Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Debat One Piece

5 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Skuld Dj Jul 11, 2013 10:50 pm

Prefereixo que sigui l'Oda el que acabi el manga... no és per res, però normalment els canvis per aquestes coses no acostumen a acabar bé (i sí, com a mínim hauria de tenir un guió fet per l'Oda).

Abans d'inventar-nos un final però, em sembla que hauríem d'esperar una mica xD Potser ens agrada Smile Tot i que sóc bastant exigent amb els finals Fumador 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Meina Dj Jul 11, 2013 10:54 pm

Buff... a el final de One Piece pot passar de toot, però un anime/manga com aquest necessita un super final, per que sino no haura valgut la pena esperar tant!!

Jo també sóc força exigent amb els finals!! Gai Sensei 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por ErwynKC Dj Jul 11, 2013 11:03 pm

És que encara hi ha tantes coses que no sabem! El final de un anime així ha de ser bo! No pot ser que una sèrie tan gran ens decebi amb el final..

(Parlant de finals quan només portem una mica més de la meitat de la sèrie xD) jejejej
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Skuld Dj Jul 11, 2013 11:09 pm

És veritat que només portem la meitat... xD Abans de dir res ens haurem d'esperar 10-15 anys aprox. jajajaja jo espero que sigui un final genial, pk sinó... després d'un argument tan interessant no ens pot decebre el final a l'últim moment Monita Cooking


Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Jul 11, 2013 11:56 pm, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por ErwynKC Dj Jul 11, 2013 11:38 pm

10-15 anys deus haver volgut dir, suposo Smile La veritat és que no m'imagino un anime com One Piece amb un final....
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Skuld Dj Jul 11, 2013 11:56 pm

Sí jajja ja ho he canviat.. m'he despistat Vermell 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Meina Dv Jul 12, 2013 1:30 am

Jajaja jo tampoc, ens hem acostumat tant a veure/llegir un capítol cada setmana que si arriba al final no ho podrem aguantar, serà algo tant raro!! Monito WTF 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por criscare124 Dg Des 21, 2014 6:25 am

Ja sé que aquest debat fa molt temps que es va obrir (més d'un any i tal), però no he pogut evitar de llegir-lo xq m'ha semblat molt interessant (qualsevol cosa menys estudiar... Suspicious )

El cas és que trobaria interessant que poguéssim mantenir vui aquest tema i anar debatint sobre One Piece (per lo q he llegit, suposo que no sóc la única a la que encara li agrada la sèrie).

I ja per acabar m'agradaria aportar la meva opinió al tema de si hi ha germans a la tripulació: crec q si en Dragon tingués un altre fill s'hauria encarregat de deixar-lo en bones mans, i aquí és on entra el Garp, que va cuidar el Ruffy (encara que li deixés a la Dadan), per tant, assumint que ni el Garp ni el Dragon deixarien a un fill/a a la seva sort, assumeixo que ha de ser la Robin, perquè d'ella no en coneixem el pare i del Ruffy no en coneixem la mare (vamos, si no m'equivoco)
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Meina Dg Des 21, 2014 11:04 pm

Si, la Robin sembla força la filla del Dragon, ja que també comparteixen els cabells negres i amb la seva mare això no passava, tot hi que també em costa una mica descartar alguns altres membres de la tripulació ja que de ben pocs en coneixem els pares.

Diria que pare i mare només coneixem els de Usopp, i el Brook i el Chopper queden del tot descartats xDD

I altres, tot hi que la Robin sigui la més creïble, no els podem descartar
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Debat One Piece - Página 2 Empty Re: Debat One Piece

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum