb la forma de la fletxa XD
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
Moltes gràcies Er-chan ^^ Ja ho provaré d'akesta manera
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Confesso que he entrat en depresió perquè m'han fet un spoiler descomunal de One Piece ja que no llegeixo el manga sinò que miro l'anime. Tinc algun amic troll que ha deixarà de ser amic durant una temporada...
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Yeah Soul Eater, el meu personatgevpreferit era la Patty i les ungles de la Medusa son una passada *-* si te les pintes bolem fotooooo!!
Per cert, l'anime per on va ara mateix?? Que us dic si us queda molt
Jin aixi ja deus saver qui es el meu estimat em sap greu jo qir he evitat fer spoilers i un amic teu troll va i t'ho explica
Per cert, l'anime per on va ara mateix?? Que us dic si us queda molt
Jin aixi ja deus saver qui es el meu estimat em sap greu jo qir he evitat fer spoilers i un amic teu troll va i t'ho explica
Okis, posaré una foto (però només si queden com han de quedar pk akestes coses no se'm donen gaire bé XDDD) M'encanta la Medusa és tan dolenta jeje però tal i com acaba la cosa a l'anime m'entren ganes de llegir el manga (ahir vaig veure el capi i va ser patètic...) A mi m'encanta el riure de la Patty, akesta tia és la hòstia jejeje
I Jin, ja sé k te'n mors de ganes, però no em facis l'spoiler que et conec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- spoiler one piece anime:
- A l'anime ara estan pel torneig per aconseguir la mera mera no mi; però encara estan a les rondes eliminatòries de tots contra tots. Diga'm només si falta molt... spoilers NO plis!!!! XD
I Jin, ja sé k te'n mors de ganes, però no em facis l'spoiler que et conec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skuld- Dimoni gos
- spoiler one piece sense ser spoiler pels que segueixen l'anime:
- es pot dir que apareix cap al final del torneig (no se ven bé si aixo es pot considerar un spoiler, pero no dic res més per no fer-ne més)
Jajajjajaja espero que tu Skuld tampoc quedis spoilejada xDD es que avagades costa molt no dir coses importants que passen
Ja tinc ganes de que arribi el moment de l'spoiler que m'han fet... no ho puc aguantar, quina rabia els spoilers
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Pobre Jin DDD: Et compadeixo...
Confesso que he sopat fins i tot més ràpid que el meu germà (això significa a la velocitat de la llum) només per poder tornar a twittejar #SHINeeWorldInSpain De ilusión también se vive
Confesso que he sopat fins i tot més ràpid que el meu germà (això significa a la velocitat de la llum) només per poder tornar a twittejar #SHINeeWorldInSpain D
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que m'he quedat O_______O quan al We Got Married Global, a la primera temporada, en Hongki de FT ISLAND i la Mina, parella que sortia al programa, han trucat a.. EN TAKA!!!! jajajajaj La veritat és que en aquell moment no m'ho esperava gens!
Són molt molt amics amb en Hongki, (el noi és coreà i la noia japonesa), i suposo que en Taka i la Mina es deuen conèixer perquè són dos famosos japonesos.
M'ha fet molta gràcia i he pensat a l'instant amb la Skuld XDD
Són molt molt amics amb en Hongki, (el noi és coreà i la noia japonesa), i suposo que en Taka i la Mina es deuen conèixer perquè són dos famosos japonesos.
M'ha fet molta gràcia i he pensat a l'instant amb la Skuld XDD
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
Bueno, jo en Hongki i la Mina no els conec de res, però buscant vídeos de OOR fa temps vaig trobar aquest que dius XDDDD Que maco en Taka *_* Sí, suposo que deuen ser tots bons amics jeje la veritat és que el vídeo em va fer molta gràcia
Skuld- Dimoni gos
Confesso que els B.A.P estan fent el concert a París mentre jo sóc aquí ;^;
I mira que no sóc del seu fandom ni res, però... asjdfsdkj Mai fan concerts a Espanya...
I mira que no sóc del seu fandom ni res, però... asjdfsdkj Mai fan concerts a Espanya...
ErwynKC- Dimoni guineu
Tens raó... mai no fan concerts a Espanya TT_TT Resulta que durant el tour de OOR per Europa van passar per França, però aquí no van venir, quina ràbia!!!! Tot i que si fos ara tant me faria... jo aniria a França!!! És una llàstima
Skuld- Dimoni gos
Perquè mai fan concerts aquí... Perquè no tinc diners per anar a concerts a França... La vida no és justa...
Confesso que ahir no vaig fer servir el twitter en tot el dia, (només vaig twittejar algo, pero res més) i ara que l'acabo d'obrir, he mirat la meva TL i veig "#GetWellSoonOnew" ;___________________________________; Encara m'he d'enterar del que ha passat però kfshsakjfdsdhfgsdf ;A; Onew T^T Només d'estar un dia absent i ja passen mil coses xD
I a sobre m'he trobat també un Teaser de WINNER (per fi!!!!!!!!!) omg ;^; Tot i que del 'COOMING SOON' de YG no sé si me'n puc fiar...... ¬___________¬
I també confesso que... Per fi he acabat els exàmens!!! Només em queda per fer el Crèdit de Síntesi:yeah:
I a sobre m'he trobat també un Teaser de WINNER (per fi!!!!!!!!!) omg ;^; Tot i que del 'COOMING SOON' de YG no sé si me'n puc fiar...... ¬___________¬
I també confesso que... Per fi he acabat els exàmens!!! Només em queda per fer el Crèdit de Síntesi:yeah:
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que avui, escoltant la ràdio, he intuït quin era el grup que cantava aquesta cançó i he flipat pk no els escolto mai XD si és que sóc un geni xd)
I ja posada, també confesso que cada vegada que passo per davant d'un bar que es diu "room" no puc evitar pensar en en Law ^^
- Sorpresa:
- Sí, ja sé que és una gran tonteria, però m'ha fet gràcia XDDDD
I ja posada, també confesso que cada vegada que passo per davant d'un bar que es diu "room" no puc evitar pensar en en Law ^^
Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Jun 11, 2014 6:42 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Uooooooooo *O*!!!! Quina ràdio escoltes, que posin SHINee???? OoO jajajajaj
Jo abans d'acabar de llegir el teu comentari, he vist 'room' i també hi he pensat de seguida xDDD
Jo abans d'acabar de llegir el teu comentari, he vist 'room' i també hi he pensat de seguida xDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
La ràdio l'he posada per casualitat... i és una aplicació pel mòbil que té no sé quantes mil ràdios per triar, no és que l'hagi buscada expressament XDD
Skuld- Dimoni gos
Vaaaja No passa res n.n
És que volia saber si en alguna ràdio posaven kpopper escoltar-la, clar xDDD
És que volia saber si en alguna ràdio posaven kpop
ErwynKC- Dimoni guineu
Si vols et puc buscar el nom de la ràdio, però era bàsicament música japonesa i no crec que posin gaire kpop, per això he posat la versió de la cançó en japonès ^^
Skuld- Dimoni gos
Ahh~ entenc, entenc No pateixis, si algun dia la trobes per casualitat ho comentes per aquí, però no cal que la busquis n.n
Confesso que... AGRJRKWOAHGDGJIWWOOHF *ben indignada* Havia comentat que ja no tenia lés exàmens, que els havia acabat, oi? DONCS VAASRRQUENO. Ens hem trobat la profe de caste pel passadís, i no sé què ha dit de "l'examen de demà" i tots amb una cara de WTF O_O En fi, que resulta que ens fa un exàmen perquè no vagi tanta gent a setembre, però que l'hem de fer tota la classe i es pensavavquebja ens ho havia dit.
Ja veus quina gràcia, nosaltres que ja ens havíem lliurat dels exams..... Ah, i no us ho perdeu: entren tots els temes que hem fet durant el curs. En una tarda xD M'ha fet una ràbia...
Confesso que... AGRJRKWOAHGDGJIWWOOHF *ben indignada* Havia comentat que ja no tenia lés exàmens, que els havia acabat, oi? DONCS VAASRRQUENO. Ens hem trobat la profe de caste pel passadís, i no sé què ha dit de "l'examen de demà" i tots amb una cara de WTF O_O En fi, que resulta que ens fa un exàmen perquè no vagi tanta gent a setembre, però que l'hem de fer tota la classe i es pensavavquebja ens ho havia dit.
Ja veus quina gràcia, nosaltres que ja ens havíem lliurat dels exams..... Ah, i no us ho perdeu: entren tots els temes que hem fet durant el curs. En una tarda xD M'ha fet una ràbia...
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que dos setmanes sense One Piece es horrible T.T
Aniiims Erwyn!! L'ultim examen i ja pots estar tranquilaa!!
Aniiims Erwyn!! L'ultim examen i ja pots estar tranquilaa!!
Confesso que he vist el Weekly Idol de EXO
- confessió en versió extesa:
aaaadfjhsafjasfsadfkñl TAT També començo a tenir preferències entre els integrantsel pitjor és que en Kris em comença a caure bé (doncs ho porto clar, resulta que em comença a agradar quan ha marxat del grup XD)... En Chanyeol és tan cuco..!!! ;A; En Lay, en Baekhyun...
És que em comencen a caure bé (a contracor), i voldria que no fos així perquè.. són els EXO Prefereixo no conèixe'ls més, estar al seu fandom seria lo pitjor: entre les "fans" que tenen i el munt de lios que hi ha últimament.... En fi
ErwynKC- Dimoni guineu
Confesso que avui volia anar a la manifestació, però al final ningú m'hi volia acompanyar
Confesso que aniré a la de demà, a l'assamblea aquella.
Confesso que aniré a la de demà, a l'assamblea aquella.
Sinistre- Petit dimoni
Confesso que ja tinc ganes que arribi nadal per fer-me una superviciada a mirar animes
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum