Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sèries americanes

+3
Cyberdalek2.0
Nafi
criscare124
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Sèries americanes - Página 2 Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Skuld Dt Oct 22, 2013 5:01 am

De Juego de Tronos m'he mirat les dues primeres temporades, encara m'he de posar amb la tercera, però la veritat és que mola moltíssim!!

Doncs jo ara estic a punt d'acabar la tercera temporada de "The walking dead" i la veritat és que és força bona; si us agraden els zombis, clar Xiulant  Fa unes setmanes que s'ha estrenat la quarta temporada (però esperaré a tenir-la sencera per començar-la xD)

Sinopsis: explica la història després d'un apocalipsi zombi seguint un petit grup de supervivents que viatgen a través d'Estats Units buscant una nova llar, lluny de les multituds de zombis. Després de despertar-se d'un coma en un hospital abandonat, l'oficial de policia Rick Grimes s'adona que el món que coneixia ja no existeix i que ara està devastat per una epidèmia zombi de proporcions apocalíptiques. A les afores d'Atlanta, un petit campament lluita per a sobreviure mentre els "caminants" els assetgen en tot moment. Aquest grup, guiat per en Shane Walsh canvia el seu lideratge quan el ja donat per mort Rick Grimes apareix del no res. Mentre la seva situació es torna més i més fosca, la desesperació del grup per a sobreviure els obliga a fer coses que en la seva vida anterior a la plaga zombi no s'haurien imaginat fer mai.

Sèries americanes - Página 2 21349069_1_585x461

I ja posada, també us recomano "Sobrenatural (Supernatural)" que va de dos guaperes que són caçadors i es dediquen a exterminar dimonis i criatures xunges; tot i que l'argument es va complicant per temporades XD

Sinopsis: En Sam Winchester (Jared Padalecki) és un jove que ha fet tot el possible per evitar la seva història familiar intentant oblidar que 22 anys abans un incendi va acabar amb la vida de la seva mare. En Sam s'escapa essent encara un adolescent i aconsegueix entrar a la universitat; aconseguint així allunyar-se de la seva família. El seu germà Dean (Jensen Ackles) en canvi, ha seguit amb el seu pare amb la obsessió que el que va matar la Mary (la seva mare) era una criatura sobrenatural.  
Quan en Sam està a punt de graduar-se en dret, rep la visita d'en Dean dient que el seu pare se'n va anar a "caçar" buscant allò que havia matat la Mary i no ha tornat. Al final en Sam acompanya en Dean a buscar al seu pare, però després de la primera "caçera" torna a la seva vida d'universitari normal i corrent. Llavors però, té un estrany somni on apareix la seva nòvia Jessica, la qual mor aquella mateixa nit de la mateixa manera que la Mary. Després d'això, en Sam no té altra opció i marxa amb el seu germà en busca del seu pare, John Winchester. A partir d'aquí començarà la cerca del dimoni que va matar la seva mare i la Jessica i també del seu pare, el qual els va deixant pistes per a trobar-lo.    

Sèries americanes - Página 2 Sobrenatural
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes - Página 2 Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Skuld Dc Des 04, 2013 6:34 am

Us porto una altra sèrie per a recomanar!! Últimament m'he enganxat a "DEXTER", una de les que tenia pendents de fa temps i no havia trobat el moment de mirar-me-la. La última emissió ha estat aquest 2013 i, en principi, han donat la sèrie ja per acabada. Segons sembla, la sèrie ha tingut crítiques bastant bones i força popularitat i, la veritat és que em sembla que la qualitat és indiscutible; a més, també destacaria la gran interpretació d'en Michael C. Hall (Dexter), que és boníssim. Fa poc he començat la segona temporada, però em puc empassar capítol rere capítol.

Sèries americanes - Página 2 Dexter-temporada-8-episodio-2-sneak-peek

Temporades: 8
Capítols: 12 per temporada
Durada: cada capítol dura 50 min. aproximadament
Gènere: policíac, drama, thriller

Argument: En Dexter és un forense especialitzat en l'anàlisi de la sang en el departament de policia de Miami. A primera vista sembla el tio perfecte, un germà confident, una parella considerada etc. Però a banda de tot això, en Dexter també és un psicòpata que, en acabar el seu torn a la feina, busca criminals i s'encarrega d'eliminar-los: vamos, que la nostra joia de tio resulta ser un assassí en sèrie. L'únic que l'ha conegut tal i com és des de la seva infància ha estat el seu pare adoptiu, que és el que li va inculcar la ètica (matar només criminals) i el modus operandi; el pare, en veure que l'instint assassí del seu fill era impossible d'evitar, va decidir educar-lo en un codi d'actuació enfocat a perseguir i eliminar aquells assassins que havien aconseguit eludir l'acció de la jústicia.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes - Página 2 Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Dc Gen 08, 2014 3:37 am

D'acord, primer de tot, no és una sèrie americana. XDDD La poso aquí perquè no trobo necessari fer un tema per això, ja que crec que moriria de fàstic. XD El que vinc a recomanar és.. un Kdrama!

To the Beautiful You 아름다운 그대 에게

Sèries americanes - Página 2 6598179173888436879

Es veu ben clar: la vaig començar a veure perquè hi sortia el meu Minho Enamorat 2 Peeeeeerò~ No us la recomano perquè hi surti ell xDD És perquè li vaig donar una oportunitat, i em va agradar molt més del que m'esperava!!


Gènere: Comèdia, romanç, escolar.
Capítols: 16
Durada: 60-65 minuts cada capítol.

Sinopsi Goo Jae Hee (Sulli) és una noia coreana que viu als Estats Units, on decideix mudar-se a Corea del Sud i assistir a la mateixa escola que un ex atleta de salt alt, allunyat de l'esport per una lesió als tendons; el qual ella admira molt i decideix ajudar-lo a tornar a saltar. Però Kang Tae Joon (Minho) assisteix a una secundària especialment per a nois, per tant Goo Jae Hee decideix disfressar-se d'home per complir amb la promesa de fer somriure al noi al qual ella tant admira i aconseguir que aquest torni al seu esport de salt alt. Però en aquesta escola es trobarà amb una infinitat de personatges i situacions que canviaran completament la seva vida.


Spoiler:

També he d'afegir que la OST m'està encantant!!! Són d'aquelles cançons que no em diuen res, però al anar veient la sèrie, les vas sentint i sentint, i al final, com que les relaciones amb cada moment, amb cada escena en què han sonat, t'acaben agradant jeje :PP També hi ha una de les cançons de la OST que la canta l'Onew!! *-*

J-Min - Stand Up:

És el primer drama que miro, m'està agradant força Nya Tot i de ser de 1 hora cada capítol, em passen ràpid i tinc ganes de més! Jejeje

P.D: Encara no l'he acabat, em toca veure l'episodi 6.
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes - Página 2 Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Meina Dc Gen 08, 2014 5:15 am

Sino ho recordo malament vaig escoltar una canço que cantava la Taeyeon, i on el videoclip hi sortien els personatges del kdrama (m'havia oblidat de la canço pero ara al veure les imatges que has passat m'ha vingut al cap) xDDDDD

Sembla molt xulo, pero si ja quasi no miro animes, que duren 24 min per capitol, no crec que em posi a mirar una serie que dura una hora per capítol, gomene!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes - Página 2 Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum