Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

5 participantes

Ir abajo

Quin és el teu Exceed preferit?

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_lcap10%El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_rcap 10% 
[ 1 ]
El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_lcap0%El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_lcap40%El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_rcap 40% 
[ 4 ]
El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_lcap50%El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_rcap 50% 
[ 5 ]
El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_lcap0%El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 10
 
 

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por Nafi Dt Ago 27, 2013 11:58 pm

Quin és el teu Exceed preferit? Ja que tenim l'enquesta sobre els Dragon Slayers és obligació preguntar per els seus eterns nakamas!
Poso límit de dos vots ja que són poquets i no incloc personatges de relleno.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty Re: El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por ErwynKC Dc Ago 28, 2013 1:02 am

Doncs m'ha costat decidir-me, però al final he triat en Lily i el Frosch! M'encanta la personalitat d'en Lily, molt mono (i té por dels trons!! Kawaii) i també fort ^^
I en Frosch és tope kawaii, també.

En Happy m'agrada la manera que trolleja xDDDD I quan diu Dowekiteirrrrrruuuuuu~ Jeje Però al final no l'he triat.. u.u
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty Re: El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por jin_97 Dc Ago 28, 2013 3:32 am

En happy i el meu Fro
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty Re: El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por Nafi Dc Ago 28, 2013 3:55 am

Bueno bueno, a mi m'ha costat molt decidir-me, però em quedo amb en Lily i en Fro. En Lily és com en Gajeel versió neko, és impossible no enamorar-se'n! A me´s és tant mono quan s'asusta dels trons! I en Fro és moníssim vestit de granoteta (Fro piensa lo mismo), a més sembla que és l'únic que ha conseguit entrar en el cor d'en Rogue, cosa gens fàcil.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty Re: El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por Skuld Dc Ago 28, 2013 6:10 am

En Frosch evidentment ^^ pk és super kawaii i m'encanta que sempre vagi disfressat de granota XD I en Lily, pk m'encanta la seva personalitat jeje i tb el trobo molt mono quan trona!!
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty Re: El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por Meina Dj Ago 29, 2013 3:42 am

EL FROSCH Indubtablementt, es el meu petitoo i m'encanta massaa!! L Es massa Kawaii, es massa kawaii, es massa kawaii!!!

Al veure l'enquesta, avans de llegir les instrucions, l'he votat, nomes a ell, i despres he vist que se'n podein votar 2!!

I el Lily per que també es molt kawaii i em fa molta gracia la seva personalitat!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

El teu Exceed preferit (Fairy Tail) Empty Re: El teu Exceed preferit (Fairy Tail)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum