Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

One Piece 2014!

4 participantes

Ir abajo

One Piece 2014! Empty One Piece 2014!

Missatge por ErwynKC Dt Gen 21, 2014 4:26 am

Com potser ja sabeu, al desembre de l'any passat es va dir que començaven a doblar de nou els capítols d'One Piece en català, "A partir del 8 de Gener de 2014 doblaran 60 Nous episodis de One Piece, es a dir que doblaran des de Marineford fins després de la Guerra, des del 457 al 516.", quines ganeeeeeeees!! Ilu


I... Aquí ho tenim!!

Com ja deveu saber, tv3 ha comunicat que a partir d'aquest dijous comencen a emetre els nous episodis de One Piece. La veritat és que anirem bastant pillats amb el doblatge. Com us imagineu són els episodis més complicats que mai he fet de One Piece. El ritme de traduccions, adaptació, ajust, direcció i doblatge s'està realitzant amb la màxima celeritat possible, i creuem els dits de què podem anar acabant els episodis sense problemes. De fet ja estem acostumats a treballar amb màxima pressió en el nostre sector, cosa que mai és aconsellable per a poder fer la feina ben feta.
Per tant dijous podreu començar a veure els primers resultats del doblatge en català. Desafortunadament hem hagut de fer algun canvi en algun paper important per causes de força major. Tot i que no us preocupeu, la tripul·lació del Barret de Palla som els mateixos. Un altre paper important torna a tenir la veu que tant desitjàveu. I algunes noves veus apareixeran a l'univers One Piece. Tot i així, acabem de començar, portem molts pocs episodis doblats. Doblar One Piece, i aquesta saga sobretot, amb la quantitat de personatges que apareixen és molt complex. Intentem fer-ho el millor possible, tal com ho requereix la sèrie.
Marc Zanni.


Spoiler:



Què us sembla? Quines ganes!! No tinc espera >u<
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por jin_97 Dt Gen 21, 2014 4:41 am

quan ho vist en el bloc den Marc m'ha ilusionat molt jajaja, semble que estem recuperant animes primer sailormoon hi ara nous de one piece, bueno nous entre cometes jajaja perquè ja els hem vist en japonès  Crit
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por Meina Dt Gen 21, 2014 7:06 am

*O* quines ganes de veure'ls!!

Si, si aveure si el super 3 començen a haveri més animes com en el temps del k3 que feien animes a tots hores, allo si que era una bonica infancia L
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por jin_97 Dt Gen 21, 2014 7:09 am

si però que descansin una mica de bola de drac que al final li acabaré agafant mania han repetit bola de drac,z, gt i Kai 5 vegades ja, sense contar les repeticions dels migdies. Haurien d'acavar la saga arrancar de bleach es va acavar amb en Grimmjow mig mort
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por Skuld Dt Gen 21, 2014 7:25 am

Em faria tanta il·lusió que tornessin a fer animes com abans  Ullets De moment sembla que anem bé jeje kines ganes de veure els nous de One Piece!! La saga Marine Ford és brutal!! trista però brutal
Pues sí, de Bleach almenys acabar la saga arrancar o si més no la part de Las Noches que ara venien les lluites que més molaven i l'aparició triunfal de la Nel L

P.D: La millor infància del món !!  Content 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por ErwynKC Dt Gen 21, 2014 8:34 am

Teniu raó, també estaria bé que dobléssin més Bleach.. u.u

Per cert, se sap ja la veu que ha doblat Joan Sanz a One Piece? O va sortir a l'última tongada d'episodis (Impel Down) i jo no me'n vaig enterar? (Aquesta segona és força possible.. /me empanadíssima totalment XD)
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por jin_97 Dt Gen 21, 2014 8:43 am

va fer de Saldeath a impel down

One Piece 2014! Saldeath_flauta
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por ErwynKC Dc Gen 22, 2014 2:30 am

Ahhhhhhh és veritat!! Gràcies Jin :DD

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por Skuld Dt Mar 11, 2014 11:10 am

El moment ha arribat... capítol 483... el dia fatídic TT_TT No sé si serà tan dramàtic, traumàtic i èpic com en japonès, però segur que estarà bé. Quina gran saga!!

ACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! BAKA, PERQUÈ NO FEIES CAS I FUGIES!!!!! Patty i Liz Merda, perquè t'havies de morir!!!! Maleït Akainu, serà desgraciat... VENJANÇA!!  Enfadat Ejem, bueno, a veure k tal el capítol XD


Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Mar 12, 2014 10:02 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por jin_97 Dc Mar 12, 2014 2:19 am

avui les últimes paraules... T_T i aviat el pare també T_T
per cert, crec que hi havia molta gent forta a prop de'n Ruffy no sel's hi va acudir matar a L'akainu entre tots...

Aquell imbécil s'ha atrevit a dirli cobard a l'home que ha decidit lluitar tot sol contra tot marineford, aquell imbécil mateix que per por d'enfrontar-se al pare va intentar matar-lo a través d'enganys i que deprés es va amagar rere els murs d'encerclament per no haver d'acostar-se a ell  Mor Mor Mor
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por Skuld Dc Mar 12, 2014 10:24 am

No es pot comparar amb la primera vegada que ho vaig veure en japonès, però tot ha anat tal i com havia de ser... plorant sense remei com una nena petita... TT_TT però això és el que m'agrada de l'anime, o sigui que genial... Un gran capítol, tot i que molt trist One Piece 2014! PobeDe moment una de les escenes més tristes que he vist, almenys una de les poques que m'ha fet plorar de veritat (un premi per l'Oda!! tot i que hauria preferit que no el matés, clar XD)

Pobre Ruffy, ara sí que ha col·lapsat... ara toca partir-li la cara a cert almirall imbècil a qui tinc moltes ganes de veure patir Twisted Evil si més no, almenys veure la por als seus ulls quan veu que és un miserable que s'ha atrevit a insultar en Barbablanca i despreciar l'Ace. No és per res però... Oda, el vull mort!! I com algú no es carregui en Barbanegra i l'Akainu la liem!!  Mor Mor 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por Meina Ds Mar 15, 2014 7:55 am

One Piece 2014! 2339173583 One Piece 2014! 2339173583ACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE One Piece 2014! 2339173583One Piece 2014! 2339173583

Mort a l'Akainu One Piece 2014! 1751399274com més el veig més mort el vull, no trago ni una de les paraules que diu, l'unic que mareix es morir i el Barbanegre al seu costat ben mort, quan els dos morin sera el millor dia de tots  Mor 

Barbablanca One Piece 2014! 2339173583 era tant bon home i s'estimava tant els seus fills T.T

El que també em fa molta pena es el Garp que li toca aguantar tot allo sense poder fer res, tot en silenci, perdre una persona estimada ha de ser molt trist pobre!

La veritat es que jo tampoc ho puc comparar amb el primer cop que el vaig veure, i em pensava que l'Ace no moriria, pero aquest també ha sigut molt intens per que fa 3 anys que el vaig veure!

El que també m'he adonat que no m'hi havia fixat el primer cop que el vaig veure i que tampoc l'hi hagues donat importancia es que diu: Ho sento molt Sabo T.T
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

One Piece 2014! Empty Re: One Piece 2014!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum