Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Música per recomanar!

+6
Nafi
Skuld
Meina
The Real Dickinson
criscare124
ErwynKC
10 participantes

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dv Jun 20, 2014 5:44 am

Viciadíssima a OLDCODEX. En Tatsu és la hòstia, m'encanta com canta!!! Sobretot en aquestes cançons amb tons més alts on llueix aquesta veu que té ^^.  

OLDCODEX_ THE MISFIT GO:

Quin canvi de registre per quan fa de Makoto, eh? XDDDD

SUZUKI TATSUHISA (MAKO-CHAN)_ FRIENDSHIP:

En serio, hi ha algú en aquesta sèrie que no es dediqui a cantar de manera professional? Primer en Mamoru i ara en Tatsu ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dt Jun 24, 2014 3:36 am

El primer vídeo youtube no me'l deixa veure Deprimit Però és tan mono en Makoto cantaaaaaaaaaaant Enamorat M'encanta! Kawaii 

Us deixo aquesta cançó de K-rock ^^


Royal pirates - disappear:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Jul 17, 2014 11:56 am

Per fi puc escoltar el single sencer Nya Moooola tant!! Només trobava la cançó de fons al trailer de la peli ^^ Aquí us deixo "Mighty Long Fall" de One Ok Rock!!

http://mfi.re/listen/bqb0bv57b7yg8b1/ONE_OK_ROCK_-__Mighty_Long_Fall.mp3

Kyaaa!! Per fi ha sortit el vídeo oficial L L M'encanta i cada vegada que escolto la cançó m'agrada més ^^

ONE OK ROCK_ MIGHTY LONG FALL:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Nafi Dv Ago 15, 2014 8:08 am

Vagant a la tun tun per YouTube he trobat aquest grup que m'ha encantat L em recorden molt a Scandal.

Stereopony - Hitohira No Hanabira:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dl Set 15, 2014 10:26 pm

Us deixo més cançons d'un dels pocs que m'agraden rapejant, serà que té un estil diferent xd Des que el vaig sentir em va enganxar. Forma part del grup AAA (tot i que millor en solitari xd).

SKY HI - TRICKSTER:

SKY HI - AI BLOOM:

Aquesta no és un rap, però de totes maneres està genial!! I canta super hot xd Em sembla que és el que m'agrada més de AAA.

MATSUHIRO HIDAKA (SKY-HI) - KUCHIBIRU KARA ROMANTICA:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dc Oct 08, 2014 10:28 am

Explorant més a fons alguns grups que coneixia, però que només n'havia sentit un parell de temes, he trobat dues cançons amb un videoclip similar. I com que dóna la casualitat que la temàtica gòtica i els vampirs em molen us les deixo ^^ Sota tota aquesta capa de "visual kei" he de dir que són tots força guapos jeje

ViViD - 69-II:

BREAKERZ - RUSTY HEARTS:

No sé, però se'm fa estrany que Breakerz tingui dos guitarristes però cap baixista ni bateria xD En Daigo (vocalista) està molt guapo de vampir, però l'Aki (el guitarrista sense ulleres) no està gens malament ^^

A tot això, volia fer menció especial a la cançó "Bunny Love". Quan l'he escoltada he pensat que molava i, ingènua de mi he buscat el videoclip amb subtítols... +18 completament jajajjajaja Innocència perduda en 3,2,1...

https://www.dailymotion.com/video/x251rdt_breakerz-bunny-love-sub-espanol_music

Au, deixo el link sota la vostra responsabilitat xDDDD La última mirada de l'Aki és smexy L

EDIT:


Editat per darrera vegada per Skuld el Ds Oct 11, 2014 11:22 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Ds Oct 11, 2014 6:54 am

Seria una extensió del post anterior, o sigui que no ho tingueu en compte xddd Doncs això, que després de buscar m'ha sortit una recomanació al youtube i he trobat aquesta cançó de l'Aki (el guitarrista de Breakerz) i m'ha molat molt ^^ No m'imaginava que tingués aquesta veu L L

AKIHIDE - RAIN MAN:

La intro de la guitarra és espectacular i quan comença a cantar és taaaan kawaii ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por jin_97 Dg Oct 12, 2014 4:58 am

Angelo- Winter moon:

Angelo-RIP:
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dt Oct 14, 2014 9:49 am

Ostres tio, el que m'ha costat arribar a la conclusió que era l'ex-vocalista de Pierrot xDDD Sabia que em sonava però no l'ubicava ^^ Doncs no sabia que antics membres tenien un altre grup, és bo saber-ho Smile Tot i això, aquests "visual kei" tan xungos fan una mica de grima en segons quins videoclips (referint-me a Pierrot, perquè Angelo no sabia ni que existia). Va, deixaré aquesta, que segur que la coneixeu ^^
Pierrot - Haruka:

De totes maneres, a mi em va un estil de "visual kei" una mica diferent Smile No tan depriment i amb més colors... em quedo amb L SID i ViViD L

VIVID - DEAR:

SID - NATSUKOI:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por jin_97 Dg Oct 19, 2014 2:14 am

Ja fa uns quants dies que algunes coses em recorden cançons de pelicules de dibuixos animats (no anime) que sempre m'han agradat per tant les deixo aquí xDDD algunes m'han portat molts records...

és un top 3 Wink
número 3:
número 2:
número 1:

Monito Bye
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dg Oct 19, 2014 11:47 am

Les cançons de Disney són boníssimes, la de "Mulan" m'encanta, sempre tornava a posar aquesta part de la peli. I amb la cançó "reflection" també ^^ La d'Hèrcules també està molt bé.
I la d'Anastasia (tot i no ser de disney) encara me'n recordo de la lletra sencera Bah Fa molt que no veig aquests pel·lícules >_<
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Sinistre Dc Oct 22, 2014 9:04 pm

Ja que penjeu VK...

Born no és el meu grup favorit ni l'estil que fan tampoc, però he pensat que us agradaria!



Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dc Nov 12, 2014 6:37 am

Sempre que em trobo pel Youtube aquesta cançó, un cop la poso, la he de sentir repetides vegades abans de treure-la!  Nya

"Don't Tease Me" de SPEED!
SPEED - Don't tease me:

I la veritat és que la coreografia em té fascinada..! Nya

També deixo aquesta de BTS, Let Me Know, si algú li agrada el pop/hip-hop.(?)

Let me know - BTS:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dv Nov 14, 2014 9:33 am

Bueno, vaig trobar aquest cantant amb un AMV i, tot i que en un principi no és el meu estil preferit (dance/electrònic/pop), la veritat és que he de reconèixer que les seves cançons s'enganxen. El que sí puc dir és que té una veu molt agradable i un registre molt ampli. Suposo que té talent Nya I les lletres són... diferents xD N'he escoltat unes quantes, però de moment deixo aquesta petita selecció ^^

La primera és la cançó de l'AMV, però aquí està completa Smile

Simon Curtis - Super Psycho Love:

Simon Curtis - How to start a war:

Simon Curtis - Pit of Vipers:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dv Nov 14, 2014 9:55 am

Jo coneixia la de Super Psycho Love xDDD Tot i que tampoc és massa el meu estil, tens tota la raó, enganxen molt! Les altres dues són com la que ja coneixia, estan bé xDD En coneixia alguna altra... A veure si algun dia aconsegueixo recordar quina XDDD
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dt Des 30, 2014 4:45 am

L'altre dia estava mirant uns dels concerts de OOR que es va fer a Yokohama i em va sorprendre aquesta versió acústica tan kawaii de "A thousand miles" de la Vanessa Carlton Smile No me l'esperava per res del món xD

One Ok Rock - A thousand miles:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por criscare124 Ds Gen 03, 2015 3:51 am

Doncs jo vaig estar el passat 19 de novembre al concert de One Republic a Barcelona (no sé si ja s'ha parlat d'ells), i la veritat es que va ser al·lucinant. Si ja m'agradaven abans de veure'ls ara encara m'agraden més.
Tenen moltes cançons, i me n'agraden un munt, però el meu top 5 seria:
1-Stop and Stare
2-Love Runs Out
3-I lived
4-Secrets
5-All The Right Moves

criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Cyberdalek2.0 Dg Gen 11, 2015 11:26 pm

M'he fixat que fa temps la cris va mencionar que era fan de Queen i va posar la cançó "Don't Stop Me Now", ara jo us porto una versió "jazzificada" que va sortir en un episodi de "Doctor Who".

Bastant polèmica quan va aparèixer en l'episodi, hi havia gent que li encantava i d'altres l'odiaven, jo em considero del primer grup. A veure qué us sembla:

Cyberdalek2.0
Cyberdalek2.0
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 152
Fecha de inscripción : 02/10/2012
Edad : 27
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por jin_97 Dg Feb 08, 2015 8:54 pm

No se si ja n'havia posat pero...

Kingdom Hearts Rap Zarcord Piter-G i Cyclo
Spoiler:

Assassins ceed Unity Rap Piter-G
Spoiler:
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dt Feb 17, 2015 11:14 am

Amb el salt a la fama a nivell mundial últimament hi ha molta polèmica amb ONE OK ROCK... i estic farta de sentir comentaris de hipsters que es creuen els grans entesos. Que han canviat d'estil?! Però si sempre han sigut versàtils, què merda m'esteu dient?! Facepalm De manera que simplement us deixo aquí aquesta jam session amb una versió acústica de la cançó "Heartache" per què quan l'he escoltada els haters han desaparegut del mapa XD

ONE OK ROCK - HEARTACHE:

PD: Sorry si us he fotut la xapa, però és que els putos hipsters haters m'amarguen l'existència Sospir Si no els hi agrada que escoltin una altra cosa!!!! Tant costa d'entendre, POR DIOS!!! Mor Ara respiro profundament i em tranquil·litzaré xDDDD Abraçada
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por ErwynKC Dt Feb 17, 2015 12:00 pm

A mi m'ha agradat! Últimament els estic agafant més carinyo, als OOR. La veu d'en Taka genial, com sempre. ♥

Han tret nou àlbum o alguna cosa així, no? Per twitter vaig llegir algo per l'estil de "tal cançó em recorda a l'antic OOR, però tot l'àlbum és genial", però encara tinc pendent escoltar lo nou que hagin tret. xDDD
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dt Feb 17, 2015 11:42 pm

Sí, acaben de treure un nou disc "35xxxv" ^^ Va sortir a la venda el passat dia 11 de Febrer. Yay!! Ahir me'l vaig escoltar sencer L Potser no és el que més m'agrada (perquè tinc clar que el meu preferit és Zankyo Reference xD), però està força bé Smile El que a mi em passa, més que no agradar-me, és que han maquillat massa la veu d'en Taka (cosa que no cal, en fi...), però això s'arregla amb els directes Huhu
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dc Feb 18, 2015 6:01 am

Wow!!! En aquest link explica a la perfecció el problema!! És el que estava intentant dir, però aquí està molt millor exposat ^^ Hi estic completament d'acord  Dacord
 
http://kiirochan.tumblr.com/post/110693392474/about-one-ok-rocks-3xxv5-album

EDIT: Aquí està l'album sencer per si algú s'hi vol entretenir!

35XXV FULL ALBUM:


Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Maig 20, 2015 8:57 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por criscare124 Dt Feb 24, 2015 4:32 am

L'altre dia vaig comentar que m'agradava Within Temptation, una banda de rock-metal-simfònic holandesa, i en Dickinson em va comentar que tocava "The Howling"
The Howling:

Però les que més m'agraden són "The Whole World is Watching", "Paradise (What About US)" i "Shot in the Dark", entre d'altres:
whole world is watching:
Paradise:
Shot in the dark:
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Feb 26, 2015 7:39 am

Últimament m'he trobat amb molts animes en què a participat aquesta compositora (Yuki Kajiura) i, he de dir que tant ella com la resta d'integrants del grup són increïbles. Aquesta va ser la primera cançó que em va encandilar ^^ Ella és la que toca el teclat/piano, normalment no canta Nya

Yuki Kajiura - Fake Wings:

Les cantants les podeu trobar en els grups FictionJunction i Kalafina, us deixo dues cançons seves perquè pugueu sentir-les, són una passada i un estil diferent al que se sent normalment Smile M'encanta el vestuari del segon vídeo!!

FictionJunction - Stone Cold:

Kalafina - To the beginning:

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 4 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum