Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Debat Bleach

4 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Debat Bleach Empty Debat Bleach

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 7:17 am

Bé, en aquest tema podem comentar les coses de Bleach que vulgueu, sempre i quan ho poseu en Spoiler ja que jo l'acabo de Començar i la Meina encara no l'ha acabat. Wink

Finalment m'he decidit de fer aquest tema perquè...

Spoiler:

És que no m'ho puc creure! M'he quedat igual que la Momo :'( Em queia bé... Després de veure com un capità pot ser tan fred com el Byakuya, quan la Momo havia anat a parlar amb ell, tan càlid i.. Simpàtic, amable..
No m'ho puc creure. Com sigui qui m'imagino que ha sigut... Mor 
Encara no sé ben bé la raó de la seva mort,(tot suposicions) però fins al moment m'havia semblat una bona persona.. (Potser més endavant es revela que per alguna cosa no ho era Shock(Que tampoc ho crec perquè m'ha semblat molt simpàtic..) però ara m'ha fet pena...)

Que potser és mentida i ressuscita o algo així XD Però de moment per mi l'han matat.
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 7:46 am

Em fa gràcia veure com comentes coses que jo també vaig pensar mentre veia els capítols! Sem fa difícil comentar sense fer spoilers però ho he de dir... NO SUPORTO A LA MOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Death The Kid 2 Ja está Sospir ja m'he quedat tranquila. Respecte a lo de l'Aizen crec que tarda bastant en resoldres el tema osigui que t'has de posar les piles!
Veig que ja has conegut a en Byakuya també! A mi mai m'ha caigut bé, és un personatge que m'és ben bé indiferent, tant com ell amb els demés. I no entenc perquè crea furor entre les fans, no ho entenc...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 8:02 am

A mi la Momo ni em va ni en vé. xD Sembla majucha però ja està. Però l'Aizen.... Patty i Liz

Jo fins al moment no puc amb el Byakuya, de veritaaaaaaaaaattttt!!!!!!!!! Death The Kid 2 Jo tampoc sé que %#*$ li troben! Guapet i tal, però....
El pobre Renji que, d'acord, potser no havia fet el que li manaven, però havia anat a defensar, i a lluitar com calia, sent el seu tinent i demana que el detinguin...! Aggggggggghhhh Vaya tiiio! Enfadat És que és com si li sués molt tot el que passa xD
En canvi l'Aizen li deia a la Hinamori que deia que s'oposava a que empresonessin al Renji, amb uns quants més. No el poden assasinar aixíiii!!!!!!!!!! Pataleta No vull!!!!!
Tot i que jo estava a punt de saltar sobre la pantalla quan he vist en Gin somrient d'una manera satisfactòria i provocativa. Hagués reaccionat EXACTAMENT igual que la Momo, amb tanta ràbia i plorant del mateix...!! El mato!!!! És que aquell somriure tan......... Mor 
Al principi pensava: Vaya crack, aquest tio! Dacord Amb aquesta mirada tan desafiant, de.. Ja sabem quina és la seva mirada. I la veritat és que el Gin em sembla un personatge que pot tenir molts fans, i que potser en el fons m'agrada, però és que amb el que està fent ara no l'aguanto!!!  

P.D: Per fi he conegut personalment al meu Shiro-chaaaan!!! Li ha fotut una mirada assessina al Ichimaru, que si toca la Momo el mata. M'encanta! ^^
P.D.2: La meva manera de parlar una mica descontrolada és que em bull la sang de la emoció, ràbia, tristesa (no ho sé ben bé) d'aquests últims capis de Bleach*-*
P.D.3: Desafogada. Per fi.
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 11:18 am

jajajjajaja no puc dir gaire res per no fer-te spoilers però ves mirant ^^ això de l'aizen jo ho vaig viure bastant diferent, però no et diré res Smile I la Momo em fa molta ràbia, no sabria dir ben bé per què, però no l'aguanto Estresat em sembla que és pk m'estressa una miqueta

Definitivament, Erwyn no llegeixis aquest spoiler per res!!

Spoiler:

I precisament jo sóc una fan incondicional d'en Gin (o sigui que vigila Enfadat) xD Tinc ganes de dir moltes coses, però me les guardaré... És un gran personatge!!!! O sigui que encara que el vulgueu criticar no us passeu, plis Ullets 
 
Spoiler:

I en Byakuya... al principi em queia bastant malament, però ara el tolero i em fa certa gràcia... per mi no és indiferent Smile En Shiro-chan és moníssim, evidentment i sense cap mena de dubte, però el millor és en Kisuke!!!!!!!! L Urahara


Editat per darrera vegada per Skuld el Dt Jul 16, 2013 11:53 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 11:38 am

Deducció de la Skuld digne de la CIA XD Jo quan vaig veure la mort de l'Aizen pues sincerament ni fu ni fa, no era una personatge que m'hagués enganxat i encara menos pel que derramar lágrimas.

Spoiler:
La Momo la trobo una dels personatges més estúpids del anime.

Spoiler:
A mi ho sento, però en Gin sempre m'ha donat mal rollo. De caràcter en el fons m'agrada i em pot hasta arribar a caure bé, però aquells ulls em fan moooolt por Cara Blava  és com si sempre tramés algo...

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 11:45 am

Bé doncs, queda clar que no suportem la Momo. I, jo per l'Aizen tampoc, ni una llàgrima... ni tan sols hauria mogut un dit... el que passa és que la Momo és massa crèdula (pel meu gust hauria de tenir una mica més de sentit comú i pensar una mica ella soleta, que ja és prou gran). Sé que en Gin pot crear confusió i rebuig, però és que a mi em mola Dacord

Per desgràcia de moment el que tinc a dir són tot spoilers xD

Spoiler:

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Skuld el Dt Jul 16, 2013 11:58 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 11:52 am

Momo a la hoguera! Byakuya

Ara entenc perquè tens a la firma una frase d'en Gin Skuld XD

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 12:04 pm

Sí, és que m'encanta aquesta frase d'en Gin ^^ Ja surt la rareta que porto dins... I definitivament la Momo ens la carreguem jajjajaja quin personatge amb tan poca gràcia... Tenia unes ganes de parlar amb algú de Bleach!!

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 12:10 pm

T'entenc! Bleach dona moltes ganes de desfogar-se i de fotre d'hosties!

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 12:20 pm

Moltes ganes de desfogar-se!! I com que ningú del voltant el mirava... li havia de donar la tabarra a qui fos... no hi havia més solució, encara que no s'enteressin de res Dacord Hi ha alguns capítols que se'm feia molt difícil no comentar... i ara que totes estem llegint/mirant Bleach doncs millor L 

Sí, Gin everywhere jajjajajaj potser sóc una mica obsessiva... m'ho hauré de fer mirar, però almenys en sóc conscient xD

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Skuld el Dt Jul 16, 2013 12:36 pm, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 12:26 pm

Jo també, amb l'emoció acabava comentant Bleach amb qualsevol ésser viu que se'm creués! Tot i que no sapiguessin ni de que estava parlant... em fa tanta ràbia! Ara que totes podem comentar-ho serà més divertit, tot i que per ara ens haurem de censurar xD

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 12:36 pm

Doncs espero censurar tot el que calgui, pk com ens despistem... esperem que no passi Shock però suposo que fins ara hem anat amb compte, o sigui que... ^^ Però això de la censura em fa certa gràcia... xD

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Meina Dt Jul 16, 2013 9:07 pm

LLegir Spoilers no es bo!! Deprimit Al principi els seguia bé, fins que m'he enterat d'una cosetaa, ara fins que no m'acavi Bleach no me'ls llegiré!!

A mi la veritat, la mort de l'Aizen a mi no em va afectar gens!! Bah El que si, que no me'la esperava!

I la Momo em fa pena pobre noia, de moment, encara em queden uns quants capítols de l'anime i més del manga per canviar d'opinio!!

Spoiler:
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 10:23 pm

Em sento... Solitari No puc llegir spoilers :'( Hauré d'avançar ràpid!

Respecte la Momo.. Ja veig que no us cau gaire en gràcia xD A mi més bastant igual xD


Nafi escrigué:A mi ho sento, però en Gin sempre m'ha donat mal rollo. De caràcter en el fons m'agrada i em pot hasta arribar a caure bé, però aquells ulls em fan moooolt por Cara Blavaés com si sempre tramés algo...

I en Gin... En penso exactament el mateix que la Nafi!!! Dacord

En Byakuya, ja m'ho han dit els de Bleach, que segurament més endavant, quan el conegui més, em caurà millor.. ^^

I he de confessar que això de comentar Bleach amb cada cosa viva que em creuava també m'ha passat..! Li he explicat TOT el capítol de la mort de l'Aizen al meu pare. LOL M'escoltava amb una cara de.. omg perquè a mi? xD
"-I que han d'anar a salvar la Rukia...
- La rúcula, la amiga de l'Ichigo? (Enfoten-se de mi totalment xD)
- Rúcula no! Rukia! XD
blablabla
-I al final del capítol en Shiro-chan mira d'una manera molt seria a en Gin.
- Xinoxano xD Segur que aquest és el més ràpid de tots xD
- xDDDDDDDDD*explicant que el Chan és un sufix qualificatiu* Li diem Hitsugaya millor.."  


Gràcies per ser aquí i poder parlar minímament (fins on arribo) de Bleach L


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dt Jul 16, 2013 11:08 pm, editat 1 cop en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 10:56 pm

Oks, de moment deixaré passar lo d'en Gin pk falten moltes coses i no li pot agradara a tothom Urahara però jo el segueixo trobant genial Victoria Canviem de tema... Maka 2 

I a mi en Byakuya ara em cau força millor que al principi (bàsicament pk no m'entrava al cap que no volgués salvar la Rukia el molt tossut), però ara m'agrada ^^

Tinc unes ganes que descobreixis certes coses, Erwyn ^^ Hauré d'esperar que avancis... Miau


Editat per darrera vegada per Skuld el Dt Jul 16, 2013 11:10 pm, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Meina Dt Jul 16, 2013 11:04 pm

Jujuju, jo també tinc ganes de que descobreixis més coses sobre Bleach!! Urahara 

Ostres del Byakuya no n'havia dit res!! A mi al principi no es que em caigues malament (per que creia que tenia un motiu per fer el que feia) i ara em cau moolt bé!! Dacord 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dt Jul 16, 2013 11:15 pm

En Byakuya sempre té un motiu per tot el que fa... pk sinó no li valdria l'esforç jajjaja això sí, guardant-s'ho tot per ell sempre fa que els altres pensin malament (i no m'estranya) a vegades em posa dels nervis!!! però em cau bé ^^

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 11:53 pm

M'he quedat amb les ganes de saber que posava a la carta que li dóna la Matsumoto a la Momo. Vull saber que era el que li havia de explicaaaar i que ella s'ha quedat amb una cara de O.O
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dt Jul 16, 2013 11:56 pm

A mi en Byakuya me la segueix portant fluixa, sincerament no entenc tota aquesta adoració cap al personatge quan lo únic que és és ser més soso que una sopa de mocs.

Spoiler:
Tot el secretisme que es porta a mi em posa nerviosa...

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dc Jul 17, 2013 12:54 am

Sembla que hi ha discrepàncies jajaja A mi sí m'agrada, però com he dit, aquest secretisme que es porta és tan absolut que entren ganes de fotre-li alguna hòstia de tant en tant...

Spoiler:

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Jul 18, 2013 12:32 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por ErwynKC Dc Jul 17, 2013 8:24 am

Ja he conegut el Kyoraku i l'Ukitake!!!!!! Tots dos m'han caigut molt bé des del primer moment, potser una mica més l'Ukitake, però els dos em semblen simpàtics! Dacord

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Skuld Dj Jul 18, 2013 12:51 am

Sí que són simpàtics, però a mi potser m'agrada més en Kyoraku... sempre tan relaxat i calmat (sense gaires ganes de currar xD) Això sí, quan s'hi ha de posar s'hi posa. I la Yoruichi és simplement genial!! No hi ha cap més paraula per descriure-la Smile

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por ErwynKC Dj Jul 18, 2013 1:15 am

A mi em sembla que em cauen bé el dos més o menys per igual^^ Sí, sense gaires ganes de currar xD Jejejejejje Des del primer moment em va agradar per això =P

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dj Jul 18, 2013 1:28 am

En Kyoraku ho peta L  és un dels millors capitants que hi ha! Però és veritat, tots els capitants en general molen molt, óbviament aquí hi entren els gustos personals però no es pot negar que tots ho peten a la seva manera!
No es pot dir el mateix dels tinents... vaya paquetes.

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Nafi Dv Jul 19, 2013 10:24 am

Acabo de trobar aquest vídeo i em sento obligada a compartir-lo amb vosaltres:

En Byakuya troba l'Assosiació de Dones a casa seva:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Debat Bleach Empty Re: Debat Bleach

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum