Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Música per recomanar!

+6
Nafi
Skuld
Meina
The Real Dickinson
criscare124
ErwynKC
10 participantes

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 5 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Abr 16, 2015 7:47 am

Per casualitat he trobat un vídeo d'aquesta noia fent unes "cover" i, la veritat és que ara per ara ja podria considerar-me fan seva xDD És la primera vegada que em quedo enganxada mirant només com algú toca la bateria ^^ No és que hi entengui massa, però em sembla que és força bona!

Si no m'equivoco... crec que és coreana... si més no pel nom m'ho sembla Nya Aquí us deixo els vídeos ^^

Chen Man Qing (Vela Blue) - Kimi ga sukidato sakebitai:

Chen Man Qing (Vela Blue) - Telephone:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Música per recomanar!  - Página 5 Empty Re: Música per recomanar!

Missatge por Skuld Dj Abr 23, 2015 7:25 am

Bueno, la meva ja molt llarga llista d'artistes que m'encanten segueix en augment: OOR, SID, ViViD, Oldcodex... ara hi he d'afegir SPYAIR!! Encara no havia escoltat cap cançó seva i ara no puc parar d'escoltar-los!!

spyair - last moment:

spyair - liar:

spyair - naked (literalment xd):


PD: M'acabo d'enterar que ViViD se separa.... qué disgusto!! T_T En fi, sempre quedaran les cançons que ens han deixat Plorant  
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 5 Previ  1, 2, 3, 4, 5

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum