Quina parella és la teva preferida? [Bleach/Naruto/Fairy Tail/One Piece/BroCon.]
5 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Enquestes
Pàgina 1 de 1
Quina parella és la teva preferida? [Bleach/Naruto/Fairy Tail/One Piece/BroCon.]
A veure, fem una cosa, poso la opció de votar-ne varis, però només en podeu votar com a màxim 15 cada un. Sí? ^^
Editat: Gomen gomen gomeeen!!! :sorry:Fallo meu. N'he afegit un parell que m'havia deixat Al afegir-ne més, també apujo el número màxim de votacions^^
Editat: Gomen gomen gomeeen!!! :sorry:Fallo meu. N'he afegit un parell que m'havia deixat Al afegir-ne més, també apujo el número màxim de votacions^^
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dv Jul 19, 2013 5:47 am, editat 2 cops en total
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Quina parella és la teva preferida? [Bleach/Naruto/Fairy Tail/One Piece/BroCon.]
Has posat que només en podem votar una...
Re: Quina parella és la teva preferida? [Bleach/Naruto/Fairy Tail/One Piece/BroCon.]
Gomen, Nafi, ha sigut un fallo meu! Ara ja pots votar!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Sugoooooooi! Ja he votat.
He intentat votar una parella per anime ja que se suposa que es tria la parella preferida. Per Bleach òbviament Uryuu x Orihime, des del primer cop que els vaig veure junts em van semblar una parella perfecte: ell super serio però en el fons amb un bon cor i en ella alegre i super dolça.
I per Brothers Conflict Subaru x Ema, això no significa que no segueixi adorant a en Yuusuke peròcom és meu la Ema crec que encaixa millor amb en Subaru, per el caràcter. Me'ls veig molt bé junts, sobretot després d'haver vist el capítol d'avui (Cap. 3), crec que peguen moltiiiissim! I en Yuusuke pa mi...
He intentat votar una parella per anime ja que se suposa que es tria la parella preferida. Per Bleach òbviament Uryuu x Orihime, des del primer cop que els vaig veure junts em van semblar una parella perfecte: ell super serio però en el fons amb un bon cor i en ella alegre i super dolça.
- spoiler bleach manga:
- Em recorden MOLT a en Ryuken i la Masaki de joves, però en aquest cas haurien d'estar junts
I per Brothers Conflict Subaru x Ema, això no significa que no segueixi adorant a en Yuusuke però
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jo 12 Jejejejjejeje
Uryuu x Orihime
Renji x Rukia (Però si són super kawaiis!!!! >uKisuke x Urahara :pervert:Irresistibles, els dos *Q*
Shikamaru x Temari
Jellal x Erza (cómo no!)
Gajeel x Levy
Natsu x Lissana (M'agraden molt més que NaLu... )
Gray x Lucy
Loke x Lucy (Em contradic? xD No, el que passa és que fan bona parella també, però GrayLu FTW xDDDD)
Zoro x Nami (No s'entenen, però s'estimen *-* xD Jo i les meves rares teories.. xD Però Zoro x Robin mola!!)
Yuusuke x Ema (És tsundereeeee (L)S'ho mereix!)
Subaru x Ema (Més que clar!)
P.D: Sugoooooooooii!! Algú ha votat GrayLu a part de jo! No m'ho puc creure!
Uryuu x Orihime
Renji x Rukia (Però si són super kawaiis!!!! >uKisuke x Urahara :pervert:Irresistibles, els dos *Q*
Shikamaru x Temari
Jellal x Erza (cómo no!)
Gajeel x Levy
Natsu x Lissana (M'agraden molt més que NaLu... )
Gray x Lucy
Loke x Lucy (Em contradic? xD No, el que passa és que fan bona parella també, però GrayLu FTW xDDDD)
Zoro x Nami (No s'entenen, però s'estimen *-* xD Jo i les meves rares teories.. xD Però Zoro x Robin mola!!)
Yuusuke x Ema (És tsundereeeee (L)S'ho mereix!)
Subaru x Ema (Més que clar!)
P.D: Sugoooooooooii!! Algú ha votat GrayLu a part de jo! No m'ho puc creure!
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo a en Gray el veig més amb la Juvia, tot i que ella està com una olla són molt monos els dos Quan surten els dos al desfile de Fantasia de Rey i Reina amb un castell d'aigua i gel al darrere... casi em moro!
Com una olla xD
Sí que són super macos, i m'encanten, no ho nego :DPerò GrayLu té un no sé què que m'agrada... Però com que sé que en Gray no es quedarà amb la Lucy, ja em sembla bé que estigui amb la Juvia!
Jojojjoo Ja veuràs lo bufó que és en Gray quan sembla que sent alguna cosa....
Sí que són super macos, i m'encanten, no ho nego :DPerò GrayLu té un no sé què que m'agrada... Però com que sé que en Gray no es quedarà amb la Lucy, ja em sembla bé que estigui amb la Juvia!
Jojojjoo Ja veuràs lo bufó que és en Gray quan sembla que sent alguna cosa....
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dv Jul 19, 2013 9:43 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo n'he votat 14!!
Uryuu x Orihime (molt monos )
Kisuke x Yoruichi (queden super bé!!!)
Naruto x Hinata (No m'hi he pogut estar)
Sasuke x Sakura (No fan mala parella)
Shikamaru x Temari (Kyaaa..... super monoss )
Minato x Kushina (SuperParella)
Sai x Ino (KAWAII!!! )
Neij x Tenten ( )
Jellal x Erza (Macus, macus pero que super macus )
Gajeel x Levy (Sense paraules )
Gray x Juvia (Massa bona parellaaa )
Luffy x Nami (Des de petita que els veig junts)
Zoro x Perona (M1agraden, no se per que)
Yuusuke x Ema (S'ho mereix moolt, pobret, feia tempps que estava enamorat d'ella )
Uryuu x Orihime (molt monos )
Kisuke x Yoruichi (queden super bé!!!)
Naruto x Hinata (No m'hi he pogut estar)
Sasuke x Sakura (No fan mala parella)
Shikamaru x Temari (Kyaaa..... super monoss )
Minato x Kushina (SuperParella)
Sai x Ino (KAWAII!!! )
Neij x Tenten ( )
Jellal x Erza (Macus, macus pero que super macus )
Gajeel x Levy (Sense paraules )
Gray x Juvia (Massa bona parellaaa )
Luffy x Nami (Des de petita que els veig junts)
Zoro x Perona (M1agraden, no se per que)
Yuusuke x Ema (S'ho mereix moolt, pobret, feia tempps que estava enamorat d'ella )
Mola, mola!! Zoro x Perona *-*
Jo és que no volia votar totes les parelles d'en Zoro (Totes m'agraden ) M'he decidit per ZoNa^^ <3
P.D: Per haver-me deixat Zoro Tashigi. :$
Jo és que no volia votar totes les parelles d'en Zoro (Totes m'agraden ) M'he decidit per ZoNa^^ <3
P.D: Per haver-me deixat Zoro Tashigi. :$
ErwynKC- Dimoni guineu
Gajeel x Levy ho peta!
I Shikamaru X temari també!!
Normal Són lo millorrrr
ErwynKC- Dimoni guineu
aix magradan totes ne vutat 4,RenjixRukia NarutoxHinata, GrayxLucy, OrihimexUlquiorra
mariyamanaka- Humà
Contenido patrocinado